Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
suzuki

Suzuki GSXR 1000

Recommended Posts

suzuki

Hola!

Morda ga zato ne najdes, ker so ga naredili sele leta 2001... Vsaj moj spomin pravi tako, prej je bil pa GSX-R 1100, cisto drugacen model.

Je pa to res motor za znalce - to priznajo tudi testni vozniki vseh moto revij.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

quote:

Za nekaj časa se da komot žvet s 600ccm cestakom... direkt na 1000ccm športnika ala GSXR al pa R1 ne priporočam... še. Pa sem se kar nekaj prevozil s šestotakom pa vsaj malo vem kaj je za pričakvat. Sej so motorji zelo vodljivi, začetnika pa lahko kej takega zavede. Tko da IZI...

Upam da ne bom videl tvoje objave v črni kroniki.

LP

Tudi jest bi se najbolj strinjal s tole izjavo. Ce nisi izkusen, pozabi na 150 KM. To ni hec! IZI... naj bo tvoj moto. Priporocam ti nekaj bolj voznega, pa se vedno dovolj "hudega", da ne bos zaostajal (in da ti bo dolgo sluzil): SV 650 S, Fazer 600, CBR 600 - za skoraj novega bos dal isti denar kot za stiri ali pet let starega R1 in podobne. To pa ni zanemarljivo. Premisli! In imej se rad...

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

hmmm... 170 KM? :P

Nja... mat črn... nebi blo panike. :D Pa kšn lažji denfr...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales

Za teh 170KM, verjetno mislijo za na staro GSXR1000 stunano na 170KM. Ker piše tested, dvomim da bi dobili novo GSXR za testirat, še pred uradno predstavitvijo.

Mogoče bo pa nova imela 170KM, pustimo se presenetiti.! :) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

Se strinjam z Alešem, to je stara GSX-R, napiljena na 170 Bhp...

Po moje nova ne bo mela tok moči, mogoče kašne 3 konje več kot prejšnja, kar je seveda strupeno do konca :crazyeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Hvala za link - sem downloadal vse "Fonds Ecran"... Suzika je že na mojem desktopu... :oops: Tam so tudi tehnični podatki, a brez konjičkov - očitno je zadeva še "v zraku".

1. :arrow: V svojo temo

2. Zadeva ni več v zraku, vse je že znano in predstavljeno, samo nimam cajta objavit stvari iz Intermota, na katerem sem bil zadnja dva dni na novinarskih dnevih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales

Nekaj podatkov o novi GSX-R1000 (vir:MCN)

Suzuki has taken its already awesome GSX-R1000 to the next level for 2003.

The new bike gets a major restyle calling on lessons learned from the firm’s GSV-R MotoGP bike. Every one of the bike’s panels has changed and it is also lighter and more powerful.

A new casting method for the frame has helped shed 1kg and changes to the motor have seen another 5bhp added.

The new GSX-R1000 is due to go on sale early next year, and is likely to be priced very close to the current machine’s Ł9349. Three colour options will be offered – blue, black and white, plain silver or an unusual copper and black version.

See next week’s MCN for more details on the new GSX-R1000 and news of the other GSX-R machines.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Mah... čist odkrito, vsi tile konji pa tehnika ne odtehta tega, da so mu hudo nemarno luči dizajniral. Že ko je prišla ven busa se mi je zdel, da ni lih huda lepota, če postaviš en žaromet na drugega. Moje prepričanje so še bolj podkrepili razni Ducati pa KTM grdavži... potem mi pa grejo, pa mi še pri suzukiju tkole srce zlomjo... :cry: :cry: :cry:

Torej R1 pa R6 (nova) sta nesporno carja v dizajnu... glede agregata mi je pa tko al tko dokaj vseeno, ker je zame še 60 KM preveč...

Samo moje skromno mnenje, sam povem ga pa vseeno, glede na to, da sem do pogleda na serijo 2003 skoz mislil, da je suza 1000 car, zdej bo to pač R1, lepota vseen neki šteje :D :D :D

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

Torej R1 pa R6 (nova) sta nesporno carja v dizajnu... glede agregata mi je pa tko al tko dokaj vseeno, ker je zame še 60 KM preveč...

Samo moje skromno mnenje, sam povem ga pa vseeno, glede na to, da sem do pogleda na serijo 2003 skoz mislil, da je suza 1000 car, zdej bo to pač R1, lepota vseen neki šteje  :D  :D  :D  

lp

Rudi

Sej to je že jasno, da Yamaha najbolj obvlada dizajniranje cestakov! Res so lepi, kar so še enkat dokazal zdele u Munchnu, k sm jih vidu u živo..... Sm mal primerjal z ostalimi, pa so moje oči obarvane u Yamahine barve, tko da nisem relevanten za primrjave!

:D :D :oops: :oops: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

So mi pa blazno všeč nove zadnje lučke pri GSX-R-ju!!! Inovativno, sploh cela "ritka" nove Suze je zelo lušna! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales
So mi pa blazno všeč nove zadnje lučke pri GSX-R-ju!!! Inovativno, sploh cela "ritka" nove Suze je zelo lušna! :D

Skoraj vsi proizvajalci grejo na LED luči zadaj. Sprednje luči pri GSX-R pa me malce preveč spominja na Hayabuso.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

meni osebno je Hayabusa kak OK ker je pac velik motor in vse tako zgleda, nad novo GSX pa sem zelo razocaran ker v zivo zgleda milo receno cudno - zadek elegantno sportni, spredaj pa kot kaki japonski hitri vlak :? . vglavnem mi je bil prej motor dosti lepsi.

se dobro da je nova ninja 6 orgazmicno lepa :twisted: ! no pa tudi R6 ne zgleda slabo ampak pri yamahi se ne kapirajo da bi motor bil lepsi ce bi bil enobarvni z dodatki, tako pa oblika ne pride prav do izraza zaradi vec barv, R6 je lepa v rumeni ampak to je omejena serija, ki jih bo v evropi samo 4000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

Za naslednjo sezono pošilja Suzuki na tržišče radikalno predelanega GSX-R 1000, ki bi naj ponovno prevzel primat v super sport razredu. Japonci napovedujejo suho težo pod 170kg in moč 175KM!

869879.jpeg

Več o tem:GSX-R 1000

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Vse lepo in prav ... :hmm: ... vendar me muči vprašanje zakaj kupiti tak motor, saj več kot 50% vseh dobrot, kar jih motor premore se na normalni cesti ne da uporabit.

No ja ... za doseganje top špice po avtocesti mogoče ... :kva2:

Pa konje je treba tudi pošteno obut in nahranit ... če bi mi ga kdo posodil čez vikend se ne bi branil ... kupil pa ga zagotovo ne bom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

"Revolucionarna" oblika nosu bi naj služila za boljši-večji dovod zraka v motor in s tem..............

Bomo videli!

878189.jpeg

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Če bo res takšen bo zelo lep.

:hmm: ... zanimivo kam so skrili izpušni lonec ... pod motor v oklep, tako da gleda ven samo " dimnik " :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Kateri je sedaj tapravi? :?

Sicer pa vsi dobro zgledajo, razen pri tazadnjemu me malo izpusni lonec moti. :hmm:

Ampak za po cesti se vozit pa po mojem, kr tesko lahko izkoristis vse potencijale. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat
auspuh.. :blink: ...totalno neskladen... ...ogaben je! :SS :xx:

meni je pa všeč...takega ne vidiš.....sej motor je vizualno in tehnično izpopolnjen....mogoče ima par linij katere nekaterim ne bodo všeč...sploh pa auspuh...sam meni je všeč ker ni tak kot ostali.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Lepo, lepo ni kaj .......

Spet bo konkurenca imela kaj delat naslednji dve leti :xx:

Samo kdo bo to kontroliral na cesti :hmm: :? :hmm: :hmm: :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Vse je odvisno od pameti, če se imaš za zrelega človeka boš v avtošoli na cca 80konjih, torej če greš pol na 100 konjev je isto nevarno kot prej.  Zase in še kakšne začernike, občasne motoriste.. (torej manj kot 3000km letno) je dobro met "bolj švoh motor" ker sigurni kdaj kej zajabeš in kakšne take zadeve so maljce bol prijazne do napak.  Če se pa odločiš da je motor glavni hobi in prva ljubica pol je pa čisto vseeno, so vsi naseti zaman, vzel boš tisto ki te... (kar koli pač), pa če ri ho delalo mravlince v roki od vibracij, al pa bo res nekomot za dolge vožnje, samo nasmešek bo pomemben.  Jaz sem si od takrat ko sem prvič videl monstra vedno želel monstra, pol sem šel nekaj let nazaj na testno vožnjo na Ducati days v NG, s takim kot ga je prej Roger omenil in sem šel domov zlomljenega srca... Nikakor se nisva mogla ujet.  Tako da najdi tisto kar ti paše, zavedaj se da te cesta mimogrede zajebe, ampak uživaj.  Stroški z motorjem so lahko nizki če nimaš 2 levih rok, olje, filtri, zavorna, ploščice, tudi vilice, se da vse rešit doma. Za občasne težave ali štelanje ventilov pa tudi ni takonna gosto.  Jaz plačujem zavarovanje in cestno takso, za prevozit 3 rezervarje letno, že samo obrisat prah iz motorja in priključit vzdrževalec akuja včasih polepša dan 😂
    • maus
    • VS800
      BI šu pa nimam cajTA
    • RobiRoberto
      ICe land vaBI
    • RobiRoberto
      Še dvakrat do Bele, ali raje samo enkrat z enakim številom km kakor dvakrat do Bele.   Mislim da bi še to moralo zadostovati za mojih letos s kolesom prevožnih željenih ubogih 4.000  km ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!