Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

bom dopolnil, oziroma dopisal, ker sem tudi sam vmesan v resevanje tega problema:

- gre ze za 3. akumulator, ker sta bila ze dva unicena, tako da akumulator ni problem

- ni dodatno priklopljenih naprav, ni dodatnih polnilcev etc, cisto osnovna konfiguracija

- kdor približno pozna motor, bo vedel da je precej enostaven, nima prav veliko opreme

Problem se poskusa resit ze dalj casa, zadnji poskus je pri Avtovalu s priklopom na tester. Njihov odgovor je, da je okvarjen računalnik, da se ga ne da vec niti formatirat in da je potrebna zamenjava. Meni je sicer to rahlo hecno, ker motor drugace siba

- hvala @Kmet2 za prejsnji odgovor, vprasanje je bilo po nesreci postavljeno v dveh temah, zato je eno zbrisala (sory) kolikor vem poskusa kontaktirat Romana

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, nejc74 pravi:

bom dopolnil, oziroma dopisal, ker sem tudi sam vmesan v resevanje tega problema:

- gre ze za 3. akumulator, ker sta bila ze dva unicena, tako da akumulator ni problem

- ni dodatno priklopljenih naprav, ni dodatnih polnilcev etc, cisto osnovna konfiguracija

- kdor približno pozna motor, bo vedel da je precej enostaven, nima prav veliko opreme

Problem se poskusa resit ze dalj casa, zadnji poskus je pri Avtovalu s priklopom na tester. Njihov odgovor je, da je okvarjen računalnik, da se ga ne da vec niti formatirat in da je potrebna zamenjava. Meni je sicer to rahlo hecno, ker motor drugace siba

- hvala @Kmet2 za prejsnji odgovor, vprasanje je bilo po nesreci postavljeno v dveh temah, zato je eno zbrisala (sory) kolikor vem poskusa kontaktirat Romana

 

 

 

Men je računalnik , dokler niso poštimali uničil dva acuja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, nejc74 pravi:

bom dopolnil, oziroma dopisal, ker sem tudi sam vmesan v resevanje tega problema:

- gre ze za 3. akumulator, ker sta bila ze dva unicena, tako da akumulator ni problem

- ni dodatno priklopljenih naprav, ni dodatnih polnilcev etc, cisto osnovna konfiguracija

- kdor približno pozna motor, bo vedel da je precej enostaven, nima prav veliko opreme

Problem se poskusa resit ze dalj casa, zadnji poskus je pri Avtovalu s priklopom na tester. Njihov odgovor je, da je okvarjen računalnik, da se ga ne da vec niti formatirat in da je potrebna zamenjava. Meni je sicer to rahlo hecno, ker motor drugace siba

- hvala @Kmet2 za prejsnji odgovor, vprasanje je bilo po nesreci postavljeno v dveh temah, zato je eno zbrisala (sory) kolikor vem poskusa kontaktirat Romana

 

 

 

"regler", alternator pa ok? ker ti dve zadevi uničujeta akuje (verjamem, da so na servisu to pogledali)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, nejc74 pravi:

gre ze za 3. akumulator,

Menjave "akujev" so večinoma rešile problem na kratek rok, kolikor sem na hitro preletel, motor v stanju "mirovanja" troši cca 40mA, kar ni tako malo.

Kot sem že v prejšnjem odgovoru napisal, očitno ta motor ni osamljen primer. Pobrskaj malo po "tujih" forumih, mogoče je kdo podal kakšno rešitev.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore, na Avtovalu so mi rekli da moram menjat komplet računalnik, tega v tem trenutku še nebi popolnoma menjala, dokler ne vem ali je okvara računalnika vzrok ali posledica napake. Grejo pa na servisu po principu "najprej zamenjajmo računalnik, potem pa iščemo napako"

Zaenkrat sem zmenjena z Romanom Kiričem, da še on pregleda in sporočim diagnozo, če bo še komu prišla prav.

Sicer pa ni nobene el. dodatne opreme gor, še osnovna je bolj okrnjena kot pri Golf 4. Akumulator pa se v 30dneh mirovanja izprazne do uničenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Snecer said:

"regler", alternator pa ok? ker ti dve zadevi uničujeta akuje (verjamem, da so na servisu to pogledali)

Nisem čisto prepričana da so zares pregledali. Dobila sem občutek, da so, ko so ugotovili, da motorja ne morejo povezati z njihovim računalnikom, diagnosticirali menjavo in niso naprej raziskovali problema. Lahko pa da se motim. Se premalo spoznam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, sikuwa pravi:

Nisem čisto prepričana da so zares pregledali. Dobila sem občutek, da so, ko so ugotovili, da motorja ne morejo povezati z njihovim računalnikom, diagnosticirali menjavo in niso naprej raziskovali problema. Lahko pa da se motim. Se premalo spoznam.

sem slabo pogleda, sprazni se ti v mirovanju...potem je res nek porabnik, ki v mirovanju troši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je opcija najti kak drug Xcountry brez tega problema:

  • Zmeriš porabo v mirovanju na svojem
  • Menjaš ECU (t.i. računalnik) z onim z drugega motorja
  • Ponovno zmeriš porabo v mirovanju

Bo kr hitro jasno, če je res ECU kriv za to. Zna biti, tako je najlažje preverit. Če seveda lahko prideš do ustreznega motorja za primerjat. Vmesna varianta je nabavit vzdrževalec in meti motor priklopljen gor. Al pa maso odklopit z akuja v času ko motor miruje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, jskrablin said:

Če je opcija najti kak drug Xcountry brez tega problema:

  • Zmeriš porabo v mirovanju na svojem
  • Menjaš ECU (t.i. računalnik) z onim z drugega motorja
  • Ponovno zmeriš porabo v mirovanju

Bo kr hitro jasno, če je res ECU kriv za to. Zna biti, tako je najlažje preverit. Če seveda lahko prideš do ustreznega motorja za primerjat. Vmesna varianta je nabavit vzdrževalec in meti motor priklopljen gor. Al pa maso odklopit z akuja v času ko motor miruje.

Počakam kaj g. Kirič pove, teoretično je tudi možnost "sposoje" 2leti starejšega Countryja za primerjavo, sicer bom pa dala stikalo za akumulator pod sedež, to odklapljanje in priklapljanje je dokaj zamudno, ko se hočeš nekam na hitro odpeljat.

Predvsem cvikam, ker se mi sanja ne v kaj ta "napaka" lahko eskalira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, sikuwa pravi:

Počakam kaj g. Kirič pove, teoretično je tudi možnost "sposoje" 2leti starejšega Countryja za primerjavo, sicer bom pa dala stikalo za akumulator pod sedež, to odklapljanje in priklapljanje je dokaj zamudno, ko se hočeš nekam na hitro odpeljat.

Predvsem cvikam, ker se mi sanja ne v kaj ta "napaka" lahko eskalira.

Uporabi hitro spojko, če bo dovolj prostora.  Jaz imam tako na čolnu narejeno za odklapljati akumulator. 

hitre-spojke.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Rey said:

Uporabi hitro spojko, če bo dovolj prostora.  Jaz imam tako na čolnu narejeno za odklapljati akumulator. 

hitre-spojke.jpg

lih te za čolne sem gledala. kok je pa to veliko cca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 7. 2018 ob 21:46, sikuwa pravi:

lih te za čolne sem gledala. kok je pa to veliko cca?

Tako na pamet nebi znal povedat točne dimenzije. Na tej drugi fotografiji lahko dobiš predstavo koliko je to cca.veliko glede na debelino kleme. Edini problem je, ker so avtomobilske kleme večjega preseka kot od motorja in ne vem, če se dobi v različnih presekih te spojke.

image.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Rey pravi:

Edini problem je, ker so avtomobilske kleme večjega preseka kot od motorja in ne vem, če se dobi v različnih presekih te spojke.

Motorji imajo podobno temuAshampoo_Snap_2018_07.05_17h30m23s_003_.png.88281aa12bb970702a1fa652b3bd6d0b.png

Krokodilčki bi bili bolj enostavni?

Ashampoo_Snap_2018_07.05_17h27m57s_002_.png.82003168950f72e685ae1b3ac7985f9d.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne spojke  (ker so za avtomobilski akumulator in ne krokodilčke(ker se bo odkloplo-tresljaji).

če že potem odklop kabel dol z 1o ključem, ja zamudno.

No meni je na GS pobiral štrom original alarm, odklopil, naštimal aftermarket da se dere k svina pa je vse BP.

Drgač pa če kdo zna uporabljat A meter....(amprer meter) da se ve kje pobira štrom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Zakaj "raca" so jih že skoraj vsi prehitel...

Pet let je že minilo kar je predstavljen LC, je nekako logično, da nekaj spremenijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1250 je na vratih, ker ima konkurenca močnejše agregate in postaja že malo nerodno pri bahanju :)

Seveda tudi s 1250 ne bodo dosegli konkurence MTS, KTM po pomoči, ampak imetniki bodo že lažje zadihali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ampak tale na fotki ima spet locen menjalnik in suho sklopko.

Edit: V bistvu je to stari 1200.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Sem eden tistih veteranov ki sos ena stara leta odločili podoživeti motoristična popotovanja... Prosil bi za nasvet, ker sem ne iskupšen, a srce me že od otroštva vleče k kravam.. torej turing motorjem.

V smeri BMW ja. r1100 , 1200 

1) Kaj je bolj udobno za popotovanje po evropi oz jugoslaviji. (udobno = prijetno za vožnjo)

2) tako težak motor za začetnika?

3) Ker si bom na popotovanju rental motor (Tajska) bi si sedaj kupil le nekaj prehodnega za pričetek sezone in nabiranje kilometrov.

 

p.s. 180 cm, Pa udobje na sdežu je porednost! = težave z kolkom imam.

Hvala za vaše poglede, mnenja.

LPJ

Popravljeno . Popravil Janez BMW
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usedi se zunaj nekje na kavo in belezi katerih bos najvec videl.

R1200GS. Bolj bi priporocal zacetniku ta motor, kot pa kako nerodno japonsko zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Janez BMW pravi:

Zdravo,

Sem eden tistih veteranov ki sos ena stara leta odločili podoživeti motoristična popotovanja... Prosil bi za nasvet, ker sem ne iskupšen, a srce me že od otroštva vleče k kravam.. torej turing motorjem.

V smeri BMW ja. r1100 , 1200 

1) Kaj je bolj udobno za popotovanje po evropi oz jugoslaviji. (udobno = prijetno za vožnjo)

2) tako težak motor za začetnika?

3) Ker si bom na popotovanju rental motor (Tajska) bi si sedaj kupil le nekaj prehodnega za pričetek sezone in nabiranje kilometrov.

 

p.s. 180 cm, Pa udobje na sdežu je porednost! = težave z kolkom imam.

Hvala za vaše poglede, mnenja.

LPJ

Sem kar semle premaknil, ker ni potrebe po odpiranju nove teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Usedi se zunaj nekje na kavo in belezi katerih bos najvec videl.

R1200GS. Bolj bi priporocal zacetniku ta motor, kot pa kako nerodno japonsko zadevo.

ja, pri teh letih in zahtevah, najbrž na trgu ni drugega kot bmw GS 1200

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!