Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

Tule sem jaz kupil alternator.

Je pa tole precej boljša varianta, serijski regulator..

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pri zaviranju s prvo zavoro med 110-80 mi zelo zelooo trese balanco. Do te mere, da se v ogledalih vidi vse trojno :(. Mehanik je na neki mašinariji meril prva diska in feltno, ampak naj ne bi bilo nič zvito. Motor je bil sicer celo zimo založen v garaži in se ni premikal. Ali je možno, da je to posledica "uležane" gume? Med vožnjo in pri zaviranju pri ostalih hitrostih ni opazit, da bi kaj treslo. Križ je bil tudi preverjen in nima lufta. Kaj bi še lahko bil vzrok? Ali je to najverjetneje posledica gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
2 hours ago, Krfjola said:

A kdo mogoče pozna ta motor, pozna njegovo zgodovino oz. ali je res, kar je dec napisal na spodnjem oglasu?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12438121&show=1

Lp, Uroš

Pri tem motorju se na 50k km menja jermen - strosek je cca 300-350e. 

Ce je res lastnik od 2011 ti pa lahko dokaze s kupoprodajno. Pa veliko srece pri nakupu. :) 

Aha pa ker je napisal 2. lastnik lahko to preveris na strani od e-uprave, s stevilko prometne ter tablice.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pa je doma  :love1:... 

Na koncu sicer ne F 800 ST pač pa F 800 GT  

Dobil sem ga od prve lastnice letnik 2013 z vso možno dodatno opremo (vsi trije original kovčki z notranjimi torbami, tank torba, Akrapovič izpuh, centralno stojalo, gretje ročic, ABS, ASC, ESA, RDC-nadzor tlaka v pnevmatikah, alarm) in malo manj kot 40.000 prevoženimi kilometri.

Je pa bilo potrebno iti iskat v Italijo, vendar postopek sploh ni tako zahteven, kot ga prikazujejo uvozniki rabljenih motorjev. Prav vse se da urediti v enem popoldnevu.

Zdaj me čaka samo še naša birokracija in gasa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našo birokracijo (DMV) moraš urediti v roku 14 dni, v nasprotnem primeru si v prekršku in moraš podati samoprijavo :). Been there, done that :mad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da si to povedal, jaz sem imel namem počakat s postopki vsaj do konec februarja, glede na trenutne vremenske napovedi.

Se pravi, moram motor v roku 14 dni spraviti na homologacijo, da lahko potem dam predlog za odmero DDV-ja, je tako?

Hvala za opozorilo  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je tako, da ti na neki pristojni ustanovi, kjer delajo tehnične preglede in homologacije izdajo nek papir, katerega potem skupaj z ostalimi dokumenti vložiš na davčno za odmero DMV. Za izdajo tistih papirjev na tehničnih ne rabijo fizično imet motorja tam ampak samo podatke (model, letnik, št. šasije, ...). Najbolje da pokličeš npr. v Postojno in vprašaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V roku 15 dni moreš prijaviti motor, ki si ga uvozil, pri organu za homologacijo ... homologacijo pa lahko potem delaš pozneje, če hočeš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boych, hvala za info; kaj pa davčna?

Če sem pravilno seznanjem, moraš na davčno priti z listom iz homologacije, je tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Krfjola pravi:

boych, hvala za info; kaj pa davčna?

Če sem pravilno seznanjem, moraš na davčno priti z listom iz homologacije, je tako?

Tako nekako gre to ... v 15-stih dneh prijaviš organu za homologiranje -> opraviš homologacijski pregled -> z vsemi papirji greš na davčno in zahtevaš izračun DMV-ja -> plačaš DMV -> davčna ti vrne vse papirje -> greš organu za homologacijo in dvigneš kartonček -> registriraš -> voziš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 2. 2018 ob 13:04, ftp pravi:

Konstrukcijska napaka in regulator

Pri novejših motorjih Honda, Suzuki, Yamaha in seveda tudi BMW je problem v tem, da so moči tam okoli 400W in več, pač potrebe "novih" motorjev ABS, vsa elektronska pomagala, el. vbrizg...tokovi so zelo veliki (tudi do 30A). Vzrok za pogoste odpovedi so termične obremenitve navitja, ki ga hladi olje motorja. Lahko bi se reklo kot je napisal @ftp konstrukcijska napaka (paralelni regulator). Vendar je takšna izvedba zelo enostavna in očitno proizvajalce ne moti, če "ti" pogori alternator na določeno kilometražo. Jaz sem na svojem "benku" v 130Kkm menjal 2x.

Napiši v Googlu (alternator failure) in znamko ter model motorja...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni

 

Ima kdo poviške  balance za BMW F 800 ST za prodat oz. ve kdo  jh kje kupt ?

poviški.jpg

Popravljeno . Popravil Offroader
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Quote

Ima kdo poviške  balance za BMW F 800 ST za prodat oz. ve kdo  jh kje kupt ?

pobrskaj na www.nippynormans.com tam sem jih jaz dobil za gs1200

Popravljeno . Popravil ufo plast
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Offroader pravi:

Pozdravljeni

 

Ima kdo poviške  balance za BMW F 800 ST za prodat oz. ve kdo  jh kje kupt ?

poviški.jpg

Tudi Louis ali Ebay

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni, 

Mogoče kdo pozna ta motor https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12972094? Glede na napisano so vse serijske napake že odpravljene in kakih večjih stroškov ni za pričakovati, a vendar, je to preveč km za ta agregat in okvir? Imel sem aprilio rst 1000 z 80.000km in je bil motor že precej utrujen, precej naporen za vožnjo, zato me malo bremza in sprašujem za mnenje. Vem da ga bo težko prodati čez kako sezono ali 2 s temi kilometri,  a vseeno me mika, ker je videti vzorno vzdrževan. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na mojem S-u 75000 km, od tega je bil zadnjih 40000 km veliko vožen v dvoje z vsemi možnimi "kufri" :). Trenutno ne zaznavam, da bi bilo karkoli iztrošeno oz. da bi vplivalo na vožnjo. Nisem pa reševal še nobenih vpoklicev za serijske napake, samo redno vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Bine Kukenberger pravi:

Pozdravljeni, 

Mogoče kdo pozna ta motor https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12972094? Glede na napisano so vse serijske napake že odpravljene in kakih večjih stroškov ni za pričakovati, a vendar, je to preveč km za ta agregat in okvir? Imel sem aprilio rst 1000 z 80.000km in je bil motor že precej utrujen, precej naporen za vožnjo, zato me malo bremza in sprašujem za mnenje. Vem da ga bo težko prodati čez kako sezono ali 2 s temi kilometri,  a vseeno me mika, ker je videti vzorno vzdrževan. 

Sosed prodaja tole. Kupljen od prvega lastnika ki je delal relacije, potem sosed tudi razna potovanja. Zraven ima še original stranske kufre. Motor je poservisiran tako kot je treba, vilice tesnile, menjano olje v vilicah, jermen in ležaj zadaj menjan nedolgo nazaj... Uglavnem motor je sedi in vozi. Sem in tja ima kakšno prasko, vendar nikoli karamboliran ali paden med vožnjo. Namestu mislim da mu je enkrat padel, ker je ded majhen. Prodaja ker ima že 1200GT-ja.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13029849

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Ob 4. 6. 2017 ob 20:24, alime pravi:

Pri zaviranju s prvo zavoro med 110-80 mi zelo zelooo trese balanco. Do te mere, da se v ogledalih vidi vse trojno :(. Mehanik je na neki mašinariji meril prva diska in feltno, ampak naj ne bi bilo nič zvito. Motor je bil sicer celo zimo založen v garaži in se ni premikal. Ali je možno, da je to posledica "uležane" gume? Med vožnjo in pri zaviranju pri ostalih hitrostih ni opazit, da bi kaj treslo. Križ je bil tudi preverjen in nima lufta. Kaj bi še lahko bil vzrok? Ali je to najverjetneje posledica gume?

Mam enak problem. Ve kdo kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni. Nisem zasledil teme o F800 GT, pa tukaj pisem.

Zanima me ta model, namrec F800 GT. imam priliko kupiti 2014 ali 2015 letnik s prevozenimi km do 20.000 km.

Mi lahko poveste, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu tega mopeda? In pa seveda Vasa mnenja, kako se pelje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!