Skoči na vsebino

Regulator napetosti - Regler


Tamav

Priporočene objave

ja ko se vozim je vse ok normalno pospesuje ne trokira nič. v manualu tudi pise da naj bi bili obrati 1300 +/- 100 tak da okoli 1500 ni prevec. prevec kompliciram ze:D

Lp

No vidiš, super. Nič skrbet samo vozit. Obrate pa naštelaj tja, kjer se mašina še vredo počuti, to je okoli 1400., bolje imeti 50 več kot pa 50 premalo.

Samo moje mnenje.

Zdaj pa samo gasa, Scarabeo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vidiš, super. Nič skrbet samo vozit. Obrate pa naštelaj tja, kjer se mašina še vredo počuti, to je okoli 1400., bolje imeti 50 več kot pa 50 premalo.

Samo moje mnenje.

Zdaj pa samo gasa, Scarabeo.

No ni mi dalo mira pa sem malo še kable dol vzel od sveč in mero pa je na enem blo cudno malo ker je upornost skakala sem tisti kabel zrezo in noter je bil rezistor na 5k ohm in tisti je včasih delo celo minuto ok ko sem mero pol pa je začela vrednost skakat tudio na 30k ohm. menjal sem kabel in kapico in deluje koncno:D tak da zaj nea rai bit na takem štangasu:D

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Res je kopija in to kopija ki se obnese bolje kot Hondin originalni regler. Nekateri modeli Honde imajo težave z pregrevanjem in zato crkujejo, tale ima hladilna rebra in do tega ne prihaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je kopija in to kopija ki se obnese bolje kot Hondin originalni regler. Nekateri modeli Honde imajo težave z pregrevanjem in zato crkujejo, tale ima hladilna rebra in do tega ne prihaja.

Potem pa ni kopija, ampak 'upgrade'... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov ampak ni original je KOPIJA ca 1/2 cene Hondinega !!!!

Ja kopija je, ker sem mislil da je šel regler, crknil pa je stator zato ga prodam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Bom kar tukaj opisal mojo težavo. Pred msecem sem mogel menjati staro in ker je original nerazumljivo drag in sem zato naročil iz UK pri BB Bikeshop, zdel se mi je enak kot pri Electrex. Ko mi je mehanik zamenjal staro mi je pomeril polnjenje in je bilo vse tako kot mora bit.

V petek sem pa po vsega 500 km z novim statorjem ostal brez elektrike. Najprej so šli inštrumenti in luči, na koncu še žmigavci niso več delali. Očitno je spet neka težava s polnjenjem. Ima kdo mogoče izkušnje s temi statorji iz UK (electrex in podobno). Na netu sem namreč našel tole stator failure

Kakšnih meritev napetosti in ostalega še nisem delal, tako da se bom tega lotil te dni. Akumulator je zgleda v redu, ker sem ga že lepo napolnil (bil je na 25% capacitete) in ni nič javilo, da bi bila kakšna napaka. Je pa bilo čudno, ko sem akumulator jemal ven iz motorja je bil še vedno topel, minus konektor pa kar malo vroč. A to pomeni, da je kaj v stiku? Je to lahko zaradi tega, ker je že kakšno žičko skurilo, kot je to navedeno na zgornjem linku?

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tukaj opisal mojo težavo. Pred msecem sem mogel menjati staro in ker je original nerazumljivo drag in sem zato naročil iz UK pri BB Bikeshop, zdel se mi je enak kot pri Electrex. Ko mi je mehanik zamenjal staro mi je pomeril polnjenje in je bilo vse tako kot mora bit.

V petek sem pa po vsega 500 km z novim statorjem ostal brez elektrike. Najprej so šli inštrumenti in luči, na koncu še žmigavci niso več delali. Očitno je spet neka težava s polnjenjem. Ima kdo mogoče izkušnje s temi statorji iz UK (electrex in podobno). Na netu sem namreč našel tole stator failure

Kakšnih meritev napetosti in ostalega še nisem delal, tako da se bom tega lotil te dni. Akumulator je zgleda v redu, ker sem ga že lepo napolnil (bil je na 25% capacitete) in ni nič javilo, da bi bila kakšna napaka. Je pa bilo čudno, ko sem akumulator jemal ven iz motorja je bil še vedno topel, minus konektor pa kar malo vroč. A to pomeni, da je kaj v stiku? Je to lahko zaradi tega, ker je že kakšno žičko skurilo, kot je to navedeno na zgornjem linku?

Na sliki zgoraj sta dva statorja, zgornji plavi je za v kanto,saj je zgorjen, spodnji pa je nekaj cenenega saj sploh ni pravilno zalit za v oljno kopel!! Stator,če je previt mota biti obvezno še zalit z dvokomponentnim Aralditom in nato šenkrat lakiran in samo tako zalit stator zdrši v oljni kopeli !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri grem sicer do serviserja, ampak mam še eno vprašanje... ko so mi odpovedali števci, sem ugasnil luči in nato vsakič, ko sem dal malo bolj gas oziroma je bil motor v višjih obratih so kazalci na števcih spet oživeli. Po moji kmečki logiki je potem bilo v nižjih vrtljajih premalo napetosti, kar pomeni da je krivda spet v statorju. Ali je možno, da bi se to dogajalo tudi če bi mi skurlo regler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri grem sicer do serviserja, ampak mam še eno vprašanje... ko so mi odpovedali števci, sem ugasnil luči in nato vsakič, ko sem dal malo bolj gas oziroma je bil motor v višjih obratih so kazalci na števcih spet oživeli. Po moji kmečki logiki je potem bilo v nižjih vrtljajih premalo napetosti, kar pomeni da je krivda spet v statorju. Ali je možno, da bi se to dogajalo tudi če bi mi skurlo regler?

Brez meritev se neda nic ugotoviti! Najprej izmeri izmenicno napetost na izhodih iz statorja na vseh treh izhodih (vedno meri dva in dva) moras imeti z ca 2K o/min. ca70 V plus,ce imas na vseh enako napetost je stator OK sicer je defekten.Ce je napetost na vseh izhodih enaka porebujes samo nov regler.Vsa elektronika pri motorjih kot tudi pri avtih ko pade napetost pod 9,6 V se zacnejo tezave sploh je cudno,da masina se laufa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšnih obsežnih meritev nismo delal glede na to, da motor ne da nič od sebe, niti pod obrati (merjeno na akku)... Je pa pokrov alternatorja ZELO VROČ, to verjetno tudi ni v redu?

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšnih obsežnih meritev nismo delal glede na to, da motor ne da nič od sebe, niti pod obrati (merjeno na akku)... Je pa pokrov alternatorja ZELO VROČ, to verjetno tudi ni v redu?

Bil danes z motorjem pri mehaniku, ki je opravil vse meritve, ki so bile vse OK oziroma v mejah normale, samo stator ni dal nič od sebe (Electrexworld po 600km).

Nikjer ni nič prebijalo, konektorji vsi ok, regler ok, ko smo dali notri nov original stator, polni tako kot mora.

Tako,da očitno je aftermarket stator hin, ni pa na statorju nobenih poškodb oziroma vidit, da bi ga skurilo, samo od sebe ne da čisto nič V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A je možno, da regler polni vredu dokler je hladen, ko pa se zadeva zagreje pa začne sranje delat?

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da regler polni vredu dokler je hladen, ko pa se zadeva zagreje pa začne sranje delat?

Bi reku, da je možno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da regler polni vredu dokler je hladen, ko pa se zadeva zagreje pa začne sranje delat?

Definitivno, ne možno;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da regler polni vredu dokler je hladen, ko pa se zadeva zagreje pa začne sranje delat?

Kaj pomeni SRANJE delat :hmm: polne segret preveč ali premalo.Namreč,če vroč polne premalo je možno,da ti prebija stator pride v medsebijni stik in polne premalo,če pa ti polne preveč je defekten regler(defektna) cener dijoda !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni SRANJE delat :hmm: polne segret preveč ali premalo.Namreč,če vroč polne premalo je možno,da ti prebija stator pride v medsebijni stik in polne premalo,če pa ti polne preveč je defekten regler(defektna) cener dijoda !!!

Na dalši furi začne akumulator pregrevat. Zdaj pa nevem zakaj. Nekajdni nazaj sem meril aku z digitalnim merilcem, kateri pa nima decimalk in je vgašnjen kazal 12V, pri prižganem motorju v neutralnem in v obratih je kazalo med 14 in 15 V, pri prižganih lučeh pa je kazalo med 13 in 14 V. Na dalši furi pa mi akumulator sprazni. Je pa bil aku zelo vroč na otip ko sem prišel domov.

Torej iz zadnjih fur sem ugotovil, da se mi aku pregreje in potem motor po krajšem postanku ne vžge in se obnaša kot da je aku prazen. Če pa je postanek malo dalši (tolko da se aku ohladi) pa motor normalno vžge, tudi luči normalno gorijo. Ampak ko se spet aku začne pregrevat zaćnejo luči slabše svetit. Motor pa sam ne ugasne in tudi ne cuka, ampak deluje normalno celi čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dalši furi začne akumulator pregrevat. Zdaj pa nevem zakaj. Nekajdni nazaj sem meril aku z digitalnim merilcem, kateri pa nima decimalk in je vgašnjen kazal 12V, pri prižganem motorju v neutralnem in v obratih je kazalo med 14 in 15 V, pri prižganih lučeh pa je kazalo med 13 in 14 V. Na dalši furi pa mi akumulator sprazni. Je pa bil aku zelo vroč na otip ko sem prišel domov.

Torej iz zadnjih fur sem ugotovil, da se mi aku pregreje in potem motor po krajšem postanku ne vžge in se obnaša kot da je aku prazen. Če pa je postanek malo dalši (tolko da se aku ohladi) pa motor normalno vžge, tudi luči normalno gorijo. Ampak ko se spet aku začne pregrevat zaćnejo luči slabše svetit. Motor pa sam ne ugasne in tudi ne cuka, ampak deluje normalno celi čas.

Najprej bi moral probat z novim akumulatorjem, koliko bo polnilo pri hladnem in potem pri segretem motorju,če bo pod 14,5V je vredu če pa ti bo šlo nad 14,5V(glej manual za tvoj motor), pa moraš zamenjat regler predno ti poškoduje nov akumulator.Po vsej verjetnosti je tvoj akumulator že poškodovan kajti, če se je pregreval poči med celicam in tak akumulator je zanič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi moral probat z novim akumulatorjem, koliko bo polnilo pri hladnem in potem pri segretem motorju,če bo pod 14,5V je vredu če pa ti bo šlo nad 14,5V(glej manual za tvoj motor), pa moraš zamenjat regler predno ti poškoduje nov akumulator.Po vsej verjetnosti je tvoj akumulator že poškodovan kajti, če se je pregreval poči med celicam in tak akumulator je zanič!

Ok...zdaj sem naredil prve meritve z malo bolšim multimetrom. Prvo sem naredil test za kratek stik in ugotovil, da ugašnjen motor nima nobenega toka na minusu ko je vse ugasnjeno (vsaj nekaj). Nakar sem probal v "prazno" vžigat motor in akumulator po ene 20sec verglanja ne pade pod 10.5V. Več nisem htel štarterja mučit. Potem sem prižgal motor in je opravljal meritve na akumulatorju. Hladen je polnil tudi skoraj 18 V, ampak že po kakih dveh minutah je padla voltaža na 14,5 V. V navodilih za mačko piše da regler polni 14,7 V pri 5000 rpm. Motor sem laufal brez porabnikov ene 5 min in je lepo voltaža držala. Ko pa sem prižgal luči in žmigavec pa je začela voltaža počasi padat. Vse skupaj sem testiral do vklopa ventilatorja. Takrat sem takrat vključil vse porabnike (luči, žmigavec in bremza) in je voltaža padla pod 12,5 V. Ko sem vse porabnike ugasnil, je pa spet začelo polnit 14,5 V. Ko sem motor ugasnil je akumulator kazal 13,2 V. A ma kdo kako idejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok...zdaj sem naredil prve meritve z malo bolšim multimetrom. Prvo sem naredil test za kratek stik in ugotovil, da ugašnjen motor nima nobenega toka na minusu ko je vse ugasnjeno (vsaj nekaj). Nakar sem probal v "prazno" vžigat motor in akumulator po ene 20sec verglanja ne pade pod 10.5V. Več nisem htel štarterja mučit. Potem sem prižgal motor in je opravljal meritve na akumulatorju. Hladen je polnil tudi skoraj 18 V, ampak že po kakih dveh minutah je padla voltaža na 14,5 V. V navodilih za mačko piše da regler polni 14,7 V pri 5000 rpm. Motor sem laufal brez porabnikov ene 5 min in je lepo voltaža držala. Ko pa sem prižgal luči in žmigavec pa je začela voltaža počasi padat. Vse skupaj sem testiral do vklopa ventilatorja. Takrat sem takrat vključil vse porabnike (luči, žmigavec in bremza) in je voltaža padla pod 12,5 V. Ko sem vse porabnike ugasnil, je pa spet začelo polnit 14,5 V. Ko sem motor ugasnil je akumulator kazal 13,2 V. A ma kdo kako idejo?

no, tole je pa v 99% primerov regler; nikoli ti ne sme filat nad 15,5 V. menjaj drgač boš (če ga že nisi) uniču še aku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, tole je pa v 99% primerov regler; nikoli ti ne sme filat nad 15,5 V. menjaj drgač boš (če ga že nisi) uniču še aku

Sumljivo mi je, ker potem pa vedno manj polni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak, bolj kot se segreva bl ga vn meče in na koncu ga vrže čist vn; 12,5V ni nč filanja ;)

dizertacijo sem naredu na to temo, verjemi; sej pravm nad 15,5V pa sploh ne sme it; 18V je ibr preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak, bolj kot se segreva bl ga vn meče in na koncu ga vrže čist vn; 12,5V ni nč filanja ;)

dizertacijo sem naredu na to temo, verjemi; sej pravm nad 15,5V pa sploh ne sme it; 18V je ibr preveč

Ok...te pa grem kr novega naročit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probi poklicat trgovino Voz-a (brez pomišljaja) pa vprašaj za regler; mene je koštal manj k iz Anglije, da o originalu ne govorim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!