Leteči Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Sem jih klical pa pravijo da je problem ker je stator v olju in potem lak odstopa. ČE je to to potem sem že našel rešitev. Nov aftermarket stator za 85EUR+poštnina. Bomo videli jutri kaj bo.
Guest Brumer Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 (popravljeno) Sem jih klical pa pravijo da je problem ker je stator v olju in potem lak odstopa. ČE je to to potem sem že našel rešitev. Nov aftermarket stator za 85EUR+poštnina. Bomo videli jutri kaj bo. Če rabiš dobrega in poceni mojstra za stator previt je to Mirtič v Črnomlju(od železniške postaje proti Metliki ca 300m) pa se vse dogovoriš verjetno bi mu stator lahko tudi poslal on pa tebi nazaj po povzetju.Sicer pa karkoli boš že naredil, ko boš sestavil izmeri izhodni izmenični tok,ki doseže pri večjih obratih med dvema izhodoma napetost tudi do 70V( glej manual). Ps. za njegov tel me pokliči moj tel je v avtarju. Popravljeno Julij 6, 2009. Popravil Brumer halls in biker77 1 1
trojan69 Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Meni so ga za staro Hondo uspešno previli pri AE Kogovšek na Zvodnikovi v Ljubljani. :lol: -Vodnikovi ne Zvodnikovi (tist je čez cesto ) Drugač je pa Kogovšek super majstr-je tud men že delal ene par stvari. Samo mlajši se nerad ukvarja z motorji tko da je treba starejšega dobit. Pa tud za švasat in krivit cevi je dobr majst prav tako Kogovšek na Vodnikovi-do njega potujejo jutri moji izpuhi na varenje.
Leteči Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Če rabiš dobrega in poceni mojstra za stator previt je to Mirtič v Črnomlju(od železniške postaje proti Metliki ca 300m) pa se vse dogovoriš verjetno bi mu stator lahko tudi poslal on pa tebi nazaj po povzetju.Sicer pa karkoli boš že naredil, ko boš sestavil izmeri izhodni izmenični tok,ki doseže pri večjih obratih med dvema izhodoma napetost tudi do 70V( glej manual). Ps. za njegov tel me pokliči moj tel je v avtarju. Brumer se slišiva. Ja napetost na izhodu naj bi bila 50-70V jaz jih ne dosežem niti 10, pa še ta zelo niha.
T Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Evo imam sledeči problem... VFR 800 nehala filat, kontakti na reglerju prežgani... Zamenjal regler, še vedno ne fila (ko motor zalaufa je napetost na aku. 11,5 in počasi pada) in se tudi za obrati ne spremeni oziroma za čisto malo. Navitje sem včeraj snel in je 85% navitja crnega, tako da je sigurno tudi prežgano. Vprasanje pa je ali je ža kdo dal navitje previt in koliko časa je zadeva delovala?
Jure Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Kolikor sem jaz nekaj spraševal okoli (pri serviserjih) glede previjanja navitja pri Hyosungu (tam namreč zelo rado crkuje navitje), je bilo vedno rečeno, da se ne splača.. Za cometa pride novo navitje 180€ če se prav spomnim.. Drugače pa bo verjetno forumaš Brumer vedel kaj več povedat o tem, če je možno oziroma če se splača, pa koliko košta, ker je v tem fohu. Najbolje, da mu kar PM pošlješ.
T Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Aha pa bi dec res najbrž kej vedu thankju
Cartman Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Evo imam sledeči problem... VFR 800 nehala filat, kontakti na reglerju prežgani... Zamenjal regler, še vedno ne fila (ko motor zalaufa je napetost na aku. 11,5 in počasi pada) in se tudi za obrati ne spremeni oziroma za čisto malo. Navitje sem včeraj snel in je 85% navitja crnega, tako da je sigurno tudi prežgano. Vprasanje pa je ali je ža kdo dal navitje previt in koliko časa je zadeva delovala? jaz sem navitje previjal še na CB, stator dela že 10 let, rotorja pa se takrat ni dalo dobro popravit, zaradi mehanskih problemov. rotor je bil sestavljen iz dveh zelo masivnih kosov, sprešanih skupaj, in so se ob razstavljanju deformirali. . . . previjali so mi v elektro dekleva
Igorr Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Evo imam sledeči problem... VFR 800 nehala filat, kontakti na reglerju prežgani... Zamenjal regler, še vedno ne fila (ko motor zalaufa je napetost na aku. 11,5 in počasi pada) in se tudi za obrati ne spremeni oziroma za čisto malo. Navitje sem včeraj snel in je 85% navitja crnega, tako da je sigurno tudi prežgano. Vprasanje pa je ali je ža kdo dal navitje previt in koliko časa je zadeva delovala? Na Bolhi se prodaja ena za rezervne dele.
Mr.Robi Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Za rabljene dele se lahko obrnete na mene. 031/759-692 Lep pozdrav!
T Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Za rabljene dele se lahko obrnete na mene. 031/759-692 Lep pozdrav! Očitno rabim navitje
vegi Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 No ja...glede reglerja. Lahko si ga sami zlotate za minimalen drobiž, okoli 5€ max...delujoč, že vsaj 2 leti na stari Hondi, za katero je bilo ali nemogoče dobiti regler, ali pa je bil nesramno drag. Narejen in zlotan by T*******, za kar mu vsaka čast Dvomim, pa, da bi bil vesel, da dobi na grbo trumo motosvetovcev s skurjenimi reglerji. What`s my point then? V glavnem hočem povedat, da je možno sestavit hudiča doma za minimalen strošek, potrebuješ "samo" znanje... Ali ima kdo kašen načrt - shemo za izdelavo reglerja?
danci1973 Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 Ali ima kdo kašen načrt - shemo za izdelavo reglerja? Klik...
T Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Še eno vprasanje... Dobil sem novo navitje ki še nima žic vstavljenih v konektor. Če se ne motim je vseeno kako jih povežem s tistimi na reglerju, a je tko?
Jure Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Pomoje ja, itak iz njih prihaja izmenična napetost, ki naj bi bil na vseh enaka, oziroma med pari katerikoli dveh enaka..
Guest Brumer Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Še eno vprasanje... Dobil sem novo navitje ki še nima žic vstavljenih v konektor. Če se ne motim je vseeno kako jih povežem s tistimi na reglerju, a je tko? Če so trije izhodi iz statorja je vseno kam daš katero žico. Lahko pa ima stator Npr. pri avtih 4 ali 6 izhodov. maco47, biker77 in halls 2 1
T Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Evo zmontirano... Menjano regler in navitje. Oboje naročeno preko e-bay kopije, regler in navitje skupaj mislim da je koštalo okoli 250€ Drugače mislim da je samo navitje (original) 500+€ Trenutno fila 13.5v na stand gasu kar mislim da je zadovoljivo.
Guest Brumer Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Evo zmontirano... Menjano regler in navitje. Oboje naročeno preko e-bay kopije, regler in navitje skupaj mislim da je koštalo okoli 250€ Drugače mislim da je samo navitje (original) 500+€ Trenutno fila 13.5v na stand gasu kar mislim da je zadovoljivo. Če je akumulator nov ali bil napolnjen to ni zadovoljivo, zadovoljivo je ko povečaš obrate mora napetost začeti naraščati in se nekje pri ca 14-14,5 V ustaviti glej manual.Pravilno pa je da na minus kablu izmeriš jakost toka z induktivnimi kleščani nažgeš uporabnike in izmeriš v A moć polnanja.V delavnici merimo to tako, da držiš ca 2-3K obratov obremeniš akumulator z vrtljivim uporom toliko, da pade napetost na 12V in takrat očitaš A-mpere.Zato na vsakem alternatorju piše koliko ima A-mperov. maco47, halls in biker77 2 1
Dejanx Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kaj regler in statorr lahko premeri avtoelektričar če jaz dol to zmontiram pa mu tja nesem ali mora met motor tam? Problem imam da v tangasu če vklopim luči začne trokirat ko pa se motor se segreje pase vklopi ventilator pa še bnol začne gamučit in pol vgasne. če nič nimam prižgano je pa vredu. pa v mariboru je keri ki se spozna na te zadeve in dela v soboto? ker nujno moram zvedet ce me to muci ali ne
k0ci Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 če mu odmontiraš ti bo lahko premeril le upornost navitja, kar ti nič ne pomeni ker praviš da dela.....moraš mu peljat motor
maco47 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kaj regler in statorr lahko premeri avtoelektričar če jaz dol to zmontiram pa mu tja nesem ali mora met motor tam? Problem imam da v tangasu če vklopim luči začne trokirat ko pa se motor se segreje pase vklopi ventilator pa še bnol začne gamučit in pol vgasne. če nič nimam prižgano je pa vredu. pa v mariboru je keri ki se spozna na te zadeve in dela v soboto? ker nujno moram zvedet ce me to muci ali ne Vse meritve se lahko naredi na motorju, brez da kaj demontiraš.Sicer pa samo z V-metrom,ki ga priključiš na akumulator boš vse ugotovil.Kolikor jaz vem imaš v MB dober Bošev servis ! Bremzer 1
Dejanx Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Kaj regler in statorr lahko premeri avtoelektričar če jaz dol to zmontiram pa mu tja nesem ali mora met motor tam? Problem imam da v tangasu če vklopim luči začne trokirat ko pa se motor se segreje pase vklopi ventilator pa še bnol začne gamučit in pol vgasne. če nič nimam prižgano je pa vredu. pa v mariboru je keri ki se spozna na te zadeve in dela v soboto? ker nujno moram zvedet ce me to muci ali ne pozabil sem se omenit to se mi je začelo dogajati ko sem pozimi spraznil akomulator z verglanjem pol sem pa kar priklopil na polnilec za akomulator pa motor sproti verglo?ce mogoce ve kdo iz preve roke kaj sem unicil s tem?
maco47 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 pozabil sem se omenit to se mi je začelo dogajati ko sem pozimi spraznil akomulator z verglanjem pol sem pa kar priklopil na polnilec za akomulator pa motor sproti verglo?ce mogoce ve kdo iz preve roke kaj sem unicil s tem? Uničil si regletr zato, ker si priklopil PREMOČAN polnilec in si verglal.VEDNO, ko polniš akumulator moraš odključit vsaj minus klemo in nato polnit z malo A-mperi (čim manj)in čim dlje vsaj 12 ur.Z polnilcem pa nesmeš NIKOLI verglat, če že moraš vžgat motor,ga vžgi na porivanje ali z drugim(dodatnim)akumulatorjem in kabli. :hmm: Ps:ta šola tebo koštala precej € ! Bremzer 1
trojan69 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 To lahko poškoduje regler pa pomoje tudi diode. Drugače pa pomeri kolk polni. Kolker se spomnem mora bit 14,6 v pri določenem št obratov (pri mojem je npr.: 3000) - glej service manual.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se