Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
flero

BMW F 800 S in ST

Recommended Posts

flero

...tole so najdli strički na motostation.com...

Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

lp flero

post-2086-1110966569_thumb.jpg

post-2086-1110966584_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
To zgleda prevec zastarelo da bi blo res

tudi ko sem prvič zagledal slike STja, sem z mislimi potoval nazaj v preteklost..

in glej ga, Zlomka..

Share this post


Link to post
Share on other sites
flero
To zgleda prevec zastarelo da bi blo res

...saj je verjetno še zamaskiran prototip... :hmm:

lp flero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

I wish.

Bi bilo lepo, toda dvomim, da bi takšni modeli že bili zunaj, širša javnost pa nič vedela o tem. No, 600 cc bi bil vsaj manjši zalogaj pri plačilu zavarovanja.

Sicer pa gre trend v vedno večje motorje (kar zadeva prostornine).

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi

Tile so še fejst zamaskirani, vidi pa se da je pod masko BMW npr. odprtina za tank pod sedežem, kovčki od K1200S, pogon z jermenom od CS...

Poganjal pa naj bi ga vrstni dvocilindraš (vodno hlajeni) in bi naj zamenjal starega 650.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Včeraj sem dobil po pošti novo številko Motorrada kjer so opisane vse novosti BMWja za naslednja tri leta :-))

Motorradovci pravijo, da tale reč NI polovični K1200, ampak posebej razvita mašinca saj ima sklopko (in pogon) na drugi strani kot K1200 (tudi dimnik spet na levi strani, jao), nima 600 ampak 800 ccm, menda 78 KM, je pa res paralelni twin s pogonom na jermen in v dveh izvedbah, T 800 in T 800 S - manj športni in še manj športni :-)) Vsaj meni je posebej zanimivo, da so opustili slavni-še-višje-kot-v-zvezde-kovani telelever (enako tudi pri prihajajočem hardenduru R 1200 GS-HP)...

Sicer pa - živi bili pa vidjeli...

Edited by suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Vorstellung neue BMW-Mittelklasse

:D

post-5241-1113134777.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

čez dve leti naj bi BMW na trg lansiral srednjo serijo T

vir: Motorrad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Izgleda kot SV, dizajn je novo-zastarel in vse skupaj se mi zdi kot nateg (čeprav verjetno ni). Nekaj mi smrdi po Paintshopu... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jetman

No ja... BMW.

Pomojem je za tale motor cena registracije previsoka za to kar dobiš. Pa še dveh rorov nima, čeprav je V2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomaž
No ja... BMW.

Pomojem je za tale motor cena registracije previsoka za to kar dobiš. Pa še dveh rorov nima, čeprav je V2.

Kje si najdu V2, če ti lepo piše vrstni dvovaljnik?!? :? :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moto32

Za nase razmere dokaj neugodna prostornina motorja (zavarovanje) ... :( Na oko je sicer kar lustna zadevca,a na bmwja nekak najbol pase box motor .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
netopir1930
In še barva se mi zdi neposrečena. Preveč spominja na kakšnega KTMa.

motor, ki je v fazi testiranj (skritih) ima navadno barve, ki naj ne bi spominjale na barve, ki jih ta firma uporablja!

toliko za informacijo o "čudni" barvi... .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomaž
Za nase razmere dokaj neugodna prostornina motorja (zavarovanje) ... :(  Na oko je sicer kar lustna zadevca,a na bmwja nekak najbol pase box motor .)

MotoGP ?! 2007 800ccm. Imel boš enako kubaturo kot GP dirkalnik... Sledila bo verjetno poplava motociklov z 800 ccm (razni R -ji....)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

imeniujejo ga F 800 S

pripravljen na vožnjo okol 200 kg... jermen ...motor razvili skupaj z Bombardier-Rotax ... vrstni dvovaljnik z 8 ventili ...kompresija 12:1. .. več kot 80 konjev ...ga predstavili šele novembra v Milanu na EICMA ...

cena - ni znana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

cena - ni znana

Ziemlich genau 9800 Euro soll der Mittelklassesportler kosten.

kar pomeni preko 2,3 mio Sit :angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
"BMW. Creating world's ugliest bikes since 19kapajstvem."

faušija.. :naughty:

+ naprošamo za preimenovanje debate..

Edited by Špilferderber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Ninč.
    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!