Skoči na vsebino

Gilera Runner 180


Priporočene objave

Tist ki ima runnerja 180, vse original, me zanima kako je najbolje nastavljen uplinjač, predvsem kolk mora bit odprt vijak za zrak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

mam problem pri moji 180ki. Nima pospeškou sploh, rab tud dost cajta da nabere tistih 100km/h :krneki:

zdej me pa zanima..kaj bi blo lah vzrok za to...jermen...valčki...fedrce?

+ zvok motorja sploh ni podobn 125/180 ampak neka 50ccm prdalica..možno da je auspuh kriv? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dans sm menju jermen, valjčke malossi 15.5g, belo povratno.

Mogu bi še fedrce ampak mi jih ni nekak ratal zataknt notr...tko da so še tastare

Zdej pa pr speljevanju ni nč bolš isto kot prej..slabi pospeški sploh za Runner 180.

Dam menjat še fedrce..al je kej druzga..kšni prenosi al kej ? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kako bi preveru ali dela čok, motor namreč težko vžge ko je hladen, na nogo ga morem ene 5x kresnt da vžge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

no mam nasledn problem..

sm dou novo olno pumpo in iz nje gresta 2 cevki..ena debelejša ena tanjša

problem je ker zdej ne vem (pozabu kako blo prej)..kam gre zajla od gasa ("ki odpira olno pumpo")

in kam cevka, po kateri teče olje iz rezervarja do olne pumpe :)

predvsem mam raj, da odgovorijo tisti, ki majo oz. so meli Runner 125/180

in točno vejo na kaj mislim ;)

Popravljeno . Popravil Jur3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zajla od gasa gre v frgazar...

jst sm tut to enkrat delu pa sm pozabu...nakonc sm dau ulno pumpo vn pa sam delu mesanco:)

sam ena vem da gre za podtlak se mi zdi ena pa na frgazar ....po debelejsi tece olje.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr sej zajlo za gas mam na fergazrju ja..ker tm sm use pustu gor da se nebi pol zajebavu

ko bi mogu nazaj dajat ;)

ampak to zajlo k sm jst mislu..ko daš gas jo mal povleče nazaj..tko da vrjetno je res za podtlak..

se prau..u tanšo to "zajlico" not zabit u debelejšo pa pač ..cevko od olja..po usej logiki :) al pa tud ne

1. delam to tko da...nebi pa rd da mi zaribu čez 5min hah

če pa se da komu slikat, k ma Runnerja 125/180 bi biu pa še bl veseu ;)

meni brez olne pumpe živeti ni..če bi hotu sam mešanco delat bi meu tomosa :P

(je pa bl zanesljivo sam delat..nč ne rečm)

Popravljeno . Popravil Jur3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debelejša cev gre iz rezervoarja do pumpe, tanjša od pumpe v frgazar, zajlo priklopiš pa na tisto vzmet, oz. tisto ko zapira in odpira, pač več kot daš gasa, več gre olja v frgazar in s tem v motor. Če ti še kej ni jasno vprašaj, pa če lahko malo bolj razločno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debelejša cev gre iz rezervoarja do pumpe, tanjša od pumpe v frgazar, zajlo priklopiš pa na tisto vzmet, oz. tisto ko zapira in odpira, pač več kot daš gasa, več gre olja v frgazar in s tem v motor. Če ti še kej ni jasno vprašaj, pa če lahko malo bolj razločno.

se trudm sprašvt razločno, sam je mal kriza, če ne veš točno kaj so določene stvari..pač 1. delam to, bo že :)

drgač pa si zadel točno to kar me zanimal..tko da hvala ;) jutr bom še slike naredu..da se bo točno

vedl kaj pa kako...zame pa za kere druge, ki bodo mel podobne težave ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo edin problem je še ker ne vem kam paše ena cevka, kako oz. kam priklopit zajlo od olne pumpe in kako povezat debelo cevko iz olne pumpe s cevko ki gre iz rezervarja olja ;) SLIKE:

post-8091-1194617831_thumb.jpg post-8091-1194617893_thumb.jpg

Olna pumpa in zajla:

post-8091-1194617928_thumb.jpg

Kako Povezat:

post-8091-1194617958_thumb.jpg

Trenutno stanje :D :

post-8091-1194617975_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jur3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...

ucisti malo uni kolktor,da ti ne bo slo kaj u cilinder!

Ena lepa predelava na Runnerci je da se odstrani uni zobnik na jermenici,tisti ki rabi da se pozene motor.

Seveda se tako izgubi moznost da se upali motor z gumbom...motor pa pali dosti vec in gre hitreje na obrate.

Za to odstranit je kar lahko, saj je dovolj prezagat zobnik in pade dol.

Valjcke mores otezit za cirka 0,5g.

Na runnerci 180cc,dell'orto 25, MHR auspuhu,MHR variatorju se je kar poznalo!!!

120km\h navzgor po klancu!

Ah lepi stari cajti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caki majstore...una cevka ne gre gor na glavo od motorja!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caki majstore...una cevka ne gre gor na glavo od motorja!?

ne vem jst..ti mi povej :)

ne bom nič predelavu, edino mogoče Malossi bo padu notr..ko bo šou ta cilindr

po gobe :) drugače pa sm meu na prejšni 180 brez tistega zobnika za zaganjač..pa morm povedat

da mam raje el. štarter kot pa par 10km/h več ;) stalno postavlanje na štender in kurblanje

mi je vzelo vse veselje.

drgač pa pucanje še pride..nč se bat

Popravljeno . Popravil Jur3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caki majstore...una cevka ne gre gor na glavo od motorja!?

maš prou..pride na glavo cilindra ;) evo, je že priklopljeno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mam en vprašanje.Pr 180-ki mam filter od 50ccm ampak je prevrtan zdej me pa zanima če bi šlo kej bol če bi meu original od 180?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam en vprašanje.Pr 180-ki mam filter od 50ccm ampak je prevrtan zdej me pa zanima če bi šlo kej bol če bi meu original od 180?

Na hitrosti neboš nič pridobil, verjetno samo izgubil, zato ker imaš večji dotok zraka in si razštelal stvar, boš pa res mel zvok. Tak da daj nazaj org filter pa je toto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!