Skoči na vsebino

Gilera Runner 180


Priporočene objave

in katere stavari so to dost da te nebojo kej nafukal ka je vse hin v resnici pa ni .)

raj se mal sam nauc sraufat ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne k sm biu tm pa je use sf00kan cc <_< (na TimMgju te nimajo kej zafukat tm so CARji :OK: )

Btw: Una mašina pa itak ne paše na mojga ker ma un bobn uzadi sjt pa disk rabm..jebiga.. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

LP, imam Runnerja 180 in mi skuri vsako žarnico po nekaj km, žarnice sem imel taprave, probal sem tudi žarnico od avta pa jo tudi skuri. Če je že kdo imel omenjen problem se priporočam za pomoč. Hvala in LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmeri napetost, ki jo imas pri delujocem motorju.

Ta ne sme presegati 15V.

Mozno pa je tudi, da imas v luci sami prevec vibracij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmeri napetost, ki jo imas pri delujocem motorju.

Ta ne sme presegati 15V.

Mozno pa je tudi, da imas v luci sami prevec vibracij.

Napetost sem izmeril in mi pokaže okoli 25v, a je možno da akumulator ni ok, samo to mi dela samo pri sprednji luči, žmigovci in zadnja luč ter štop luč delajo vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to, ko luči ugasnem na stikalu nad gumbom za vžig, kjer so tri stopnje, se sprednja luč ne ugasne, zadnja luč in luči na armaturi se, prednja pa se ne ugasne. Nisem prvi lastnik zato ne vem kaj je prejšnji vezal. Hvala za odgovore in LP.

Runner 180

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce imas 25V, potem je napetost za 100% previsoka (normalna je 12V).

Mislim, da so nas ucili, da 10% previsoka napetost zmanjsa zivljensko dobo zarnice za 50%.

Tak na daljavo bi tezko rekel, kaj je narobe.

Najboljse, da vprasas kaksnega avtoelekricarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem še enkrat izmeril napetost pri prižganem motorju. Z večanjem obratov se mi napetost povečuje, na začetku ko je motor ugasnjen je napetost okoli 12V potem pri približno pol gasa pa že 19-20V, kaj je crknilo ker res nimam pojma kaj bi lahko bilo, kabli iz luči grejo proti koncu motorja in na levi strani pri sedežu se priklopijo na neko zeleno škatlico velikosti cca 4x4x2cm, ma kdo mogoče kakšno el. shemo za runnerja 180??? Pa sprednja luč pri meni ni vezana na varovalka, ali je to normalno? Pa tudi ugasniti ne morem sprednje luči, medtem ko mi zadnja ugasne normalno ko premaknem stikalo do konca v desno, nisem prvi lastnik in ne vem kako je to vezano, zato sprašujem vas če kdo ve kaj bi lahko bilo narobe. Res prosim za pomoč, ker drugače moram vozit do električarja to je :? :? pa spet $$$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ima runnerca REGLER?, a je to tisto ko pride en kabel direkt iz elektrike nanj, na sredini levo pod sedežem, taka črna škatlica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jest mam en problem pr runnerci 180.Zakaj mi po 3 minutah vožnje začne cukat in mi nikamor negre???

A je mogoče fergazer razštelan :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej runer frik dej ti mal poglej če maš tm varovalke use not pa če so celek jaz sm mel na aeroxu enake težave pa žarnco k jo boš dal notr jo mal s silikonm zali pa ti ne bo prec crknla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sm zvedu da rabim nov regler in to je to. Torej ga kupim če ga kdo prodaja. zanima pa me tudi kje bi se dalo v italiji dobit cilinder in bat, za 180ko, al pa pr nas, sej je vseen, sam da je cena ugodna, recimo okol 200€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm zvedu da rabim nov regler in to je to. Torej ga kupim če ga kdo prodaja. zanima pa me tudi kje bi se dalo v italiji dobit cilinder in bat, za 180ko, al pa pr nas, sej je vseen, sam da je cena ugodna, recimo okol 200€.

TIM MG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej problem je ker ta slika je za polini cilinder, jest mam pa original piaggio, ampak sem zravn dobu tud 3 tesnila, različnih debelin: 0.4, 0.6 in 0.8mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je alu cilinder ne? Te so te dihtunge za squish nastavlat, zato so tudi različnih debelin.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razdalja med batom in glavo, saj mislim, da je že tema o tem nekje. Zmeriš pa ga tak, da narediš gor cilinder, zgoraj pa na bat zalepiš s salotejpom cin za lotat, potem daš glavo gor in vse lepo zategneš. Nato parkrat zavrtiš gred, daš glavo dol in zmeriš na vsaki strani cin in deliš z dva. Kolko pa more bit na 180-kah pa nevem. Rabiš ma elektronsko kljunasto merilo (šubler po domače :) ), ker so te razdalje zelo majhne.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tim MG je na dolenjski cesti na strelišču. To je če greš od TUNELA pod gradom proti recimo Eleclerku, na levi strani. Imam sam runnerja 180, in nekega super športnega izpuha ni. sam sem jih probal že kar nekaj in z nobenim ni bilo neke očitne razlike. Sem ostal pri originalnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.

Mene pa zanima ce ima kdo mogoce plastiko za pod sedez ki ima prostor za akumulator za runerco in to ce dela ventilator za hlajenje brez akumulatorja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Športnga izpuha se ti ne splača dajat na 180ko zato k ni nubenga posebnga učinka. Če pogledaš pa kok stane pa sploh odpade :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!