Jump to content

Suzuki GSXR 1300 Hayabusa


Recommended Posts

Posted

Holy Cow :worship:

The mean machine :evilgrin:

Posted
suzuki pokazal novo buso :photo:

Pa tko lep motor je bil :cry:

Upam, da ne bo res taka... :unsure:

Posted (edited)

matr, ko sm jo prvič vidu, sm sam :eek: to je motor?!? kera ladjaaa. sploh ga nebi mel, tako opevana hayabusa pa me je razočarala. tale tanova sicer zgleda mal lepš (detajli pa to :P), drugač pa je videt, da bo spet isto kot s prejšnjo - trajekt.

Edited by C4V4L13R
Posted
matr, ko sm jo prvič vidu, sm sam :eek: to je motor?!? kera ladjaaa. sploh ga nebi mel, tako opevana hayabusa pa me je razočarala. tale tanova sicer zgleda mal lepš (detajli pa to :P), drugač pa je videt, da bo spet isto kot s prejšnjo - trajekt.

Kaj si pa od Hayabuse pričakoval? Hayabusa nikoli ni bila mišljena kot supersportak ala R1 in podobni brenclni. Busa je pač ta prava žwau, velika, močna in težka, tako je bila zamišljena tako prva kot tudi ta zdaj, ki je pa res na sliki grda. Stara je pa, če mene vprašaš še vedno eden izmed najlepših motorjev, če ne celo najlepša :trance_33_sleep:

Posted

vem, sej to sem pol opazil. drugač sem vedno mislu, da gre za nezga sportaka v bistvu gre pa za nekakšen potovalnik...vsaj tako deluje...

Posted

Za razliko od vas je pa men tale nova zelo zelo všeč :worship:

Posted

Sva že dva :OK: Detjali so mal lepši(recimo lampa, pa prozorni žmigovci... ). Auspuhi so zdej bl v razmerju s samim motociklom - ne tako kot na prejšnjem modelu, ko je zgledal k da so dal MF-power gor :P Uglavnem, nebi se je branu :whistle:

Posted
Sva že dva :OK: Detjali so mal lepši(recimo lampa, pa prozorni žmigovci... ). Auspuhi so zdej bl v razmerju s samim motociklom - ne tako kot na prejšnjem modelu, ko je zgledal k da so dal MF-power gor :P Uglavnem, nebi se je branu :whistle:

trije :naughty: :wub:

Posted

:evilgrin: post-3339-1183306908_thumb.jpg :worship:

:SS post-3339-1183306994_thumb.jpg :headbang:

Lp, Gregor

Posted

samo zadek je pa res grd :SS

drugac je pa od spredaj lepa,...sploh pa oranzna :wub:

Posted
:evilgrin: post-3339-1183306908_thumb.jpg :worship:

:SS post-3339-1183306994_thumb.jpg :headbang:

Lp, Gregor

kaj kozlariš.. ti je še od vikenda slabo?

meni pa ni švoh tale nova Busa... jao kaj bi mi delala....

Posted

zgleda kot da je še v posteljici.. tik pred porodom :lol1:

sicer pa je verjetno res nekako takole... :hmm:

Posted

No ja... Je pa neki posebnega. Sploh zadek.

Posted

...ja zadek meni deluje tak avtomobilistični...v smislu, če bi ga malo razširili, bi ga komot lahko prpopali na kako štirikolesno vozilo :lol:

...ni mi pa niti pretiurano všeč niti mi ni grdo...hayabusa pač :alien1:

Posted

Od zadaj mi liči na vespo iz 50ih let spredej je pa zelo lepa :worship:

A ni ga in ga še nekaj časa nebo lepšega kot je YAMAHA FJR1300 :inlove:

Posted (edited)

Mal slikfutra:

post-8779-1183711858_thumb.jpgpost-8779-1183711850_thumb.jpg

post-8779-1183711818_thumb.jpgpost-8779-1183711798_thumb.jpg

post-8779-1183711865_thumb.jpg

Edited by Kölm
Posted

Jaz se tele "krave" definitivno nebi branil. Vendar če bi imel € za nakup (in seveda vzdrževanje) bi raje izbral ZZR 1400.

Je pa definitivno prava zver.

Posted

Armatura je čudovita. :worship:

Lepa kombinacija analognih in digitalnih števcev.

Posted

Suzuki je objavil ceno in vse ostalo za novo 2008 Hayabus-o.

http://www.suzukicycles.com/Products/GSX1300RK8/Default.aspx

Tukaj bo $11,999.00 + davek 6.5% kar niti ni pretirano.

Pri dealerjih je se nisem videl, grem na testno voznjo, takoj ko bo zunaj.

Sem imel prej 2005 model in mi je kar malo zal zanjo.

Mogoce celo zamenjam ZX-14.... No, da vidimo

LP iz Chicaga!

Posted
Mogoce celo zamenjam ZX-14.... No, da vidimo

LP iz Chicaga!

Nisi zadovoljen ?

LP iz Zasavja

Posted
Nisi zadovoljen ?

LP iz Zasavja

Sem.... samo me pa vseeno zanima, kako se obnasa nova Busa... :naughty:

LP iz Chicaga!

Posted

Specifications HAYABUSA

Model Number GSX1300RK8

Type Sportbike

Warranty 12 month unlimited mileage limited warranty.

Suggested Retail $11999

Engine 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC

Bore & Stroke 81.0 x 65.0mm

Compression Ratio 12.5:1

Fuel System Fuel Injection

Lubrication Wet sump

Ignition Digital/Transistorized

Starter Electric

Transmission 6-speed, constant mesh

Final Drive #530 chain

Overall Length 2195mm (86.6 in.)

Overall Width 740mm (29.1 in.)

Overall Height 1170mm (46.1 in.)

Seat Height 805mm (31.7 in.)

Ground Clearance 120mm (4.7 in.)

Wheelbase 1485mm (58.5 in.)

Dry Weight 220 kg (485 lbs)

Suspension Front Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, adjustable rebound damping and adjustable compression damping

Suspension Rear Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, adjustable compression & rebound damping

Brakes Rear Single hydraulic disc

Tires Front 120/70-ZR-17

Tires Rear 190/50-ZR-17

Fuel Tank Capacity 21 liter (5.5 gal.) 20.0 liter (5.3 gal.) CA. model

Color Orange/Black, Black/Gray, Blue/Black

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!