Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Mislim, da je FZ1 "naslednica" moje nekdanje FZS 1000, ki je bila odlična potovalna "krava", vendar je pri njej, zaradi njenih PS, potrebno dobro sodelovanje med glavo in desno roko.

web_side_f261f3d3-d7a1-45cb-aee4-62bf2ebfeac3_1024x1024.jpg.8f36c7aa7743f17da1ae6238f3337830.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, DAMI34 said:

sam spomnil bi, da je nekdo, ki je začetnik povprašal, kaj menimo o tem, a bi bila FZ1 primerna zanj. A se jo da sploh vozit, al bo kr znorela pa šla v maline...samo povem.

 

 

In jaz sem mu odgovoril, da ne vidim problema ce si zacetnik kupi FZ1.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Dejan94 pravi:

Pozdravjeni,

prosil bi za mnenja glede motorja Yamaha FZN1, glede na to, da bi bil to moj prvi motor, me skrbi glede moči. Pravijo, da če voziš z glavo, moč ne igra velike vloge. Trenutno prijatelj prodaja zelo lepo ohranjen motor, ampak sedaj je vprašanje ali bi bil ta motor primeren zame... edino kar me trenutno omejuje pri nakupu je moč motorja.

Lp

Za prvi motor ti ga odsvetujem ... razlog pa je preveč KM. 

Moje mnenje sicer ni v sozvočju z nekaterimi na forumu, saj le ti zagovarjajo že ponarodelo "vse je v zapestju in glavi" - kar je sicer res - ampak jaz pač nisem "jadranski" dirkač in čisto lepo shajam s 100 KM; sem pa tudi pristaš postopnosti.

Lp in premišljen nakup.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj 1., 3., in 4. motor so bili mocnejsi od zadnjega.

Za tracerja bi bilo cisto vseeno, tudi ce ima samo pol moci, le da jo ima do 5.000 vrtljajev enako.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

sam spomnil bi, da je nekdo, ki je začetnik povprašal, kaj menimo o tem, a bi bila FZ1 primerna zanj. A se jo da sploh vozit, al bo kr znorela pa šla v maline...samo povem.

Kot je meni znano, še nobena FZ1 sama od sebe ni znorela in šla v maline ... sam povem :huh: 

pred 22 urami, Dejan94 pravi:

Pozdravjeni,

prosil bi za mnenja glede motorja Yamaha FZN1, glede na to, da bi bil to moj prvi motor, me skrbi glede moči. Pravijo, da če voziš z glavo, moč ne igra velike vloge. Trenutno prijatelj prodaja zelo lepo ohranjen motor, ampak sedaj je vprašanje ali bi bil ta motor primeren zame... edino kar me trenutno omejuje pri nakupu je moč motorja.

Lp

kup pa ne kompliciri :P 

manj je močna od ninđe, tko da .. da se peljat ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Fazer03 pravi:

Za prvi motor ti ga odsvetujem ... razlog pa je preveč KM. 

Moje mnenje sicer ni v sozvočju z nekaterimi na forumu, saj le ti zagovarjajo že ponarodelo "vse je v zapestju in glavi" - kar je sicer res - ampak jaz pač nisem "jadranski" dirkač in čisto lepo shajam s 100 KM; sem pa tudi pristaš postopnosti.

Lp in premišljen nakup.

Ti dam prav. Ker začetnik nima pojma, kot ga nima tudi marsikdo, ki se ima za oh in sploh z milijon prevoženimi kilometri, bo s takšnim motorjem prej v kritični situaciji, kot z nečim bolj primernim, beri šibkejšim tako in drugače. Ena stvar je obvladovanje motorja, druga stvar vožnja po cesti in tretja stvar pamet oziroma glava. In, ko je vse troje kr neki, jaz vlečem meter, rišem, pišem in fotografiram. 

Ker pa se že omenja takšno mašino, je potrebno vedeti, da je pri 90% dobra za daljšanje organa na ravninah, ker jih v ovinkih prehitijo šibkejši. Prevečkrat videno. 

Pa še nekaj; spet sem pri 90%, ki si ne priznajo, da jim obvladovanje motorja ne gre. In potem je sranje na cesti. So pa kralji ravnin. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Pa še nekaj; spet sem pri 90%, ki si ne priznajo, da jim obvladovanje motorja ne gre. In potem je sranje na cesti. So pa kralji ravnin. 

Pa kaj ga spet dražiš na MS. Dubta se na kofetu, pa mu povej.

@Dejan94 če je od frenda motor, pa da se ti zdi dober nakup, ga vzemi. Ne sprašuj na MS za mnenje, so sami pacijenti tle gor, k mislejo, da je edin njihov "prov" tapravi. (including me)

Če te skrbi zaradi moči motorja si daš not blokado, pa si preskoču vse nepotrebne stroške in skrbi, ki bi ti jih naneslo, če greš po "stopničkah" in začneš na čem šibkejšem. 

Sicer je pa tako, da tud 600 dost dobr leti, pa 250 tud. Moj frend se je ubil z 49ccm skuterjem. Sam če imaš dobro nakupno možnost za 1000, zakaj se ubadat z preprodajami?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam prijatelja, katerega oče je imel ta motor, vozila pa sta se oba. Res da se ni vozil prav veliko, popoln začetnik pa ni bil. Ko sva se skupaj peljala iz Litije čez Vače na Izlake, sem ga z mojim ostarelim K100 pustil daleč za seboj brez, da bi se kakorkoli naprezal.

Ko sva se ustavila mi je potarnal, da je za njegovo znanje motor enostavno premočan in se ne more peljati tako, kot si zamisli. Ko sta zamenjala za motor evropske znamke, tovrstnih težav ni imel več. Kljub temu, da dvovaljniki baje suvajo...

Seveda s tem ne mislim, da je treba kupiti motor "evropske znamke". Hočem pa povedati, da premočan motor začetniku, ki ni "gor rasel" z motorji morda, ali pa kar zagotovo ne bo nudil toliko užitka in veselja v vožnji, kot znanju primeren.

Lahko je govoriti o zapestju izkušenim voznikom. Začetnik pa ima poleg tega še precej drugega dela, ki prav tako kot zapestje, še ni avtomatizirano.

Kakorkoli se morda smešno sliši, že konkretna kilometrina na APN-u zelo pomaga!

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Kot bivsi lastnik 8 let zagovarjam, da za te konje rabis izkusnje, izkusnje, izkusnje. Odkar vozim švohnejši motor, vozim tudi počasneje. Tudi špic preko 180 ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bikez pravi:

Litraš za začetnika ni primeren in pika.

js se pa ne strinjam s tabo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze 600/650cc moped pospesi bistveno hitreje kot vsak normalen avto, in ni primeren za vsakogar.

1000cc res ni za zacetnika.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi motor in do sedaj edini je bil FZ1. 

Vozim se brez problema in nikol niso bli problem konji.

Je pa res, da so 600 načeloma lažji motorji in se mogoče kakše manever lažje naučiš.

Nikakor pa motor ni primeren za začetnika, sploh če se vozita dva. 

Je pa res, da nesmeš vedno brezglavo odpirati plin, kar pa je pravilo tudi pri drugih motorjih.

Če nimaš neke osnovne samokontrole, je tud 125ccm preveč.

Tudi punca je prvi motor vozila mojega FZ1, sedaj pa ima svojo FZ6 :D

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000, če ne tehta 350kg, ni problem za začetnika, če ima podstrešje urejeno in ni motorično nesposoben. Za ostale pa je tudi 600 preveč....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja prijateljica, ki je popolni začetnik, večkrat vozi mojega 1250 bandita, ki je v nižjih obratih precej močnejši od FZ1. Pa po KG tud težji. Pa nima nobenih težav. Zelo se ji dopade. Še vedno pravim, da če je preveč moči se da lahko blokado not, pa maš 1000ccm motor z "600 ccm agregatom". 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se bos usedu gor z 0 izkusenj, kupi 600. Soliden motor. Sam sem imel fzs6 s 35kw in potem odprto na 70 pa se je blo cist fajn vozt.

Ce se mene vprasa je problem litrasa da je hitro prehitro.

Mogoce ni najlepsi motor, anpak poglej se za BMW F800S/ST/R. 

Pa kupi motor z abs-om. Se za kufe mi bos dal :P 

 

 

P.S: novi novejsi motorji so lazji za vozit - ruknes motor v “Rain” program pa imas 1/3 manj moci, navora, TC.., nema da nema.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje mnenje. Sem lastnik FZ1 in sem zelo zadovoljen z njo. Kot sta povedala Dami in Maus, s tem mopedom se da marsikaj počet. Je vsestransko uporaben za solirat, v dvoje, na polno naložen, po kolenu, čeladi, v maline ali pa samo na kavico v bližnji lokal. Moči za vse to je ravno prav. Če se pelješ 50 po mestu ali pa počt šleper na krajši ravninci. Odvisno kaj si želiš. Če si pa samomorilsko nagnjen, ti bo pa 250kubov dost, da se razlepiš pri siporeksu pod ograjo (med Kisovcem in Izlakami).

 

P.S. moj prvi moped je imel 175ks, pa sem ga brez praske prodal in menjal za FZ. Pa so mi pred 12imi leti rekli, da me Matilda čaka :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, sergini said:

Še moje mnenje. Sem lastnik FZ1 in sem zelo zadovoljen z njo. Kot sta povedala Dami in Maus, s tem mopedom se da marsikaj počet. Je vsestransko uporaben za solirat, v dvoje, na polno naložen, po kolenu, čeladi, v maline ali pa samo na kavico v bližnji lokal. Moči za vse to je ravno prav. Če se pelješ 50 po mestu ali pa počt šleper na krajši ravninci. Odvisno kaj si želiš. Če si pa samomorilsko nagnjen, ti bo pa 250kubov dost, da se razlepiš pri siporeksu pod ograjo (med Kisovcem in Izlakami).

 

P.S. moj prvi moped je imel 175ks, pa sem ga brez praske prodal in menjal za FZ. Pa so mi pred 12imi leti rekli, da me Matilda čaka :slap:

Se strinjam AMPK, 600 odpusca kaksno napako vec. Sploh glede vhoda v ovinek ter iz ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, sergini said:

Pa so mi pred 12imi leti rekli, da me Matilda čaka :slap:

 

Valda je blo 170 kojnov zadost, de si ji zbezal, a ne?  :D 

 

@ukica ma sej ma gas rocko. In ce ga ne drzis nad 5-6000rpm, je 4valnik dost prijazna zadeva. Ja, ful lazje se zaplezas s steupeno litrco, kot s 600, ampak sama po se i te tud litrca ne fenta. Men se zdi de v ovink itak bremzas, ne glede kaj vozis, in ce iz ovinka ne odpres na mrtvo ime in v nizki prestavi, si varen. Bol bi se bal prekratkih ravnin, preoptimisticnega prehitevanja.....

 

ampak to nima bene veze s fz1. Ce je motor lep, in c ugotovi de je prehudo, bo pac prodal naprej. Lep motor gre hit od bajte. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj ti prijatelj da za probat svojo.

Če razbiješ, kupiš, itak!

Če imaš dovolj mirno desno zapestje, konjički niso pomembni.

Moj prvi motor je bil fz6, s 100 km, drugi Honda nc 750, s 55 km, sedaj pa imam z900, s 124 km.

Mislim, da je za začetnika vseeno bolje, da nadgrajuje, kot da skoči direkt na 150 arabskih žrebcev, potem pa v kakšni nepredvideni situaciji, zaradi panike, konča v malinah................zakaj? Predvsem zaradi tega, ker se mirno zapestje pridobi s kilometri, ne s starostjo, izobrazbo, IQ ali splošno razgledanostjo.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, KARMEN1 pravi:

Mislim, da je za začetnika vseeno bolje, da nadgrajuje, kot da skoči direkt na 150 arabskih žrebcev, 

pr ženskah je običajno tko, da počasi nadgrajujejo ... štekaš :huh:

mn buli ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, ukica pravi:

Se strinjam AMPK, 600 odpusca kaksno napako vec. Sploh glede vhoda v ovinek ter iz ovinka.

no jaz tega nisem opazil. Edin kar 600 naredi, da malce počasnej pospešuje.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, ukica said:

Se strinjam AMPK, 600 odpusca kaksno napako vec. Sploh glede vhoda v ovinek ter iz ovinka.

Prehitro lahko v ovinek zapeljes z vsakim.

Vsakega lahko tudi na polno odpres iz ovinka.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam eno vprašanje oz vaše mnenje in izkušnje, kaj bi lahko bilo narobe. Dokaj kovinski zvok ko motor deluje. Napenjalc? Ventili? Zvok je bolj očiten na strani pri motorni verigi. Napenjalec sem pogledal deuje, ni da bi zaštekal... veriga deluje nedotaknjena in v olju ni opilkov. Več gasa ko daješ bolj izrazit je zvok. Prilagam posnetek za lažjo predstavo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventil? To bi blo vrh glave, poglej se kje ima fz1 alternator, baje je ta napaka relativno pogosta. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!