Skoči na vsebino

Aprilia RS 250


Unknown

Priporočene objave

kolk pa majo te motorji kaj porabo,pa kolk km zdrzi bat?

preko 10L/100km...verjem da dobro vem :blush:

bat zdrži pa okol 10oookm...ubistvu bata zdržita...ker sta dva :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preko 10L/100km...verjem da dobro vem :blush:

bat zdrži pa okol 10oookm...ubistvu bata zdržita...ker sta dva :P

V servisni knižici piše da jih menaš pri 13 000 km .) . Tko da če si lepo vozil motor lahko narediš vsaj še 2000 km :yes:

Popravljeno . Popravil JAN49
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah zarad mene če na 30ooo menaš .)

prej k zamenaš bolš je .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Živjo!

A mi lahko kdo pove a bi prva felna + oba diska pa žlajfi od RS 250ke šlo gor na RS 125ko???

HVALA! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

komplet spredn konc cel drug (vilce, feltna, krmilo .... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nism najdu kake dimenzije ma RS250 predna guma. Če ma 110/70 tko k 125, bi mogl pasat gor. Ampak ti tak la tak 2 diska nič ne nucata, ker maš ti naštimano samo za 1 disk bremzo. Za 2 diska bi blo treba speljat 2 cevki iz posodice za zavorno tekočino speljat, pa še eno dodatno zavorno čeljust... Brezveze

nč ne pridejo dve cevke, je samo ena.....ampak gre cevka do ene čeljusti in potem imaš na tisti razdelilec, potem gre pa od ene čeljusti čez blatnik do druge

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi hotla met 125z dvema diskoma bi kupila TZR- ko ima že pripravljeno za 2 diska. No, ok 1 cevka, nism še nikol vidu RS250 od blizu :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original guma je 120/60/17.Verjetno pa nebi bil problem če dobiš feltno ter komplet napeljavo.Motor bi dobil tudi nekaj na teži, kar pa se pri tolk malo konjih takoj pozna.Če bi se to delalo samo zaradi izgleda potem uredu, drugače pa se ti ne splača saj se rs125 tudi z enim diskom ustavlja BP in zanesljivo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resnicno me zanima ali je sploh mogoce da RS250 vozis z ispitom do 350ccm do 25KW?!

v tej temi sm ze nekaj prebral o tem, podan je biu tudi link do teme kjer se pogovarjajo v podobni situaciji sam tm ni blo nc konkretno povedan kako bi lahko to ustimu!

ce gdo ve s kasnim postopkom bi mi to ratal (blokade, sumljive kuverte pri tehnicnm pregledu morda? O:-) ) bi biu zelooo hvalezn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resnicno me zanima ali je sploh mogoce da RS250 vozis z ispitom do 350ccm do 25KW?!

v tej temi sm ze nekaj prebral o tem, podan je biu tudi link do teme kjer se pogovarjajo v podobni situaciji sam tm ni blo nc konkretno povedan kako bi lahko to ustimu!

ce gdo ve s kasnim postopkom bi mi to ratal (blokade, sumljive kuverte pri tehnicnm pregledu morda? O:-) ) bi biu zelooo hvalezn :)

nima veze 350ccm ..... vazn je da je 25kw pa da je zadost tezak ... mislim da je ne mores voziti ker je prelahek ..... sploh pa ne vem ce bi se dalo zablokerat ... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta zakon je tko sumljivo napisan :eek:

aprilie RS 250 ne morš vozt, medtem ko SS 600 ali 1000 lahko :lol1:

Lahko vozš vse troje, samo če ima več kot 157kg da usteza razmerju KW/kg in da nima več kot 25KW...

PO domače povedano se 2T ne splača vozt zablokiranga na 25KW, raje 600 4T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seprav ce bi jo zablokeru jo pelu na tehnicnega in bi v prometni meu da je 25kW , potem odbolkeram in se vozim BP ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To lahko narediš npr tudi pri CBR600 :) Pa še vzdrževanje je bistveno cenejše in poraba manjša :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšni so pa kaj stroski z blokiranjem šestotaka na 25kw??

to ti bo znal pa stric burek iz lastnih izkušenj povedat .)

v njegovmu primeru velki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v njegovmu primeru velki :D

Ne še...

Računej da sm blokado dubu 24k sit ceneje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!