Jump to content

Regulator napetosti - Regler


Recommended Posts

Posted

No, jes bi meu eno vprašanje, pa bom najprej opisal napako pri motorju.

Motor je Honda CB600F Hornet, problem pa je tak...motor na dvorišču normalno zalaufam, se vozim, vse normalno, dokler ga ne ugasnem. Ko ga hočem spet zagnat, samo še zajamra, ker je akumulator prazen. To se mi je naredilo 2x, vendar je umes parkrat še čisto normalno zalaufou.

Torej na sumu imam regler...sedaj me pa zanima, kako ta stvar pri Hornetki izgleda in kje se nahaja...verjetno pod zicem, ampak je tam polno nekih škatlic in ne vem točno katera od teh je prava :blush:

Posted

ponavad je una k ma hladilna rebra cez celo povrsino

Posted

moj je takle:

1.jpg

če je tvoj podoben (3 rumene in rdeča in črna žica), imam jaz enega za prodat (rabljenega ali novega, mi je vseeno).

Posted

Hm, sm zdele use pregledal, pa nism najdu nobene škatlce s hladilnimi rebri :hmm:

Je pa ena škatlca ki jo mal sumim da bi bla lahko regler - so na njej ene napetosti napisane, pa 3 žičke peljejo v njo...

ross|e20 tvoje slikce žal ne vidim, ampak sem vidu prej na bolhi en regler za suzukija SV, pa mislim da nebi pasou u Hornetko

Posted (edited)

upam, da se bo zdaj videla

ne se ne vidi. jo bom spremenila in jo nalepim.

Edited by ross|e20
Posted (edited)

Evo, najdu regler pod kestlom, odšraufam kestl, hočem odšraufat regler, je biu pršponan ko svina, mal ruknem šrauf,pa obenem ruknem ceu motor, pa mi fukne kestl po tleh!!!!! Jebemti sunceeeeee!!!!! :cry: Zdej mam pa še kestl udrt pa spraskan :cry:

Fak no...Še dobr da je motor od mati, in se sploh ne sekira ko sem ji povedau, jes pa čist žalostn :cry: :cry: :cry:

Vem, tole je čist :topic: ampak sm se mogu nek zjokat.

Edited by Andro82
Guest Brumer
Posted
Evo, najdu regler pod kestlom, odšraufam kestl, hočem odšraufat regler, je biu pršponan ko svina, mal ruknem šrauf,pa obenem ruknem ceu motor, pa mi fukne kestl po tleh!!!!! Jebemti sunceeeeee!!!!! :cry: Zdej mam pa še kestl udrt pa spraskan :cry:

Fak no...Še dobr da je motor od mati, in se sploh ne sekira ko sem ji povedau, jes pa čist žalostn :cry: :cry: :cry:

Vem, tole je čist :topic: ampak sm se mogu nek zjokat.

Najdražje je,če se učiš na svoji lastnini.Vsaka šola nekaj stane.Če boš rabil ličarja za popravilo tanka se javi ti dam telefon.Mojemu kolegu je poravnal totalno stisjen tank od Yamahe fejzer tudi 3l benzina mebi šlo notri tako je bil zmečkan. :whistle:

Posted
Najdražje je,če se učiš na svoji lastnini.Vsaka šola nekaj stane.Če boš rabil ličarja za popravilo tanka se javi ti dam telefon.Mojemu kolegu je poravnal totalno stisjen tank od Yamahe fejzer tudi 3l benzina mebi šlo notri tako je bil zmečkan. :whistle:

:slap: A na tuji lastnini bi ga manj stalo?

D.

  • 1 month later...
Posted

Vidim, da je sezona alternatorjev in reglerjev

Bom še jaz napisal, ker me tud zaj*****. :headbang:

Sem bil pri avtoelektričarju in po vseh meritvah je rekel - kupi nov regler, pa bo vredu.

Nabavil sem nov regler, ker pa je bil akumulator star že 5 let, sem nabavil še tega :P

Vozim se nekaj časa, cca 1000km, pa motor ni več vžgal.

Pogledam pod sedež in :eek: akumulator je bil napihnjen kot žoga :krneki:, ga dam ven, pa starega notri :whistle:

Pa se lotim zadeve sistematsko

Preverjanje alternatorja-(statorja v motorju):

Merjenje notranje upornosti navitij A-B, A-C, B-C, 0,5ohm-a (manual service 0,1-1ohm) se pravi da je vredu

Merjenje napetosti pri 1250 rpm(standgas) - A-B, A-C, B-C, cca 32V~ (posamezna faza proti masi cca 14,5V~)

Merjenje napetosti pri 4000 rpm - A-B, A-C, B-C, cca 65V~ (z višanjem obratov, še več)

Izključil sem možnost okvare alternatorja :closedeyes:

Preverjanje regulatorja napetosti(reglerja):

Merjenje napetosti pri 1250 rpm(standgas) brez luči 15-16V :wacko:(preveč) , z lučmi 13-13,5V :unsure:to bi še šlo :hmm:

Merjenje napetosti pri 4000 rpm brez luči 18V :eek:, z lučmi 16,5-17V :wacko: Absolutno preveč :headbang:

Zdaj pa ne vem več kaj in kako :?

Nov regler kupljen pri Gero Holding(e-bay), nov akumulator VARTA(gel) kupljen v SLO, A SEM OBA DOBU ŠKART ROBO????

Akumulator je še v garanciji(ga bom zamenjal), za regler pa ne vem kako in kaj :unsure:

Se komu kaj sanja?, ker k "strokovnjaku" ga ne peljem več, ker me je že prvič zaje*** . :devil:

Izključil sem tudi možnost slabih stikov, sem vse prekontroliral, pa tudi po vsakem dežju in pranju motorja, razpiham z kompresorjem vso kablovje in špricnem s kontakt spray-em za elektroniko(sem namreč štromar :whistle: )

Pravjo, da je kovačeva kobila zmeraj bosa :rolleyes:

Pozna kdo res dobrega štromarja :rolleyes:

Posted
Pozna kdo res dobrega štromarja :rolleyes:

AVTOELEKTRIKA VILJEM ANDOLŠEK S.P iz Grosuplja. Eden boljpih na Dolenjskem koncu sam ima pa zmeraj gužvo.

Posted

Naj še dodam, da mi je tudi prejšnji regler dajal takšne rezultate, mogoče malenkost višje vrednosti(1-2V) :?

Alternator pa pri hladnem(15-20°C) in segretem motorju(75-95°C) iste rezultate, tako da mislim, da je z njim vse vredu :hmm:

Posted

A sem preveč natančno napisal vse skupaj, da nima nobeden kaj za dodati :whistle:

Posted (edited)

Sem kar kontaktiral direktno GeroHolding za regler, in rešil zadevo :yea1:

Zdaj dela regler normalno. Ena žička ti zjebe celo znanost.

Ja, pri moto-avto elektriki ni logike :slap: :grrr

Je imel tisti štromar kar prav glede reglerja, če slučajno to bere, se opravičujem :rolleyes:

Edited by CAPI
  • 2 months later...
Posted

Živjo,

pojavil se mi je problem na mojem Suzukiju. Prosim za nasvet.

Prejšnjo sezono mi motor ni več vžgal, zato so na servisu zamenjali akumulator. Do konca sezone potem ni bilo več problemov. Letos sem naredil par fur, pa se je problem ponovil. Peljal sem na isti servis, odgovor pa je bil, da ne polni dovolj, cena servisa naj bi bla 400 EUR. Ker se mi je zdelo to preveč in ker ne zaupam preveč mehanikom sem se malo izobrazil na temo moto elektrike, pa naredil par meritev.

Rezultat: Alternator je v redu. Meritve med 3 fazami kažejo nad 65V. Tudi upornost med njimi je v redu. (1,5ohm)

Lahko bi bil defekten regler, ker se enosmerna napetost ne dvigne nad 13V (5000rpm, akumulator sem med meritvijo odklopil- vmes sem vezal kondenzator).

Po navodilih naj bi bila polnilna napetost za akumulator nad 13,5V.

Meritve so bile pri ugasnjenih lučeh.

Akumulator je pa verjetno spet zanič, ker je par mesecev stal prazen.

Moje vprašanje pa je ali na podlagi zgornjega lahko sklepam, da je defekten regler. Akumulator bom verjetno moral spet zamenjati, ker je predolgo stal prazen.

Hvala za odgovore in nasvete.

Posted
Živjo,

pojavil se mi je problem na mojem Suzukiju. Prosim za nasvet.

Prejšnjo sezono mi motor ni več vžgal, zato so na servisu zamenjali akumulator. Do konca sezone potem ni bilo več problemov. Letos sem naredil par fur, pa se je problem ponovil. Peljal sem na isti servis, odgovor pa je bil, da ne polni dovolj, cena servisa naj bi bla 400 EUR. Ker se mi je zdelo to preveč in ker ne zaupam preveč mehanikom sem se malo izobrazil na temo moto elektrike, pa naredil par meritev.

Rezultat: Alternator je v redu. Meritve med 3 fazami kažejo nad 65V. Tudi upornost med njimi je v redu. (1,5ohm)

Lahko bi bil defekten regler, ker se enosmerna napetost ne dvigne nad 13V (5000rpm, akumulator sem med meritvijo odklopil- vmes sem vezal kondenzator).

Po navodilih naj bi bila polnilna napetost za akumulator nad 13,5V.

Meritve so bile pri ugasnjenih lučeh.

Akumulator je pa verjetno spet zanič, ker je par mesecev stal prazen.

Moje vprašanje pa je ali na podlagi zgornjega lahko sklepam, da je defekten regler. Akumulator bom verjetno moral spet zamenjati, ker je predolgo stal prazen.

Hvala za odgovore in nasvete.

Bi znal bit regler. Kakor sem seznanjen s tem, ima regler nalogo polnjenje akumilatorja in če regler ne deluje pravilno, ti akumulatorja ne napolni med vožnjo,ampak ti ga luči in štarter samo praznijo.

Posted

zdej, če si že kupil nov akomulator, ne pomeni da je hin... poglej če je v njem dovolj vode, ce so regra pokrita z tekočino, če ne, nalij destilirane vode in ga dej filat, ter upaj, da se bo zbudil.

pri polnjenju, glej, da so tisti čepki odprti...

čist, nevmesno, ker sem prebral, da ti je akumulator spet fuč...

mogoče, sem narobe razumel :unsure:

Posted

Pomoje je regler. Akumulator pa probi napolnit pa zmeri napetost. Pa če akumulator nima čepkov ampak je zaprt z nekakšno gumo ne odpirat tega! Te akumulatorji ne rabijo vzdrževanja v smislu polnjenja z destilirano vodo. Najbolše pa je da neseš akumulator v kakšno akumulatorsko delavnico. V LJ je ena zraven TC motoshopa. Kar se pa reglerja tiče, če je slučajno čisto majhen v obliki kovanca-pri mojem je montiran v samam alternatorju imam enega...

  • 4 months later...
Posted

Ali pozna kdo, kakšnega mojstra ki kvalitetno previje statorsko navitje? :)

Ali se kermu svita kaj bi bil lahko vzrok pregretju in s tem preboju novega navitja po 600 kilometrih? :hmm:

Mogoče samo slabša kvaliteta ker ni original? :hmm:

Lp :)

Posted
Ali pozna kdo, kakšnega mojstra ki kvalitetno previje statorsko navitje? :)

Ali se kermu svita kaj bi bil lahko vzrok pregretju in s tem preboju novega navitja po 600 kilometrih? :hmm:

Mogoče samo slabša kvaliteta ker ni original? :hmm:

Lp :)

Mislim, da nekaj strani nazaj nekaj piše kdo in kaj. Če ne najdeš, pa vem tudi jaz za enega, ki pa je že v penziji, pa še kdaj kaj poštima.

Kolikor vidim, je cel pečen, ne le tisto obkroženo - kar je le overkill. Napak je lahko več a diši po preobremenitvi, kar se statorja tiče -ko je crknila izolacija, se mu je začelo pa dogajat... Vzrok pa je verjetno -a si pogledal, kaj pravi regulator ? ->Izhodna upornost,...etc.

  • 3 months later...
Posted

Evo zdaj je pa še mene začel elektrika zafrkavat na Varaderotu SD01 l.1999.

ZAdnjič mi med vožnjo najprej crkne armatura vendar motor nekako napol še laufa, zapeljem skozi luknjo in armatura spet oživi, prav tako motor dela normalno. Ob naslednjem udarcu ob prehodu železniške proge pa vse skupaj enostavno crkne.

Izpod sedeža vzamem multimeter in pomerim napetost akumulatorja. 12.1V, motor vžgem na kable in normalno pridem domov vendar po prevoženih 20km je akumulator še vedno na 12V.

Akumulator napolnim pomerim napetost (13.4V) in motor vžgem vendar mi napetost ostane enaka (13.4V). Se pravi nekaj ni OK z polnjenjem. Pregledam vse kontakte in priklopim rezervni regler vendar vse enako.

Pomerim upornost med tremi žicami na izhodu iz alternatorja in dobim enake rezultate (1.2ohm), vžgem motor in pomerim napetost na izhodu iz alternatorja, 6-8V odvisno od kombinacije.

Kolikor se meni zdi je problem v alternatorju oziroma statorju. jutri ga snamem ven pa da vidimo kaj je zdaj to za ena štala. Ali je možno stator na novo previti v kolikor je šla izolacija rakom žvižgat, ker nov pride skoraj 600EUR in nad to opcijo nisem ravno navdušen.

Mogoče še kakšna ideja?

Posted

Če se ga ne bo dalo rešit poskusi ebay.. Sicer je potem vedno riziko, da kupiš nedelujočega, ampak če je cena dobra, se napram 600€ mogoče splača tvegat..

Posted

Probaj tega mojstra, meni je enkrat razlagal da pozna človeka ki previja statorje od motornih koles :whistle:

<h1 class="noborder"> SMERAJC GREGOR S.P.</h1> DOLENJSKA CESTA 142, 1000 LJUBLJANA Tel: 01 4271786

Posted

če je stator, probaj na ebayu kaj ugodnega zvohat. Če je previt ima lahko manjšo moč kot pa original.

Posted

Jutri gre stator v kontrolo potem pa vidimo kaj in kako naprej.

Posted
Probaj tega mojstra, meni je enkrat razlagal da pozna človeka ki previja statorje od motornih koles :whistle:

<h1 class="noborder"> SMERAJC GREGOR S.P.</h1> DOLENJSKA CESTA 142, 1000 LJUBLJANA Tel: 01 4271786

Meni so ga za staro Hondo uspešno previli pri AE Kogovšek na Zvodnikovi v Ljubljani.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!