Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 1300 Hayabusa


vicko

Priporočene objave

matr, ko sm jo prvič vidu, sm sam :eek: to je motor?!? kera ladjaaa. sploh ga nebi mel, tako opevana hayabusa pa me je razočarala. tale tanova sicer zgleda mal lepš (detajli pa to :P), drugač pa je videt, da bo spet isto kot s prejšnjo - trajekt.

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr, ko sm jo prvič vidu, sm sam :eek: to je motor?!? kera ladjaaa. sploh ga nebi mel, tako opevana hayabusa pa me je razočarala. tale tanova sicer zgleda mal lepš (detajli pa to :P), drugač pa je videt, da bo spet isto kot s prejšnjo - trajekt.

Kaj si pa od Hayabuse pričakoval? Hayabusa nikoli ni bila mišljena kot supersportak ala R1 in podobni brenclni. Busa je pač ta prava žwau, velika, močna in težka, tako je bila zamišljena tako prva kot tudi ta zdaj, ki je pa res na sliki grda. Stara je pa, če mene vprašaš še vedno eden izmed najlepših motorjev, če ne celo najlepša :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, sej to sem pol opazil. drugač sem vedno mislu, da gre za nezga sportaka v bistvu gre pa za nekakšen potovalnik...vsaj tako deluje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva :OK: Detjali so mal lepši(recimo lampa, pa prozorni žmigovci... ). Auspuhi so zdej bl v razmerju s samim motociklom - ne tako kot na prejšnjem modelu, ko je zgledal k da so dal MF-power gor :P Uglavnem, nebi se je branu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva :OK: Detjali so mal lepši(recimo lampa, pa prozorni žmigovci... ). Auspuhi so zdej bl v razmerju s samim motociklom - ne tako kot na prejšnjem modelu, ko je zgledal k da so dal MF-power gor :P Uglavnem, nebi se je branu :whistle:

trije :naughty: :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:evilgrin: post-3339-1183306908_thumb.jpg :worship:

:SS post-3339-1183306994_thumb.jpg :headbang:

Lp, Gregor

kaj kozlariš.. ti je še od vikenda slabo?

meni pa ni švoh tale nova Busa... jao kaj bi mi delala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda kot da je še v posteljici.. tik pred porodom :lol1:

sicer pa je verjetno res nekako takole... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja zadek meni deluje tak avtomobilistični...v smislu, če bi ga malo razširili, bi ga komot lahko prpopali na kako štirikolesno vozilo :lol:

...ni mi pa niti pretiurano všeč niti mi ni grdo...hayabusa pač :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od zadaj mi liči na vespo iz 50ih let spredej je pa zelo lepa :worship:

A ni ga in ga še nekaj časa nebo lepšega kot je YAMAHA FJR1300 :inlove:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tele "krave" definitivno nebi branil. Vendar če bi imel € za nakup (in seveda vzdrževanje) bi raje izbral ZZR 1400.

Je pa definitivno prava zver.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki je objavil ceno in vse ostalo za novo 2008 Hayabus-o.

http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RK8/Default.aspx

Tukaj bo $11,999.00 + davek 6.5% kar niti ni pretirano.

Pri dealerjih je se nisem videl, grem na testno voznjo, takoj ko bo zunaj.

Sem imel prej 2005 model in mi je kar malo zal zanjo.

Mogoce celo zamenjam ZX-14.... No, da vidimo

LP iz Chicaga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce celo zamenjam ZX-14.... No, da vidimo

LP iz Chicaga!

Nisi zadovoljen ?

LP iz Zasavja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi zadovoljen ?

LP iz Zasavja

Sem.... samo me pa vseeno zanima, kako se obnasa nova Busa... :naughty:

LP iz Chicaga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Specifications HAYABUSA

Model Number GSX1300RK8

Type Sportbike

Warranty 12 month unlimited mileage limited warranty.

Suggested Retail $11999

Engine 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC

Bore & Stroke 81.0 x 65.0mm

Compression Ratio 12.5:1

Fuel System Fuel Injection

Lubrication Wet sump

Ignition Digital/Transistorized

Starter Electric

Transmission 6-speed, constant mesh

Final Drive #530 chain

Overall Length 2195mm (86.6 in.)

Overall Width 740mm (29.1 in.)

Overall Height 1170mm (46.1 in.)

Seat Height 805mm (31.7 in.)

Ground Clearance 120mm (4.7 in.)

Wheelbase 1485mm (58.5 in.)

Dry Weight 220 kg (485 lbs)

Suspension Front Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, adjustable rebound damping and adjustable compression damping

Suspension Rear Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, adjustable compression & rebound damping

Brakes Rear Single hydraulic disc

Tires Front 120/70-ZR-17

Tires Rear 190/50-ZR-17

Fuel Tank Capacity 21 liter (5.5 gal.) 20.0 liter (5.3 gal.) CA. model

Color Orange/Black, Black/Gray, Blue/Black

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!