Skoči na vsebino

Suzuki GSX-R 1000


suzuki

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Hola,

pa sej ni tko zlo grd, no... meni je pravzaprav čist všeč ;)

Meni osebno je tazadnji model GSXRja 1000 dizajnersko najlepši litraš (poleg Ducatija seveda) :) Bi bil pa cajt, da ga še tehnološko mal nadgradijo, ker jih je konkurenca mal prehitela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Odvisno za kaj ga misliš imet (pista,cesta) in kolk si pripravljen dat? :D Naceloma je pa vseeno :P

Za na cesto! Hja.. če bi ble normalne cene.. tak pa v primerjavi izpred treh let... je marsikdo še "dvignil" ceno.. dejansko mislijo ljudje, da imajo zlato doma :D hehe.

K5-K6 osebno boljši.. ampak, kje se da preverit, če je bil motor vpoklican in je bil ojačan okvir? Vem, da ste o tem že pisali, ampak, kje bi se to dalo videt?

Lp izek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na cesto! Hja.. če bi ble normalne cene.. tak pa v primerjavi izpred treh let... je marsikdo še "dvignil" ceno.. dejansko mislijo ljudje, da imajo zlato doma :D hehe.

K5-K6 osebno boljši.. ampak, kje se da preverit, če je bil motor vpoklican in je bil ojačan okvir? Vem, da ste o tem že pisali, ampak, kje bi se to dalo videt?

Lp izek :)

hja, to s cenami je pa res mal absurdno ratalo :headbang: K7, K8 za moje pojme bi mogu met ceno 6500 do maks 7000 v nulo ohranjen, tak pa jih najdeš, da hočjo met po 8 jurčkov zanj :slap: ...novi gsxr 1000 iz trgovine, samo da je 2010 letnik pa 10500 eur, pa ni hec, da se nebi še dal kak euro, ko si s kešem tam dol zbit. Mahh...hvala bogu,da mi ni treba motorja iskat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tu bi na hitro vprašal, K5 ali K7 :D? Pač dve temi, "double the question" :D..

Lp ^^

Definitivno K5-K6 serija. Najboljši motor kar jih je Suzuki kdaj naredil za moje pojme.Sam problem je dobrega dobit, tričert teh ki se jih prodaja je totalnih podrtij z ful lepimi plastikami, kar pomeni da so en del kilometrine nabirali po pisti, z čimer sicer ni problemov če lahko pri kredibilnem viru preveriš kako je bil stoj vzdrževan.

Če najdeš kakšnega od prvega lastnika (sicer pobožne želje), pa da ima še kakšen račun od vzdrževanja, pa da se da preverit malo zgodovine motocikla in kako je bil motor vzdrževan, sam zagrabi, ne bo ti žal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, to s cenami je pa res mal absurdno ratalo :headbang: K7, K8 za moje pojme bi mogu met ceno 6500 do maks 7000 v nulo ohranjen, tak pa jih najdeš, da hočjo met po 8 jurčkov zanj :slap: ...novi gsxr 1000 iz trgovine, samo da je 2010 letnik pa 10500 eur, pa ni hec, da se nebi še dal kak euro, ko si s kešem tam dol zbit. Mahh...hvala bogu,da mi ni treba motorja iskat :D

L0 ne boš dobil za 10k€, boš pa dobil K9 tj. letnik 2009 za 10.5k€, L1 pa je 13k€.

Drugače pa so vsi dvignili cene, ne sam Suzuki. Jaz sem že razmišljal, da bi mojga prodal, je sicer K8, prvič registran 2009 vendar zastonj ga ne dam, tako da verjetno sploh ne bo šel na a.net. in, če ga dam npr. za 7k€, potem moram za novga dve leti mlajšega dati še 6k€ :grrr .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSXR Smart

no to bom pa jst naredu, mašino mam, sam še smartek :grim

Popravljeno . Popravil GHOST RIDER 46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no,mal se mi je spet dalo skenirat; upam,da pride komu kakšna informacija prav za k2 model (meni osebno glede nastavitev vzmetenja)

post-22985-0-78266500-1326895760_thumb.jpgpost-22985-0-21530800-1326895765_thumb.jpgpost-22985-0-29557200-1326895770_thumb.jpgpost-22985-0-18566700-1326895774_thumb.jpgpost-22985-0-03245200-1326895780_thumb.jpgpost-22985-0-26801700-1326895784_thumb.jpgpost-22985-0-95190300-1326895799_thumb.jpgpost-22985-0-43663700-1326895806_thumb.jpgpost-22985-0-65114200-1326895814_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

L0 ne boš dobil za 10k€, boš pa dobil K9 tj. letnik 2009 za 10.5k€, L1 pa je 13k€.

Ne bit pikolovski, tiskarski škrat se hitro prikrade :grrr Drugače pa je itak vseeno al 2009 al 2011 letnik, je itak isti motor :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bit pikolovski, tiskarski škrat se hitro prikrade :grrr Drugače pa je itak vseeno al 2009 al 2011 letnik, je itak isti motor :kva1:

:), motor je res isti, odpravljene mogoče kakšne napake iz te serije,vendar cena pa ni ista! Potemtakem morajo vsi avti istega modela imeti isto ceno neglede na letnik, kar seveda ne bo pilo vode, ker imajo tudi novi K9, L0, in L1 različno ceno.

Sem mogu mal, če je pa res :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:), motor je res isti, odpravljene mogoče kakšne napake iz te serije,vendar cena pa ni ista! Potemtakem morajo vsi avti istega modela imeti isto ceno neglede na letnik, kar seveda ne bo pilo vode, ker imajo tudi novi K9, L0, in L1 različno ceno.

Sem mogu mal, če je pa res :grim .

Ti si kr daj duška :afro1: Boš dal pa pol za pir, ko bomo šli ovinke preganjat :beer2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si kr daj duška :afro1: Boš dal pa pol za pir, ko bomo šli ovinke preganjat :beer2:

Vsaj midva bi lahko bila pametna glede polaganja ovinkov po cesti. Sej veš kako na intenzivni piskajo aparati. Glede :beer2: pa ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj midva bi lahko bila pametna glede polaganja ovinkov po cesti. Sej veš kako na intenzivni piskajo aparati. Glede :beer2: pa ni panike.

Kak si mislu "vsaj midva",kot da mi nevemo,za pir pa velja :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj midva bi lahko bila pametna glede polaganja ovinkov po cesti. Sej veš kako na intenzivni piskajo aparati. Glede :beer2: pa ni panike.

še marsikdo "drug" :).. se strinjam z Bagio-m :D:beer2:

Popravljeno . Popravil Izek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hola mojster,

ja, paše, saj ti piše v Owner's Manualu da je na tvoji macchini sportivi veriga DID530, 112 členov - pri DIDu je oznaka V za O-ring ketne, VM (ZVM-X, VX, VX2) je oznaka za X-ring ketno, nima veze z velikostjo, zato ne bi smelo bit ovire, če ima le dovolj členov

več o oznakah

še več

se ti pa splača preverit oba zobnika da nista iztrošena, da ti ne bo nova ketna umrla (pre)zgodnje smrti ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

ja, paše, saj ti piše v Owner's Manualu da je na tvoji macchini sportivi veriga DID530, 112 členov - pri DIDu je oznaka V za O-ring ketne, VM (ZVM-X, VX, VX2) je oznaka za X-ring ketno, nima veze z velikostjo, zato ne bi smelo bit ovire, če ima le dovolj členov

več o oznakah

še več

se ti pa splača preverit oba zobnika da nista iztrošena, da ti ne bo nova ketna umrla (pre)zgodnje smrti ;)

Grrrrrrrrr :blush: , sem poslušal serviserja in je rekel, da je original 525, manual pa seveda nisem šel brat :BUA: (zobi imajo 17k)!! Thx!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

ve kdo za kakega gixerja ki se prodaja? dober, dodatna oprema me ne moti..nočem pa nekega sekreta. če so poliestri in kaka yoshimura zraven ne bom nič hud. za normalno ceno. K5 ali K6..

u glavnem, rad bi videl da je zadeva uštimana, če je kaj zamenjano pa pričakujem originale zraven..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!