Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Tamav

Regulator napetosti - Regler

Recommended Posts

Tamav

Ker teme nisem našel jo odpiram:

Crknil mi je REGLER;

Zanima me ali obstajajo univerzalni reglerji, ki pašejo na moj bicikl (Honda CBR) ali moram enostavno na pooblaščeni servis in zellooo preplačam tisti regler.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tamav

...ja tudi meni je iskalnik nasel to kar je tebi vendar v temah nisem nasel primernega odgovora;

ali obstaja kaka alternativa ali moram na pooblasceni servis po omenjeno skatlico?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzie

Reglerji sami po sebi so v osnovi bolj ali manj univerzalni. Bistvo pri motorju je velikost, tehnične specifikacije in pa hlajenje.

Večinoma moraš vedet samo podatke potem pa v akcijo do kakšnega elektrotehnika (ki ima kakšen star regler) in pa da ti ga pravilno naveže... Se pa splača tudi na ebay pogledat, ima sigurno kakšen rabljen regler prav za ta motor.... Večinoma je tako najbolje, ker paše na "šraube".

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

So pa tudi mojstri ki znajo regler sami doma narest. Prasi HHV-ja on pozna nekoga ki bi mogoce znal regler narest. Preden pa dajes nov regler pa preglej navitje ce je vse ok z njem, ker najveckrat je napaka na navitju posledica da se potem pregori regler. Za pregled tega pa prosi kaksnega avtoelektricarja ali serviserja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

ce mas t'prav alternator, kot vsak avto, pol je cist enak regler kot v avtu in bi naj mel standardno napetost 13.8 volta

vsi delajo po istem principu in majo iste povezave

regulator pac zmansuje vzbujevalni tok skozi rotor alternatorja

ce mas pa alternator z magneti, pol je pa drugo sranje

tega pa noben avto nima .)

tak regulator ne regulira alternatorja

ampak alternator zmeri dela na full (napetost je sorazmerna z obrati), pri vseh obratih

regulator pa odvecno napetost premoscuje na maso

deluje kot nastavljiv upor (in se tko tudi zelo greje), tko da je napetost v tokokrogu zmeri konstantna

nebi vedu ce zmeri 13.8V

ce je slika taprava, ne vidm nobenih hladilnih reber

tko da bi znau bit isti kot od avta

od kksne lade bi loh pasu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzie

večina reglerjev v motorjih je "tadrugih", kot je rekel jacko - torej grelcev...

Tudi moj nima nobenih reber, zato se zadeva ful greje.... Ker sem bral, da zelo radi pregorijo sem osebno to nekako rešil - dodal sem hladilna rebra in pa ventilatorček.... Zaenkrat dela že 3 leta 100%....

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

jest nimam regulatorja, imam grelec .)

in v navodilih od motorja mi pise da buhvar motor s kabli priklaplat na avto

ce motor nebi vzgal

glih zato ker so regulacijske napetosti razlicne se lahko regulatorju (grelcu) na motorju zmesa in pregori

in sabo mogoce vzame se akumulator :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc
in kako se reglerju rece po slovensko?

:hmm:

regulator ali uravnalnik (pa mogoč še kej po Toporišiču)

Anje, anje :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tamav

Za bodoce rodove, ki bodo imeli enak problem kot jaz:

Na netu sem nasel firmo, ki zastopa vse vrste reglerjev za vecino motorjev:

www.gero-holding.de

Ena izmed moznosti narocanja reglerja je tudi preko ebaya in to moznost bom izkoristil tudi jaz. Prednost njihovih reglerjev je v tem, da imajo hladilna rebra medtem, ko jih originalni ne poznajo, prav tako pa so tudi cenejsi od originala.

LP 2ALL

Share this post


Link to post
Share on other sites
balti
ce mas t'prav alternator, kot vsak avto, pol je cist enak regler kot v avtu in bi naj mel standardno napetost 13.8 volta

vsi delajo po istem principu in majo iste povezave

regulator pac zmansuje vzbujevalni tok skozi rotor alternatorja

ce mas pa alternator z magneti, pol je pa drugo sranje

tega pa noben avto nima  .)

tak regulator ne regulira alternatorja

ampak alternator zmeri dela na full (napetost je sorazmerna z obrati), pri vseh obratih

regulator pa odvecno napetost premoscuje na maso

deluje kot nastavljiv upor (in se tko tudi zelo greje), tko da je napetost v tokokrogu zmeri konstantna

nebi vedu ce zmeri 13.8V

ce je slika taprava, ne vidm nobenih hladilnih reber

tko da bi znau bit isti kot od avta

od kksne lade bi loh pasu

Imam popravek na razlago druge variante regulatorja: tu gre za 'flywheel' alternatorje, regulator pa ne deluje kot nastavljiv upor. Takšen alternator ima ponavadi tri izhodne žice - tri fazna izmenična napetost. Regulator pa je kombinacija tiristorjev, ki usmerjajo izmenično napetost in hkrati s pravočasnim preklopom proti masi skrbijo za pravilno napetost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

Kok se pa ti reglerji grejejo, men na husotu sm zmeru temepraturo okol 70 stopinj celzija (na rebrih). Regler pa ima hladilna rebra ki so kr velika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

grejejo se ful

vezani so serijsko na vse uporabnike, tako da ko alternator daje napetost vecjo od ~14V, prevzame visek napetosti nase, pravtako pa skozi njega tece skupni tok vseh uporabnikov, tako da ce imas vse luci przgane (velik tok uporabnikov) in peles po avtocesti (velik visek napetosti) se ful greje

skratka, vse kar je viska gre v toploto

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacko

hest sm najdu podatek za pegasota

ce ma pr 5000min-1 vec kot 70 voltov je zanic

torej gre takrat, pri 5000min-1, 58 voltov preko reglerja

vsa elektronika in luci pozrejo ene 10 amperov

kar pomeni da gre takrat 580W v toploto

zato se grejejo :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
balti
hest sm najdu podatek za pegasota

ce ma pr 5000min-1 vec kot 70 voltov je zanic

torej gre takrat, pri 5000min-1, 58 voltov preko reglerja

vsa elektronika in luci pozrejo ene 10 amperov

kar pomeni da gre takrat 580W v toploto

zato se grejejo  :yes:

Ni ravno čist tak. Če bi se grel za 580W, pol bi ga lahko uporabljal namesto šporheta - kakšno kavico bi že lahko skuhal na njem. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maXXXimum

Pred nekaj dnevi se mi je zgodilo, da motor še normalno (vsaj tako se mi je zdelo, ker nisem bil zelo pozoren) vžge, se vozim kakšno slabo uro in potem ustavim za 3 ure. Ko motor spet poskusim vžgat nekaj bolano zajamra (staravtopozimipriminuspetnajst.press) in seveda ne vžge ker se je štarter komaj obrnil.. :blink:

No ja.. mogoče sem uspel pustit prižgane luči pomislim :hmm: (čeprav bi blo to prvič) in rečem kolegu če mal porine.. Seveda motor takoj vžge in odpeljem se iz viča v trzin (nekaj km) in si mislim "ok, tok se bo že napolnil da bo v trzinu spet vžgal". Ok.. v trzinu niti ne trzne. Spet prosim nekoga (tokrat vajenca v AS-u, ker sem kupoval nekaj tam) da mal porine.. motor seveda brez problema vžge. "Mogoče se zadeva med vožno ne polne tok hitro, razmišljam..". Ko se pripeljem domov ga priklopim na polnilec. Po krajšem času kaže da je poln, vžgem in dela normalno. Super, rešeno.. :OK:

Danes se vsedem na motor, naredim 15 km in ga spet parkiram za 2 uri. Ko ga spet poskusim vžgat malo pojamra ampak vžge. Ok.. mogoče se mi samo zdi. Naredim 15 km (tokrat z dolgimi lučmi del poti) in opažam da luči svetijo vedno slabše (!). Na bencinski črpalki motor spet zajamra in ne vžge... po kakih 2 minutah preklinjanja motor porinem in se odpeljem (hvala bogu da odlično vžiga). Jeba na kvadrat, ker trenutno nimam avta (klepar.press).. jutri bomo že zarinli zjutraj. Ampak do konca tedna se ne mislim it vsak dan vžiganja ala motogp... :grrr

Mnenje :doze: ?

1.) Alternator (glede na to, da tut luči vedno slabše svetjo med vožnjo, torej očitno delajo samo z akumulatorja)?

2.) Regler (glede na to da motor dela normalno tut ko je akumulator praktično prazen, torej nek štrom mora bit)?

3.) ??

Podvprašanje.. komu (servis.press) bi lahko motor zjutraj zapeljal nekje v bližini BTC-ja, da ga pogleda medtem ko sem v službi.. kot rečeno sem do konca tedna vezan striktno na motor :unsure: Motor je pa cbr 900 '97 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

Če ti akomulatorja ne polne je sigurno regler, isto men delalo, pa čez čas se je pri mojemu še obratomeru odfukalo. Menjava rešila vse probleme.

Ja sej motor že dela tud če je akomulator prazen, sam nakonc bi ti luči crkenle, pa žmigovci, pa pozna se tud na moči (saj pri mojem se je), motor pa seveda teče :)

Edited by Dolenc™

Share this post


Link to post
Share on other sites
fp4492

Lahko je diodni blok (regler po domače), ali pa problemi z alternatorjem (krtačke po vsej verjetnosti). Sam se bolj nagibam k problemu s krtačkami na alternatorju (verjetno so se iztrošile), kar ni pretiran strošek, tudi popravljeno je hitro, če le ima te krtačke na zalogi.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bna

jutri bomo že zarinli zjutraj

cez noč polni akumolator podnevi se pa vozi brez luči (DOKLER ZADEVE NE POPRAVIŠ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!