Jump to content

Daelim VT 125


gebre

Recommended Posts

hi

a ma kdo mrbit kakšne izkušnje z motorjem daelim VT125(ne daystar)

skratka a se ga splače nabavt rablenga tm bl zgodn letnik 99 , cena, servisi, zmogljivosti, ma karkol.

TNX

by gebre

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice

    9

  • GrCaR

    6

  • filozof

    6

  • Irencko

    33

Top Posters In This Topic

V bistvu je za svojo ceno (novega) zelo veliko motorja, sam ga nimam, ima pa brat servis za Daelim in z njimi še ni bilo kakšne večje pi***rije. Pospeški so bolj "bougi", končna hitrost pa okrog 100 km/h. Sicer ima pa Hondino (staro) mašino z dodano 4 ventilsko glavo. Če si nezahteven in finančno ali izpitno prekratek za kaj "poštenega" je VT čisto v redu zadeva.

Link to comment
Share on other sites

To je bil moj ta prvi, zdaj ga pa sine vozi. Zelo fletna stvar. Nezahteven za vzdrževanje, vozi se pa ko pesmca. Seveda gre bolj "na počas", je pač samo 125ccm. Začetniku ga bolj priporočam kot pa kakšnega 125 cruiserja (daystar, drag star ipd.), ker je lepo vodljiv, pa se z njim lažje igraš in pridobivaš izkušnje. Leti pa glih tolk kot recimo dragstar 125 (preizkušeno na turah), v pospeških ga celo malo zadaj pusti.

Ne morš falit s tem motorčkom za začetek!

Pa veliko prijetnih voženj ti želim, kakorkoli se boš že odločil!

Link to comment
Share on other sites

Tudi sam sem ga imel dve sezoni in motor je čisto OK za svojo ceno. Redno vzdrževanje in stvar deluje zelo solidno. Za svojih 125 ccm se pelje do 90 - 100 km/h, vse kar je čez je podarjeno ali pa iztisnjeno do zadnje kaplje moči. Če se na motorju vozita dve osebi se na hitrosti ne pozna kaj dosti, je pa motor zelo lepo vodljiv in enostaven za upravljanje. Moja edina zamera je bila, da je plastika smerokazov ( oranžni sprednji del ) vsaj pri meni bila slčabe kvalitete in so zato le ti zaradi vibracij popokali.

NEPREVERJENO! serviser mi je omenil, da je v izpušni cevi nameščena blokada, ki pa se da odstraniti in tako naj bi se nekaj pridobilo na končni hitrosti. Povdarjam, to je nepreverjeno! Sam sem motor prej prodal, tega posega pa nisem izvedel, ker sem sodil, da se motor mora prej uteči tj. prevoziti vsaj 10.000 km. če te pa še kaj zanima, pa poznam kolega, ki ga še vedno vozi, pa ti bom posredoval njegov mail in se bosta sama zmenila naprej.

Vsekakor za to ceno dobiš soliden, zlasti pa dosti motorja. za servisiranje pa kontaktiraj z Panadrio, ker ne vem kakšna je trenutno situacija, nekaj problemov z dobavo rezervnih delov so imeli že takrat. Preveri pred nakupom.

Be & on the road!

Link to comment
Share on other sites

quote:NEPREVERJENO! serviser mi je omenil, da je v izpušni cevi nameščena blokada, ki pa se da odstraniti in tako naj bi se nekaj pridobilo na končni hitrosti.

poj prvš da bi se dal neki nardit glede končne hitrosti.a je še kaka možnost "majhne" predelave da bi prdobu tm okol 20km/h več

by gebre

Link to comment
Share on other sites

Ga je imel prijatu je naredu v 2 sezonah 38.000 km, z enim samim servisom!poraba je 2,9 litra, končna 100km/h, pospešek se pa pri takih motorjih ne meri.

Je pa res da med vožnjo če te dobi dež ugasne mašina, da ti prvih 10.000 km pregori približno 22 žarnic, predvsem zadnje!

Thundercat

Link to comment
Share on other sites

quote:

quote:NEPREVERJENO! serviser mi je omenil, da je v izpušni cevi nameščena blokada, ki pa se da odstraniti in tako naj bi se nekaj pridobilo na končni hitrosti.

poj prvš da bi se dal neki nardit glede končne hitrosti.a je še kaka možnost "majhne" predelave da bi prdobu tm okol 20km/h več

by gebre

Ponavljam, nepreverjeno na moji koži...ko sem iskal informacije o motorju sem zasledil podatek, da je v motor nameščena kao neka blokada, v debati z mojim serviserjem ( Panadria - Kranj ), mi je odgovoril, da o kaki blokadi v motorju ne ve nič, se pa da nekaj narediti na avspuhu - menda ga navrta spodaj na povezavi med levo in desno cevjo. Sem pa, caa 20 cm na izvodu iz cilindra, opazil na sredini cevi, var ( kao da je cev prevrtana in potem nazaj zavarjeno - sumim, da je notri v cev nekaj vstavljeno ), ki po mojem mnenju tam nima kaj delati. mogoče je to to.

v kakšne zahtevne predelave se pa po mojem mnenju ne splača spuščati; je to le 125 ccm. Če hočeš večjo hitrost, raje razmišljaj o kaki dvotaktni zadevi.

Be & on the road!

Link to comment
Share on other sites

quote:

mislim,da uzzy vozi nekaj podobnega.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Res je....in odkar je bil na friziranju pri FISMO D.o.o. dela kot tahuda mašina.Noror....ga slišim že vsaj kilometer prej,kot ga vidim.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Link to comment
Share on other sites

quote:NEPREVERJENO! serviser mi je omenil, da je v izpušni cevi nameščena blokada, ki pa se da odstraniti in tako naj bi se nekaj pridobilo na končni hitrosti.

Tisto kar se komu morda zdi blokada, je samo dvojna cev kolena (kar je bilo klasika pri nekoliko starejših 4T motorjih) in služi samo temu, da koleno ne pomodri zaradi temperature.

Link to comment
Share on other sites

Ja evo ga famozni uzzy, je opazil topic o motorju, ki ga lahko samo hvali.

ZAKAJ ?

Težav v lanski sezoni nisem imel nobenih, TUDI PO DEŽJU sem se vozil in to žal kar precejkrat. Crknu ni niti enkrat, žmigavci niso popokali,BLOKAD NI

Definitivno se mi zdi najboljši motor za začetek, poskusil sem Viragota 125 in 252 BLJAK. Ok 252 je res hitrejši ampak to ni vsa poanta pri motorju. Osebno sem v lanski sezoni, ki je zame trajala od konca Junija pa nekje do sredine Novembra naredil 7000-8000 km, bil v Dubrovniku, brez težav. Edina negativna točka zame je bila sposobnost prehitevanja vozil, ki vozijo 80-90km/h, pri taki hitrosti moraš imeti precej odprte ceste, na tej točki se ne moremo več pogovarjati o nekih pospeških.Končna na kazalcu motorja 115-120, na avtu vzporedno 110-115.Ma kurc jest ti ga lahko HVALIM noč in dan, pridi pogledat mojga, JAZ GA PRODAJAM je rahlo predelan :

Zadnji sedež je povečan

Naslon je potovalni z velikim prtljažnikom

Auspoh je eden samo z membrano (FOLK TO MORTE SLIŠAT, to se ne da opisat, a je tko Klimbra ?)

Ogledala so konkavna in malček večja, z daljšimi nosilčki

Stranske torbe so pa resnično velike.

Zdaj sem pa že sam seb zoprn.

Poglej si male oglase, kjer najdeš moje podatke, poklič in se zmeniva za ogled.

LP

UZZY

Link to comment
Share on other sites

quote:GA PRODAJAM LP

UZZY

na žalos še skori en let nam mu izpita

pa tud cena je zame mal visoka (iščem tja do 400.000 sit, pa še to čez en let)

Link to comment
Share on other sites

quote: sem sodil, da se motor mora prej uteči tj. prevoziti vsaj 10.000 km

samo to bi povedu, da se mi zdi tolk KM mal preveč za ulaufat motor

"byte" mi dust

Link to comment
Share on other sites

quote:quote:

--------------------------------------------------------------------------------

sem sodil, da se motor mora prej uteči tj. prevoziti vsaj 10.000 km

--------------------------------------------------------------------------------

samo to bi povedu, da se mi zdi tolk KM mal preveč za ulaufat motor

Absolutno preveč!

Link to comment
Share on other sites

hja ne vem.nekje 2000 km bi ze racunal,da se vse "ulaufa".

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

JOY

-živijo!

-sem novi tukaj!

-imam to kar imam ,zato ker sem hotel za 600 000sit raje nov motor

čeprav lahko vozim brez omejitev

-prevozil sem z njim čez 6000km, pa še zmeraj ne doseže 115 km/h koliko obljublja tovarna, gre povprečno 100 km/h odvisno od vetra

-odstranil sem notranjo cev na kolektorju, pa naredil par luken za lepši zvok, ampak se nič kaj ne pozna

-je sploh kaj možno naredit da bi vsaj šel obljubljenih 115, po hribu navzdol gre ,ampak to ni to!

Link to comment
Share on other sites

STROM

Kaj narest da bo bolj letelo...

1. zamenjaj motor.... najpametnejša ideja

2. odžagaj auspuh, jebeš zvok, daj gor k&n ali pa samo trobento, naštelaj frgazarje temu primerno

3. Znebi se odvečne teže... blatniki, mislim da ima zadeva dva dimnika zadaj...ne rabiš dveh. Naredi mad-max varianto - šprortna balanca,....

4. daj gor kakšno nitro varianto

5. turbina? Naah, pretežka

6. Probaj če paše mašina od GSX-R, ZXR, CBR, YZF...

7. Od 125ccm ne moreš pričakovati čudežev. Razen od kakšne cestne dvotaktne 125 kubične variante z 50KM in več...

Skratka... zamenjaj motor. Mogoče za Viragota 535, če že hočeš custom varianto. Sicer pa kakšen 95 letnik GPZ 500S.. gre nekaj čez 200... več kot zadost. Poizkusi dobiti nekaj večjega, neglede na letnik, pa ne delaj neumnosti (kot npr. zamenjat za 250ccm viragota).

Imej v mislih vsaj 500-750ccm cestaka, 750+ccm enduro (ok, transalp še gre), ali pa 750+ccm chopper (mogoče virago 535... ampak ti bo kmalu premalo). Pa prodaj svojo zadevo dokler še kaj lahko dobiš zanjo! Pa predvidevam da je nisi lepo ulaufal.

BTW: Če si rihtal avspuh in ne naštelu frgazarja temu primerno.... se sploh ne čudim da nikamor ne gre.

LP

PS: Dobrodošel na forumu, pa se oprašičujem če sem malce ciničen izpadel, ampak če hočeš več brzine, je več kubikov pogoj.

Link to comment
Share on other sites

STROM

quote:

-samo sem hotel da gre koliko obljubljajo

-in kako naštelaš fergazer?

- Moraš imeti 40 kil... najbrž

- pelješ na servis, lahko pa najdeš navodila na internetu in se pozabavaš. Rabil boš kakšno vakuumsko urco ali pa tisto prozorno svečkasto varianto, da vidiš kakšne barve je plamen v cilindru -> prebogata ali prerevna mešanica. Svetujem ti, da greš na servis.

Obstaja sicer možnost, da je zadeva OK, pa da je razlog kje drugje, ampak dvomim.

Dejmo motoristi z daelimi, kolk pa vam letijo?

LP

Link to comment
Share on other sites

DARE

Kakšnih čudežov ne boš iztisnil iz njega. To je motor, ki pač gre do 100 vse kar je čez, je pa podarjeno. Sam sem ga imel leto in pol in je bilo isto kot opisuješ že sam ( rad bi ..., pa nimaš s čim...

Preden pa se lotiš štelanja frgazarja pa vedi, da je imaš nov motor, da se večino časa vrti na maksimumu....raje ga prej lepo uvozi

Al jim pa teži na servisu, da ti ga zrihtajo, da gre tolko kot se obljublja - zakaj bi se *** sam

Be & on the road!

Link to comment
Share on other sites

STROM

quote:

-fejst dedci ste, malo me zajebavate, ampak vse eno pomagate

-še kakšnega mnenja se ne bom branil-LP!

ok, sej sem že dost solate kle stresu, ampak malo bolj resno:

Potrpi še malo s tem motorjem pa si naberi nekaj izkušenj, ko se bo pa dovolj denarja za kakšno večjo zver nabralo, pa zamenjaj.

LP

Link to comment
Share on other sites

AREA_51

Jaz ga pa kar razumem. Za teh 600k je vseeno pričakoval nekaj kar...leti malo več kot skuter Sicer pa se pridružujem mnenju stroma, maš pa še eno varjanto: prodaj čimprej, da ne bo še dalje zgubljal na vrednosti, daj poleg nekaj dnarja (če ga maš) in kupi kako leto do max. dve staro zverinico.

Link to comment
Share on other sites

BRRRM

In kaj boš imel od tega, če boš na kateri koli način dosegel, da bo šlo 115 km/h?

Po moje nič, ker ali gre 95 km/h ali 115 km/h, je to eno in isto. Na avtocesti te ubijejo, na navadni cesti rabiš pa 10 minut da pripospešiš do tja gor. Potem pa takoj pride kak ovinek, ko moraš znižati hitrost in zopet 10 minut ...

Imaš pač vozilo, ki izgleda kot pravi motocikel in tudi vozi, le z domorodci se po lokalnih cestah ne moreš spuščati v dvoboje. No, saj imam jaz tudi takega.

Nasvet: pozabi na pohitritev, varčuj, kupi svojim željam primernejšega.

Link to comment
Share on other sites

Sem se peljal s tem čudom in morem reč da me je kar prijetno presenetil!No pospeški so res bol za nič (še posebej če si malo pred tem vozu 600ccm)!!No lahkotnost in enostavnost uporabe sta mu odlika!Da ne omenim navdušujoče porabe -pod 3l/100!!!

Sem pa opazil škripanje gum pri bremzanju????????Neke gume swolov, ki pa so se v ovinkih kar dobro odrezale!

Pri temu motorju pa velja geslo-velik muske za mal dnarja!!!!

Ciao,by Pero

Link to comment
Share on other sites

quote:

Pri temu motorju pa velja geslo-velik muske za mal dnarja!!!!

Ciao,by Pero

aha, glasba za ušesa. Vprašite Uzzyja.

Burn to be wild

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!