Skoči na vsebino

Aprilia RS 250


Unknown

Priporočene objave

Ima kdo tle mogoce kaksne izkusnje s predelavo tega motorja. Mene namrec zanima koliko se pozna pri hitrosti in pospeskih ce zamenjam izupuh (gianelli), da vidim ce se mi splaca zapraviti 140.000 sit za nov izpuh.

LP

Popravil/a - Ice on 04/04/2002 16:10:42

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest, ko sem se zanimal za nakup tega motorja, ki ga imas ti, je imel prodajalec doma gianelli izpuh, ki ga je vzel dol iz motorja, ker je rekel, da mu je spodaj pod motorjem prisel tako nizko, da ko se je peljal cez kaksno daljso luknjo ko se je motor mal dol usedu, da je zmerej podrajsov, da pridobu je pa mogoce max. 15km pa nekej malega na pospeskih....

Tko da ne vem, jest sem sicer pri RS125 zamenov pa se je res full poznal in v pospeskih in v koncni, pa se full bolsi zvok je imela.

Mislm pa da se ti 140.000 ne splaca tadi, ker verjetno ne bos imel tega motorja zelo dolgo??(nakup 4T)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ima kdo tle mogoce kaksne izkusnje s predelavo tega motorja. Mene namrec zanima koliko se pozna pri hitrosti in pospeskih ce zamenjam izupuh (gianelli), da vidim ce se mi splaca zapraviti 140.000 sit za nov izpuh.

LP

Ga imam... Potrebno ga je bilo malo "stolčt", pa še vedno drsi, ko se "zelooooo" nagnem. Skratka - končna brzina je enaka, ker pri 11.900 obratih v šesti itak blokada prime. Potegne pa neprimerno bolj in tudi dosti lažje diha. Vsekakor priporočam.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ma za 140.000 sit si raje motor nov kupi!!!

Thundercat

Katerega pa?

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga imam... Potrebno ga je bilo malo "stolčt", pa še vedno drsi, ko se "zelooooo" nagnem. Skratka - končna brzina je enaka, ker pri 11.900 obratih v šesti itak blokada prime. Potegne pa neprimerno bolj in tudi dosti lažje diha. Vsekakor priporočam.

----------------------

a to imas ta nov model, od letnik 99 naprej? Ker moj ima samo 55KM, starejsi model pa naj bi jih imel okoli 70. Kaksna je pa tvoja koncna hitrost. Moja je 205.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

a to imas ta nov model, od letnik 99 naprej? Ker moj ima samo 55KM, starejsi model pa naj bi jih imel okoli 70. Kaksna je pa tvoja koncna hitrost. Moja je 205.

Letnik '00/7. Harada barve. Že z originalnim izpuhom je šel 220. Z Giannellijem pa je neprimerno ostrejši. Edina slaba lastnost je, da zdaj motor ni več tako tih, pa zvok ni več tako skuterju podoben in je policija nanj bolj pozorna.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Pa kuko to da ti je sel 220? Kolk mas pa KM, mislm kolk ti v prometni pise? A je tvoja za nemcijo delana, ker moja je in mam v izpuhu katalizator pa ta sranje.

Ma zdej pa res ne vem a se mi splaca al ne. Sem mislu da bo velika sprememba z novim izpuhom. Baje naj bi sla nekaterim tud 240 z gianellijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Horjo horjulis vulgaris

Vseved

Član od: ponedeljek, 18.03.2002 12:06

Objav: 1464

Kraj: Bezenica

Objavljeno: 18 mar 2003 11:14 Zadeva: Pokanje iz izpuha - Aprilia RS 250

--------------------------------------------------------------------------------

Iskal - nič našel - odprl novo temo.

Sinova RSka je začela pokati iz spodnjega izpuha - gornji cilinder. Motor je izgubil veliko moči, v zgornjem cilindru kot da zmes ne izgoreva, na vsake nekaj taktov pa vžge iz izpuha, jasno, nabrano se vžge in poči. Sva pregledala svečke, tista iz problematičnega cilindra je bila bogato zalita, jih zamenjala z novimi, jih menjala med seboj, ista figa. Sva premerila kable in kapice, jih menjala med seboj, ista figa. Sva zamenjala vžigalni tuljavi, ista figa. Ali je mogoča okvara TCI in ostale elektronike na tak način, da en cilinder deluje normalno, drug pa ne??

Ali bi lahko kaj drugega povzročilo neizgorevanje mešanice v enem samem cilindru?

Help please, kdor se spozna ali je že imel podoben problem. Mulac se totalka sekira, denarja mu je že zmanjkalo, bi mu kakšen nasvet prav prišel. Sicer bo pa treba drugi mesec (plača problem) na servis. Samo ne na pooblaščenega na Avto Triglav, tam je motor že bil, pa bolj garažiran nekaj tednov, kot popravljan. Pa še nekaj vijakov manjka od takrat.

LP HHV

Nazaj na vrh

Blade

Član

Član od: petek, 28.06.2002 9:28

Objav: 383

Kraj: Škofja Lukna-SLO

Objavljeno: 18 mar 2003 12:01 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Se prav da ti na eni svečki ne da iskre(ne dovolj močne).

Vzrok v elektriki vsaj pri meni je bilo tako.

Sem ga peljal v Eliso so ga zrihtal.

Smo ne me vprašat kaj so naredili in koliko je stalo ker je od tega že kar nekaj časa.

_________________

Imejte se skrajno seXi!!!

Nazaj na vrh

MAČKON

Novinec

Član od: sreda, 10.07.2002 14:42

Objav: 39

Objavljeno: 18 mar 2003 12:34 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Po vsej verjetnosti je napaka na elektroniki in mislim da boš sam težko kaj naredil.Lahko pa tudi na vplinjaču,samo da po teh znakih ki si jih opisal je bolj verjetno z elektroniko nekaj narobe.

_________________

MIJAV

---------

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khmm, Ice, hvala. :oops: :oops:

No, tako, včeraj sva se z mulcem še enkrat spravila na RS-ko! Končno :oops: sva preverila tudi kompresijo. Problematičen cilinder je popolnoma brez kompresije! :shock: :shock: 300 km po servisu! :shock: :shock: JE..M JIM SUNCE! in cca 2.000 km po menjavi batov! :evil:

Motor je bil prej tri tedne na servisu za 4 ure dela. Menjalo se je tesnila, ker je eno spustilo. in to na tistem cilindru, ki je danes še v redu.

Mehankarja skoraj nikoli notri. Motor je bil cel teden na mizi, dela pa za 4 ure. :evil: Ko pa smo ga prišli iskat, je bila na mizi tista nova RS250, ki jo imajo v salonu. Prmejduš, da ne morem kaj, da ne bi mislil, da so z našega kaj sneli dol in namontirali na tistega, ki so ga mogoče na kakšnih testnih furah skurili.

Samo to vam rečem, Avto Triglav smrdi, in to zelo!

Moram premisliti, katere inštitucije lahko vse vprežem proti njim. Tržno inšpekcijo, tovarno Aprilio, tukaj vsem povem... :evil: :evil: :( :(

Kdo pozna kakšen dober servis za Aprilio? Mačkon, Elisa praviš? Hvala! Še kdo?

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je vomberger iz Britofa v redu rihtov kar je bilo, res pa da ni ne vem kaksnih posegov delov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo to vam rečem, Avto Triglav smrdi, in to zelo!

Moram premisliti, katere inštitucije lahko vse vprežem proti njim. Tržno inšpekcijo, tovarno Aprilio, tukaj vsem povem... :evil: :evil: :( :(

Kdo pozna kakšen dober servis za Aprilio? Mačkon, Elisa praviš? Hvala! Še kdo?

LP HHV

Ne nisem jaz rekel Elisa.Ne vem za dober servis za Aprilio ga ne poznam.Sicer pa ima tudi moj kolega slabe izkušnje.Pri Novemu Falcotu komaj 1000 km prevoženih je postal zadnji disk plavi.Na servisu ga niso šmirglali za pet posto(reklamacija pri Avto Triglav Maribor) rekli so mu daje to potrošni material in da je držal nogo na zadnji zavori ali pa močno bremzal.Sedaj pri 2000km pa je postal plavi še prednji disk.Odgovor servisa da ne sme tako močno zavirat halo ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo to vam rečem, Avto Triglav smrdi, in to zelo!

Moram premisliti, katere inštitucije lahko vse vprežem proti njim. Tržno inšpekcijo, tovarno Aprilio, tukaj vsem povem... :evil: :evil: :( :(

Kdo pozna kakšen dober servis za Aprilio? Mačkon, Elisa praviš? Hvala! Še kdo?

LP HHV

Ne nisem jaz rekel Elisa.Ne vem za dober servis za Aprilio ga ne poznam.Sicer pa ima tudi moj kolega slabe izkušnje.Pri Novemu Falcotu komaj 1000 km prevoženih je postal zadnji disk plavi.Na servisu ga niso šmirglali za pet posto(reklamacija pri Avto Triglav Maribor) rekli so mu daje to potrošni material in da je držal nogo na zadnji zavori ali pa močno bremzal.Sedaj pri 2000km pa je postal plavi še prednji disk.Odgovor servisa da ne sme tako močno zavirat halo ne

Predlagam da jim pošljete čink od tega posta po mailu pa jih čez nekaj dni vprašajte kako je z vašo reklamacijo.

Da so diski plavi! Ja glih ljub se, mi držat 1000 km taden žlajf nepretrgoma! A mogoče kjev garancijskih pogojih piše da ne smeš držat bremze :twisted: Saj vem da je ni držu sam dajmo jim kontra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja vprasi zkva pol sploh devajo bremze gor na falcota ce ne smes bremzat... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaaaaa, se to - a nima SL 1000 Falco bremze Zlati Brembo???? :?

aja, pa moj fotr je biu vcasih mehanik, je reku d se ti lahk disk pregreje tud ce ni prav nastelana bremza, d skoz po malem bremza - to je pa napaka tizga k ga sestavi - v tem primeru Avto Triglav.

quote:

"Odgovor servisa da ne sme tako močno zavirat"

:D :D :D :D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 10 mesecev pozneje...

Diski postanejo modri ponavad na kakšnih skuterjih, ki so predelani in dosegajo prevelke hitrosti in je disk preveč "preobremenjen". Tako naj bi menjal disk. Kar lahko pomeni tukej podobno, da ni dobr disk :? :wacko: , zopet slaba luč za Avto Triglav <_< . Drugač pa tut jst mam slabe izkušnje z njimi, sploh ne vejo zakva je kakšna zajla v motorju :angry: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem se malo peljal z RS 250, l. 2001...prvo ko sem jo gledal, se mi je zdela cisto nedolzen 250 ccm motorček...vedel sem, da se skriva vrag v njej, ker je dvovaljni 2T, 41kW... pozicija na motorju cisto SS...motor leti kot sneta sekira...

tam nekje do 8000 obratov/min ni kaj veliko od nje, ampak je kar nekaj...a po cca. 8000 obr/min se pa zacne....ravno tako, kot bi se vklopil turbo (pač lastnost dvotaktnega), ful pospešuje...nad pričakovanji!...po naših cestah lahko s tem motorjem komot sledis 600 ccm sportakom, seveda brez dolgih ravnin...ful so me navdusile zavore. Zavore so ZAKON :OK: Ne pise brezveze BREMBO. Vzmetenje je tudi spica. Teža motorja je obcutno majhna. Zvok z originalnim izpuhom tudi ni slab (kar globok), prav fajni je pri višjih vrtljajih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS 250 ima vzig le s kickstarterjem. elektrostarterja zaradi manjse mase nima ze od '95 naprej, ko so jih zaceli delat. BTW, ne delajo jih vec. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koncna pri 56 HP verziji je 198 km/h, pri 70/71 HP verziji 210 km/h, z giannellijem niam pojma. .) majo pa vse RSe 250 kurbl na desni strani. .) aja, to je masina iz Suzukija RGV drugac. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... aja, to je masina iz Suzukija RGV drugac. .)

In kot Suzukijeva se je menda mašina vrtela in vozila, vozila ...

Kot Aprilijina, po makaronarsko nabrušena in navita pa vrtela in ribala, ribala.

Želite? Izvolite!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kot Suzukijeva se je menda mašina vrtela in vozila, vozila ...

Kot Aprilijina, po makaronarsko nabrušena in navita pa vrtela in ribala, ribala.

masina je v osnovi enaka, drugacnih je le nekaj malenkosti. RGV je imel 65 HP, RS 70,3. RGV je imel redline 1000 rpm nizje kot RS. Ce recimo vprasas Furiosota, ima z RSo zelo dobre izkusnje - na njej je naredil 23 (al celo 32?!?!?) tisoc kilometrov, pa ni niti matica odpadla, brez da bi menjal bata, kot je predpisano. zdajsnji lastnik njegove RSe ima ze tudi lepo stevilo kilometrov, in zgodba se nadaljuje. sicer pa od take moci (280 HP / liter) ne gre pricakovati vzdrzljivosti kot pri kakih BMWjih, kajne?? :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

no k vidm da se veselo pogovarjate o tem motorčku bom še jst kj dodav

jst sm mev to mašinco priložnost vozt le cca. 1000 km pol je pa izdihnila.

po servisu še isti dan se je pa en zaletu vame v levo nogo tko da je zdej nevozna.

men je zadeva full ušeč, kokr je nekdo omenu, nad 8000 obrati zadeva znori.

poraba če jo priganjaš je temu primerna, sam pa mal pršparaš na registraciji.

zdej k se je to zgodil me zanima kaj se bl splača: motor prodat, al ga popravt?

ocenjen je na totalko. leva stran je čist razsuta (plastike mislm) hladilnik počen, sprednja maska z šipco in lučjo, desna stran samo podrajsana.

nism mev še možnosti povprašat okol ker sm po enem mescu iz bolnice pršu.

mam pa drgač letnik 99, cca 70 km, srebrne barve.

umes bi se še zahvalu neznanemu motoristu pa vsem k so mi pomagal pr nesreči dne 25.5. na slovenski cesti v LJ okoli 9 ure zvečer.

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!