Jump to content

Suzuki GSXR 1000


suzuki

Recommended Posts

@bikez kaj si že dobil šajbo  :P povej kako se obnese ....,bolje kakor original? Jst čakam nalepke so že v Avstriji  :D

Edited by DINAMIK
Link to comment
Share on other sites

Ravno včeraj montiral šipo. Je malo višja, probal še nisem. Sicer pri meni je to drugače, ker sem menjal tudi Clip-one za ST model (7cm višji in bolj odprti). Mislim, da je bila to jackpot investicija, čeprav zelo draga!

Link to comment
Share on other sites

@bikez...,sam,da je kvaliteta vredu...,kaj ti pomaga Kitajska čungaluna od šajbe ,pa čeprav je lahko za majhne denarce. .Sem ravnokar dobil moje nalepkice  :yea1: zgledajo fajn..,saj morejo za 85 euričev  :P evo slikca  :)post-23125-0-76804500-1406033174_thumb.jpg

Edited by DINAMIK
Link to comment
Share on other sites

Pa sm ga polimal  :grim ...,sm ga nahitro pofotkal.

 

 

Takole je zgledal prej post-23125-0-92762400-1406055167_thumb.jpg   

 

 

Sedaj pa zgleda takole  :P post-23125-0-09084800-1406055321_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ej a Arai prodaja Neevsovo repliko, al si prvo sliko z neta snel?

Prva slika je iz neta,ker nimam nobene slike tako slikanega motorja...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav,

 

a je kdo peljal k4 in k5 model,da lahko naredi primerjavo? Do zdaj sem vozil k2....lahko samo hvalim. 

Skratka, cena dobrega k5 gre zelo visoko,pomislil sem celo na ninjo 10ko od 06 dalje...

Link to comment
Share on other sites

Hola,

 

sem vozil oba in je K5 čist drug motor, boljši/prijaznejši v čist vsem, razen morda če si velik 190 ali več...

K5 nima zaman višje cene, se res splača dat mal več

Link to comment
Share on other sites

Hola,

 

sem vozil oba in je K5 čist drug motor, boljši/prijaznejši v čist vsem, razen morda če si velik 190 ali več...

K5 nima zaman višje cene, se res splača dat mal več

Ojla,

hvala za odgovor.

Ma ravno okrog 190 sem; glih to me je skrbelo,ker že do zdaj ni bilo prostora za moje noge.

Bom šel sprobat(če ne bo dež-haha),pa da vidimo. Če ne,pa še kakšno ninjo pogledam.

lp

Link to comment
Share on other sites

Hola mojster,

 

hja, se bojim da pri nogah ne bo bistvene razlike, najbolj se pozna daljši tank na K4 modelu, si bolj "raztegnjen"... morda razmisli o predelavi sedeža - daš vgradit gel vložek, bo prec malo višji in s tem večja razdalja do stopalk, pa še bolj udobno boš sedel :) vsekakor pa se usedi na oba, ali še bolje zapelji, pa boš videl kateri ti bolj paše...

Edited by suzuki
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

razmislam se o nakupu 1000ke z zeljo predelave v smislu virus-a ali pa nove tuone, tud 1200 monster je likable.

vsec mi je predvsem 185hp. b-king pa mi je prevec 'poseben'!

ima kdo kaksno izkusnjo s tem in kako bo mojih 2m gor funkcioniralo?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Imam suzuki gsr 600 sam mi je velik prešvoh pa bi pršaltu neki močnejšega. Rad bi si kupu gsx-r1000 in me zanima če bi mi lahko kdo povedu kok je vzdrževanje dražje v primerjavi z gsx-r600 oziroma z gsx-r750, saj razmišljam še če se mi nakup litraša sploh splača.

Link to comment
Share on other sites

Imam suzuki gsr 600 sam mi je velik prešvoh pa bi pršaltu neki močnejšega. Rad bi si kupu gsx-r1000 in me zanima če bi mi lahko kdo povedu kok je vzdrževanje dražje v primerjavi z gsx-r600 oziroma z gsx-r750, saj razmišljam še če se mi nakup litraša sploh splača.

 

Zadnja guma je 10-20e dražja :) 

Link to comment
Share on other sites

Zadnja guma je 10-20e dražja :)

Sam jih verjetno dost hitreje menjaš? Tud ketna domnevam da se hitrej obrab al kako? V bistvu me zanima če je razlika res tako grozna kot mi folk govori, res pa je da večina sam neki mlat v prazno ker majo 600cc motorje in niti ne vejo kakšna je razlika. Zato me zanima mnenje ljudi, ki dejansko imajo ta motor. Pa še zanima me če se ga splača jet iskat v italijo, ker jih pri nas dejansko skoraj da ni pa tud če so, so dragi k pes :)

Link to comment
Share on other sites

Mah drazje,Svecke,olje,filtri,gume,Kar je drazje je registracija to je to,za moje pojme je 1000 prevec za po cesti ce ga mislis zgat,za voznjo v dveh je bolsi prej pades mimo avtov XD

Link to comment
Share on other sites

Ali ima mogoče ko za prodat SUZUKI 2007 2008 GSXR1000 LEFT FRAME SIDE COVER PANEL? Se opravičujem ker sem vskočil v temo.

Link to comment
Share on other sites

Sam jih verjetno dost hitreje menjaš? Tud ketna domnevam da se hitrej obrab al kako? V bistvu me zanima če je razlika res tako grozna kot mi folk govori, res pa je da večina sam neki mlat v prazno ker majo 600cc motorje in niti ne vejo kakšna je razlika. Zato me zanima mnenje ljudi, ki dejansko imajo ta motor. Pa še zanima me če se ga splača jet iskat v italijo, ker jih pri nas dejansko skoraj da ni pa tud če so, so dragi k pes :)

 

Čist odvisno kako, kdaj, kolk, kje... kot vedno pri gumah, sam nism opazu neke strašne razlike v kilometrini. Ketna spet, menjaš odvisno od vzdrževanja, eni pa 15k km, moja je zdržala 35k km, je pa res, da redno čiščena, mazana .... Razlika v moči med 600 in 1000 je pa velika. Mogoče 750? je prav lušna zadeva s ciklistiko 600 in odličnim motorjem. 

 

Sam sem iz Italije pripeljal nekaj motorjev, se splača, samo če ne poznaš postopka, italijanščine, se zna komplicirat in vlečt..

Link to comment
Share on other sites

Mah drazje,Svecke,olje,filtri,gume,Kar je drazje je registracija to je to,za moje pojme je 1000 prevec za po cesti ce ga mislis zgat,za voznjo v dveh je bolsi prej pades mimo avtov XD

 

Pri registraciji je razlike 4E, pri zavarovanju je pa nad 72kW isto.... ni neke razlike, 1000 za po cesti je bolj fajn kot 600, se lahko z navorom voziš, kot z kkšnim touring motorjem :) 

Link to comment
Share on other sites

Čist odvisno kako, kdaj, kolk, kje... kot vedno pri gumah, sam nism opazu neke strašne razlike v kilometrini. Ketna spet, menjaš odvisno od vzdrževanja, eni pa 15k km, moja je zdržala 35k km, je pa res, da redno čiščena, mazana .... Razlika v moči med 600 in 1000 je pa velika. Mogoče 750? je prav lušna zadeva s ciklistiko 600 in odličnim motorjem. 

 

Sam sem iz Italije pripeljal nekaj motorjev, se splača, samo če ne poznaš postopka, italijanščine, se zna komplicirat in vlečt..

Aha, zanima me kolk približno stane uvoz in homologacija takega motorja da vidm kakšni so stroški s tem če slučajno veš?

Edited by Erikson
Link to comment
Share on other sites

Kupujem gsxr v cenovnem razponu od 5000-7000, vendar se še vedno ne morem odločiti ali naj vzamem 750 ali 1000. Niti enega od teh dveh še nisem vozil, saj nisem imel nikjer možnosti. Motor bi imel predvsem za vsakodnevno vožnjo cca 100km in pa tudi za kakšno daljšo turo. Želje po dirkališču nimam...

 

Prebral sem veliko forumov, predvsem tujih...in v večini priporočajo 750...čeprav jih veliko stoji tudi za izbiro 1000, saj naj bi bil motor isti, razen z dodatkom moči, ki pa jo po vsej verjetnosti ne izkoristiš. Če ima kdo prakso o vožnji obeh in bi lahko predstavil svoj vidik o  prednostih in slabostih bi bil zelo hvaležen. V kolikor kdo pozna koga, ki prodaja ali bo prodajal omenjeni motor in je zanesljiv prodajalec z znano zgodovino motorja se priporočam!

Link to comment
Share on other sites

Nebom filozofiral vozil sem oboje in moje mnenje je da vzemi 1000. Vec navora manj saltanj malenkost manj okreten...stroski vzdrzavanja zavarovanja itd so isti...tudi cene so skoraj tam tam...tako da moj glas 1000.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!