Skoči na vsebino

Aprilia RS 250


Unknown

Priporočene objave

Če ma sistem isti kot rsv, je sistem brez zračenja. Ko dolivaš tekočino more biti motor nujno nagnjen na tački. Naliješ tekočino in parkrat stisneš cevi, če je kej zraka da gre vn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem zdej že porihtal, ampak ko sem motor užgal je bil spodnji cilinder vroč, zgornji mrzel. Na ekranu mi je še vedno pisalo COLD, pa čeprav je bil spodnji cilinder pošteno vroč. Ko sem dal malo gasa je iz avspuha na spodnjem cilindru normalno delalo, iz zgornjega avspuha pa je bilo komaj kaj čutit. Vse zajle za ventile sem namazal, očistil ventile, da so bli kot novi in jih lepo namazal z oljem. Tako da res ne vem kaj je narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem zdej že porihtal, ampak ko sem motor užgal je bil spodnji cilinder vroč, zgornji mrzel. Na ekranu mi je še vedno pisalo COLD, pa čeprav je bil spodnji cilinder pošteno vroč. Ko sem dal malo gasa je iz avspuha na spodnjem cilindru normalno delalo, iz zgornjega avspuha pa je bilo komaj kaj čutit. Vse zajle za ventile sem namazal, očistil ventile, da so bli kot novi in jih lepo namazal z oljem. Tako da res ne vem kaj je narobe.
maš svečke nove? Je iz tistega ki je komaj kaj čutit, vohat bencin? Je len ko daš gas na mestu - težko v obrate pride? Če je odgovor na drugo vprašanje da, ne vžiga na ta cilinder in je lahko svečka fuč. To je blo pri meni.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš svečke nove? Je iz tistega ki je komaj kaj čutit, vohat bencin? Je len ko daš gas na mestu - težko v obrate pride? Če je odgovor na drugo vprašanje da, ne vžiga na ta cilinder in je lahko svečka fuč. To je blo pri meni.

Hehe, ravno ko sem prebral tale post, je prišel do mene en kolega in mi je rekel, da naj spucam svečke in ravno to je bil vzrok! Motor gre ko prasica! :D :D :D

Vseeno bom kupil nove svečke, se jih dobi še kje drugje kot samo na aprilijinih servisih (mislim na iridijeve)?

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, ravno ko sem prebral tale post, je prišel do mene en kolega in mi je rekel, da naj spucam svečke in ravno to je bil vzrok! Motor gre ko prasica! :D:D:D

Vseeno bom kupil nove svečke, se jih dobi še kje drugje kot samo na aprilijinih servisih (mislim na iridijeve)?

Poskusi Euroton na Viču, če pa jih slučajno nimajo na zalogi jih pa ziher lahko naročijo po tvoji specifikaciji, če jih le NGK dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi Euroton na Viču, če pa jih slučajno nimajo na zalogi jih pa ziher lahko naročijo po tvoji specifikaciji, če jih le NGK dela.

Sem jih ravno našel na NGK.com in so samo za RS 250, tako da upam da jih majo na Evrotonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal na mojo NGK BR9ECM VX z platinasto elektrodo, kupil pa sem jih v Italiji za 16 eur/komad. Se odlično obnesejo :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm jst prisegam na br9ecm, sm dal iridijeve dve leti nazaj in nism naredu 100km pa so šle bye bye tko da dam raje 32 za 2 kompleta navadnih, bolš ni blo pa čisto nič.

Aja, rabi kdo mogoče dva desna izpušna ventila?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšnem stanju so, pa kolko dinero?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšnem stanju so, pa kolko dinero?

En je še kot nov(narejenih ~3500) neoptimiziran, drug je optimiziran (ni zoba med fiksnim kosom, sredinskim kosom in tistim, ki odpira) kok ma narejenih ne vem. Oba mata še sledi saj gor.

Tm ene 250 cilam za oba skupaj, ampak se da zment.

Popravljeno . Popravil Mopedist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ponedeljek sem v motor nalil novo hladilno tekočino (50% rdeč antifriz, 50% vode), pod rezervoarjem, ko je tsiti pokrovček, da naliješ direkt v cevi, sem natočil 1,1 L (tako piše na pokrovčku), ostalo (vse skupaj mora biti 1,9 L) pa v ekspanzijsko posodo na desni strani (v cevki, ki odčitava min in max je bilo do vrha polno, sepravi do vrha polen rezervoar). Potem, ko sem spucal svečke je motor končno normalno delal, sama temperatura po 20 km polnega tišanja pa je bila tja do 65'C. Včeraj pa sem se spomnil, da sem pozabil prezračit sistem in sem zato spodnji prezračevalni vijak, ki je nad termostatom, odvil, da je prišlo ven nekaj mehurčkov in nazaj zaprl. Potem sem motor vžgal, ga na mestu segrel do 45'C in šel na pumpo 7 km stran. Motor sem skozi tišal, zato nisem nič gledal temperature, 500 m pred pumpo pa vidim, da ima motor 95'C!!! Potem sem malo pačakal in šel z 3000 obrati do pumpe, kjer sem počakal, da je prišla temperatura na 75'C. Po 2 km je bila temperatura takoj nazaj na 100'C zato sem se ustavil in čakal eno uro, da se je ''ohladil'' na 45'C. Ampak ko mi je kazalo 45'C so bile cevke, ki grejo takoj ven iz cilindrov, še vedno zelo vroče, sam hladilnik pa je bil komaj topel. Ko sem prišel domov je bilo že spet takoj 100'C.

A je to možno, da je nekaj narobe s termostatom? Bo dovolj če ga dam samo ven in nazaj notri? :hmm:

Upam samo, da mi niso prjel bati, saj če je kazalo temeperaturo 100'C, koliko je bila potem šele v spodnjih cevkah pri cilindrih... :krneki:

HELP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si 100% da si prav prezračil sistem? Jst bi na tvojem še enkrat vsak prezračevalni vijak še enkrat preveru če je res vs zrak zunaj. Pa čim bl počas morš natočt da ti sproti med točenjem zrak vn rine pa ko prideš do vijaka na kilerju nagnt na eno in drugo stran. Če bo potem spet isto s temperaturo je najbrž termostat šel.

Če bi prjeli bati bi čutu :). Jst bi za vsak slučaj dal ta spodnji izpuh dol pa pogledu čez kanal kaka je situacija, samo nebi smelo bit problema ker naj bi pri okoli 110 šlo po gobe tko da si za laaas ušel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da dan prej sploh nisem nič prezračil, pa ni šlo nikoli čez 65'C. Kakšen je potem čisto pravilni postopek menjave hladilne tekočine?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja predvidevam da veš postopek kako prezračt sistem tle.

Počas naliješ not, pol pa sam šravfe tok odtegneš, da vn prteče hlad. tekočina in zategneš nazaj...

To je to, ali pač???

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predno začneš točt odšraufaš vijak na spodnjem cilindru na levi strani in začneš potem točt, ko priteče vn ga zapreš, nato odšraufaš od zgornjega cilindra in isto zapreš ko prteče potem odpreš na pumpi za vodo in isto zapreš ko prtece pol ti ostane samo še na kilerju vijak in isto narediš tle. Ko si to naredu natočiš do vrha pokrovčka in zapreš ter nafilaš ekspanzijsko. Aja pa čim bl počas toč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počas naliješ not, pol pa sam šravfe tok odtegneš, da vn prteče hlad. tekočina in zategneš nazaj...

To je to, ali pač???

Čist odšraufat dol vijak ne samo odtegnt, to ni dost. Pa vsacga posebej odsraufaš, točš, priteče tek., nehaš točt, pršraufaš vijak nazaj in na naslednjem ponoviš vajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti, se bom jutr mal zajebaval pa ima da dela! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pri moji odvil samo vijak na hladilniku in zelo počasi točil hladilno tekočino. Ko je iz hladilnika pritekla tekočina brez zračnih mehurčkov sem vijak privil. Potem sem zagnal

motor in je normalno dosegel temperaturo, tudi potem se ni nič pregreval :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tko nej bi se nardil po manualu. Jst raje dol plastike dol dam pa na ta način nardim, da sm sigurn da je ok. So le malo predrage stvari za njo če se kej pokvar.

Nekateri niso mel take sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa tudi res. Kosi so dragi in tudi motor sam po sebi je zelo občutljiv na razne spremembe. Moja naprimer nekaj dni nazaj ni hotela nikakor vžgati, tudi

najmanjšega znaka življenja ni dala. Sem že mislil, da je kaj z elektroniko narobe. Potem jo pustim cca 5min. pri miru in nato v drugem poizkusu vžge brez problema. Ja RS250 ti zna vsaketoliko popestrit življenje :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se ti pa takrt, ko v redu dela vse povrne! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se ti pa takrt, ko v redu dela vse povrne! :naughty:

O ja to pa vedno. 2T petarda ima dušo :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predno začneš točt odšraufaš vijak na spodnjem cilindru na levi strani in začneš potem točt, ko priteče vn ga zapreš, nato odšraufaš od zgornjega cilindra in isto zapreš ko prteče potem odpreš na pumpi za vodo in isto zapreš ko prtece pol ti ostane samo še na kilerju vijak in isto narediš tle. Ko si to naredu natočiš do vrha pokrovčka in zapreš ter nafilaš ekspanzijsko. Aja pa čim bl počas toč.

Evo sem naredil točno tako in zdej dela vse ok, sem moral tja pod rezervoar nalit še pol litra. Zdej mam v ekspanzijsko posodo do vrha, seprav čez max, a morem to nujno vn dobit al je lahk do vrha?

Zdle se grem oblečt v kombinezon in gasa! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!