Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Nejc, katere gume pa ti voziš na mavrici?

Jaz rabim nižji hitrostni razred - Metzelerka je od lanskega septembra in se ne segreje niti na sobno niti na avtocesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc, katere gume pa ti voziš na mavrici?

Jaz rabim nižji hitrostni razred - Metzelerka je od lanskega septembra in se ne segreje niti na sobno niti na avtocesti.

trenutno se vozim po telih gumah:

tkc80_uv,property=original.jpg

malce tresejo, ampak se pa ceste držijo presneto dobro - no za tvoj motor glih niso :grrr

prej sem imel pa 2x tale komplet (contri trail attack)

Conti%20Trail%20Attack.jpg

zelo zadovoljen, zdržijo vsaj 15ooo km (zadnja)

pa še neki za čitanje:

http://www.bmwmoa.org/forum/showthread.php?t=54286

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc, katere gume pa ti voziš na mavrici?

Jaz rabim nižji hitrostni razred - Metzelerka je od lanskega septembra in se ne segreje niti na sobno niti na avtocesti.

Kakšen model Metzelerke pa imaš?

Preveri tlak v pnevmatikah in ga nastavi na najnižji priporočen za solo vožnjo, ker gume vseeno se ti bi morale ogret, saj tele kravce (in bikci) niso ravno peresna kategorija.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen model Metzelerke pa imaš?

Preveri tlak v pnevmatikah in ga nastavi na najnižji priporočen za solo vožnjo, ker gume vseeno se ti bi morale ogret, saj tele kravce (in bikci) niso ravno peresna kategorija.

lp

glede na to da je imela motor na bmw servisu, se zna zgodi da so ji gume napumpal na max vrednost za primer ko sta dva na motorju.

To so men naredil. Gume dopumpal za vsak slučaj, če bi se dva vozila (pa jih nisem tega prosil ali naročil).

Isto se mi je zgodilo ob menjavi gum. Napumpajo jih na max vrednost za primer če sta na motorju 2.

To ni slaba ideja. BS poglej kolk imaš napumpane gume, da res niso preveč polne.

Mogoče videz vara pa vendar nisi tako težka da bi morale bit gume na full napumpane :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc, katere gume pa ti voziš na mavrici?

Jaz rabim nižji hitrostni razred - Metzelerka je od lanskega septembra in se ne segreje niti na sobno niti na avtocesti.

roadsmart 2 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz rabim nižji hitrostni razred - Metzelerka je od lanskega septembra in se ne segreje niti na sobno niti na avtocesti.

Michelin pilot road 3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za narediti pa je tole:

- Zamenjati olje v motorju in oljni filter

- Zamejati olje v zadnjem prenosu

- Zamenjati zavorno olje

- Zamenjati zračni filter

- Zamenjati filter za bencin

- Nastaviti ventile

- Zamenjati svečke

Jaz bi dodal še jermen alternatorja .

Jaz bi pa obvezno še cilindre sinhroniziral (da obadva enakomerno vlečeta), pol pa je pa res vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj so gor Metzeler Z8, od lani septembra, se pravi dobre pol leta. Imajo dobrih 2000 km. Hitrostni razred W, menda do 270. Js se pa peljem kakšen kilometer po AC 140, ostalo vse okoli 100. Res, da sem jih tipala po umirjeni vožnji in nekaj km po izvozu iz AC... moram se enkrat ustavit na vrh Planine, da vidim, pa enkrat na pumpi na AC kako je zdaj s tem.

So pa po dežju obupne, praktično brez gasa mi je odnašalo cel motor v soboto tam pred Grčarevcem. Jezna.

Prej na Bulldogu, ki tudi ni peresno lahek, sem imela Bridgestone BT 023, sem bila kar zadovoljna.

Si pa želim za na BMWja MEHKE gume, mi je vseendrek a jih po 3000 km pobere, samo da držijo, tudi kadar zunaj ni 30 stopinj in, ko se peljem počasi. Pa dober dežni profil, s kanali do roba. Brala sem test od Michelinke, ki dobi v dežju najboljšo oceno (Metzeler Z8 pa najslabšo), je pa po suhem slaba.

Ali se dobi isti tip gume v isti dimeziji v različnih hitrostnih razredih?

@nejc: sej veš, da sem bila zraven na servisu. Pumpal je. Na 2,5 in 2,9. Preveč, kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj so gor Metzeler Z8, od lani septembra, se pravi dobre pol leta. Imajo dobrih 2000 km. Hitrostni razred W, menda do 270. Js se pa peljem kakšen kilometer po AC 140, ostalo vse okoli 100. Res, da sem jih tipala po umirjeni vožnji in nekaj km po izvozu iz AC... moram se enkrat ustavit na vrh Planine, da vidim, pa enkrat na pumpi na AC kako je zdaj s tem.

So pa po dežju obupne, praktično brez gasa mi je odnašalo cel motor v soboto tam pred Grčarevcem. Jezna.

Prej na Bulldogu, ki tudi ni peresno lahek, sem imela Bridgestone BT 023, sem bila kar zadovoljna.

Si pa želim za na BMWja MEHKE gume, mi je vseendrek a jih po 3000 km pobere, samo da držijo, tudi kadar zunaj ni 30 stopinj in, ko se peljem počasi. Pa dober dežni profil, s kanali do roba. Brala sem test od Michelinke, ki dobi v dežju najboljšo oceno (Metzeler Z8 pa najslabšo), je pa po suhem slaba.

Ali se dobi isti tip gume v isti dimeziji v različnih hitrostnih razredih?

@nejc: sej veš, da sem bila zraven na servisu. Pumpal je. Na 2,5 in 2,9. Preveč, kaj?

hehe..ne kompliciraj s hitrostnimi oznakami in 3.000 km in ne vem kaj..

zate je sport-touring guma..

vozil bt023, pp3 in RS2 na primerjalcu..

jest bi vzel RS2..

so pa vse čist okej in zdržale bojo zihr 10.000, segrele se bojo pa tut zadost..

ne misl pa da boš najdla gume ki bi jih z neko turistično vožnjo segrela tolk da jih prjet ne boš mogla..

fora teh gum je prav v tem da "hladne" delajo tako kot morajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BS

Če pogledaš v navodila, sem prepričan, da so te vrednosti za polno naložen motor in na tvojem mestu jih bi znižal na minimum.

hehe..ne kompliciraj s hitrostnimi oznakami in 3.000 km in ne vem kaj..

zate je sport-touring guma..

vozil bt023, pp3 in RS2 na primerjalcu..

jest bi vzel RS2..

so pa vse čist okej in zdržale bojo zihr 10.000, segrele se bojo pa tut zadost..

ne misl pa da boš najdla gume ki bi jih z neko turistično vožnjo segrela tolk da jih prjet ne boš mogla..

fora teh gum je prav v tem da "hladne" delajo tako kot morajo ;)

Na mojem je zadaj tudi sport-touring in dokler se ne ogreje, jo kar rado vrti v prazno, tudi, ko nimam tega namena.

Pa še nekaj sem te želel (že od vsega začetka) vprašat gelde RoadSmart2, v vseh testih omenjajo, da je odlična na mokrem.

Vi ste jo testirali praktično na poplavljenem cestišču in tam naj bi blestela. Zaradi tega se mi je porajalo vprašanje, če "na mokrem" je bolj mišljeno za situacijo hudega naliva in nevarnost aquaplaninga ali ko je zgolj mokro po nalivu?

Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BS

Če pogledaš v navodila, sem prepričan, da so te vrednosti za polno naložen motor in na tvojem mestu jih bi znižal na minimum.

Na mojem je zadaj tudi sport-touring in dokler se ne ogreje, jo kar rado vrti v prazno, tudi, ko nimam tega namena.

Pa še nekaj sem te želel (že od vsega začetka) vprašat gelde RoadSmart2, v vseh testih omenjajo, da je odlična na mokrem.

Vi ste jo testirali praktično na poplavljenem cestišču in tam naj bi blestela. Zaradi tega se mi je porajalo vprašanje, če "na mokrem" je bolj mišljeno za situacijo hudega naliva in nevarnost aquaplaninga ali ko je zgolj mokro po nalivu?

Hvala.

lp

tam je bilo vsega malo..od tega da je bilo samo mokro, do tega da je v ovinku na delih teklo čez cesto..

je pa res da je bil asfalt dober..tako da težko kar rečeš katera je najboljša..

pa še enkrat poudarjam, nekomu bo bolj pasala dunlop, drugemu michelin, tretjemu continental, četrtemu metzeler..

to pa moraš pogruntat kaj ti paše..žal drugače ne gre..

vendar lahko rečem da je RS2 zelo dobra pnevmatika..v vseh pogojih..na vse sortah motociklih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ni preveč, ja kar prav (tako piše tudi v navodilih)

Tok mimogrede.....vozim GSA,ki je težji od R1200R in R1200GS in piše v navodilih......za voznika na motorju in malo prtljage 2.2 in 2.5 zadnja in za polno obremenitev,se pravi voznik+potnik+prtljaga pa 2.5 in 2.9 zadnja.....

No se glih ne strinjam z tabo da bo kar prav,saj ima BS za slabih 40kg lažji motor,brez prtljage,pa še sama je bolj drobčkana in 2.5 in 2.9 zadnja je odločno preveč....

Prej sem mislu,da BS nekaj pribija....se opravičujem....zdaj ji vrjamem,da je v dežju motor poplesaval in ni imel dobrega oprijema,saj so same Metzelerke nasploh znane po tem,da jo je potrebno dobro ogreti za optimalno vožnjo......šele potem so to odlične gume...

BS gume imaš pod takimi bari kot da imaš GSA(260kg) polno natovorjenega z potnikom za hrbtom.....preberi navodila in če je za mojega GSA z voznikom in kakšnim kovčkom 2.2 in 2.5 zadnja zna biti da imaš isto oz še kakšen odstotek manj....

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok mimogrede.....vozim GSA,ki je težji od R1200R in R1200GS in piše v navodilih......za voznika na motorju in malo prtljage 2.2 in 2.5 zadnja in za polno obremenitev,se pravi voznik+potnik+prtljaga pa 2.5 in 2.9 zadnja.....

No se glih ne strinjam z tabo da bo kar prav,saj ima BS za slabih 40kg lažji motor,brez prtljage,pa še sama je bolj drobčkana in 2.5 in 2.9 zadnja je odločno preveč....

Prej sem mislu,da BS nekaj pribija....se opravičujem....zdaj ji vrjamem,da je v dežju motor poplesaval in ni imel dobrega oprijema,saj so same Metzelerke nasploh znane po tem,da jo je potrebno dobro ogreti za optimalno vožnjo......šele potem so to odlične gume...

BS gume imaš pod takimi bari kot da imaš GSA(260kg) polno natovorjenega z potnikom za hrbtom.....preberi navodila in če je za mojega GSA z voznikom in kakšnim kovčkom 2.2 in 2.5 zadnja zna biti da imaš isto oz še kakšen odstotek manj....

Lp

Yes, se strinjam s tabo...BS preveč si mela napumpane - ti jih moraš imet za solo vožnjo in ne za dva. Nejc, to se ful pozna, ona pa še kufre nima tako da...

Jaz sem jih preveč napumpala in kaj se je zgodilo - prvo vožnjo pa samo do servisa gum praktično sploh nisem čutila, vozila sem se do tankštele 40km/h, pol pa vidim vse preveč napumpano, zmanjšam zadevo tako kot mora bit in to je to...

Nejc - ti to k stalno nekoga zadaj voziš :P ..

BS - bova zdej v soboto stestirali, ok?

LP H.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yes, se strinjam s tabo...BS preveč si mela napumpane - ti jih moraš imet za solo vožnjo in ne za dva. Nejc, to se ful pozna, ona pa še kufre nima tako da...

Jaz sem jih preveč napumpala in kaj se je zgodilo - prvo vožnjo pa samo do servisa gum praktično sploh nisem čutila, vozila sem se do tankštele 40km/h, pol pa vidim vse preveč napumpano, zmanjšam zadevo tako kot mora bit in to je to...

Nejc - ti to k stalno nekoga zadaj voziš :P ..

BS - bova zdej v soboto stestirali, ok?

LP H.

oooo babji žur...a rabte redarja :smoke:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se glih ne strinjam z tabo da bo kar prav,saj ima BS za slabih 40kg lažji motor,brez prtljage,pa še sama je bolj drobčkana in 2.5 in 2.9 zadnja je odločno preveč....

kako že pravi BS - :rtfm:

vas bo BS napizdila ker ne berete navodil !

pa še link do njega: http://www.google.si...HKKE0Jg&cad=rja

(je pa res da so navodila za letnik 2011 - mogoče to kaj spremeni)

(glej pdf list št.: 4 , 134)

drugače pa imam tudi jaz motor, ki mora imeti različno napumpane gume za različno obremenitev in sem

najprej RTFM potem sem pa jezik stegnil

Drobčkana? no, da bi jo spregledal glih ni :evilgrin:

Popravljeno . Popravil nejcgs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako že pravi BS - :rtfm:

vas bo BS napizdila ker ne berete navodil !

pa še link do njega: http://www.google.si...HKKE0Jg&cad=rja

(je pa res da so navodila za letnik 2011 - mogoče to kaj spremeni)

(glej pdf list št.: 4 , 134)

drugače pa imam tudi jaz motor, ki mora imeti različno napumpane gume za različno obremenitev in sem

najprej RTFM potem sem pa jezik stegnil

Drobčkana? no, da bi jo spregledal glih ni :evilgrin:

Bom pogledala v moj manual - pukec je starček in ima drugačen motor kot letnik 2011.

No, nism lih majhna in gracilna, sem pa v razmerju. Ko dam gor ledvični pas je sploh okej. Na ER5 zgledam kot Krpan na kobilci, BMW pa mi je ravno prav.

Hvala za vse nasvete, najprej bom probala spustit gume, pa jih preverit neposredno po vožnji.

in Kmet2, REMEMBER, BS nikol ne nabija. In ma načeloma vedno prav :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za motor bmw R1200R letnik 2008

navodila : http://www.bmw-motor...1200_R_2008.pdf

tu pa sedaj piše:

1 voznik 2.2; 2.5 bar (BS - na tokle ga napumpaj /pa na servisu jim to potihem povej, da ti ne bodo preveč gum pumpal/ )

2 voznika: 2.5; 2.9 bar

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj so gor Metzeler Z8, od lani septembra, se pravi dobre pol leta. Imajo dobrih 2000 km. Hitrostni razred W, menda do 270. Js se pa peljem kakšen kilometer po AC 140, ostalo vse okoli 100. Res, da sem jih tipala po umirjeni vožnji in nekaj km po izvozu iz AC... moram se enkrat ustavit na vrh Planine, da vidim, pa enkrat na pumpi na AC kako je zdaj s tem.

So pa po dežju obupne, praktično brez gasa mi je odnašalo cel motor v soboto tam pred Grčarevcem. Jezna.

Prej na Bulldogu, ki tudi ni peresno lahek, sem imela Bridgestone BT 023, sem bila kar zadovoljna.

Si pa želim za na BMWja MEHKE gume, mi je vseendrek a jih po 3000 km pobere, samo da držijo, tudi kadar zunaj ni 30 stopinj in, ko se peljem počasi. Pa dober dežni profil, s kanali do roba. Brala sem test od Michelinke, ki dobi v dežju najboljšo oceno (Metzeler Z8 pa najslabšo), je pa po suhem slaba.

Ali se dobi isti tip gume v isti dimeziji v različnih hitrostnih razredih?

@nejc: sej veš, da sem bila zraven na servisu. Pumpal je. Na 2,5 in 2,9. Preveč, kaj?

Meni so Z8 odlične gume, tudi v dežju. Vozu sem jih prej na F800 in zdej na R1200 in nimam nobene pripombe cez njih. Zadnja mi zdrzi cca. 15.000km, oprijem je pa odličen za ST gumo. Pumpam pa ponavadi spredaj 2,5 zadaj 2,8. Precej se voziva tudi v dveh. To je pa moj 3ji komplet Z8. Moje subjektivno mnenje. Me pa mika, da bi poskusu tudi nove dunlop RS2.

Je pa res, da je Z8 veliko bolj zaobljena, torej je pussi-pas na straneh nekoliko večji :blush:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nejcgs :rtfm: ,ne. :P

lp

sej sem;

in to oba (letnik 2011 in 2008), samo kaj ko so me zavedli (letnik 2011) :slap:

ker pa vemo da nevednost ni izgovor - se opravičujem :whistle:

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlani sem imel podobne težave kot ti BS. Razlog pri meni ni bila guma (Conti TA) ampak premalo našpanana fedra. Ko sem to pravilno nastavil je teklo kot po medu. Fedro navij na najbolj trdi položaj, pol pa odvij 10 klikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BS

res škoda, da se nisva srečala lansko leto za probo motorja, ki se ti bi bolj podal. Imam gor Mezlerke Z6 in nimam nobenih pripomb. Gume držijo odlično, slončki so ostali brez rilčkov.

Tlak v pneumatikah imam 2,2/2,5 bar (oz. sem imel lansko leto, letos moram še pripraviti motor za vožnjo).

Upa, da bo pa ta vikend pri meni motorističen :OK:

Morda se pa nekoč se :friend1: in bova zamenjala za en krog Bavarca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!