Jump to content

Suzuki GSXR 1000


suzuki

Recommended Posts

Pozdravljeni.

Imam težavo na mojem GSXR 1000 L0.

Motor normalno vžge, prosti tek o.k., če dodajaš plin (na mestu) gre lepo tja nekje do 7000 1/min ... potem pa ga zaduši... začne moriti mašino.

Med vožnjo motor lepo dela, ko ni obremenjen, oz. če pospešujem zelooo počasi ... to se pravi do zasuka ročice za plin cca 3..4..5 mm.    ...čim dodam plin, se pojavi močan grgrajoč zvok v air boxu ...in mori motor... nima nobene moči.

To se je zgodilo po tem, ko me je močno opralo na cesti... bilo je kar precej vode po cesti.

Odstranil sem rezervoar, odstranil črpalko za gorivo.... notranjost čista, brez smeti, usedlin ali vode...

.... odvil svečke, so bile lepe barve, nič črne... zasajene...ali kakor koli drugačne, kot bi morale biti...

.... "premigal" in pospejal konektorje, ki so mi bili dosegljivi....itd...itd.

 

Ima kdo idejo, kaj bi bilo lahko narobe....oz. če je imel kdo enake težave, da pač sam odpravim to neprijetnost, preden vozim motor na servis...  lahko je čisto ena banalna stvar, oz. samo kak senzor za zamenjat ali kaj podobno enostavnega.

..ali pa kje se spoznajo na te stvari (servis ...ali domač mojster), da mi to odpravijo brez da mi zamenjajo pol motorja (beri nategunstva). ... Vem da imajo servis v Elisi, Panigaz, Primec...itd. .... pa me zanima, kje imate kake dobre izkušnje s temi stvarmi.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Je ze kdo menjal na 2009 gsxr 1000 sprednjo zarnico? Za kratko luc.. Kaj in kolko je potrebno razdret?  Ter ce veste napamet katera zarnica je notri? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nova raketa street/track weapon. Ima kdo kake poliestre, plastike, lahko v slabem stanju in kake dele. Suzuki gsxr1000 2001

77D64C94-E07D-4B90-9EDD-46308ED6322D.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Čakam na dostavo novega GSX-R 1000, 2021 model. Še zmeraj prodajajo moped brez zadnjega blatnika. Rabim kakšen navet, kako imate rešeno to neprijetnost??

 

LP

 

S

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, Pero75 said:

Pozna kdo ta moped.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15809574&display=Suzuki GSX-R 1000 SLO IZREDNO OHRANJEN

so kake hude težave pri Suzanah tega letnika.

 

 

 

50.000 km za super sportaša z vijoločastim akrapo izpuhom in superšportnimi gumami zlizanimi do roba. Sigurno je fullll stišan. Jaz ga nebišel niti pogledat.

!Preden ga kupiš preveri kompresijo na motorju (bari), če je blizu originalnim meritev, KUPI, če ne, je samo za dele.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Problem.

GSXR1000 K9.

...do 10.000 1/min lepo dela, čeprav se mi je zdelo, da ima manjšo moč...... nad temi obrati trokira, seka, poka..... kot da bi ga teral v blokado.

Razkopal skoraj vse kontakte, posprejal, očistil... očistil injektorje, zamenjal svečke..... Pred tem mi je pisalo Fi 21 (senzor vstopnega zraka). Res je, da sem kar nekaj časa vozil s to lučko, ker sem mislil, da je to signal za lambdo, ali pa loputo, ker je odstranjena. Zdaj resetiral in se ni prižgalo več. pomeril upornost senzorja in je o.k.

Med obratovanjem motorja se mi nenadzorovano vklaplja ventilator, kot bi ga poganjal na roke. Ko se je segrel na 105 stopinj, mi je ventilator normalno vklopilo in nato izklopilo ene parkrat... nato je temperatura narasla na 108, pa se ni prižgal več....

... kjabli vsi celi, nikjer niso predrgnjeni....

Je kdo imel kdaj take težave. Jutri preverim še termo stikalo ventilatorja, vendar dvomim, da je to vzrok....

Sumim na računalnik?!?  

Hvala!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

...imel podoben problem,nad 10krpm trokiranje/pokanje....

Po pregledu zračnega filtra me je bilo sram kakšen je bil🙈....zamenjal filter in sočasno se svečke in novi svet.

Kar se ventilatorja tiče žal nimam odgovora.

Lp

Link to comment
Share on other sites

... Svečke dal nove... K&N filter čist... 

... Mislil, da je ecu..... Preskusil drugi ecu... Isto.... Zdele grem naprej gledat vso e- napeljavo.... Zamenjal bom še tuljave..... Pol pa res nimam več idej.... 

Link to comment
Share on other sites

filter goriva?

Da ne izpadem prepameten ampak vem da so imeli K8 modeli v avstriji problem z reglerjem altenatorja(ne znam drugače napisat) ki je posledično momentalno resetiral ecu.....podobno je imela moja ex hayabusa,pa je bilo menjano brez problema.

Lp

Edited by kilogixxerL3
Link to comment
Share on other sites

Tudi to imam na sumu. Včeraj sem ga že nekaj gledal, pa odstranil. Verjetno ga bom dal gor z drugega motorja... Ali pa samo odlkopil... Itak mora motor tudi samo na aku laufat. 

Samo moram koga še prej vprašat, ali se sme to narediti, da ne bo kake škode na alternatorju.. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 21. 5. 2018 ob 8:14, Zivnorc pravi:

Pozdravljeni.

Imam težavo na mojem GSXR 1000 L0.

Motor normalno vžge, prosti tek o.k., če dodajaš plin (na mestu) gre lepo tja nekje do 7000 1/min ... potem pa ga zaduši... začne moriti mašino.

Med vožnjo motor lepo dela, ko ni obremenjen, oz. če pospešujem zelooo počasi ... to se pravi do zasuka ročice za plin cca 3..4..5 mm.    ...čim dodam plin, se pojavi močan grgrajoč zvok v air boxu ...in mori motor... nima nobene moči.

To se je zgodilo po tem, ko me je močno opralo na cesti... bilo je kar precej vode po cesti.

Odstranil sem rezervoar, odstranil črpalko za gorivo.... notranjost čista, brez smeti, usedlin ali vode...

.... odvil svečke, so bile lepe barve, nič črne... zasajene...ali kakor koli drugačne, kot bi morale biti...

.... "premigal" in pospejal konektorje, ki so mi bili dosegljivi....itd...itd.

 

Ima kdo idejo, kaj bi bilo lahko narobe....oz. če je imel kdo enake težave, da pač sam odpravim to neprijetnost, preden vozim motor na servis...  lahko je čisto ena banalna stvar, oz. samo kak senzor za zamenjat ali kaj podobno enostavnega.

..ali pa kje se spoznajo na te stvari (servis ...ali domač mojster), da mi to odpravijo brez da mi zamenjajo pol motorja (beri nategunstva). ... Vem da imajo servis v Elisi, Panigaz, Primec...itd. .... pa me zanima, kje imate kake dobre izkušnje s temi stvarmi.

Hvala.

... no, če se vrnem tri leta nazaj...

Epilog:

Počena vzmet na loputi v auspuhu.... zaprla se je loputa, ker je bil odstranjen servomotor za odpiranje/zapiranje lopute.  Vzmet je počila, ker je bila pregreta od izpuha...in ko sem zapeljal v globoko vodo, je počila. To je najverjetnejša razlaga.

Napako pogruntal z endoskopsko kamero skozi auspuh, po tem, ko so mi na servisu v skoraj dveh mesecih razkopali motor v prafaktorje.     :slap: 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 1. 9. 2021 ob 20:52, Zivnorc pravi:

Problem.

GSXR1000 K9.

...do 10.000 1/min lepo dela, čeprav se mi je zdelo, da ima manjšo moč...... nad temi obrati trokira, seka, poka..... kot da bi ga teral v blokado.

Razkopal skoraj vse kontakte, posprejal, očistil... očistil injektorje, zamenjal svečke..... Pred tem mi je pisalo Fi 21 (senzor vstopnega zraka). Res je, da sem kar nekaj časa vozil s to lučko, ker sem mislil, da je to signal za lambdo, ali pa loputo, ker je odstranjena. Zdaj resetiral in se ni prižgalo več. pomeril upornost senzorja in je o.k.

Med obratovanjem motorja se mi nenadzorovano vklaplja ventilator, kot bi ga poganjal na roke. Ko se je segrel na 105 stopinj, mi je ventilator normalno vklopilo in nato izklopilo ene parkrat... nato je temperatura narasla na 108, pa se ni prižgal več....

... kjabli vsi celi, nikjer niso predrgnjeni....

Je kdo imel kdaj take težave. Jutri preverim še termo stikalo ventilatorja, vendar dvomim, da je to vzrok....

Sumim na računalnik?!?  

Hvala!

 

Epilog:

... 99% zgleda rešil .... 1% ostane, ker se moram še nekje zapejat...pa nikjer ceste, kjer bi sprobal....   :D

 

Podrl cel motor.... pregledal vse kontakte.... žice...kable...napeljave... pomeril senzorje.... menjal svečke.... pregledal pumpo... zamenjal ECU.... ključavnico...itd...itd....

....a na koncu povsem slučajno prišel do releja za žmigavce..   :eek: 

...do tega sem prišel, ko vidim ta rele, kjer piše 4x21W.... pa še nekaj.... sem mislil... zihr je samo za žmigavce.... tega ne rabim..   :D   ... in dam dol

...motor itak ne vžge... pogruntam, da ima notri še rele za pumpo in vžig. Dam provizorij nazaj, rele, visi prosto na kablu... vžgem... mopi dela ko urca  :D   ..... dam rele nazaj na svoje mesto... isti Q. ... ne dela....oz. dela isto kot prej....

... dam rele od drugega mopeda.... DELA...    :D   Zgleda, da se je v releju losal en kontakt, ki je prekinjal elektriko od črpalke....pa, ko je visel na "glavo" je delal... ko pa je bil na svojem mestu, so ga zgleda zjahale vibracije na določenih obratih...in je prekinjal..... jaz pa preklinjal.....

..edino mi še vedno ni jasno, zakaj mi sedaj priklaplja ventilator pri 99 in izklopi pri 94 stopinjah....

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

a ni to nek štandard? Ventilator namreč?

 

Link to comment
Share on other sites

... je... od 105 do 99 stopinj... da pa se tudi "softwersko" spremeniti...

.... moram oreng sprobat. ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!