Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

eno vprašanje čisto iz firbca :whistle: zanima me koliko približno ali pa točno pride servis za bmw 1200 gs

Hvala za odgovore

p.s. čisto resno vprašanje

Servis stane kar točno 100 EUR,seveda brez kakšnih dodatnih del (gume,zavore itd). na K-modelih je ca 50 EUR dražje kadar se morajo nastaviti ventili (pove računalnik),ponavadi na 20K kilometrov pri R-modelih nastavljanje ventilov ni nikakršen velik poseg zato nebismelo podražiti za več kot max.ca 20 EUR.Pri 40k kilometrov je potrebno pri vseh R-ih (obvezno)zamenjati jermen od alternatorja nahaja se pod prednjim sredinskim pokrovom. Kolegu se je strgal pri 43k kilometrov v Albaniji,ko smo se vračali iz Guče,si lahko misliš kakšne probleme smo imeli!!!! :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis stane kar točno 100 EUR,seveda brez kakšnih dodatnih del (gume,zavore itd). na K-modelih je ca 50 EUR dražje kadar se morajo nastaviti ventili (pove računalnik),ponavadi na 20K kilometrov pri R-modelih nastavljanje ventilov ni nikakršen velik poseg zato nebismelo podražiti za več kot max.ca 20 EUR.Pri 40k kilometrov je potrebno pri vseh R-ih (obvezno)zamenjati jermen od alternatorja nahaja se pod prednjim sredinskim pokrovom. Kolegu se je strgal pri 43k kilometrov v Albaniji,ko smo se vračali iz Guče,si lahko misliš kakšne probleme smo imeli!!!! :OK:

100 EUR za servis bmw 1200 gs se mi zdi pa zelo zelo malo pri pooblaščenem serviserju no ja vi že veste saj vozite bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100 EUR za servis bmw 1200 gs se mi zdi pa zelo zelo malo pri pooblaščenem serviserju no ja vi že veste saj vozite bmw

Jaz še nisem imel servisa na njem in ne morem vedeti, vem pa za 1150gs. Jaz mislim, da me bo prišlo za 1000km več kot 100eur, razen, če je brumer mislil samo delo. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz še nisem imel servisa na njem in ne morem vedeti, vem pa za 1150gs. Jaz mislim, da me bo prišlo za 1000km več kot 100eur, razen, če je brumer mislil samo delo. Lp

mene zanima komplet servis pri pooblaščenem serviserju .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima komplet servis pri pooblaščenem serviserju .) .)

To pa najbolje, da pokljičeš poublaščenega serviserja (več njih) in primerjaš ceno in iz prve roke boš zvedel koliko je cena. Mogoče bo pa Bladzo videl to temo in ti bo odgovoril, mislim, da ve. Imajo normirane ure in pol je odvisno koliko km ima motor. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorim iz lastnih izkušenj za servis na 1000km(Grosuplje Valentinčič) sem plačal za vse skupaj 25000 Sit.Zraven servisa(olje,filter,kontrola vseh vijakov ,osvetlitve ,priklop na delavniški računalnik,pumpanje gum nastavitev varnostne naprave itd.) so mi dali še rezervno žarnico za žmigavec(rumeno) 1 liter olja Castrol(orig.za k-1200-r) in BMW kapo.O ostalih servisih sem veliko bral na nemškem forumu in plačujejo vse servise ca 20-50% več kot stanejo pri nas,servis na 1000 km stane enako kot ostali servisi seveda,če ni kakšnih dodatnih del. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kronološkega stanja:

06.06.2002 1000 km 31.885,59 sit

24.10.2002 10000 km 28.618,10 sit

22.09.2003 21000 km 57.683,61 sit

19.07.2004 32000 km 45.763,70 sit

16.05.2006 45000 km 89.549,96 sit

za 1150 rt, vse redni servisi, nič posebnih operacij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kronološkega stanja:

06.06.2002 1000 km 31.885,59 sit

24.10.2002 10000 km 28.618,10 sit

22.09.2003 21000 km 57.683,61 sit

19.07.2004 32000 km 45.763,70 sit

16.05.2006 45000 km 89.549,96 sit

za 1150 rt, vse redni servisi, nič posebnih operacij

Serviser je pa bil???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kronološkega stanja:

06.06.2002 1000 km 31.885,59 sit

24.10.2002 10000 km 28.618,10 sit

22.09.2003 21000 km 57.683,61 sit

19.07.2004 32000 km 45.763,70 sit

16.05.2006 45000 km 89.549,96 sit

za 1150 rt, vse redni servisi, nič posebnih operacij

:wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena in zahtevnost servisov je kar zrastla, odkar je sama elektronika... Na starem boxerju si sam naredil kompleten servis, od menjave olja do nastavitve ventilov... Kar na cesti, če je bilo treba, a ne bmwslo..? Za to je pa celjski Slavko zakon. Ima svojega boxerja v malem prstu. RT boxer stare šole. Na forgazerje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena in zahtevnost servisov je kar zrastla, odkar je sama elektronika... Na starem boxerju si sam naredil kompleten servis, od menjave olja do nastavitve ventilov... Kar na cesti, če je bilo treba, a ne bmwslo..? Za to je pa celjski Slavko zakon. Ima svojega boxerja v malem prstu. RT boxer stare šole. Na forgazerje. :OK:

:OK: Maš prav ja :worship: Tudi mojga prvega je šraufal :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri R modelih je BMW servis na 10 30 50 itd tisoč kilometrov še enkrat cenejši kot BMW inšpekcijski pregled ki je na 20 40 60 tisoč kilometrov. Jest sem dal za 1100 S za inšpekcijski pregled na 20 tisoč km okoli 55 jurjev v Trzinu pri Romanu. Lahko stojiš skoz zraven traja pa cca 2 uri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A servisr?

Celjski dealer.

Če za Slavkota sprašuješ...,- lastnik RT-ja. Tip ti dejansko na cesti naredi pol generalke, če je treba. Ne, ni dealer. Ne vem ravno, kaj je po poklicu, nekaj pač dela. Si je rostfrei izpuhe tudi sam naredil,...pa še komu drugemu tudi. Pravi bajker.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A servisr?

Celjski dealer.

:grim

Če za Slavkota sprašuješ...,- lastnik RT-ja. Tip ti dejansko na cesti naredi pol generalke, če je treba. Ne, ni dealer. Ne vem ravno, kaj je po poklicu, nekaj pač dela. Si je rostfrei izpuhe tudi sam naredil,...pa še komu drugemu tudi. Pravi bajker.

Celjanu boš razlagal kdo je Slavc... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? :? :?

Zgolj priseljen celjan, ki se gibljem v zelo omejenih krogih.

Ne poznam Slavca RTjaša.

Z dealerjem sem mislil podjetje, uradnega prodajalca vozil BMW v CE.

Bo potrebno najti cenejšo možnost.

Amerkanerji, ki imajo več denarja, kot mi, so tudi že siti oderuških uradnih servisnih storitev in na internetu imajo kupe navodil, kako sam opraviti servis, s sinhronizacijo valjev vred.

Samo, še za voziti motor se komaj najde časa, kaj šele za samoservisiranje. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? :? :?

Zgolj priseljen celjan, ki se gibljem v zelo omejenih krogih.

Ne poznam Slavca RTjaša.

Z dealerjem sem mislil podjetje, uradnega prodajalca vozil BMW v CE.

Bo potrebno najti cenejšo možnost.

Amerkanerji, ki imajo več denarja, kot mi, so tudi že siti oderuških uradnih servisnih storitev in na internetu imajo kupe navodil, kako sam opraviti servis, s sinhronizacijo valjev vred.

Samo, še za voziti motor se komaj najde časa, kaj šele za samoservisiranje. :(

Slavca sigurno poznaš, smo bli (mi trije) pred par leti na 01.01. na Trojanah skupaj na kofetu :whistle:

Samoservisiranje - o tem močno razmišljam a še ne prakticiram. Trenutno le teoretizram in zbiram gradivo. Imam že nekaj uporabnih stvari. Kaj pa če se združimo in kak lep viken dan naredimo servisno delavnico pa jim zamenjamo olje pa ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram počakati dve leti... :yes: se bom pa prišel učiti... :yea1:

Popravljeno . Popravil motoristek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram počakati dve leti... :yes:

Ti pa lahko prideš gledat pa pir talat , boš ko instrumentalist pri operacijah :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da na videz, da bi pa rekel, aha, ta je tisti, tega pa ne. Žal.

Ja, tudi to prakticirajo amerikanerji.

Se dobijo, recimo v soboto dopoldne na enem dvorišču, ali pa prijateljski mehanični delavnici in izkušeni amaterski šravfači pokažejo manj ukim, kako se naredi kaj. In tako opravijo skupinske vzdrževalne servise.

Ni slaba ideja. Tako zaradi druženja, kot povečevanja stopnje znanja in vedenja, kot izkoriščenosti posebnih orodij. Če ima eden tisti poseben ključ za menjavo olnjega filtra, lahko s tistim ključem v enem dopoldnevu zamenjaš 15 ali pa 30 filtrov, ne da bi se ključ pri tem kaj obrabil.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da na videz, da bi pa rekel, aha, ta je tisti, tega pa ne. Žal.

Ja, tudi to prakticirajo amerikanerji.

Se dobijo, recimo v soboto dopoldne na enem dvorišču, ali pa prijateljski mehanični delavnici in izkušeni amaterski šravfači pokažejo manj ukim, kako se naredi kaj. In tako opravijo skupinske vzdrževalne servise.

Ni slaba ideja. Tako zaradi druženja, kot povečevanja stopnje znanja in vedenja, kot izkoriščenosti posebnih orodij. Če ima eden tisti poseben ključ za menjavo olnjega filtra, lahko s tistim ključem v enem dopoldnevu zamenjaš 15 ali pa 30 filtrov, ne da bi se ključ pri tem kaj obrabil.

:)

Ključ za filter imam še od K-ja (neuporabljenega) in mislim, da je isti. Torej se enkrat dogovorimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim maš kar prav ja. To je moja želja že dooolgo časa. In sedaj se počasi uresničuje :OK:

Ali mi lahko poveste tisti, ki furate boxerje, katero olje je najprimernejše za mašino 1150. Razmišljam o uporabi Motul-a

Pa zanima me, kako je z nastavljanjem ventilov. Je res potrebno nekje na 10.000 nastavljat ventile ?

Samo vprašam. Če jih je treba jih bom tudi vsake 1000 štelal samo da poje :OK:

Sicer malo pozno, najprej čestitke ob tvoji novi pridobitvi, veliko varnih km in čim manj šraufanja. Jaz imam sicer R 1100 RT letnik 2000, samo motorji so si dosti sorodni. Ko sem pred dvemi leti kupil omenjen motor je imel 23000 km, danes jih ima 52000. Vso servisiranje in popravila opravim sam vključno z vsemi nastavitvami....sinhronizacijami cilindrov. Če imaš malo smisla za šraufanje si boš lahko naredil vse sam.

Pa mi naj tu oprostijo razni strokovnjaki, ki zagovarjajo ravno obratno. Bistvo je da si nabaviš malo strokovne literature o motorju. Jaz sem kupil v Louisu v Beljaku dve knjigi, nekaj piše v eni nekaj v drugi, nekaj literature sem snel z neta, ravno tako kataloge rezervnih delov. Literaturo moraš imeti že zaradi podatkov o nastavitvah, momentih pritegovanja...... Bi lahko rekel, da je to osnova. testerja jaz za svoj motor ne potrebujem, ker lahko napake odčitaš preko konjektorja ( za tester ) s pomočjo LED preizkuševalca.

Na 23000km, ko sem kupil motor sem na njem zamenjal vse kar spada pod veliki servis. Motorno olje, zavorno olje,svečke, olje v menjalniku, zadnjem pogonu, menjal ploščice spredaj in zadaj,nastavil ventile.......

V motorju uporabljam motorno olje SELENIA 20W50, poraba 1l na 10000km, v menjalniku imam CASTROL 75W140, v pogonu zadaj imam Castrol SAE 80W90, s tem da imam v motorju nalit QMI teflonski dodatek

( drži 80000km), v menjalniku in pa pogonu zadaj pa STP dodatek za menjalnike. Z vsem naštetim sem zadovoljen.

Kar se tiče okvar na motorju v teh dveh letih jih ni bilo. Je pa res da sem menjal tesnila na prvih vilicah, hkrati sem zamenjal tudi olje v njih SAE 10 in pa letos med novoletnimi prazniki lamelo sklopke. Torej lamela je bila na koncu, do zakovic je manjkalo še 0,1 mm, ( to se da dobro izmerit, če demontiraš zaganjač ).Tako da je bil strošek obnovljene lamele 3000 SIT po starem.

Hkrati, ko sem menjal lamelo sem opravil še veliki servis sem šteje tudi zamenjava mikro jermena,nastavitev ventilov..... Torej po prevoženih 19000 km, Sesalnih ventilov ni bilo potrebno nastavljati, medtem, ko sem moral izpušne ventile stisniti za 0,05 mm. Torej nič bat, ventilov ti na 10000 km ni potrebno nastavljat, pa naj me spet popljuvajo tisti, ki drugače mislijo.

Tole zimsko vzdrževanje sem iskoristil, da sem na motor namontiral še GPS navigacijo in zamenjal originalno izpušno cev s cevjo in dušilcem ( A testiranem) proizvajalca REMUS. Sedanji zvok je fantazija za ušesa.

LP vsem :yea1: Tetec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem naslovu KLIKNI dobiš navodila za R1150RT v angleščini, niso kompletna, za začetek bo tudi to vredu. Trenutno pobiram dol še kompletna v ITA in NEM jeziku, ko bo, bom prilepil povezavo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tetec , TBoxer hwala za odgovor in linke. Ta navodila sem že dolpotegnil imam pa še navodilo za 1100 RT+GS+... še nekaj modelov. Upam, da bo literature dovolj zdej se bo treba lotit.

Mikro jermen je bi zamenjan pred cca 2000 km, ostalo kot vsa olja filtre i.p.d. pa planiram v kratkem.

Praviš Tetec, da se da vse odčitat s pomočjo LED preiskuševalca ?? Lahko to malo bolj opišeš ali te lahko mogoče pokličem za razlago ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se zmenmo eno lepo sobota po 15-tem aprilu vam dam jaz v Nm delavnico z vsem orodjem,dvigalko za motor in moje znanje na razpolago ca 5 motorjev seveda ves potrošni materijal prinese vsak s seboj,to bi naredili v dopoldanskih urah popoldne pa mal do Kočevja in pol kuda koji mili moji.Lahko me držite za besedo moj GSM 040/702370.Vse orodje pustite doma imam vse kar boste potrebovali.

Velja samo za BMW-ejaše Max-4-5 motorjev sicer bo dela za cel dan in delavnica bi bila premajhna OK.Namreč ob sobotah imam zaprto in bom eno reskiral za BMW-ejaše s foruma.

post-9445-1170101796_thumb.jpg

post-9445-1170101864_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!