Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

na easy 6 litrov na 100 km, če ga žgeš ko kreten in odpiraš gas po nepotrebnem, pa vsak motor lahko doseže in prestopi magičnih 10 litrov na 100 km ...

no, povprečno se pa vsi vozjo med 5,5 in 8 litrov na 100 km, tudi pri dost športni vožnji in celo v dvoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na easy 6 litrov na 100 km, če ga žgeš ko kreten in odpiraš gas po nepotrebnem, pa vsak motor lahko doseže in prestopi magičnih 10 litrov na 100 km ...

no, povprečno se pa vsi vozjo med 5,5 in 8 litrov na 100 km, tudi pri dost športni vožnji in celo v dvoje

Razen mojega, ki žre 9 :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima sledeče ???

Glede na to, da je motor od R1 me zanima kolikšna je poraba (povprečna ) pri novem fazerju ???

LP

5,7 stil vožnje LT (lagano turističko) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav!

Kolko sem preiskal forum se je zelo malo govorilo o ta novem Fazerju 1000 (2006).Večinoma se je govorilo (cena, ter izgled, nekaj tujih testov, in testov novinarjev v naših revijah in www straneh)

Mene pa predvsem zanimajo izkušnje z njim, drža na cesti, togost okvirja, vzmetenje..... Prej sem vozil Bandita 600n k3, Suzuki SV 1000S k3, nazadnje pa Bandita 1200n k3. Iščem nekakšen kompromis med b12 ter sv.Mogoče je to Fazer 1000? :?

Prosim argumente za in proti.

Zaželjene so tudi izkušnje, podeljene iz strani lastnikov.

Hvala za odgovore.

P.s Sem že prebral vse do sedaj napisano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Kolko sem preiskal forum se je zelo malo govorilo o ta novem Fazerju 1000 (2006).Večinoma se je govorilo (cena, ter izgled, nekaj tujih testov, in testov novinarjev v naših revijah in www straneh)

Mene pa predvsem zanimajo izkušnje z njim, drža na cesti, togost okvirja, vzmetenje..... Prej sem vozil Bandita 600n k3, Suzuki SV 1000S k3, nazadnje pa Bandita 1200n k3. Iščem nekakšen kompromis med b12 ter sv.Mogoče je to Fazer 1000? :?

Prosim argumente za in proti.

Zaželjene so tudi izkušnje, podeljene iz strani lastnikov.

Hvala za odgovore.

P.s Sem že prebral vse do sedaj napisano

Jst mashino imam, naredil 11.000km. :OK:

Kva je za rect: zadeva preprosto seka, ne vem, jst si nebi mogu boljs zelet.

Agregat je nakako tipicen R1, tam do 5k rpm je bolj umirjen, tam od ene 7k se pa zacne ORNK veselica.... lega na cesti je za moj okus brezhibna, okvir je vrhunski in zadeva je v ovinkih ko klinca, nobenga zvijanja....

Vzmetenje je po defaultu bl trdo, ampak se da vse nastavit...

Je pa motor bl za posamicno voznjo misljen, tistemu zadaj nic ne zavidam. Za na dolge ture je pa tko: se da, jst dela tam recmo do Glossglocknerja, pa kaksna Bratislava pa kej podobnega ko je 600+ km v enem susu, se da, je pa po enih 500km rit ornk "pretresena", ampak to je skor na vsakemu mopedu.

Pozicija na mopedu je dokaj sproscena, zapestja sploh niso obremenjena, niti kolena prevec pokrcena (ce si tam ene 180cm).

Tezav ni nobenih, tankas bencin in je to to, edina slaba stran po mojem mneju so gume ki pridejo z motorjem (Michelin Pilot Road), za moje pojme najslabse gume ki sem jih vozu, trde k sto mater, drzijo pa redkokdaj kot je treba :BUA:

Poraba je tam od ene 5l pri najvecjem turizmu, ter tam do ene 8l/100km pri ornk tempu+kaka avtocesta....

Skratka motor je pomoje posrecena kombinacija supersportnika, naked, streetfighterja in delcek tourerja.

Aja pa se ena slaba stvar, ki pa na zalost nimamo dost vpliva nanjo, slovenske ceste, jama pri jami, flika pri fliki, vcasih te cist mine da bi mel tak motor in si kupu raj kaksno krosko, da bi bil kos tem nasim "njivam". :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je kakšna nova iskušnja pri lastnikih tega motorja? Malo me mika da bi ga nabavil, a ne poznam nikogar, ki bi ga imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj je imel Fazer 1000 pa je prej imel Fzs6 pa je reku da je veliko bolj zadovoljen sedaj..

Saj toliko moči le redkokdaj doseže ampak veliko pride v poštev navor pri prehitevanju.

Pravi, da je skoraj superšportnik saj ko gre kam z skupino superšportnikov so tam tam, pač slovenske ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se dokončno odločil, da jo nabavim. Sam se bojim, da je malenkost premalo zaprta in da bo preveč pihalo. A kdo ve, kje bi se dalo nabavit plastiko, kot jo imam FAZER-ka na sliki? Dober izgleda in je škoda, da jo Yamaha ne ponuja kar serijsko.

post-139-1160295056_thumb.jpg

post-139-1160295075_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...A kdo ve, kje bi se dalo nabavit plastiko, kot jo imam FAZER-ka na sliki? Dober izgleda in je škoda, da jo Yamaha ne ponuja kar serijsko...

Saj jo - kot dodatno opremo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozicija na mopedu je dokaj sproscena, zapestja sploh niso obremenjena, niti kolena prevec pokrcena (ce si tam ene 180cm).

Verjetno bomo šli na drug motor pa sm si umislil FZ1 naked (2140/770/1205mm in seat height 815mm)!

Motor zgleda v živo in na slikah ful kompaktno, ko bi ga postavil ob R1150R (2170/920/1097mm in seat height 845mm) oz. Bandita 1200S (2070/765/1220mm in seat height 790mm), pa sem mnenja da bi bil ful manjši pa tudi, če v izmerah ne opažam tega!

Je ta motorček za ljudi, ki so višje rasti, jest jih imam 191cm?

Pa kakšna je vožnja v dvoje, če ste lahko malo bolje detaljni in primerljivi z drugimi motorčki npr.???

P.S. stara Fazer-ka 1000 (2125/765/1190mm in seat height 820mm) je bila!!!

vsem LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bomo šli na drug motor pa sm si umislil FZ1 naked (2140/770/1205mm in seat height 815mm)!

Motor zgleda v živo in na slikah ful kompaktno, ko bi ga postavil ob R1150R (2170/920/1097mm in seat height 845mm) oz. Bandita 1200S (2070/765/1220mm in seat height 790mm), pa sem mnenja da bi bil ful manjši pa tudi, če v izmerah ne opažam tega!

Je ta motorček za ljudi, ki so višje rasti, jest jih imam 191cm?

Pa kakšna je vožnja v dvoje, če ste lahko malo bolje detaljni in primerljivi z drugimi motorčki npr.???

P.S. stara Fazer-ka 1000 (2125/765/1190mm in seat height 820mm) je bila!!!

vsem LP

Jaz sem imel prej Suzukija GSX F-a in lahko sedaj po 250 km (se ni za hvalit) na FZ1, povem samo tole:

- Za dva bo čisto ok, ker zadnji sedež ni dvignjen pretirano visoko.

- Tudi tvoja višina ni problem za vožnjo tega motorja, samo malo si bo treba prilagoditi belanco. Jaz sem visok 183 cm in mi je motor ulit.

- Predlagam pa Fazerja, da bo vsaj nekaj veterne zaščite. Žena je imela prej FZ6-N in na njemu imaš ves čas občutek, da si sredi burje. No seveda je to moje mnenje za malo daljše vožnje. Za vožnjo od lokala do lokala pa je itak vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- Tudi tvoja višina ni problem za vožnjo tega motorja, samo malo si bo treba prilagoditi belanco.

Hvala, kratko in jedrnato mnenje, ki sem ga iskal!

Za belanco sm si kr predstavlju mal zrihtat, za dva je cool, pravš! THX

Kako je pa z vzmetenjem, se v ovinku drži ? Testi so samo hvalo sprožil, je lepše slišat iz prve !!!

Sej je "Djamali" že govoril o vožnji pa sm zdej mal ponovil vprašanje? :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: Je ta motorček za ljudi, ki so višje rasti, jest jih imam 191cm?

Odgovor: Sem enako visok in ni problema pri sedenju na FZ1 Fazer.

Vprašanje: Pa kakšna je vožnja v dvoje, če ste lahko malo bolje detaljni in primerljivi z drugimi motorčki npr.???

Odgovor: Žena pravi, da za ta tip motorja sedi (zadaj) solidno, čeprav se ne more primerjati s sedežem npr. TDM-ke.

Glede na trdoto zadnjega sedeža smatram, da:

- me ima zelo rada ali

- uživa v vožnji z motorjem

Motor ima dejansko luknjo v moči oz. navoru med 5000 - 7000 obrati. To se seveda najbolj opazi v ovinku, kjer hočeš (želiš) dozirati gas oz. moč, pa je "tema" in ni pravega odgovora na ročici oz. ni linearnega odgovora.

Potem, sem zamenjal izpuh (slip on A.) in dodal P.K, ki ima zaenkrat še nastavitev za originalni motor - od tedaj imam praktično nov motor, ki vleče pri vseh obratih in ga je dejansko užitek voziti. Povprečna poraba je cca. 5,7l ob tem, da se vozi motor do cca. max 140 km/h. Gume, ki so bile na novem motorju (Pilot Road) bodo zdržale (imam cca 10600 km) vsaj še 3000 km vožnje in so glede oprijema na cestišču relativno slabe.

Suma sumarum - veliko motorja za malo denarja.

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, kratko in jedrnato mnenje, ki sem ga iskal!

Za belanco sm si kr predstavlju mal zrihtat, za dva je cool, pravš! THX

Kako je pa z vzmetenjem, se v ovinku drži ? Testi so samo hvalo sprožil, je lepše slišat iz prve !!!

Sej je "Djamali" že govoril o vožnji pa sm zdej mal ponovil vprašanje? :D

lp

Ravnokar berem navodil, poglavje vzmeti. Ful je nekih nastavitev ( trdota vzmeti - udar, trdota vzmeti - povrat, pritisk blaženja,...). Nekako še nisem pogruntal kaj točno mi ne paše, sam bo res treba malo več časa posvetit nastavitvi vzmetenja. Verjetno bom to pustil za pomlad. Saj veš rožice, pa sonce, pa amortizerji. Sanje.

Ja res je, luknja obstaja. Sam ni panike, se pa pelješ v malo višjih obratih. To je pa seveda povezano s porabo. Se mi zdi motor kar žejen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: Pa kakšna je vožnja v dvoje?

čeprav se ne more primerjati s sedežem npr. TDM-ke.

lp

Ankh

Lepa razlaga, cool v dvoje se bo dal zdržat cca. 500 km, tko da nerabim bolj komot sedeža! :OK:

thx

Ravnokar berem navodil, poglavje vzmeti. Ful je nekih nastavitev ( trdota vzmeti - udar, trdota vzmeti - povrat, pritisk blaženja,...). Nekako še nisem pogruntal kaj točno mi ne paše, sam bo res treba malo več časa posvetit nastavitvi vzmetenja. Verjetno bom to pustil za pomlad. Saj veš rožice, pa sonce, pa amortizerji. Sanje.

No jst bom pa poste spremlju do sezone, pa do takrat ga pogruntaš v nulo!

thx

lp

Nofrus :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: Je ta motorček za ljudi, ki so višje rasti, jest jih imam 191cm?

Odgovor: Sem enako visok in ni problema pri sedenju na FZ1 Fazer.

Vprašanje: Pa kakšna je vožnja v dvoje, če ste lahko malo bolje detaljni in primerljivi z drugimi motorčki npr.???

Odgovor: Žena pravi, da za ta tip motorja sedi (zadaj) solidno, čeprav se ne more primerjati s sedežem npr. TDM-ke.

Glede na trdoto zadnjega sedeža smatram, da:

- me ima zelo rada ali

- uživa v vožnji z motorjem

Motor ima dejansko luknjo v moči oz. navoru med 5000 - 7000 obrati. To se seveda najbolj opazi v ovinku, kjer hočeš (želiš) dozirati gas oz. moč, pa je "tema" in ni pravega odgovora na ročici oz. ni linearnega odgovora.

Potem, sem zamenjal izpuh (slip on A.) in dodal P.K, ki ima zaenkrat še nastavitev za originalni motor - od tedaj imam praktično nov motor, ki vleče pri vseh obratih in ga je dejansko užitek voziti. Povprečna poraba je cca. 5,7l ob tem, da se vozi motor do cca. max 140 km/h. Gume, ki so bile na novem motorju (Pilot Road) bodo zdržale (imam cca 10600 km) vsaj še 3000 km vožnje in so glede oprijema na cestišču relativno slabe.

Suma sumarum - veliko motorja za malo denarja.

lp

Ankh

Zanima me če si opazil kakšno razliko med navadnim loncem in Akrapotom? Predvsem me zanima kar se te luknje tiče? Kaj si naredil z EXUP 'motorčkom' in zajlami? Kaj pa samo dodajanje gasa?Tukaj mislim predvsem ali potegne takoj ali ima kakšno zakasnitev? Namreč tole zadnje so zelo grajali na na nemškem forumu. Pod P.K pa verjetno misliš power commander?

hvala,lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če si opazil kakšno razliko med navadnim loncem in Akrapotom? Predvsem me zanima kar se te luknje tiče? Kaj si naredil z EXUP 'motorčkom' in zajlami? Kaj pa samo dodajanje gasa?Tukaj mislim predvsem ali potegne takoj ali ima kakšno zakasnitev? Namreč tole zadnje so zelo grajali na na nemškem forumu. Pod P.K pa verjetno misliš power commander?

hvala,lp vuk

Občutna razlika je v moči in navoru s tem, da se luknja manj pozna, toda ne glede na začetno euforičnost - ostaja. Ex-up loputo, ki je cevi zadnjega lonca sem s zajlami vred odstranil - motor (privit zadaj za tankom) sem pustil, da mi slučajno ne kaže napako v armaturi. Ne glede na to, ga bom v bližnji prihodnosti odstranil, ker pride na ta prostor že lani kupljen Scottoiler. Ko je bil ex-up odstranjen, sem pričakoval manjši/slabši navor v spodnjih obratih - nič od tega se ni zgodilo, vsaj po mojih občutkih. Motor zvezno (bolj ali manj) vleče od začetka - do omejevalnika.

Ja, imaš prav, ko si napisal pravilno Power Commander, jaz sem napisal (na hitro) bolj v stilu V.S. Karadžiča - piši kao govoriš.:kva2:

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!