Skoči na vsebino

Aprilia RS 250


Unknown

Priporočene objave

štangas zajebava .) :yes: no ja pa fergi tud :P

sm meu isto na rski, pa sm porihtal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako je logično da je fergi kriv za te težave. :P

Mene bolj zanima kako ste to odpravili oz. kje je bil vzrok. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozna kdo tole RS ki se prodaja na avtonetu 1.jpg

Popravljeno . Popravil stebricek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v ponedeljek kupil RS 250 in sem zadovoljen :) Vzel sem eno drugo, ne tisto, o kateri sem tukaj nekaj spraševal.

Vzel sem pa motor letnik 2002, kupljen 2004 in prevoženih 5.800 kilometrov :) To so poglavitni razlogi za nakup, ker pri tako malo voženem motorju pa res nima še kaj "nagajat" :) Harada replica, kupljen od prve lastnice, gre pa za zadnjo prodano RS 250 v Sloveniji, prodana pa je bila v Autocommercu v MB. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v ponedeljek kupil RS 250 in sem zadovoljen :) Vzel sem eno drugo, ne tisto, o kateri sem tukaj nekaj spraševal.

Vzel sem pa motor letnik 2002, kupljen 2004 in prevoženih 5.800 kilometrov :) To so poglavitni razlogi za nakup, ker pri tako malo voženem motorju pa res nima še kaj "nagajat" :) Harada replica, kupljen od prve lastnice, gre pa za zadnjo prodano RS 250 v Sloveniji, prodana pa je bila v Autocommercu v MB. :)

Ne mislit ker ma motor samo 5800km da je vse z njim ok, kvečjemu obratno ker je bla verjetno skoz v kosih. Vpraš Marduka (motosvet) o RS250 in vse njegove probleme in stroške s rs250. Pri 2t km motorju km niso tok važni ker je tako ali tako pri 20.000km potrebna generalna menjava bata, pri rs250 mislim da še prej.

Rs250 je fino za pelat, en živ kurac pa za vzdrževat, ker riba non stop tud 3x na let če je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v ponedeljek kupil RS 250 in sem zadovoljen :) Vzel sem eno drugo, ne tisto, o kateri sem tukaj nekaj spraševal.

Vzel sem pa motor letnik 2002, kupljen 2004 in prevoženih 5.800 kilometrov :) To so poglavitni razlogi za nakup, ker pri tako malo voženem motorju pa res nima še kaj "nagajat" :) Harada replica, kupljen od prve lastnice, gre pa za zadnjo prodano RS 250 v Sloveniji, prodana pa je bila v Autocommercu v MB. :)

pol pa mislim da tak vem kira je to.. pa si ziher da je od prve lastnice? ker na avto commercu se je prestavljala točno taka RS250 iz vitrine v vitrino in ni šla v prodajo dolgo časa ;) tista pa je mela cca 2000km prevoženih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa mislim da tak vem kira je to.. pa si ziher da je od prve lastnice? ker na avto commercu se je prestavljala točno taka RS250 iz vitrine v vitrino in ni šla v prodajo dolgo časa ;) tista pa je mela cca 2000km prevoženih..

tisto je mel en v radgoni še na srečanji v konišči je bil z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v ponedeljek kupil RS 250 in sem zadovoljen :) Vzel sem eno drugo, ne tisto, o kateri sem tukaj nekaj spraševal.

Vzel sem pa motor letnik 2002, kupljen 2004 in prevoženih 5.800 kilometrov :) To so poglavitni razlogi za nakup, ker pri tako malo voženem motorju pa res nima še kaj "nagajat" :) Harada replica, kupljen od prve lastnice, gre pa za zadnjo prodano RS 250 v Sloveniji, prodana pa je bila v Autocommercu v MB. :)

kaj pa ksna slika? da vidm to tvojo novo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mislit ker ma motor samo 5800km da je vse z njim ok, kvečjemu obratno ker je bla verjetno skoz v kosih. Vpraš Marduka (motosvet) o RS250 in vse njegove probleme in stroške s rs250. Pri 2t km motorju km niso tok važni ker je tako ali tako pri 20.000km potrebna generalna menjava bata, pri rs250 mislim da še prej.

Rs250 je fino za pelat, en živ kurac pa za vzdrževat, ker riba non stop tud 3x na let če je treba.

Motor je odličen z kvalitetnimi japonskimi segmenti (agregat Suzuki) vendar se je pa potrebno držat pravil proizvajalca. Ulivat je potrebno kvalitetno 2t olje ter motor segret na pravilno delovno temperaturo pa ti ne bo nikoli delala težav. RS 250 pač ni za vsakega laika. Servis 1xletno pa je tudi priporočljiv (pa ne v štali ampak pri strokovnjaku)

Popravljeno . Popravil ROBČEK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mislit ker ma motor samo 5800km da je vse z njim ok, kvečjemu obratno ker je bla verjetno skoz v kosih. Vpraš Marduka (motosvet) o RS250 in vse njegove probleme in stroške s rs250. Pri 2t km motorju km niso tok važni ker je tako ali tako pri 20.000km potrebna generalna menjava bata, pri rs250 mislim da še prej.

Rs250 je fino za pelat, en živ kurac pa za vzdrževat, ker riba non stop tud 3x na let če je treba.

Zdaj pa še ti povprašaj Furiosota, ki je tudi z njo naredil čez 20.000 km in ni bilo nobenega problema... Pač nekdo ima srečo, drug smolo :) Moje mnenje pa je, da je od sreče odvisno bolj malo, pač je treba znat z motorjem kako in kaj in bi naj zadeva špilala :)

pol pa mislim da tak vem kira je to.. pa si ziher da je od prve lastnice? ker na avto commercu se je prestavljala točno taka RS250 iz vitrine v vitrino in ni šla v prodajo dolgo časa ;) tista pa je mela cca 2000km prevoženih..

Ni to ista.

kaj pa ksna slika? da vidm to tvojo novo :whistle:

Pridejo slike v kratkem :)

Kot je napisal ICE MAN za peljat majka - za vzdrževat sivi lasje :)

Ne vedno. Res pa je, da gre za občutljiv motor, ki potrebuje pravilno nego.

Motor je odličen z kvalitetnimi japonskimi segmenti (agregat Suzuki) vendar se je pa potrebno držat pravil proizvajalca. Ulivat je potrebno kvalitetno 2t olje ter motor segret na pravilno delovno temperaturo pa ti ne bo nikoli delala težav. RS 250 pač ni za vsakega laika. Servis 1xletno pa je tudi priporočljiv (pa ne v štali ampak pri strokovnjaku)

Če se ne motim, ste vi iz autocommerca. Čez vikend si bom vzel čas za motor, ga temeljito pregledal, očistil, kaj menjal, nastavil,... Če bo zračni filter potreben menjave, se itak oglasim pri vas, upam da se da naročiti dele. Sploh pa filter ni nič kaj takega...

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno je motor petarda... je pa tako kot sem že enkrat napisal... tak motor je za poznavalca in ne za vsakega mulca ki ima na računu 2000€ plusa s katerim si motor kupi.

Če motorja ne vzdržuješ kot se zagre in še malo bolj se ti vse vrne krat 10 :)

2takt rs250 bo zame vedno nekaj posebnega je bil le moj prvi motor...

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor redno voziš na servise (vsakih 4000km), pa nimaš nobenih problemov z njim. Tako je bilo z mojim, ki ma 20.000km, pa ga je prejšni lastnik redno vozil na servise in tako ni bilo nikoli nobenih težav, tako da mi zaenkrat dela odlično! Če pa sam neki doma šravfaš pa hitro kaj zajebeš, ker tuki so lahko malenkostne napakice usodne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marduk je mel mislim da letnik 03, redno servisirana nepoškodovana res kot nova....z njo je zvozu več kot 15.000km to pomen da je me motor vsega skupi cirka 25.000km preden je prodal.

mislim da je motor v 15.000km 4x ribnu.

1x takoj po servisu na avtocommerce v lj (niso hotli priznat krivde da so kj zajebal, olje skoz en motul not drag ko pes, motor res nikoli mrzu tišan)

2x po generalni novi bati, puša tolerance po tovarniških navodilih... stisnjen bat premajhna toleranca med batom in cilindrom

3x toleranca povečana nad tovarniško toleranco, motor zaribal ker je poču izpušni ventil in je padu delček v cilinder......zamenjan komplet ventil, bati, puše....

4x crknu ležaj na ojnici, delček ležaja zašel med cilinder in bat....... (4 ribanje je verjetno posledica da sta ležaj in ojnica utrpela velik stresa zarad 3 prejšnih ribanj)

Po četrtem ribanju je mu je dopizdilo in je prodal motor kot zariban, za neke male pare!!!!

Lahko ga prašaš, če hočeš pa ti bo potrdu in razložu (je strojnik) tole iz prve roke tole.

Če ti tole dost ne pove, pol pa good luck z RSko, jst se je še s palco ne bi dotaknu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je odličen z kvalitetnimi japonskimi segmenti (agregat Suzuki) vendar se je pa potrebno držat pravil proizvajalca. Ulivat je potrebno kvalitetno 2t olje ter motor segret na pravilno delovno temperaturo pa ti ne bo nikoli delala težav. RS 250 pač ni za vsakega laika. Servis 1xletno pa je tudi priporočljiv (pa ne v štali ampak pri strokovnjaku)

Mislim da je tole v celoti Suzuki RGV250 motor, samo z italijanskimi dodelavami večja moč....itd...pol veš kam tole pelje...

Milsim da je mel:

rgv 250 55bhp

rs 250 60bhp, 72bhp (2 verziji, mislim da je novejša mela katalizator in manj konj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marduk je mel mislim da letnik 03, redno servisirana nepoškodovana res kot nova....z njo je zvozu več kot 15.000km to pomen da je me motor vsega skupi cirka 25.000km preden je prodal.

mislim da je motor v 15.000km 4x ribnu.

1x takoj po servisu na avtocommerce v lj (niso hotli priznat krivde da so kj zajebal, olje skoz en motul not drag ko pes, motor res nikoli mrzu tišan)

2x po generalni novi bati, puša tolerance po tovarniških navodilih... stisnjen bat premajhna toleranca med batom in cilindrom

3x toleranca povečana nad tovarniško toleranco, motor zaribal ker je poču izpušni ventil in je padu delček v cilinder......zamenjan komplet ventil, bati, puše....

4x crknu ležaj na ojnici, delček ležaja zašel med cilinder in bat....... (4 ribanje je verjetno posledica da sta ležaj in ojnica utrpela velik stresa zarad 3 prejšnih ribanj)

Po četrtem ribanju je mu je dopizdilo in je prodal motor kot zariban, za neke male pare!!!!

Lahko ga prašaš, če hočeš pa ti bo potrdu in razložu (je strojnik) tole iz prve roke tole.

Če ti tole dost ne pove, pol pa good luck z RSko, jst se je še s palco ne bi dotaknu.

Hehe, takole nekako ja...

Čeprav je razlaga mogoče malenkost drugačna...Olje je bilo vedno motulovo (se ne spomnim več katero, drago pa ko sam hudič)

1. Je zadeva začela kadit belo kot kak star warburg, zaradi počenega tesnila med glavo in cilindrom - posledično je papcala vodo iz hladilnika. Zadevo peljal na servis, kjer so mutili skoraj 2 mesca: PUJ JEBEMTI pa Aprilia servis. Izgovor, da ni delov blablabla...

2. Po približno 100km s servisa je zadeva usekala nekje pri Kranju, na srečo samo na en cilinder, tako da se je kripa še nekako privlekla do doma...Seveda na servisu nič krivi, in ker mi ni bilo do preganjanja z odvetniki in podobne pi*****je, sem zadevo razstavil sam in opazil, da so gumpci pozabili nataknit cevko od olja za mazanje na prvi cilinder. Olje je teklo po mašini...

3. Ker se mi je takrat zdelo fajn, da bi imel oba cilindra obnovljena (čeprav je bil en še dokaj lep), sem dal res oba obnovit in noter zmontiral nove bate (dele sem dobil v Italiji TAKOJ, čeprav so me na Aprilii fopali, da jih ni), saj je bil že čas za to (16000km). Kot že rečeno, zaradi premajhne tolerance po skoraj 800km utekanja zadeva zaribala, ko sem jo prvič privil...tam nekje pri 180km/h :kva2: Ni manjkalo veliko, da bi se katapultiral v maline...

4. Tolerance je možakar popravil, jaz sem zadevo spet zložil skupaj in potem je nekaj časa delalo...dokler se ni utrgal izpušni ventil in zaružil v spodnjem cilindru

5. Zadevo PONOVNO razdrl, in ker sem imel že polno kapo stroškov z njo, cilindre in bate na roko "pohonal", kupil nov ventil, zložil skupaj in vozil še nekaj časa. Takrat je letela ko sam hudič, tudi 230 po AC...

6. Končno usekala ena od ojnic in naredila veselico. Takrat sem vse skupaj z bulerji fajn obrcal in prodal zaribano...

In to vse v eni sezoni...

7. Čez kakšno leto je zgorela na Tržaški...

Mogoče bi zadeva delala brezhibno, če ne bi že prvič usekala zaradi šlamparije veleumnih mehanikov...kaj pa vem...in me tudi ne zanima več

V glavnem itak pravijo za tale motorček: Double trouble

Pelje se pa super :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene prašaš je to motor za vrhunske mehanike in samo za na pisto... po vsakem resnejšem preganjanju po pisti - zdreti celoten motor pregledat lufte itd... zadevo sestavit in pripravit za na slednjo vožnjo... pač za moje pojme preveč zahteven agregat za vsakdanjo vožnjo.

Bi ga pa imel v garaži za okras poleg milke :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v enem stavku - ne kupuj rs250 če bi se rad vozil ;)

LP

napisal sem če kdo pozna..... :headbang:

ne skrbi, za vozit mam že moped, tole.....pa za na pisto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti tole dost ne pove, pol pa good luck z RSko, jst se je še s palco ne bi dotaknu.

očitno si zelo jezen na motor, čeprav ga sam nikoli nisi imel... No, sicer pa lepo da imamo različna mnenja in okuse :) Jaz se nikoli ne bi dotaknil hyosunga, še s palco ne. In če verjameš ali ne, raje hodim peš. Aprilia zna zaribat in imaš pač stroške, ampak ne poznam pa nobenega, da bi se bal, da mu zabije ventile v rit, kakor rado meče ventile na hyosungih :) tudi tebi vso srečo, se mi zdi, da je tvoj motor še v večji rizični skupini in da crkuje še veliko več kot RS 250 :) GOOD LUCK

Mislim da je tole v celoti Suzuki RGV250 motor, samo z italijanskimi dodelavami večja moč....itd...pol veš kam tole pelje...

Milsim da je mel:

rgv 250 55bhp

rs 250 60bhp, 72bhp (2 verziji, mislim da je novejša mela katalizator in manj konj)

en popravek... RS 250 s katalizatorji ima 55 bhp in ne 60. še en popravek... tudi novejša verzija obstaja v dveh različicah, ena s katalizatorji in ena brez

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z eno besedo

mehaniki na avtocomercu so za pobit praviš marduk :D se podpišem, sm sicer mel aprilio rs125 pa kake so tam delal pa strelal, pa kake cene navijal... puj jebemti :D

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sicer pa lepo da imamo različna mnenja in okuse :) Jaz se nikoli ne bi dotaknil hyosunga, še s palco ne. In če verjameš ali ne, raje hodim peš. Aprilia zna zaribat in imaš pač stroške, ampak ne poznam pa nobenega, da bi se bal, da mu zabije ventile v rit, kakor rado meče ventile na hyosungih :)

No seveda da imamo različne okuse, če si tako trmast pa kupi rs nobeden ti ne bo preprečil. Tudi jaz ne bi kupil husota če bi vedu da se to z njimi dogaja, samo takrat kos sem jaz kupoval nov motor je blo z njimi še vse ok in nobede na forumu ni vedel za probleme. Drugač moram pa potrkat da se že vozim 3 leta in so vsi ventili tam kjer morajo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Je zadeva začela kadit belo kot kak star warburg, zaradi počenega tesnila med glavo in cilindrom - posledično je papcala vodo iz hladilnika. Zadevo peljal na servis, kjer so mutili skoraj 2 mesca: PUJ JEBEMTI pa Aprilia servis. Izgovor, da ni delov blablabla...

7. Čez kakšno leto je zgorela na Tržaški...

Mogoče bi zadeva delala brezhibno, če ne bi že prvič usekala zaradi šlamparije veleumnih mehanikov...kaj pa vem...in me tudi ne zanima več

V glavnem itak pravijo za tale motorček: Double trouble

Pelje se pa super :D

1- isto se je men zgodil na aprili rs. papcala vodo... nc niso priznal.

7- baje da nej bi u tistmu krešu eno bakico zbil?

čamac jst ti bom pa tkole reku- :worship: če maš sanje met tak motor se ni treba nubenmu pustit jbat u glavo ampak sled svojim željam... in če si si to zaželu mej, pa velik varnih kilometrov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lep pozdrav vsem

Pravkar sm kupu Aprilijo rs 250 pa me zanima, če se da montirat zaganjač, če je morda kaj puščeno za montirat. In če je, kje se da kupit zaganjač.

A se da tud montirat tudi kakšno potovalno torbo, kovček, npr na rezervoar?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!