Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Katere disk ploščice priporočate? 

Ter katere pletene zavorne cevi ? Na CBR sem imel Hel Racing, neke posebne razlike med njimi verjetno ni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega berem Service manual, in me zanima, kaj točno tole pomeni: adjusting the exhaust gas volume ??

Sem lastnik FZ1N nekaj dni, in še malo raziskujem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nihče več ne bere te teme??? :)

Torej, kupil sem FZ1N , letnik 2006

Prejšnji lastnik ji je nataknil že Akrapoviča, nosilec + kovček , bug spoiler...  Loputa v izpuhu je že odstranjena.

V planu pa je (približno po vrsti kot piše... najprej nuja, nato šminka ;))

-danes naredit servis: olje, filter, K&N zračni, zavorno olje, svečke.. so svečke ok "navadne" NGK, ali je bolje dat Iridium?

-Preverit ali je AIS že blokiran (nazaj sicer ne seka pogosto, tako da predvidevam da je)

-menjava balance, tale original mi nikakor ne leži. Na prejšnjem motorju sem imel malo bolj odprto ter širšo LSL iz Louisa, vendar se ne spomnim več modela. Imajo kje pri nas to na zalogi, da se lahko v roko prime? Morda priporočate kakšno drugo znamko?

-menjava gum za nekaj mehkejšega... Mimo grede, če kdo potrebuje gume Michelin Pilot Road 4 GT, 120/70/17 0716 , 190/50/17 2115 , na oko vožene manj kot 1000km, naj se javi. Ugodno.

-čakam na čepke za zadnjo nihajko, da ga lahko dvignem na stojalo

-pletene zavorne cevi

-nosilec tablice, zamenjan z nečim manjšim :) , manjši led smerokazi, krajše ročke za sklopko, zavoro

 

Predlogi, mnenja,.... Moram pri tem modelu na kaj posebaj pazit?

 

unnamed.jpg

Popravljeno . Popravil spidybaw
nekaj pozabil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 3. 2017 ob 14:21, thunderace pravi:

Je možno  da bi bilo tudi kaj z gumo, samo bi verjetno tudi med vožnjo kaj čutil :?

....lej, če sam ne prideš zadevi do dna.....brez problema se zategneš do servisa, pa ni hudič, da ti ne svetujejo kako pa kaj. Kar se pa vzmetenja tiče pa Čarman raztura :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@spidybaw

Letniki 2006 in delno 2007 so imeli probleme z ventili ... če še niso pregledani, toplo priporočam pregled ventilov ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2017 ob 8:53, spidybaw pravi:

-menjava balance, tale original mi nikakor ne leži. Na prejšnjem motorju sem imel malo bolj odprto ter širšo LSL iz Louisa, vendar se ne spomnim več modela. Imajo kje pri nas to na zalogi, da se lahko v roko prime? Morda priporočate kakšno drugo znamko?

Mojo, precej široko od LSL-a, lahko prešlataš, če češ...

58f207b822d57_FZ1bloke9(Large).thumb.jpg.d06b02ddc5492348a75052a7260acf50.jpg

58f207ccbabdc_FZ1bloke3(Large).thumb.jpg.c77fc3d42e0a25f8f218a337148346ed.jpg

Ajd!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

@GoBobi, mislim da sem imel ravno takšno na prejšnjem Suzukiju.... Morda veš model? S katerega konca prihajaš?

Popravljeno . Popravil spidybaw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Talele je: LSL "stretbar"

Če klikneš na link, imaš v opisu spodaj dve različni belanci. Ena je široka 82 cm, druga pa 85 cm. Jaz imam slednjo, torej 85 cm (high), v navadni črni barvi (oznaka je A04). Cena v Louisu je 59,95 eur. Doma sem pa iz Logatca.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2017 ob 8:53, spidybaw pravi:

A nihče več ne bere te teme??? :)

Torej, kupil sem FZ1N , letnik 2006

Prejšnji lastnik ji je nataknil že Akrapoviča, nosilec + kovček , bug spoiler...  Loputa v izpuhu je že odstranjena.

V planu pa je (približno po vrsti kot piše... najprej nuja, nato šminka ;))

-danes naredit servis: olje, filter, K&N zračni, zavorno olje, svečke.. so svečke ok "navadne" NGK, ali je bolje dat Iridium?

-Preverit ali je AIS že blokiran (nazaj sicer ne seka pogosto, tako da predvidevam da je)

-menjava balance, tale original mi nikakor ne leži. Na prejšnjem motorju sem imel malo bolj odprto ter širšo LSL iz Louisa, vendar se ne spomnim več modela. Imajo kje pri nas to na zalogi, da se lahko v roko prime? Morda priporočate kakšno drugo znamko?

-menjava gum za nekaj mehkejšega... Mimo grede, če kdo potrebuje gume Michelin Pilot Road 4 GT, 120/70/17 0716 , 190/50/17 2115 , na oko vožene manj kot 1000km, naj se javi. Ugodno.

-čakam na čepke za zadnjo nihajko, da ga lahko dvignem na stojalo

-pletene zavorne cevi

-nosilec tablice, zamenjan z nečim manjšim :) , manjši led smerokazi, krajše ročke za sklopko, zavoro

 

Predlogi, mnenja,.... Moram pri tem modelu na kaj posebaj pazit?

 

unnamed.jpg

za gume sem interesent,če jih še imaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2017 ob 11:40, maus pravi:

@spidybaw

Letniki 2006 in delno 2007 so imeli probleme z ventili ... če še niso pregledani, toplo priporočam pregled ventilov ;)

 

Že pri 24000 km  :? . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, spidybaw pravi:

Že pri 24000 km  :? . 

ni poanta v kilometrih .. poanta je, da je bila vgrajena serija ventilov, ki so bili slabi ....

saj je samo nasvet... naj še drugi povedo ...oziroma povpraši kakšnega servisreja .. Primec je kar dobro seznanjen s temi zadevami

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus ima cisto prav...2006 in 2007 so bli problematicni ventili, od 2008 dalje pa ok. Jaz sem mojo FZ1 Fazer, letnik 2008 vozil 8 let brez najmanjsih tezav ali problemov. Prodal pri ca. 40.000 km se z prvo verigo in zavornimi ploscicami. Edino akumulator sem menjal vmes. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vuk76 pravi:

Maus ima cisto prav...2006 in 2007 so bli problematicni ventili, od 2008 dalje pa ok. Jaz sem mojo FZ1 Fazer, letnik 2008 vozil 8 let brez najmanjsih tezav ali problemov. Prodal pri ca. 40.000 km se z prvo verigo in zavornimi ploscicami. Edino akumulator sem menjal vmes. 

js sm jih dal zamenjati po opozorilu ... letnik 2006 ko so vn prišli ... v 5,5 letih naredil 114.000 km ... brez posebnih problemov ... odličen agregat :OK:

novi lasntik se vozi še naprej od leta 2012 do sedaj brez problema .. dostikrat ga srečam in pravi da dela kt urca ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa res najbolje, da peljem tole pregledat... Je kdo v kratkem to delal? Kakšne cene lahko pričakujem? Kam peljat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 4/19/2017 ob 15:17, spidybaw pravi:

Potem pa res najbolje, da peljem tole pregledat... Je kdo v kratkem to delal? Kakšne cene lahko pričakujem? Kam peljat?

Letnik 2006 ,pregledal pri 51 000 km, en ventil malo nastavil ostalo bp,trenutno 84 000 km dela kot urca =) za pregled dal okoli 70eur(delo + tesnilo) plus še servis in ostalo,peljal k Miracing medvode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima, imam ene viška kratke ročke za sklopko/zavoro, popolnoma nove, črne.

Yamaha FZ1 N/S FAZER 1000 06 07 08 09 10 , morda pašejo tudi kam drugam.

Več info na ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 4. 2017 ob 1:58, GoBobi pravi:

Talele je: LSL "stretbar"

Če klikneš na link, imaš v opisu spodaj dve različni belanci. Ena je široka 82 cm, druga pa 85 cm. Jaz imam slednjo, torej 85 cm (high), v navadni črni barvi (oznaka je A04). Cena v Louisu je 59,95 eur. Doma sem pa iz Logatca.

Ajd!

Z dolžino kablov in zajl nisi imel problemov kajne? Mislim, da bi bili prekratki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, spidybaw pravi:

Z dolžino kablov in zajl nisi imel problemov kajne? Mislim, da bi bili prekratki...

O seveda sem imel probleme :P! Vse prekratko. Je fabršk tako na kratko narejen, da je samo za serijsko 76 cm belanco O.K.. Ne verjamem, da je na fabrški širini belance več kot 1,5 cm lufta pri polnih odklonih. Drgač pa ja, podaljšat sem dal obe zajli za gas, zajlo za sklopko, cev od sprednje bremze (zgornji del, od rezervoarčka do navoja v razdelilnik L-D) in sam sem podaljšal (vstavil/zalotal na dostopnem mestu) vse kablčke do leve in desne ročke (jih je ene dvajset vse skupaj :headbang:).

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, pa bomo še pri nas doma malo šraufali :rolleyes: ...

Torej... imam težave z ABS-om, načeloma mehanski del, ker se mi je po včerajšnjem zaviranju v sili nekako "zaklenil" sistem na sprednji zavori (je ostala stisnjena). Po tem, ko sva z mojim serviserjem pregledala cel zavorni sistem spredaj, je ugotovil, da je napaka v blokirani črpalki ABS-a. Ker take zadeve še ni reševal, je poklical malo naokrog za kakšen nasvet in izvedel, da je to ena taka "ja, se jim dogaja" zgodba okrog FZ1 in njihovih ABS-ov. Ponujeni rešitvi mojstra za Yamahe iz Viča sta bili: menjava okvarjenega za novega za cca.1.400 ojrov samo kos (ki je itak trenutno še na Nizozemskem), ali bypass za mehanski del - dobim pač FZ1 brez ABS-a in je to-to. Na ebayu sem našel še eno obnovljeno "austauš" varianto iz Nemčije za slabih 550 ojrov. Pozna kdo koga, ki obnavlja/popravlja mehanske dele ABS črpalk, ali ima kdo vedenje o kaki rabljeni, a delujoči (vsaj zaenkrat) ABS enoti za mojo Yamaho FZ1N (RN16), letnik 2009?

Hvala odgovarjajočim za njihov trud :beer2: ...

Ajd!

 

Popravljeno . Popravil GoBobi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!