Skoči na vsebino

MOTO oprema - kakšna, kje kupovati...


maurina

Priporočene objave

zanimivo, sem pričakoval zelo različna mnenja.

 

Čelado bom definitivno dobro sprobal, ker se mi zdi najpomembnejši del opreme in tudi ne bom vzel najbolj "čip" vrjante. Pa saj, na koliko časa pa menjate čelado? ker se bom vozil samo v poletni sezoni, mislim, da bi mi lahko zdržala 5 let? pretiravam?

 

Kar se tiče opreme pa bo pomoje res tekstilna jakna, coudura...

 

Pri takemu cenovnemu rangu poglej malo po boljših preklopnih čeladah. Tako kot je kmet že rekel so precej bolj praktične. V  BSu se mi zdi, da je ena dobra, ki ti jo dajo na test. Ponavadi zdržijo tam nekje 4-6 let, potem začnejo materiali razpadat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, sem pričakoval zelo različna mnenja.

 

Čelado bom definitivno dobro sprobal, ker se mi zdi najpomembnejši del opreme in tudi ne bom vzel najbolj "čip" vrjante. Pa saj, na koliko časa pa menjate čelado? ker se bom vozil samo v poletni sezoni, mislim, da bi mi lahko zdržala 5 let? pretiravam?

 

Kar se tiče opreme pa bo pomoje res tekstilna jakna, coudura...

Čelada za pet let ni nobeno pretiravanje, moja je letos začela peto sezono, toliko ima tudi garancije.

Pa je ne bom še menjal, ker ji nič ne fali, parkrat na sezono snamem oblazinjenje in ročno operem da lepo diši, to je pa to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@perzo: tudi moja je te, Hoferjeve, imela mogoče petkrat gor. Pač ni vsak model za vsako nogo. Zdaj ima neke western varianto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No recimo jz sem 18let tako prakticiral.Jakna za na kavo in kombinezon,če se resno kam peljem

Klobuk ,še enkrat,da zjasnimo malo bolj stvari,tvoj način vožnje in model motorja nima veze z tem kar potrebuje fant kot začetnik in za to je Cordura zakon,če pa bi fant kupoval takoj kakšno športno raketo bi se pa povsem strinjal z tabo :)

Vem oz. sem prebral kaj si prestal a ta oprema ki jo naštevaš ti res ni primerna za enduro motor ali pač :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš dežjaka je brezveze kam hodt, tud najboljši tekstil z dežno podlogo spusti vodo skoz;

glede na poletni čas v katerem je omenjal da bi se vozil je kakšen tfl cool precej boljši kot cordura;

jst se vozm v usnju, tud na daljše fure.

Rally3 model ,ne potrebuješ nobenega dežjaka! Je pa do zdej edina obleka ki jo imam ,da držijo navedbe....NEPREMOČLJIVA!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nakupu opreme si z nasveti iz forum očitno ne moreš pomagati (doslej je v temi napisanih že kup uporabnih odgovorov, pa tudi kup neumnosti: oprema za dirkališče za na Pegasota ?!).

Pri izbiri opreme sta pomembni zaščita in udobje. Udobje občutiš takoj, z zaščito pa se srečaš šele ob padcu. Pri padcu oziroma nesreči ima poleg kvalitete opreme odločilno vlogo tudi vrsta in moč udarca, oziroma sreča. Tudi z najboljšo opremo se lahko ubiješ in tudi s ceneno opremo lahko preživiš hude nesrče. Kako torej izbrati ?

 

Čeleda: Pri izbiri čelade je nemogoče svetovati, saj lahko vsak opisuje tisto, kar uporablja, kar pa ni niti 1% ponudbe. Izberi takšno v kateri se najbolje počutiš, ponudba je ogromna. Če boš za čelado plačal več denarja se boš počutil bolj varno.

Obleka: Za enduro kakršen je Pegaso je primerna cordura z odstranljivo zimsko podlogo. Dvodelni kombinezoni imajo dovolj dolge jakne, ki lepo prekrijejo hrbet, tako da so uporabne tudi v kombinaciji z moto kavbojkami. Poleti niso pretirano vroči, pozimi so s podlogo prijetno topli. Poleg trgovin v Ljubljani, ki imajo v tem obdobju zanimive akcije je vredno obiskati še Dainese outlet v Kozini, če se ti ljubi zapeljati do Vicenze pa lahko v Dainese outletu najdeš kak kos opreme za zares ugodno ceno (Pred dvemi leti sem tam kupil hlače in jakno skupaj za 250,00 EUR). Dežni kombinezon je obvezna oprema, večina oblek ki se oglašujejo kot vodotesne, pa brez težav vzdrži kakšno uro zmernega dežja, tako da se ti ni treba vsakič preoblačiti, če te na poti domov ujame dež.

Škornji: Spet ista zgodba: Sto vrst in sto različnih mnenj. Od tega, kar sem preiskusil zelo izstopajo škornji SIDI, ampak spet nimam dovolj podatkov da bi ocenjeval.

Trgovci v nekaterih trgovinah veliko vedo in znajo dati dobre nasvete, sam pa moraš prepoznati, kdaj je nasvet iskren in kdaj se hočejo zgolj znebiti stare zaloge.

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika v moto čevljih naše (Hofer 39,90€) in mojimi (129€ z popustom) na pogled, otip materiala, izgled...praktično ni. Hočem povedat samo eno...Hofer, ki ima po Evropi 3600 poslovalnic, pri določenih artiklih diktira cene. Če v vsako tretjo trgovino 2x letno na police vrže 20 parov škornjev, jih mora vsakič naročiti 24000. Kateri proizvajalec moto opreme ne bi bil vesel takega naročila. Ob tem pri diktiranju cene nima ne vem koliko manevrskega prostora. Poudarjam..ne trdim, da so Lidl, Hofer škornji enako dobri, kot škornji renomiranega proizvajalca...ampak...včasih (ponavadi) ne gre za popoln krš.

 

Da podkrepim moje razmišljanje z resnično/podobno zgodbo. Sodelavec, eden  boljših amaterskih kolesarjev (drugače eden redkih amaterjev, ki je lahko Robiču pariral en krog (Jesenice - Radovljica - Bohinj - Soriška, Železniki, Dražgoše - Radovljica - Jesenice), kupuje kolesa, ki so v rangu novih FZ 8, GSR 750...Temu primerno kupuje tudi opremo..drese konkretno. In ko je  tam leta 2009 za hec v Hoferju kupil dva dresa za enih 30€, je čez nekaj mesecev povsem resno dejal, da tako dobrih cunj na biciklu ŠE NI imel.

 

Mal off topic..ampak...nekako kupujemo tudi tisto, kar prenese denarnica.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče dežja je tko kot je Janez123 povedal. Ko oreng lije ti vsak kombinezon premoči, ne glede na to kakšna tehnologija, impregnacija... Za dež je najboljši popolnoma osnovni dežni kombinezon. Plastik fantastik material ampak deluje. Do sedaj še pri vseh motorjih, ki sem jih imel je obvezna oprema pod zicem bila osnovni set orodja in dežni kombinezon. Pri nekaterih sem se sicer malo matral, da sem ga stlačil notri ampak še pri vseh je šlo. Tako da takrat ko začne dež se v miru ustaviš pod kakšno strehco, dvigneš zic, daš dežno prevleko čez kombinezon in naprej. Edino doma si maraš potem spet malo časa vzet, da spereš malo blato dol, ga lepo zložiš, stisneš zrak ven in spet na minimalne dimezije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno to skušam dopovedati... Sedeti vzravnano z želvo na pegasotu? ...trtični ščitnik rine v zic?  ...sila udobno!

 

Po dobri urci vožnje, sprehod po mestu, ogled znamenitosti, muzeja, počitek na plaži, skok na nižji hribček?.. v sidijevih pancerjih za 250 €?

 

...u nulo pametno ni kaj!   Shoieva športna čelada v vzravnanem položaju?  Piha pod brado pa še glasne so...

 

O VARNOSTI NISEM NIKJER PISAL... ampak o praktičnosti... želva, škornji, vse to je za varnost ok... za turizem in udobje pač ni.

 

Napisal sem tudi naj malo po kvalitetnih rabljenih zadevah pogleda... ogromno je te robe... in ne govorit, kaj zdrži pet let in kdaj menjat čelado ...

 

Sam sem jo po petih letih lani zamenjal... oziroma je še popolnoma funkcionalna druga čelada x-601. Naredil sem pa z njo 80000 km!

 

...nekateri jih v 5 letih četrt tolk ne spravjo skupaj  in taka čelada al pa oprema je prav kul...  Pa ne vem kje je kdo videl da jaz uporabljam ceneno opremo (jakne IXON, IXS, hlače IXON climber, Xlite 402 gt, spyke)... razen škornji so vam očitno v oči padli...

 

Včeraj v Veroni nabavil sidijeve poletne čevlje... kao adidaske, na vezalke, ojačan gleženj in prstni del za 59 € - to je užitek za poletni turizem... in Daineesove bombažne hlače Yamato za 80 €... vse je blo fajn znižano..

 

. Takih zadev ni našemu fantu noben svetoval? Pa se bo s tem zelo udobno vozit... 

 

ja... spet en kos opreme za določeno priložnost...

 

...ko bom pa na motorju začel razmišljat o padcih in nesrečah, ga bom pa prodal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem pametovt, sam me je v parih postih zmotil, ko reče sam začetnik v motociklizmu oz. mu svetuje nek, ki ima že dalj časa motor: " Za začetek bo kombinezon ranga 250€ čisto dovolj". 

Čemu? :hmm:

Se pravi, če pade s prvim motociklom v krstni sezoni,se pa ne bo tok potouku, kukr čez 10-15 let, ko bo "izkušen" motorist, dejstvo je, da usnje ne pozna izkušenj, ko se stakne z asfaltom. Zdej, če si pač ne moreš to privoščit kombinezon za 600€ razumem...samo v razmislek! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi moto komplet je bil Dainese D-SYSTEM D-Dry (cordura). cena je bila okoli 450€ za jakno in slabih 300€ za hlače. Počakal sem na znižanja in dobil 40% popusta. Jakna in hlače imajo malo morje zračnikov za poleti, in termo podlogo za pozimi. Vozim tudi zdaj, pri -3 in mi je prijetno že v tanki majici. Hlsče so mi bile pretežke in nekomot za kratke fure, ko motor služi samo kot prevozno sredstvo za druge opravke. Tako, da sem nabavil IXS hlače iz cordure na videz zelo podobne jeansu, s kolenskimi in bočnimi ščitniki in termo/waterproof podlogo...na znižanju so bile 50€. Poleti, ko, je 30+ vozim tudi v navadnih jeans hlačah....jebiga...

Motor sem imel s podobno držo kot na pegasu in sem imel tudi želvo. pač 1 št manjšo, da ne ovira...boljše kot nič.

Poletne rokavice alpinestars sp3 (brez neke hude zaščite) 35€ in celosezonske alpinestars wr-3 goretex 100€+

Čelada AGV S4-sv z vgrajenim sončnim vizirjem znižana iz 300€ na cca 150€...malo je glasna ampak sem zadovoljen

Čevlje imam navadne ojačane timberland čez gleženj in ni neke panike. S to opremo sem tudi že padel ker me je voznik avtomobila zbil v križišču in se je dobro obnesla...jakna in hlače (IXS) samo podrsane, desna poletna rokavica malo nartgana, čelada pa ni taknila asfalta.

 

Jaz osebno usnjenega kombinezona ne bom spravil nase. Motor mi služi le kot učinkovito prevozno sredstvo na faks in v službo...parkiram pred vhodom, ne plačam parkirnine in me ne motijo kolone. vozim ga najmanj 3x na teden 12 mescev v letu...Več ali manj delam vedno isto relacijo, 12 km v vsako smer. Včasih tudi kam zaidem ampak takrat je res u izi turistična vožnja, ker se mi nikamor ne mudi. Vsak ima svoje mnenje in veselje...

Popravljeno . Popravil Erikp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na motor bi kupil zaščitno in ne praktično opremo. Praktičen je kabriolet, veter v laseh, sandali, kopalke in zgoraj brez.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker zdaj, do konca marca ne morem okoli hodit, gledam malo preko interneta... všečne modele mi ima Dainese. A je outlet v Kozini odprt? nekaj sem bral da se prenavlja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na motor bi kupil zaščitno in ne praktično opremo. Praktičen je kabriolet, veter v laseh, sandali, kopalke in zgoraj brez.

Ja, če se voziš samo zaradi vožnje... nekateri pa potujemo... in to je velika razlika!  

 

Zato pa tudi ne srečaš "plastičarjev" s 15000 in več letno kilometrino... ne gre, ni fajn, ni udobno...

in zato na potovanjih tudi srečujem zelo malo "manekenov" z nedvomno vrhunsko zaščitno opremo... pa večina nas preživi, oziroma se nas vozi čist varno okol...

 

Fant se bo vozil s Pegasotom!  to imejte v mislih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če se voziš samo zaradi vožnje... nekateri pa potujemo... in to je velika razlika!  

 

Zato pa tudi ne srečaš "plastičarjev" s 15000 in več letno kilometrino... ne gre, ni fajn, ni udobno...

in zato na potovanjih tudi srečujem zelo malo "manekenov" z nedvomno vrhunsko zaščitno opremo... pa večina nas preživi, oziroma se nas vozi čist varno okol...

 

Fant se bo vozil s Pegasotom!  to imejte v mislih...

 

Buče. Tko kot so buče to, da se ne da it na daljše potovanje v komplet opremi primerni za na dirkališče, skakat naokog, pogledat stvari itd. Če hočeš bit na kamot, si pa kupi avto, pa bo komforta koker češ.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Buče. Tko kot so buče to, da se ne da it na daljše potovanje v komplet opremi primerni za na dirkališče, skakat naokog, pogledat stvari itd. Če hočeš bit na kamot, si pa kupi avto, pa bo komforta koker češ.

Pa dober no,za tebe si pa res nisem mislu ,da boš trmoglavo rinla GP opremo na mali enduro motorček. Seveda se da ,vse se da sam jaz se res ne vidim na GS-u z GP pro opremo :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dober no,za tebe si pa res nisem mislu ,da boš trmoglavo rinla GP opremo na mali enduro motorček. Seveda se da ,vse se da sam jaz se res ne vidim na GS-u z GP pro opremo :closedeyes:

 

Ma leder pa GS gresta skup  :grim , sam volja mora bit pa mal možganov :grrr

 

wunderlichr1200gstrack-x.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma leder pa GS gresta skup  :grim , sam volja mora bit pa mal možganov :grrr

 

wunderlichr1200gstrack-x.jpg

Jaz nisem govoril da usnje ne gre na enduro motorje ampak GP oprema,treba je ločit te dve stvari!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če se voziš samo zaradi vožnje... nekateri pa potujemo... in to je velika razlika!  

 

Zato pa tudi ne srečaš "plastičarjev" s 15000 in več letno kilometrino... ne gre, ni fajn, ni udobno...

in zato na potovanjih tudi srečujem zelo malo "manekenov" z nedvomno vrhunsko zaščitno opremo... pa večina nas preživi, oziroma se nas vozi čist varno okol...

 

Fant se bo vozil s Pegasotom!  to imejte v mislih...

 

Prijatelj že zarad prejšne izjave bi na tvojem mestu obmolknu!!!  ni važno kaj vozi ali je cbr1000 ali pa cbr 125, ker razsuješ se lahk tko al pa drgač in če se pa če nimaš opreme in preživiš bi si očital zakaj sem bil bedak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če se voziš samo zaradi vožnje... nekateri pa potujemo... in to je velika razlika!  

 

Zato pa tudi ne srečaš "plastičarjev" s 15000 in več letno kilometrino... ne gre, ni fajn, ni udobno...

in zato na potovanjih tudi srečujem zelo malo "manekenov" z nedvomno vrhunsko zaščitno opremo... pa večina nas preživi, oziroma se nas vozi čist varno okol...

 

Fant se bo vozil s Pegasotom!  to imejte v mislih...

Ni to čist res, lani naredu krepko prek 12.000 kilometrov. Pa sm edn od "plastičarjev"... :D pa še več bi jih blo če se neb na nekatere relacije vozu z avtom, ker se mi zutri ni dal na moped lazt vs zaspan... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni to čist res, lani naredu krepko prek 12.000 kilometrov. Pa sm edn od "plastičarjev"... :D pa še več bi jih blo če se neb na nekatere relacije vozu z avtom, ker se mi zutri ni dal na moped lazt vs zaspan... :D

lani naredil malo manj kot 24000 ... Romunija, Bolgarija, Makedonija ... vedno v polni  GP opremi (80%) ...  skor manekenska :P

predlani, predpredlani, predpredpredlani ... v povprečju 25000 km ... usnje, škornji, rokavice ... vse GP oprema :P

 

itak, da sm js mau čudn ... ampak ne rečt, da ni plastičarjev, ki se ne vozijo tuti malo okoli :krneki:

 

Vsakemu priporočam polno moto opremo ...

 

p.s.

mau sm zajebu ... za fereka je blo :P

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz res ne vem kaj ne razumete ko zagovarjate vrhunsko GP opremo na enduro potovalnemu,poudarek POTOVALNEMU motorju.

Vi ki to zagovarjate se oblečte kombinezon z želvo in ostalim zaščitnim materialom vsakič ko se vsedete na bicikl,ker po vaše je varno varno,no pa naj bo,pa da vas vidim :P

Res ne vem zakaj sploh izdelujejo različne segmente moto opreme,ko bi bila lohk sam ena prava in zakaj različnje motorje saj bi lohk bili vsi SS :hmm:

 

P.S. ne me razumet narobe ,nimam nič proti dobri zaščiti ali SS motorjem,sem tudi sam večino svojih let preživel na ss motorjih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!