Skoči na vsebino

YAMAHA TTR 600 enduro rocker


D.J.

Priporočene objave

Lih da boste znali:

matica na zadnjem kolesu stane okoli 20€,lahko pa si nabavite eno "navadno" (torej visoko) za evric ali dva.

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Masina gre ponovno v delo:

zdej bom stavu gor Estart,ker sem se navelical brcanja...

:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

ja no jst sm tut zdej lastnik TT-jke, kako bom zadovoljen bomo pa še vidl: je pa 2004 letnik in kot nova. Sej dolg ne bo taka kar se sam sebe poznam.

XT-ejka gre pa zdej v prodajo, tako da je bila samo zamenjava.

pa lepo se imejte po brezpotjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ja no jst sm tut zdej lastnik TT-jke, kako bom zadovoljen bomo pa še vidl: je pa 2004 letnik in kot nova. Sej dolg ne bo taka kar se sam sebe poznam.

Ni več kot nova heheheh :yea1::kva2::yea1::kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo!

Zanima me, če kdo ve za kakšno ''zaribano'' mašino od TT600R ali XT600, ali nasploh za kakšen tak motor, ki se prodaja po delih. Rabim pa magnet, navitje in pokrov motorja na levi strani, ker je motor padel na skalo in je prebilo pokrov motorja ter poškodovalo magnet in navitje. Problem je v tem, ker vsi trije novi kosi skupaj stanejo 1150 €.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bom pogledal ce imam jaz!

Magnet imam 100%,

magnet tudi,

pokrov pa recem 50%.

Ce ti rabi se kak del...na dan z besedo!

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pogledal ce imam jaz!

Magnet imam 100%,

magnet tudi,

pokrov pa recem 50%.

Ce ti rabi se kak del...na dan z besedo!

:D

No če imaš in če prodajaš po kakšni razumni ceni, me obvesti preko privatnega sporočila!

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Receno,storjeno!

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

a mi lahko kdo pove zakaj pri moji TT600r enkrat kaže da je olja povno v posodi za olje, enkrat da je prazno??? je kaj narobe s pumpo? al v čem je fora??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvoj moped ima suhi karter oz. posebej posodo za olje. in pri takih motorjih zna bit kar zoprno kontrolirat olje, ker skoz niha. nasplošno se meni še najbolj obnese po vožnji, zadnjih par km lepo počasi, z majhnimi obrati in pol še par minut v prostem teku, ugasneš in preveriš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo pove zakaj pri moji TT600r enkrat kaže da je olja povno v posodi za olje, enkrat da je prazno??? je kaj narobe s pumpo? al v čem je fora??

Ni nobene panike če si ob menjavi dolil pravo količino olja.Pri normalni porabi se med servisnimi intervali (6KKm če ga ne zlorabljaš)porabi ravno nekje med min in max na palčki.Moraš pa ovezno pri menjavi olja/filtra odzračit oljno inštalacijo!Pri hladnem agregatu je nivo nekje na spodnjem robu okenca pri segretem pa na zgornjem ,to je kar točen indikator.

Drugače pa po furi ugasni mašino in po kaki minuti poglej kontr.palčko.Pa moped drži vertikalno!

Ne nalivaj preko max ker ti bo zasralo air box.

Dobra stran TTR je ta ,da ima toliko olja da tudi s kake pol litra manj prideš lepo domov,ampak to naj bo le v skrajni sili.Sicer pa te mašine ljubijo pol sintetiko (motul 5100 jim dobro dene)LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo pove zakaj pri moji TT600r enkrat kaže da je olja povno v posodi za olje, enkrat da je prazno??? je kaj narobe s pumpo? al v čem je fora??

Nemorem ti povsem natanko odgovorit, najprej preberi navodila KAKO kontrolirati olje! !

Npr:pri mojem motorju(BMW K1200R) s suhim karterjem moram VEDNO kontrolirat nivo, ko je mašina vroča se pravi po vožnji in pri vžganem motorju mi mora bititi nivo olja med min.in maximumom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to odzračiš??? kaj bi se zgodilo če to ne nardiš ob menjavi olja in filtra?

ja sej ko motort užgeš po nekaj sekundah v posodi olja zmanka, nato pa se spet pojavi. ko je mašina gorka je v posodi olja vedno dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to odzračiš??? kaj bi se zgodilo če to ne nardiš ob menjavi olja in filtra?

ja sej ko motort užgeš po nekaj sekundah v posodi olja zmanka, nato pa se spet pojavi. ko je mašina gorka je v posodi olja vedno dovolj.

Točno nad oljnim filtrom je en navpičen mali vijak (se mi zdi glava 8mm)z bakreno podloško.Zalaufaj mašino in po par minutah popusti vijak da začne uhajat olje ki ga loviš z eno cunjo.Običajno po menjavi olja/filtra tu uide nekaj zraka.Ko/če ni mehurčkov zategni vijaček NEŽNO toliko da ti olje več ne uhaja ker ga lahko utržeš že z mislimi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha vem kaj misliš. dobro hvala :)

zadnič sm samo doliv deciliter olja, sej takrat pa nei potrebno prezračevat? samo ob menjavi, ko menjaš filter in na novo naliješ olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko dodas deci olja ni treba prezracevat, sej dobi itak motor luft...

se prezraci ko se zamenja vse olje in filter.

ko se odsraufa nad filtrom rabi tudi da se vidi ce olje tece oz ce ni kakega problema.

ce olje po par sekundah ne pricurlja pomeni da je kak problem...TAKOJ ZAPRETI MASINO in prekontrolirat vse!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto da je enkrat tank olja poln drugic prazen je odvisno tudi kako se zapre pumpa od olja:

ce ostane zaprta olje pocasi odteka iz tanka, ce pa je odprta,olje "stece" v motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mi lahko kdo svetuje kaka platišča bi pašala na TT600R? kaj je treba še use predelat? kdo bi meu kej za prodat, ker nikjer nič ne najdem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni:) evo tudi jz sm postal lastnik TTR letnik 2000:)

iščem pa za kupit:

-prednjo luč

-zadnjo luč

-obe ročki

-balanco

če ima kdo kaj od naštetega naj kar piše na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ce komu rabi imam en komplet motor za ttrko,

kickstarter verzija...

zainteresirani naj mi pisjo PM... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Kako je sedaj kaj z temi TT-jkami?

Lahko tisti, ki ste to vozili, napišete kaj več. RE model me ne zanima.

Smernike imasta R in E, ali samo E?

Kako je z vzdrževanjem. Kaj recimo ''gre'' na 15 let starem mopedu?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TTjk je pri nas zelo malo.Mislim da so do letnika 91 delane na japonskem, potem pa v Italiji.

Zadnji model TTR-e je softič,praktično enak kot XT 600.TTR ima žmigovce, bil bi krasen strojček,vendar gre pri mnogih menjalnik pri kakih 50 KKm.Vse kar je starejše je solidnejše.Enostavno in relativno poceni vzdrževanje.

Direkten konkurent je honda XR 600 oz 400,če pa si bolj oversajz oz rabiš konjičke pol pa seveda XR 650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne rabim konjičkov. Mi je sedanjih 15 tudi skoraj dovolj; zaplete se pri mojih kilah v res strm klanc. In prehitevanju šleparja.

Dolgo časa sem razmišljal o XT-ejki, vendar glede na to, da vozim asfalt, makedam, travnike, traktorske vlake, pešpoti(onih z belo-rdečimi krogeci NE) in da glede na mojo neizkušenost vsaj enkrat na mesec telebnem po tleh(ponavadi pri 0km/h, ko mi zmanka podna) mi je TT bolj pri srcu...pa še lažja je za pobirat... :blush:

 

Se pravi smernike sta imela to R kot E. Kikstarter mam tudi sedaj, tak da me to pri R ne moti. Ko sem mal gledal slike po netu nanjo vizuelno pašejo kufri, vizir bi pa dal gor enakega kot imam sedaj: Acerbis.

Minus je 10 litrski kesl(no, tudi sedaj imam 11l), bi pa seveda dokupil Acerbisoveag 20 litrskega.

 

Daj povej kaj več o teh menjalnikih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TTR 600 ima vso opremo za cesto.Na začetku sem tudi jaz dal gor večji tank,kufre in bolj cestne gume .

To je v redu za kako daljše potovanje,na terenu si pa siromak.Na koncu sem moped spravil v originalno stanje,le zadaj sem dodal štiri zobke.

Pri menjalnikih so poročali o (predčasni) utrujenosti materiala pri zobnikih,prihajalo je do nekih mikrorazpok na stičnih površinah.

Meni so v glavnem šli trije menjalniki in ker je bilo ceneje kupit rabljen agregat kot pa popravjat sem sedaj na četrtem agregatu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!