Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
D.J.

YAMAHA TTR 600 enduro rocker

Recommended Posts

mimixtz

Tud men niso preveč všeč singli, razen za po terenu, če bom pa kdaj mel dnar za dva motorja met bom pa kupil enocilindraša... ampak dvotaktnega. Ma men ga ni čez tist filing ko se pri določenih obratih mašini zmeša... :twisted: :shock: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
axxxi
Kaj pa je tako dobrega na enocilindraših?

Dober navor, huda eksplozivnost, pa da o soundu sploh ne govorim !!! :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
axxxi

Težko rečt! Bl enduro al potovalc???

Če si bl za potovalca pol definitivno Kawasaki KLE 500 zelo cool!!!

:D :D :D

Če se pa nagibaš bl na enduro pol je pa zadeva mal težja ker ima večina "poštenih" endur več kot 500 ccm :cry: Po mojem skromnem mnenju je edino kar ti preostane Husqvarna TE 410, vendar je predlog nakup enduro motorja nad 500 ccm!

P.S. Pa definitivno 4-takt. !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

brane ventilčke mam naštelane, je blo samo izpušne treba, so bli na 0,20 ,

problem zakaj motor ni vžigal itd itd- svečka preveč skupi- 0,6 mm, mora bit pa 0,8 al 0,9, zdej še bol vleče ko prej

BTT suzuki dr-z 400 je v 2 verzijah bolj racing in bolj izi, (39 in 48 KM)

ko sem jaz kupoval motor sem tudi razmišljal o KLE, ampak me je kot bivšega lastnika kroske premamil terenski motor, ki bi zdržal tudi daljše turce,

kar se pa KLE tiče, pa ne vem če ima ravno dober navor v nizkih in kakšne brutalne pospeške, nečemu se boš moral odpovedati, jaz sem se npr višji končni hitrosti in udobju

Share this post


Link to post
Share on other sites
BTT

Ja prav imaš, nečemu se bom moral odpovedati. V nakup KLE-ja me vleče predvsem ugodna cena, nizki stroški vzdrževanja in registracije. Pa tudi lep je.

Si pa dopisujem z Flayom, ki je kupil KLE-ja. Eno od vprašanj je bilo, kako povečati navor pri nizkih obratih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

verjetno mi je v snežni vožnji odtergalo gumico, ki ščiti prezračevalnik zavor, pa bi vprašal kje, razen recimo v yamaha trgovini... bi se ga dalo dobiti, najbrž je zadeva precej standardna...

brez in z

1%7E4.jpg

2%7E2.jpg

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Mislim, da je na starejših letnikih to itak še redkokje gor, sicer so pa "antliftarji" standardni in bi morale tudi vsake gumice odgovarjat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

kje dobiti, pa še vedno ne vem :?:

mogoče samo upam da se kje komu kakšen valja in mi ga odstopi v zameno za kako povabilo na flašo žlahtnega.. :oops: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE
kje dobiti, pa še vedno ne vem :?:  

mogoče samo upam da se kje komu kakšen valja in mi ga odstopi v zameno za kako povabilo na flašo žlahtnega.. :oops:  :D

tudi brez unega moped teče..

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

na avtoodpadu posmukaj nekaj gumic iz zavornih celjusti ,pa bos resil problem.Vazno da gre gor bolj na tesno. :idea: LP FLY

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

kako kej TTR-ka ? Jaz jo bom tud najbrž kupu ... ko bom kupoval. In ko bom kupoval bom kupu novo. Ktmčki pa WRkice to se vse kvar če mene prašaš. TTR se mi zdi pa tako.... tako... neuničljiva :twisted: .

D.J. kako gre zadeva po kros progi? Si že skoču kdaj 1m v višino? :roll: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

KTM-cki se kvarjo.....neumestno :evil: LC4 620sc ali pa 640 se pa res ne kvarijo.Vsaj jst ne poznam nobenega ki bi imel kake ekstra tezave znjimi ob rednem vzdrzevanju!!Ce pa mislic na EXC-je je pa zadeva že tok racing narejena da jo pa tud slučajno ne mors dajati ob bok TTr-ki!Pa ne mi KTM-a zalit :twisted: ker ga ze par let sanjam(LC4 640) :oops: in ...ja enkrat bi blo fer da bi ga imel a ne :D :D :D :D

Samo moje skromno mnenje

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

jaz sm tud točno o tem ktmčku sanju ... pol sm si pa premislu ko sm vidu kako vsi TTR hvalijo (na motosvetu , moto katalogu , motorradu ,lastniki , servisi ,...) in da je pocen, ma dobro opremo in brez problema se ji da dvigniti moč... tko da... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Vse to kar si napisal je res in se strinjam,samo kokr sem jst bral je LC4 ze vec kot 10 let best enduro leta po izboru revije Motorrad(ne me za jajca drzat z to izjavo ker jo ne morem vec preverit ker mi je punca pol revij stran vrgla in sem jo skor...) in tudi drugace o njem samo dobro!Druge kritike kot to da vibrira (kot vsak singel) se nisem uspel nikjer prebrati,pa spremljam zadevo ze kar nekaj let.Ker pa nisem tako zelo izbirčen in ce mi bo kaka dobro ohranjena pod roke prisla bi jo pa tud jst kupu:)zaenkrat dam se prednost KTM :D

Ps:Vse je dobro ce imas(bad je to ker ne ti ne jaz nimava tistga kar bi rada :( )

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf

Upam, da lahko končam tole prerekanje.

TT600r je zelo zanesljiv motor in vzdržljiv (mašina še posebej), ne potrebuje posebnega vzdrževanja, menjava olja na 5000km.

Jo ima kolega in glede tega nima nikakršnih pripomb.

LC4 620sc tudi zelo zanesljiv motor(na srečo si ga tudi sam lastim), le da potrebuja več vzdrževanja kot Yamaha.Olje je potrebno menjati vsakih 2500km, zaradi večjih tresljajev je potrebno preverjati vijake (da niso odviti)druga pa kot pri vseh drugih motorjih.

Pa poglejmo še samo vožnjo:

Lege motorja na cesti ne morem primerjati, ker je ktm supermoto, kar pa se tiče pospeševanja pa se lahk TT600r kr skrije pred KTM-om

Ko daš na Yamahi gas začne počas nabirat, dočim KTM sam "poč" :shock: ko ga pohodiš , res vleče ko kur**.Včasih sploh ne morm verjet da vleče tok bol kot TTjka(al ona tok slabo :roll: ).

Zanesljiva sta oba motorja,res pa je da je KTM dost dražji(je pa tudi veliko boljši).

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Me veseli da je tole najino izmenjavanje mnenj(nikakor ne prerekanje) zaključil nekdo,ki ima dejansko opravka s pravimi stroji:)

PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!!

Pa ne se jezit ker je ta prostor namenjen TTR-ki :oops: :oops: mi pa tukaj o KTM....

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
WR

pa se s ttr-ko dobro vozi po terenu...mislim zaradi teže?

drugače pa more biti zaradi vzdrževanja zakon!

p.s. D.J. kdaj se najaviš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf

PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!!

LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"...

Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture.

Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato

mene pa zanima, kako je kaj z vžiganjem takega stroja. kolikokrat brcneš v prazno preden vžge? kako je pri vžigu hladnega in kako pri vžigu segretega motorja?

ali že kdaj ni hotel vžgati kljub vztrajnemu brcanju?

kaj pa če daš TT v roke nekomu, ki še ni imel opravka z nožnim zaganjanjem - ali mu bo uspelo ali ne?

sem imel XT in je vedno lepo kresnila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • sergini
      @jvalant se strinjam, 93 je dober pilot. Eden boljših v zadnjem času. Ampak po mojem mnenju on ne bi bil prvo leto prvak, če dorna ne bi spremenila pravila, da lahko novinec uleti takoj v prvi sezoni na tovarniško petardo. Zakaj so to naredili točno v tistem letu? Dorna španska, repsol španski, 93 španec. Naključje? Največje v času motoGP. Mogoče enako veliko kot to, da nihče razen španca zadnjih 7 sezonah. No, enkrat je skoraj uspelo italianu, ampak je spet splet kakšnih naključji preprečil to. Boli me k... ali je naštimano ali ne, ampak ko Ezpeleta javno verbalno spleska Jorgeta, čez par dni pa napove konec kariere, se vprašam zakaj in koliko?
    • jskrablin
      Če bo takole napredoval, bo Rossi 2020 Lorenzo...
    • Ninč.
    • twom
      Ljudje se odrekamo stvarem samo do točke lastnega udobja.
    • ligenjček
      BOmo še videLI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!