Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
lederman

Yamaha FZ 1

Recommended Posts

Bptehnik

Nebi mogu točno določit zvoka, ampak bolj izrazito je na desni strani motorja okoli glave. Bom pogledal in preveril pri alternatorju, vendar mislim da je na levi strani motorja. Hvala za idejo. Se kje kakšna ideja? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 41 minutami, Bptehnik pravi:

Nebi mogu točno določit zvoka, ampak bolj izrazito je na desni strani motorja okoli glave. Bom pogledal in preveril pri alternatorju, vendar mislim da je na levi strani motorja. Hvala za idejo. Se kje kakšna ideja? 

čudni zvoki niso nikoli fajn, jaz bi povprašal na servisu ali marincspeedshop, je tudi član foruma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Težko je diagnosticirat iz videa, v živo se bolje "začuti" zvok. Preveri košaro sklopke če je "zluftana" oziroma blažilci med košaro in zobnikom. Kakšen je zvok s stisnjeno sklopko? 

P.s. fz1 ima hidravlični šponer 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bptehnik
49 minutes ago, marincspeedshop said:

Težko je diagnosticirat iz videa, v živo se bolje "začuti" zvok. Preveri košaro sklopke če je "zluftana" oziroma blažilci med košaro in zobnikom. Kakšen je zvok s stisnjeno sklopko? 

P.s. fz1 ima hidravlični šponer 

Sem imel razstavleno pri sklopki in je vse na mestu brez lufta. Ko stisneš sklopko je enako. Sumim tam okoli glave. Ker ketna je kot more bit. Nisem zaznal da bi imel kdo težave z dročniki, ventili ipd. Pravijo da jih je pa treba nastavit vsake tolko. 

Edited by Bptehnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bptehnik

Bolj kot razdiram in berem je problem v ventilih oz nekje v glavi. Ima kdo kakšno priporočilo za yamaho mojstra ki bi se lotil kontrole ventilov in nastavitve le teh. V Ta fina dela se pa vrjetno nebom spuščal sam :)  Fantje hvala za vse ideje in pomoč 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      800 ostane zaenkrat .
    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!