Skoči na vsebino

Čistilna sredstva, čiščenje, pranje


hotschko

Priporočene objave

pred 53 minutami, DAMI34 pravi:

pametno je zadevo takoj doma sprat z mrzlo vodo in po možnosti spihat ali posušit, sol je svinja.

Sem ga dobro spral na Petrolu tik pred domom, brez skrbi :OK: Jutri pravijo, da bodo nalivi...ga bom kar na dezju pustil, ziher je ziher :lol1:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Rey pravi:

Sem ga dobro spral na Petrolu tik pred domom, brez skrbi :OK: Jutri pravijo, da bodo nalivi...ga bom kar na dezju pustil, ziher je ziher :lol1:

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

pametno je zadevo takoj doma sprat z mrzlo vodo in po možnosti spihat ali posušit, sol je svinja.

Vi perete kar vroče motorje? A nič ne počakate da se ohladi? A ga perete medtem ko je užgan? Je isto kot da bi po dežju vozil.

To je področje ki me zanima in kakšne so posledice itd. Lepo bi bilo tik pred vožnjo it direkt v sampopostrežno pralnico, nič čakat da se ohladi in lepo oprat pri užganem motorju. Bi to šlo al bom škodil mašini?

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako si pa ti predstavljaš pranje vročega motorja? Kvalitetno ga ne moreš oprati, ker se vse sproti zasuši nazaj. Lahko ga samo na grobo splakneš. Po vročih delih pa ni priporočljivo špricati, ni isto kot po dežju, kjer se počasi enakomerno ohlaja material. Ne bo razpadel v trenutku, dobro pa spet ni. Lokalno ohlajanje motorja ali izpuha s curkom hladne vode ni najbolj priporočljivo, ker prihaja do hitrega in neenakomernega krčenja različnih materialov. Jaz počakam, da se ohladi do te mere, da lahko z roko držim krivine in motor.

Ostaja tema o čiščenju motorjev;

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli ne perem vročega motorja, sploh če sem vozil po soli. Vročina in vroča voda aktivirata sol. Počakam da se ohladi in sperem s curkom mrzle vode. Posušim naravno ali pa se kar zapeljem. Spodaj ponavadi, krivine in podobno še kar s krpo premažem katero sem predhodno namočil v petrolej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 3. 2018 ob 12:36, DAMI34 pravi:

. Spodaj ponavadi, krivine in podobno še kar s krpo premažem katero sem predhodno namočil v petrolej.

Se ti zdi OK, če spodaj namažen s krpo navlaženo z WD40?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, tomaz69 pravi:

Se ti zdi OK, če spodaj namažen s krpo navlaženo z WD40?

isto, le manj zaščiti. Nafta/petrolej je mastna, pa se svinjarija slabše lepi in prej odleti dol. WD pa deluje antikorozivno, verjetno pa prej izhlapi. Večinoma pa ko perem moped ga celga "maxizbiljiram" in je prav tako potem lažje sprat umazan motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, tomaz69 said:

Se ti zdi OK, če spodaj namažen s krpo navlaženo z WD40?

Kar boš namazal bo boljše kot nič, tudi z wd40...koliko je pa to obstojno je pa druga stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Da malo obudim. Ker imam v življenju pomembnejše stvari, iščem neko čistilo ki bi ustrezalo za čiščenje celega motorja. Morda kako peno ki se našprica ( v smislu snow foam), in potem spere pa basta. Pustmo ketno, tisto zrihtam posebaj :)  Kaj se splača vzet?

Mel sem 5 litrsko kanto iz Louisa, ampak se bojim da ji bo počasi potekel rok, saj sem pral smao 2x na leto mogoče :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, NejcZ pravi:

Da malo obudim. Ker imam v življenju pomembnejše stvari, iščem neko čistilo ki bi ustrezalo za čiščenje celega motorja. Morda kako peno ki se našprica ( v smislu snow foam), in potem spere pa basta. Pustmo ketno, tisto zrihtam posebaj :)  Kaj se splača vzet?

Mel sem 5 litrsko kanto iz Louisa, ampak se bojim da ji bo počasi potekel rok, saj sem pral smao 2x na leto mogoče :P

http://www.vulcanet.si/vulcanet/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet, mam pa en problem in sicer sem len. Najraje bi imel kakšno aktivno peno z razpršilko, katero potem sperem z toplo vodo, brez da se motorja dotikam z raznimi gobami. Se to da? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 20. 6. 2018 ob 15:23, NejcZ pravi:

Hvala za nasvet, mam pa en problem in sicer sem len. Najraje bi imel kakšno aktivno peno z razpršilko, katero potem sperem z toplo vodo, brez da se motorja dotikam z raznimi gobami. Se to da? :D

za lenuhe kot sva ti in jaz so si izmislili razne pripomočke...

...jaz uporabljam Karcher in penizator, ki sem ga dokupil...

...to je šoba z rezervoarčkom v katerega naliješ čistilo in natakneš na Karcher.

...jaz porabim 1,23" za napenit eno stran...in enak čas še za drugo stran....v bistvu največ porabim cajta, da grem z ene strani motorja na drugo stran...

...odvismo od čistila..lahko v dveh sekundah narediš čez cel motor kubik pene.

..ta penizator košta ene 20eur...prodajajo pa tam, kje prodajaja Karcherje...v bau bau...itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 7. 2018 ob 11:57, ProdriveR pravi:

In kje se da dobit tele robčke (razen pri uvozniku)? 

Zanima me še, a se da dobit kje še kak podoben produkt? Nekak mi ni,da bi z wap-om pral motor :) 

Kar pokliči Boštjana na tel. 041 683 808

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 7/8/2018 at 11:57 AM, ProdriveR said:

In kje se da dobit tele robčke (razen pri uvozniku)? 

Zanima me še, a se da dobit kje še kak podoben produkt? Nekak mi ni,da bi z wap-om pral motor :) 

Zakaj ne? Sam normaln bodi, in stopi korak al pa dva nazaj. Najleps operem s penzlom in petrolejem, pol  se z motowashem un sperem. Vulcanet robckov nism mel, so pa cudezni vsaki robcki za mulce. Ni mi jasno kako to odjeda muhe, umazanijo.....ludo. Torej bo vulcanet se bols!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zima se bliža. Ker se bom ziher tud po soli kdaj zapeljal bi bilo dobro moped zaščitit pred soljo itd...

Nafta se mi ne dopade, petrolej je boljš. Maxibrill ???

Tole sem zasledil in bi nabavil.

Se kdo pridruži- nad 50 funtov je brez poštnine. Nabavim dve in je brez poštnine prideš okrog ali pa dostava do Ljubljane.

https://www.nippynormans.com/f650st-f650cs-f650gs-f650-dakar/acf-50-anti-corrosion-treatment-095-litre-bottle

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz po soli obvezno operem, z mrzlo vodo. In posušim in premažem z nafto ali petrolejem spodaj, lahko pa tudi maxibrill. Do sedaj se mi izide. Sem se pa kr nekaj prevozil po soli saj se vozim tudi pozimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

jaz po soli obvezno operem, z mrzlo vodo. In posušim in premažem z nafto ali petrolejem spodaj,

Sem vse prebral. Se popolnoma strinjam. Obvezno pranje po vsaki vožnji, sušenje in premaz z... kot si opisal že večkrat.

Samo nekako mi ne diši nafta ali petrolej. Mislim, da je namenska zadeva boljša in še elektro konektorje naj bi ščitila. Vedno je možna vožnja izza avtomobila, kamiona in z mokre ceste prši drobna meglica vode s soljo. To pa višje na motorju ni zaščiteno(ki prileze vsepovsod). S to zadevo pa lahko pošpricaš in naj bi varovalo. Upam, da je takob0725.gif Vsaj hvalijo se s tem.

Če se mi kdo pridruži v nakupu super se znebimo 9,99 funtov poštnine. Pa da sprobamo če deluje. Rajši špricam s komerkoli kot rjo polet kažem na Jadranki.t9409.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dali ste mi idejo! V slużbi uporabljamo specijalno olje proti koroziji. Nekakšen antikor. Bom pogledal kako se imenuje. Olje je zelo redko in se z navadno pršilko spreja praktično megla. Voda ga ne dvigne, kot navadno olje. Namenjeno je za zaščito proti koroziji izdelkov obdelanih z stružnicami in rezkarji kateri so še delno mokri od hladilno mazalne emulzije. Spira se z navadnimi čistili.

TNX. ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, The Lakl pravi:

20180924_130553.jpg

 

Ne vem, če bo ravno pravo sredstvo za protikorozijsko zaščito?

rhenus SLA 68

demulsifying slideway oil ISO VG 68 CGLP (DIN 51502 / ISO 3498)

Rhenus Lub GmbH & Co KG

Erkelenzer Straße 36, 41179 Mönchengladbach

Tel. +49 21 61 58 69-0, Fax +49 21 61 58 69-93

www.rhenuslub.com, eMail vertrieb@rhenusweb.de

Rhenus is certified according to ISO/TS 16949, DIN EN ISO 9001, DIN EN ISO 14001 and OHSAS 18001.

rhenus SLA 68 is a special demulsifying lubricant for machine tool slideways and guides.

Application rhenus SLA 68 is suitable for the latest NC and CNC machines and flexible processing

centres where high positioning accuracy is required to achieve top levels of surface finish

and component tolerances.

Due to its substancial adhesiveness and good demulsifying behaviour a premature washing

off of rhenus SLA 68 by the circulating emulsion is avoided. Therefore, slideways and

guides are well protected against corrosion and swelling of plastic coatings is also avoided,

respectively.

The good demulsifying properties of rhenus SLA 68 makes sure that only small amounts of

tramp oil enter the emulsion which can easily be separated. Therefore, circulating emulsions

remain stable for a longer period of time and disturbing effects on the working process and

the operator are clearly reduced.

In connection with Rhenus metalworking fluids rhenus SLA 68 accomplishes excellent

results within the SKC test.

Properties outstanding adhesiveness

low static friction values

high pressure absorption capacity

avoids stick-slip

good demulsifying properties

Technical Data

Viscosity

40 °C

(mm˛/s)

Density

at 20 °C

(g/ml)

Flash point

(°C)

Pour point

(°C)

68 0,88 220 -12

Remark Refer also to technical data sheet of rhenus SLB 220 (ISO VG 220).

Subject to modification of the technical data. Please refer to the material safety data sheet

for additional information or contact our application engineers.

Edition 01/14

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povzetek podjetja Kemol doo kateri je naš dobavitelj

 
Rhenus sl 682
Nasveti za uporabo
Olja za vodila znamke rhenus so optimalno prilagojena za hladilno-mazalna sredstva rhenus.
Z deemulgiranjem zagotavljajo najvišjo stopnjo varnosti strojev – brez učinka stick-slip – in jih je mogoče enostavno ločiti iz emulzije. 

Z tem oljem opravljamo antikorozijsko zaščito kovinskih produktov-končanih izdelkov pred izdobavo strankam. Olje tvori zelo tanek film.  V kontaktu z vodo ga voda ne dvigne iz površine. Odstranjuje se z lahkoto z razmaščevalci oziroma, kar navadnimi šamponi, ceti in podobnimi zadevami. 

Govora je bilo o zaščiti pred soljo na cesti. Mislim, da bi bila popolnoma dobra zaščita za nekaj zimskih fur in potem pranje, ter ponovna zaščita, saj sol ne bi prišla v kontakt z kovino.  Iz prakse povedano, da prepreči tudi rjavenje v kontaktu z Brunisal-om. ( sol za bruniranje)
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!