Skoči na vsebino

Regulator napetosti - Regler


Tamav

Priporočene objave

probi poklicat trgovino Voz-a (brez pomišljaja) pa vprašaj za regler; mene je koštal manj k iz Anglije, da o originalu ne govorim

Ok...bom probal. Zadnjič sem za finto klical v Delta Team (uvoznik yamaha) in je original regler "samo" 100€. Tak da kak neoriginal mora prav poceni bit za thundercatko :)

P.S.: A mi lahko daš kak link na pm, ker google vse živo ven flikne ko dam trgovina voz :D

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

 

 

Trižilni kabel z belo izolacijo,noter pa rjava modra in rumeno zelena žila.....saj se hecajo, ne? Pa ti tudi, se zezaš de bi to na motor navezal?

post-1354-0-24496900-1380007149_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

 

Kupi original ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK ne vem zakaj bi dajal za original s pošnino vred 150 evrčkov, če lohk dobim dober fejk za 40 evrov. Regler ko regler.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK ne vem zakaj bi dajal za original s pošnino vred 150 evrčkov, če lohk dobim dober fejk za 40 evrov. Regler ko regler.

 

konec koncev, če je original zdržal 15 let in bo tudi ta še toliko, je to kr dobra cena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pa mi je med vožnjo najprej neki zasmrdelo, pa ustavim in gledam kaj je narobe ter vidim, da se kadi iz reglerja.  Ko zanalašč nikjer nobene vode mene pa tud ni lulat tiščal. Pogasnem vse luči in se odpeljem še nadaljnih 20 km, nakar se mi še akumulator čist sprazne. :BUA:

 

Sedaj pa mal čekiram po netu te reglerje in vidim da so original od 100+ evrčkov naprej. Našel pa sem tudi poceni alternativo univerzalnih reglerjev http://www.regler.sper.hr/regler_12v_za_motocikl.htm , in ker mi je Zagreb blizu me zanima, če je tu kak uporabnik teh reglarjev ker kokr berem so to neki vrhunski reglerji. Torej zanima me če bi se mi obnesu na mojmu Monstru M600 l.1998.

Oglasi se pri meni z originalnim reglerjem pa še vozniško s sabo prinesi pa ga naročimo pri mojem dobavitelju.Bo pa Chargo to je Nemški proizvod kopija orig. reglerja.Pokliči na GSM imaš ga v avtarju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luka vem to, da so original rabljeni poceni, sam novo je pač novo, nikoli nisem še dajal al na motor al pa na avto rabljenih delov. Novo ma vsaj garancijo če ne druzga, Mislm da se bom kar v Zagreb zapelu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2: še zdej nism nabavu. Ka kdo ve kaka je ralika v reglerju med SH579A-11 ter SH572A-12.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2: še zdej nism nabavu. Ka kdo ve kaka je ralika v reglerju med SH579A-11 ter SH572A-12.

SH579A-11 je originalni od Monstra letnika 1998.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo. Vem da je tema stara 9 let, sam tehnološko najbrž ni revolucije.

Evo, moj Burgman 650, so mu menjal regler pred 10 dnevi. Pripeljal je ene 120 km domov s servisa, pol je bilo deževno in sem se le enkrat peljal ca 8 km.

No, pa mi 3 dni nazaj po ca 10 km začne cukat, kot bi benza zmankovalo, in utripat lučka rdeč ključek (ta sicer utripa kadar je motor ugasnjen in brez ključa - kao opozarja na kodiran ključ). No, pol neha avtomatski menjalnik delat in se pelem kot bi turiral v prvi, In pol crkne. Skušam zaverglat in mrkne armatura. OK; prazen aku.

Žena s kabli pride, mal nafutram in se privlečem tisti km do doma. Na koncu je že cukal. Napolnim čez noč aku, Zjutraj hočem vžat, skuri 40A MAIN varovalko. Odmontiram in odklopim regler (smrdi kot zažgano vezje) in naročim novega (ebay).

Vprašanje za znalce: Kako vem, da je regler po 150 km crknil, ker so mi dali npr. napačen regler? Kako vem, da mi reglerja ne skuri napaka v alternatorju? Ali kaj drugega. Aku je od februarja in do sedaj tip-top.

Popravljeno . Popravil K a m e n
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Vem da je tema stara 9 let, sam tehnološko najbrž ni revolucije.

Evo, moj Burgman 650, so mu menjal regler pred 10 dnevi. Pripeljal je ene 120 km domov s servisa, pol je bilo deževno in sem se le enkrat peljal ca 8 km.

No, pa mi 3 dni nazaj po ca 10 km začne cukat, kot bi benza zmankovalo, in utripat lučka rdeč ključek (ta sicer utripa kadar je motor ugasnjen in brez ključa - kao opozarja na kodiran ključ). No, pol neha avtomatski menjalnik delat in se pelem kot bi turiral v prvi, In pol crkne. Skušam zaverglat in mrkne armatura. OK; prazen aku.

Žena s kabli pride, mal nafutram in se privlečem tisti km do doma. Na koncu je že cukal. Napolnim čez noč aku, Zjutraj hočem vžat, skuri 40A MAIN varovalko. Odmontiram in odklopim regler (smrdi kot zažgano vezje) in naročim novega (ebay).

Vprašanje za znalce: Kako vem, da je regler po 150 km crknil, ker so mi dali npr. napačen regler? Kako vem, da mi reglerja ne skuri napaka v alternatorju? Ali kaj drugega. Aku je od februarja in do sedaj tip-top.

O poceni ebay reglerjih se pogosto slisi da niso ravno zanesljivi. Alternator pa enostavno preveris z voltmetrom. Verjetno ima 3 enake zile. Najprej preveri ali so morda kake zile prebite in v stiku, ce niso, pomeri napetost. Vse tri zile morajo dajat enako/zelo podobno voltazo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler je original Regler / Gleichrichter ESR688 Suzuki AN 650, in ni poceni (111€ s poštnino)

151568772129_1.jpg

 

Nekje sem pobral, da naj bi bila tudi upornost teh treh žic zelo podobna?

Saj najbrž moram merit tri žice ki pridejo z alternatorja in ne teh na reglerju?

A se napetost z alternatorja da izmerit če reglerja ni. Mi je avto-štromar rekel, da brez reglerja alternator ne da nič od sebe - da se izklopi? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler je original Regler / Gleichrichter ESR688 Suzuki AN 650, in ni poceni (111€ s poštnino)

151568772129_1.jpg

 

Nekje sem pobral, da naj bi bila tudi upornost teh treh žic zelo podobna?

Saj najbrž moram merit tri žice ki pridejo z alternatorja in ne teh na reglerju?

A se napetost z alternatorja da izmerit če reglerja ni. Mi je avto-štromar rekel, da brez reglerja alternator ne da nič od sebe - da se izklopi? :blush:

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Aja ,menjaj štromarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi kupil original v slovenski trgovini, bi imel leto dni garancije.

 

Scarabeo

Popravljeno . Popravil Scarabeo 500
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da .Motor vžgi,pri okoli 4000 vrtljajev mora biti med vsako od treh žic,ki pridejo iz alternatorja okoli 50 V izmenične napetosti.Ne pozabi volt meter nastaviti na izmenično napetost.Če je razlike med žicami več kot par voltov,je velika verjetnost,da je problem v špulah.Seveda mora biti regler odklopljen od teh treh žic.

Lp

Med vsako od treh... najbrž merim žica/masa? Ne od ene na drugo žico... :blush:

Ja vem, smešno sprašujem za enega ki ve. Samo nebi rad kaj skuril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med vsako od treh... najbrž merim žica/masa? Ne od ene na drugo žico... :blush:

Ja vem, smešno sprašujem za enega ki ve. Samo nebi rad kaj skuril.

Meriš med žicami - med 1. in 2., med 2. in 3. ter med 1. in 3.

 

Pri 5000 obratih mora biti več kot 50V Izmenične (AC) napetosti na vsakem paru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meriš med žicami - med 1. in 2., med 2. in 3. ter med 1. in 3.

 

Pri 5000 obratih mora biti več kot 50V Izmenične (AC) napetosti na vsakem paru.

hvala. javim rezultate ko izmerim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EWO ga  :OK:

aku 12,94V DC

konektor 3 žice iz alternatorja: A-B   A-C  B-C 

1100-1200 obratov (stantgas) vse tri 19/20V AC

4200-4500 obratov                  vse tri 58-60V AC

upornost (ugasnjen)                vse tri 0,08 Ω

 

Če prav štekam, je to OK in samo priklopim nov regler, ko ga dobim.

 

Pa prosim če kdo ve, ali naslednje pije vodo:

Mehanik, ki je popravljal CVT, (ki naj bi crknil, ker je regler dajal ven 16,5 V),

pravi, da so mu poslali napačen regler in mi ga je skurilo prvo vročo uro vožnje po mestu. (120km po dežju, 19°C in avtocesta, je zdržal)

Menda ima Burgman zaradi velikega porabnika (elektromotorja v CVT), močnejši alternator in zato tudi poseben regler.

Reglerji, ki so OK za večino motorjev, se pri njem pregrejejo.

Popravljeno . Popravil K a m e n
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burgman si po kataloških številkah sodeč deli regler s kar nekaj Suzukijevimi cruiser-ji večjih kubatur (1500-1800cc), pri katerih je morda prav tako predvidena večja električna obremenitev.

 

Tudi glavna varovalka, ki je pri mojem SV1000 30A, je pri Burgmanu 40A, poleg te pa ima še posebej 40A varobalko za CVT...

 

 

Tako da bi lahko pilo vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!