Jump to content

Suzuki GSXR 1000


suzuki

Recommended Posts

2005 -> 2008 so imeli verjetno precej enak motor, vrtina x gib 73.4 mm × 59.0 mm, od 2009 do 2014 pa 74.5 mm × 57.3 mm. Novi bo (IMO) imel vrtino okrog 80mm in posledicno hod tam nekje 50mm. Kot kaze je tako razmerje potrebno za dosego "obveznih" 200 konj, vmes pa se mal pohvaljo s podobnostjo motogp strojev kjer je vrtina omejena na 81mm. Na fotkah mi je vsec.

 

Screenshot_2015-12-03-22-50-45.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Cartman pravi:

2005 -> 2008 so imeli verjetno precej enak motor, vrtina x gib 73.4 mm × 59.0 mm, od 2009 do 2014 pa 74.5 mm × 57.3 mm. Novi bo (IMO) imel vrtino okrog 80mm in posledicno hod tam nekje 50mm. Kot kaze je tako razmerje potrebno za dosego "obveznih" 200 konj, vmes pa se mal pohvaljo s podobnostjo motogp strojev kjer je vrtina omejena na 81mm. Na fotkah mi je vsec.

 

 

Uh, še teh konj ne morem ponucat. Cena 2016 modela bo novim konjem primerna :(

Link to comment
Share on other sites

...jp...

1. brzina...itak brez veze...

2. brzina... tut....

v 3. brzini se je treba fejst trudit, da prednje kolo na tleh ostane...

... šele v 4. kolo nekako lebdi bolj pri tleh...

...5. je spet brezveze, ker ko pogledaš na števec :slap: , že ko prešaltaš iz 4. v 5. 

... 6. brzina..  zakaj že ?! :huh: 

...ok.. to se dogaja, ko teraš vso konjenico.... (sej je govora o tem, a ne? )

... če pa gledaš po drugi strani, je pa fajn, ko lahko namečeš v 6. prestavo v prvih stotih metrih...in se pelješ tako do Pirana na trgu do kafiča...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

...jp...

1. brzina...itak brez veze...

2. brzina... tut....

v 3. brzini se je treba fejst trudit, da prednje kolo na tleh ostane...

... šele v 4. kolo nekako lebdi bolj pri tleh...

...5. je spet brezveze, ker ko pogledaš na števec :slap: , že ko prešaltaš iz 4. v 5. 

... 6. brzina..  zakaj že ?! :huh: 

...ok.. to se dogaja, ko teraš vso konjenico.... (sej je govora o tem, a ne? )

... če pa gledaš po drugi strani, je pa fajn, ko lahko namečeš v 6. prestavo v prvih stotih metrih...in se pelješ tako do Pirana na trgu do kafiča...

 

a si kje zasledu podatek kok je težka z vsemi tekočinami ? ... jaz tega ne najdem ... pa tut teh 200 konjeu ne ;)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pravkar, maus pravi:

a si kje zasledu podatek kok je težka z vsemi tekočinami ? ... jaz tega ne najdem ... pa tut teh 200 konjeu ne ;)

 

...ne...k me sploh ne zanima.... ka je grd ( sej je govora o tanovmu a ne? )

Link to comment
Share on other sites

o tanoumu govorim ja ... na uradni strani suzuki eu .. ga med produkti sploh ni

tudi objavljena teža je zanimiva, saj je polni tank za kalifornijo 16,5 L za Evropo pa 17,5, teža je pa enaka 

vir : http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/products/gsxr1000abs/#specifications

men je tut lepš, če ima žmigavce v ogledalih in vgrajene v rit :)

 

Edited by maus
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Suzuki GSX-R1000 L7 highlights

  • All-new 999cc engine
  • 200bhp | 82ftlb | 200kg (est)
  • All-new aluminium chassis
  • Showa BFF fork and BFRC shock
  • 10-level traction control
  • Quickshifter/autoblipper
  • Low spec  £ 11,500 top spec £13,000. 

"kojni" od 150 naprej žvijo v zadnji tretini obratomerja. Ne vem kolkat civilistom cagri/lučke posvetijo v tiste vogale. kolk gre tisočak v tretji bliz blokade? čez 220?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cartman .... pri 220 se mi komaj tretja zvrti, tako da dam pri cca 240 v četrto ... pol pa peta vleče 299 pa še ni v blokadi ...6-sta je za potovat po Bosni :jezik:

kje je to objavljeno .. na kakšni uradni strani suzukija ... :?

kok litrov ima pri 200 kilah ?

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, maus said:

Cartman .... pri 220 se mi komaj tretja zvrti, tako da dam pri cca 240 v četrto ... pol pa peta vleče 299 pa še ni v blokadi ...6-sta je za potovat po Bosni :jezik:

kje je to objavljeno .. na kakšni uradni strani suzukija ... :?

kok litrov ima pri 200 kilah ?

 

tole je blo objauleno na MCN po predstavitvi v Milanu.

Nek se ne razumeva, kako se tretja zvrti pri 220 če jo lahko vlečeš do 240? Verjetno si drugače tolmačiva. Men je brzina zvrtena ko obratov ni već spljoh. al pa rečmo de ostane samo še par 100rpm. 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Cartman pravi:

tole je blo objauleno na MCN po predstavitvi v Milanu.

Nek se ne razumeva, kako se tretja zvrti pri 220 če jo lahko vlečeš do 240? Verjetno si drugače tolmačiva. Men je brzina zvrtena ko obratov ni već spljoh. al pa rečmo de ostane samo še par 100rpm. 

aha .. pol to še niso čist uradni podatki ...  oziroma so podatki za v Milano ... 

aja .. s tačrno sem enkrat probou ... prva 185 km/h (blokada) ... druga 210 km/h nism čist do blokade čaku (ni velik manjkalo),  tretja do cca 240... četrta do cca 260 ... pol pa v peto do 299 ... lej .. edin za prvo sem čist zihr, ker je blo v blokadi in sem na števc pogledu .. ostalo je bolj na občutek, ker , če mi verjameš nisem imel časa gledat na šteuc ... kamere pa nimam.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

... hmmm... men pa tut če na števc gledam... mi čudn kaže...  :huh:

... tut po pošti sem že dobu tako razlago....  :P

 

... če že pelješ hitro... moraš it čez 300... k mende si pol hitrejši od radar pištole... pa te ne morjo zmerit..  :P

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Zivnorc pravi:

...ne...k me sploh ne zanima.... ka je grd ( sej je govora o tanovmu a ne? )

Tile žmigavci na novi so mi čist mim.

pred 59 minutami, Cartman pravi:

"kojni" od 150 naprej žvijo v zadnji tretini obratomerja. Ne vem kolkat civilistom cagri/lučke posvetijo v tiste vogale. kolk gre tisočak v tretji bliz blokade? čez 220?

1000 K8 v prvi okol 160-170 km/h, druga okol 200-210 km/h itd...

pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

... hmmm... men pa tut če na števc gledam... mi čudn kaže...  :huh:

... tut po pošti sem že dobu tako razlago....  :P

 

... če že pelješ hitro... moraš it čez 300... k mende si pol hitrejši od radar pištole... pa te ne morjo zmerit..  :P

Greš na dirkališče. Po cesti je take zadeve izvajat čista neumnost. Sicer pa je na yubetube dost posnetkov k kažejo kolk se peljejo v kateri prestavi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

tudi suzuki vstopa z vso to elektroniko :OK:  Všečen motorćek...

vsaj ne bom več suzukarjev poslušu, kok je vsa ta elektronika brezveze, pa da se taprav motorist brez vseh teh pomagal vozi ipd....

:whistle: 

itak sem jim to že prejšnji teden povedal ... aja .. pa niso iz MS-ja ... ker če bi bili tukaj, bi več vedeli :jezik: 

 

pred eno uro, bikez pravi:

Greš na dirkališče. Po cesti je take zadeve izvajat čista neumnost. Sicer pa je na yubetube dost posnetkov k kažejo kolk se peljejo v kateri prestavi.

itak se to ne sme početi po prometni cesti .. itak sem to delu s tačrno, ki so jo ukradli in je ne bom prodaju .. tabela pa ni šla do blokade in je vožena samo po omejitvah :jezik: 

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, maus pravi:

tudi suzuki vstopa z vso to elektroniko :OK:  Všečen motorćek...

vsaj ne bom več suzukarjev poslušu, kok je vsa ta elektronika brezveze, pa da se taprav motorist brez vseh teh pomagal vozi ipd....

:whistle:

itak sem jim to že prejšnji teden povedal ... aja .. pa niso iz MS-ja ... ker če bi bili tukaj, bi več vedeli :jezik:

 

Ta elektronika gre tudi meni na živce :jezik:. Edin traction se mi zdi uporaben.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, bikez pravi:

Ta elektronika gre tudi meni na živce :jezik:. Edin traction se mi zdi uporaben.

... ja men tut... :yawn:

:P

 

... trekšn kontrol zrihtaš z dobro gumo... da te ne dviga, daš pa na križ od balance žakl cementa.... simpl... tko kt so jih včasih dajal v mećke pa bemfle uzadi u gepek , da je šlo bolš po snegu...   :P

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, Zivnorc pravi:

... ja men tut... :yawn:

:P

 

... trekšn kontrol zrihtaš z dobro gumo... da te ne dviga, daš pa na križ od balance žakl cementa.... simpl... tko kt so jih včasih dajal v mećke pa bemfle uzadi u gepek , da je šlo bolš po snegu...   :P

al pa svinc uliješ v prvo masko, :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, suzuki pravi:

Hola,

še eno mnenje o novem GigSrčku :D

bi najdu prostor v garaži še za tegale :P edino žmigavce so pa sfalili, pri GSX-R modelih bi morali bit "skriti", kot prej!!

Se strinjam, verjamem da je super stroj, a dizajnersko je mnogo manj Gixxerski, kot prejšnji modeli. 

Ne sedejo mi žmigavci, niti prva luč, zadnji konec ni širok, ampak ošiljen, ne vem, mislim da s tem dizajnom izgublja identiteto in vsaj meni deluje nekoliko ceneno, na hitro zmetano skupaj. Vsaj po mojem, bi si dizajnerji lahko privoščili le malce več za hišni premium model.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Se strinjam, verjamem da je super stroj, a dizajnersko je mnogo manj Gixxerski, kot prejšnji modeli. 

Ne sedejo mi žmigavci, niti prva luč, zadnji konec ni širok, ampak ošiljen, ne vem, mislim da s tem dizajnom izgublja identiteto in vsaj meni deluje nekoliko ceneno, na hitro zmetano skupaj. Vsaj po mojem, bi si dizajnerji lahko privoščili le malce več za hišni premium model.

pozabil si napisat, da je Kawasaki Sx boljši, pa lepši...pa da več dobiš za denar... sem kaj pozabu?

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, perry pravi:

pozabil si napisat, da je Kawasaki Sx boljši, pa lepši...pa da več dobiš za denar... sem kaj pozabu?

Ne vem kaj ma SX za iskat v tej temi. Mogoče ti ne bi škodilo, da še 1x prebereš moj post, in poskusiš negirati moje trditve. Torej, pojasniti zakaj se motim in če boš dobro argumentiral, ti bom mogoče celo verjel.

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, DAMI34 said:

Se strinjam, verjamem da je super stroj, a dizajnersko je mnogo manj Gixxerski, kot prejšnji modeli. 

Ne sedejo mi žmigavci, niti prva luč, zadnji konec ni širok, ampak ošiljen, ne vem, mislim da s tem dizajnom izgublja identiteto in vsaj meni deluje nekoliko ceneno, na hitro zmetano skupaj. Vsaj po mojem, bi si dizajnerji lahko privoščili le malce več za hišni premium model.

 

 

Morda pa se vrača k svoji identiteti?

Gixxerja ki sta začela "revolucijo" K1 in K3

firstbike.jpg

 

2004_GSXR1000_blkgray_600.jpg

če bo motor taprav, je rit nepomembna. Zdi se mi da Suzuki najmanj da na dizajn in končno izdelavo. Doteranih detajlov NI. So strašni pragmatiki. Včasih jim to pomaga pri cenah. 

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Cartman pravi:

 

če bo motor taprav, je rit nepomembna. Zdi se mi da Suzuki najmanj da na dizajn in končno izdelavo. Doteranih detajlov NI. So strašni pragmatiki. Včasih jim to pomaga pri cenah. 

 

No, sej tu se strinjava. Je pa potrebno vedeti, da moped kupujejo najprej oči, in da nič ne dajo na dizajn ne morem reči, če pogledam leto ali par let starejše modele. Men je bil GSXr vedno všeč, ta nov mi je pa malo manj všeč, ampak to je gledano samo skoz moje oči.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!