Jump to content

Suzuki GSXR 1000


suzuki

Recommended Posts

Zanima me, če je tukaj kdo, ki je imel K2 ali K3? Motor mi je namreč zelo všeč, trenutno vozim CBR 600 F, moti me, da ima motor premalo navora. Za vsako prehitevanje, ga je treba navijat... S tem motorjem, pa predvidevam, da teh "težav" ne bo. Sem zelo umirjen voznik, namen nakupa vsekakor ne bi bil postavljanje "hitrostnih rekordov", zanima me umirjena vožnja, sem ter tja, pa seveda malo po gasu (AC...pregledne ravnice...). Vem, da se SS 1000 nekako ne sklada z umirjeno vožnjo, meni so SS motorji oblikovno zelo všeč in tudi same vozne lastnosti me zelo navdušujejo. Kako se zadeva kaj obnese, ko si na njem pet šest ur dnevno? Sem pa v motorizmu začetnik in me malo skrbi, če je motor lahko vodljiv, brez kakih neljubih presenečenj. Zanima me predvsem to, kako podaja moč, zvezno ali nad določenimi obrati "eksplodira". Za vsako informacijo se vam zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

Zanima me, če je tukaj kdo, ki je imel K2 ali K3? Motor mi je namreč zelo všeč, trenutno vozim CBR 600 F, moti me, da ima motor premalo navora. Za vsako prehitevanje, ga je treba navijat... S tem motorjem, pa predvidevam, da teh "težav" ne bo. Sem zelo umirjen voznik, namen nakupa vsekakor ne bi bil postavljanje "hitrostnih rekordov", zanima me umirjena vožnja, sem ter tja, pa seveda malo po gasu (AC...pregledne ravnice...). Vem, da se SS 1000 nekako ne sklada z umirjeno vožnjo, meni so SS motorji oblikovno zelo všeč in tudi same vozne lastnosti me zelo navdušujejo. Kako se zadeva kaj obnese, ko si na njem pet šest ur dnevno? Sem pa v motorizmu začetnik in me malo skrbi, če je motor lahko vodljiv, brez kakih neljubih presenečenj. Zanima me predvsem to, kako podaja moč, zvezno ali nad določenimi obrati "eksplodira". Za vsako informacijo se vam zahvaljujem.

Znanec imel podobno idejo, ter menjal 600 za 1000. V elementih, ki jih navajaš kot pomembne je bila minimalna razlika. Na koncu je bil razočaran saj 1000 ni dala tega, kar je pričakoval. Raje poglej malo po sport-turerjih.

Link to comment
Share on other sites

Razočaran? Mater...pa sem spet v dvomih....je pa pri meni tako, da mi je tudi izgled zelo pomemben....sport turerji mi nekako niso všeč vozil sem XX-a, za pelat super (zmogljivost), samo ogromna in težka krava, za mene osebno izjemno ne estetski in zastarel izgled, potem sem peljal 12-ko, super zadeva za pelat, samo jih je zelo malo v mojem cenovnem dometu oz. jih ni....sploh črno zlate kombinacije...Bi bilo treba probat...Suzo.... :rolleyes:

Mi lahko napišeš, kaj točno je tvojega kolega razočaralo pri tisočaku?

Link to comment
Share on other sites

Predvsem je mislil, da bo razlika v navoru v nižjih obratih občutnejša. Nejgove besede: "Kupil tisočko, da mi ne bi blo treba tolk šaltat". Ampak to pač niso turing motorji ne glede na to ali 600 ali 1000. In šaltanje pač jim pritiče. 1000 so konkretno zmogljivejše ampak zabava je pač pri teh motorjih šele nad 9.000, 10.000 obratov.

Imaš problem, da se ti pač razlikujejo estetske želje in pa zmogljivosti motorjev. Tough luck, izbira je hudo mala oz. je skoraj ni. Lahko počakaš na VFR 1000.

Link to comment
Share on other sites

Hm, točno to so moje besede...samo mislim, da se pri SS 1000 začne pri 5.000 že kar dogajat....bo treba probat in upam, da ne bom spet potem po eni sezoni prodajal...sem že kar naveličan teh prodaj....

Link to comment
Share on other sites

GSXR 1000 K4 ima pri 2500 obratih cca. 75 Nm navora. Do 3000 sicer nekoliko pade, od tam pa spet raste do 98Nm (merjeno na kolesu!) - KLIK za Dyno graf...

75Nm je več, kot ima Honda CBR600F maksimalen navor. Res je sicer, da ima 1000-ka tudi prestavna razmerja nekoliko daljša, ampak vseeno mislim, da se pri 75Nm že konkretno dogaja...

D.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

ah, lepo prosim, ne spet začenjat s to imaginarno 2-valjno famo no, smo že tolikokrat :headbang:

tovarniški podatki (npr o navoru) so velikokrat zavajajoči, saj že (pre)dolg sekundarni prenos pokvari še tako - na papirju - navora polno mašino... kadar mene zanima kako se obnese moja lubica v primerjavi z eno drugo, se zmenim za "primerjalni test": greva na eno prazno cesto, oba v šesto prestavo (ali v peto, če "konkurenca" nima šeste), 40 km/h in hkratno pospeševanje do 140 km/h... pa je po nekaj 100 metrih kristalno jasno kateri ima boljši navor v praksi, zlasti ker nekateri motorji s "silnim navorom v nizkih obratih" sploh ne morejo peljat v šesti (peti) 40 km/h ampak le poskakujejo ko cukajo za verigo in je "test" končan praktično v hipu :)

če sem prav razumel, kupuješ GSX-R 1000 K6 - kot bivši (in upam da tudi bodoči) lastnik ti lahko iz izkušenj povem, da boš zagotovo kupil motor z ZELO dobrim (uporabnim) navorom, ki mu bo malokateri kos, zagotovo pa ne noben enake (ali celo manjše prostornine), ne glede na število valjev... motorček je tudi glede na svojo SS zasnovo neverjetno potovalen (tako ocenjen s strani lastnikov in testnikov, ne samo po mojih izkušnjah!), nizka teža oz lahkost motorčka, odlična ciklistika, navor in zavore, udoben položaj voznika, tako da boš zadovoljen tudi na tem področju - razen če imaš sopotnico, potem te bo morala imet ZARES rada ali če si navajen potovat s tremi kovčki, trinadstropnimi tanktorbami itd - to ne bo šlo :)

niso pa vsi SS motorčki taki oz enaki, npr R1 je druga skrajnost, se obnaša kot 600tak, vleče šele pri 9, 10.000 obr/min, ampak takrat pa res NORO - pri Yamahi so pač hoteli (in tudi naredili) motor z zares dirkalno karakteristiko oz značajem za ljubitelje, CBR 1000 RR je neka srednja žalost, Kawo pa sem vozil premalo da bi lahko dal pametno oceno, razen da je (že v osnovi) veliko bolj trdo vzmetena in zato bolj neudobna za potovanja, za na pisto pa seveda huda ko hudič :)

namen vsega tega pisanja pa je da te preričam da nehaš tlele spraševat, ker berači pač hvalimo vsak svojo malho oz ima vsak od nas svoje želje in zahteve, in zato tudi vsak svoj "najboljši" motor... zato pojdi v širni sveet in sprobaj vse, kar te zanima in ni hudič da ne boš našel nekaj kar je fajn zate, pa vseeno kaj bo to in koliko valjev bo imelo... pa dober nakup ti želim!!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Še hola :)

hotel dodati še tole, pa nisem mogel več popraviti posta:

navedene lastnosti motorčkov so povezane z letniki, niso vsi letniki enega modela enako trdi, strupeni, divji itd... samo je tu mač vse to napisat, zato se prosim ne obešat na posamezne besedice, vse napisano vzemi "cum grano salis" :)

Link to comment
Share on other sites

Hola andy77,

joj, sorry, narobe prebral... sem pa vozil tudi K4, ki je zelo podoben K3, mi je bil tudi všeč, zlasti motor, le pozicija sedenja mi nikakor ni ustrezala: dolg tank, preveč sem visel na rokah... K5/K6 je IMHO najbolj "uspeli" Suzukijev tisočak (ja, še za odtenek boljši od K7), in če ti na kakršenkoli (seveda legalen :) ) način uspe prit do njega garantiram da boš zadovoljen ko hudič :) premisli...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

vsake tolko časa sem čez zimo zalaufal motor in nekega dne sem opazil da mi gori lučka za olje, kot vsak sem 1. preveril stanje olja v mašini in opazil da ga je nekej malega pod min. in zato dolil olje da vidim če se je lučka ugasnila. VENDADR SE NI IN ŠE VEDNO GORI!! :hmm:

kaj bi bilo lahko narobe?

nekateri so bi rekli da je lahko šla pumpa za olje drugi pa da naj 1. neredim servis in da bom nato videl kaj bi lahko bilo.

če ma kdo kak nasvet bi ga bil zelo vesel.

lp in hvala kavka

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa kaže ta lučka, nivo ali pritisk olja ?

Kolikor vem pri Suzukijih kaže pritisk.

Pri Yamahah pa kaže nivo - vsaj pri nekaterih (R1, FZS600, FJR1300, ...).

D.

Link to comment
Share on other sites

Kolega je prevrnil ER-5 (padec na mestu) pa mu je prav tako gorela lučka za olje... smo prišli do tega da je vrjetno kkšn senzor dobil zrak vmes ali kej podobnega. Ko se je pa potem peljal kkšnih 5km, mu je pa lučka ugasnila, pa od takrat lepo dela :)

Ne vem če je pri tebi tudi tako, samo, možno pa je.

Link to comment
Share on other sites

sej glih tega me je strah da če se bom šou pelat da bom pa po kej zjebu!

ja lučka pa mi gori za olje rdeča una ki je posebi zgoraj.

sam na servis pa nebi po eni strani pelu k uberajo k prasci.

a kdo koga pozna k v lj-skem oz. okolici koncu dobr šrafa suzukije in dokaj poceni pa da bi mi še servis naredu.

lp pa ful hvala za odgovore :worship:

a kdo ve ke je ta stikalo?

Link to comment
Share on other sites

sam na servis pa nebi po eni strani pelu k uberajo k prasci.

če se češ z mirno vestjo vozit pol te pa menda ja ne bo strah mal odštet za servis pri mojstru, ki se spozna (servis motornih koles Suzuki) na to..Če maš za K4 pol pa ja ne bo problem, ali pač...

Link to comment
Share on other sites

če se češ z mirno vestjo vozit pol te pa menda ja ne bo strah mal odštet za servis pri mojstru, ki se spozna (servis motornih koles Suzuki) na to..Če maš za K4 pol pa ja ne bo problem, ali pač...

Se strinjam s tabo.Pelji na servis če boš sam nekaj pacal boš še v večjih dvomih.Kot vidm se pa voziš po dirkališču tko da bolj sfukat ga tako ali tako ne morš kokr si ga že s priganjenjem na dirkališčih.

LP

Link to comment
Share on other sites

Se strinjam s tabo.Pelji na servis če boš sam nekaj pacal boš še v večjih dvomih.Kot vidm se pa voziš po dirkališču tko da bolj sfukat ga tako ali tako ne morš kokr si ga že s priganjenjem na dirkališčih.

In kako priganjanje na dirkališču škodi motorju, če smem vprašat? Razen, če si mislil na prigranjanje na dirkališču brez olja v motorju... :rolleyes:

D.

Link to comment
Share on other sites

In kako priganjanje na dirkališču škodi motorju, če smem vprašat? Razen, če si mislil na prigranjanje na dirkališču brez olja v motorju... :rolleyes:

D.

Sigurno bolj kot pa normalna cestna vožnja....Materiali bolj trpijo to je to...

Link to comment
Share on other sites

Se strinjam s tabo.Pelji na servis če boš sam nekaj pacal boš še v večjih dvomih.Kot vidm se pa voziš po dirkališču tko da bolj sfukat ga tako ali tako ne morš kokr si ga že s priganjenjem na dirkališčih.

LP

Sigurno bolj kot pa normalna cestna vožnja....Materiali bolj trpijo to je to...

Spet en, ki misli, da par Grobnikov uniči motor.. Pajade :headbang:

Če voziš na dirkališču še ne pomeni, da motor tiščiš nevem kam v rdeče ves čas, ker to itak nima smisla. Pelješ tam kjer je največ navora in moči, tisto je pa itak še tovarniško predvideno delovno območje motorja..

Ok definitivno motor, ki je samo na pisti na polno, trpi bolj kot drug, ki se po cesti penzjonistično vozi.. Ampak to še ne pomeni, da "ga ne moreš sfukat bolj kot s priganjanjem po dirkališčih". Bolje preganjanje po Grobniku, kot "navadna" vožnja, pa že takoj z mrzlim iz garaže v vrtljaje..

LP

Link to comment
Share on other sites

Spet en, ki misli, da par Grobnikov uniči motor.. Pajade :headbang:

Če voziš na dirkališču še ne pomeni, da motor tiščiš nevem kam v rdeče ves čas, ker to itak nima smisla. Pelješ tam kjer je največ navora in moči, tisto je pa itak še tovarniško predvideno delovno območje motorja..

Ok definitivno motor, ki je samo na pisti na polno, trpi bolj kot drug, ki se po cesti penzjonistično vozi.. Ampak to še ne pomeni, da "ga ne moreš sfukat bolj kot s priganjanjem po dirkališčih". Bolje preganjanje po Grobniku, kot "navadna" vožnja, pa že takoj z mrzlim iz garaže v vrtljaje..

LP

Nisem napisal da ga uniči.Sigurno pa se motorju zmanjša življnska doba v vseh pogledih. Ni tukaj samo agregat.

No zdej smo že :topic:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!