Jump to content

Suzuki GSXR 1000


suzuki

Recommended Posts

Mam podobno stvar za svojga TLa, stvar je v tem da so eni motorji premočni in so zablokiran da lahko korkl tolk normalno speleš in da nisi takoj na zadnjem. Ta stvar ti prepriča računalnik ko je v 1. oz 2. da je v 5. oz 6. in obide blokado. Hkrati pa so nekateri motorji blokirani na 299 kmh in s tem tudi to obideš. Js mam pa tak čip ki mi še zraven prestave kaže. Se pa kar čuti razlika.

Link to comment
Share on other sites

Mam podobno stvar za svojga TLa, stvar je v tem da so eni motorji premočni in so zablokiran da lahko korkl tolk normalno speleš in da nisi takoj na zadnjem. Ta stvar ti prepriča računalnik ko je v 1. oz 2. da je v 5. oz 6. in obide blokado. Hkrati pa so nekateri motorji blokirani na 299 kmh in s tem tudi to obideš. Js mam pa tak čip ki mi še zraven prestave kaže. Se pa kar čuti razlika.

Nekako tako sem tudi prebral na drugih forumih, da so blokirani zaradi umirnejše mestne vožnje. Torej praviš, da ni to kar nek lari fari in se zadeva resnično pozna? Kaj pa moč v nižjih in srednjih vrtlajih se je povečala (1,2,3 prstava)?

Ne iščem zaj neke čudežne konje, samo 2. in 3. prstava bi lahko mal bolje vlekla v spodnjih vrtlajih.

Na prejšnjem Gixxerju 750 sem vgradil podobno zadevo: http://cgi.ebay.de/Gear-Tuning-g-Suzuki-power-GSX-R-600-1300-X-Pack-/230504243908?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35ab1fa2c4

in sem imel občutek, da se je 1. 2. 3. prstava res mal spremenila, motor se je bolj/hitreje zasuko, nekako bolj agresivnejši je bil.

Link to comment
Share on other sites

kar se tiče omejitve 299km/h (evropski zakon) ti lahko to na servisu "odkljukajo"..vsaj tako je pr mojem zzr-ju

Link to comment
Share on other sites

Nekako tako sem tudi prebral na drugih forumih, da so blokirani zaradi umirnejše mestne vožnje. Torej praviš, da ni to kar nek lari fari in se zadeva resnično pozna? Kaj pa moč v nižjih in srednjih vrtlajih se je povečala (1,2,3 prstava)?

Ne iščem zaj neke čudežne konje, samo 2. in 3. prstava bi lahko mal bolje vlekla v spodnjih vrtlajih.

Na prejšnjem Gixxerju 750 sem vgradil podobno zadevo: http://cgi.ebay.de/G...=item35ab1fa2c4

in sem imel občutek, da se je 1. 2. 3. prstava res mal spremenila, motor se je bolj/hitreje zasuko, nekako bolj agresivnejši je bil.

Ali ti je po montaži deloval prikazovalec prestav?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ali ti je po montaži deloval prikazovalec prestav?

Mal pozni odgovor, sam vseen :) Prej sem imel 750 K1, tak da ni imel števca za prstave. Za trenutni Suzo (1000 K6) sem pa nabavil tole zadevo:

http://cgi.ebay.de/Healtech-X-Tre-Power-Box-Suzuki-GSX-R-GSXR-1000-05-09-/200396575754?pt=Motorrad_Kraftradteile

Vgradnja traja 15-20min in je ene iz med redkih teh elektronik kjer ti normalno dela naprej prikazovalec prstav. Možnost imaš izbiro med kartami 4. , 5. in 6. prstave in ti za spodnje prsatave (1,2,3) jemle podatke karte iz izbrane karte (pr men 5.prstava). Pospeševanje, dodajanja gasa se je zlo spremenilo v teh treh prstavah, celo mam občutek da še 4. mal bolj vleče. V glavnem motor je zaj bol brutalen, agresiven (najbolj v spodnjih prstavah in nižjih, srednjih obratih). Men ni žal in sem zelo zadovoljen z izdelkom.

Lp

Link to comment
Share on other sites

A paše prestavna ročica iz gsxr 1000 let. 2005 na gsxr 750 let. 2004?

Pa rabil bi prednji levi smerokaz za drugi omenjeni motor,če ima kdo.

Pa še to :)

Kdo dela čim bolj originalne nalepke za motorje.Nove so pregrešno drage :eek:

Hvala in lp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoy!

Res,pojma nimam o teh mopedih...če se slučajno kateremu ljubi odgovorit...

Tako na hitro,na grobo...kake 'očitne' razlike,spremembe,izboljšave med letniki 05,06,07 ?!?! :blush:

:beer2:

Link to comment
Share on other sites

Hoy!

Res,pojma nimam o teh mopedih...če se slučajno kateremu ljubi odgovorit...

Tako na hitro,na grobo...kake 'očitne' razlike,spremembe,izboljšave med letniki 05,06,07 ?!?! :blush:

:beer2:

and BY!

Prebral celo temo,zanimivo...tehnična debtata! :OK:

To je možna tarča za naslednji odstrel! :grim

:beer2:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Pliz pomagejte mi rešt tole uganko. jaz sem se "odločil" da je ta naked narejen iz 1000ccm k2. nisem pa prepričan da imam prav.

post-1354-0-28807900-1297340117_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hola mojster,

serijski amortizerji znajo bit dost dragi, prečekiraj ceno tule

Rabljenga iščem :). Tko da mam namen odštet tam do 80 eur

P.S.-kar se cene delov tiče so v Sloviniji občutno predragi, tak amortizer pride skoraj nerabljen (3k milj) iz ZDA 60-70 eur vključno z poštnino. Ampak bi ga vseen rajš v domačih logih kupu :)

Edited by trojan69
Link to comment
Share on other sites

Pliz pomagejte mi rešt tole uganko. jaz sem se "odločil" da je ta naked narejen iz 1000ccm k2. nisem pa prepričan da imam prav.

post-1354-0-28807900-1297340117_thumb.jpg

Ja, to je ziher 750, gsxr 1000 ima tudi oljni hladilnik,tle ga ni.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hola,

novi GSX-R 1000 L2... ni glih tisto kar smo pričakovali, ma jst mam vseeno še prostor v garaži za enga tacga ;) ...

Edited by suzuki
Link to comment
Share on other sites

Sem se nadejal večjih sprememb,abs,tc....a ni panike, ostaja "lep in dober kot suzuki". Tudi lepe brembo čeljusti,nekaj drugih malenkosti; komaj čakam na kakšen vzporedni test.

Pa malo bi moral menjat svojega oldtimera k2.... :grrr ...če pa dela satan...

lp!

Link to comment
Share on other sites

Jest osebno mislim da so po seriji K5 in K6 1000 ki je bila odlična , čist zgubili kompas kaj bi radi pri Suzukiju. Bi lohk tko naredil kot pri BMW-ju, ki so priznal da so za svojga 1000 RR, vzel za merilo takratnjega K5 tisočaka in od tam razvijali naprej. Pa glejte kakšen motor ma dons BMW :OK:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jest osebno mislim da so po seriji K5 in K6 1000 ki je bila odlična , čist zgubili kompas kaj bi radi pri Suzukiju. Bi lohk tko naredil kot pri BMW-ju, ki so priznal da so za svojga 1000 RR, vzel za merilo takratnjega K5 tisočaka in od tam razvijali naprej. Pa glejte kakšen motor ma dons BMW :OK:

+1 najlepši suzuki je 1000 K5, podobno je z 600/750 K6. Te serije naj bi tudi najbolj šle:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!