Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

A pokrov zadnjega sedeža za novo Fazerko bi tudi naredil?

:hmm: ideja ni slaba...samo kdo bo pa motor "posodil"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj reku da tvojega kupim, ne da se mi zajebavat z nosilci. :whistle:

nism reku ... lagauc :P .... pokrov rabim.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav motosvetovci!

Končno je motor (FZ 1 S) "poštiman"!!!!

Sedaj pa me zanima če bi mi lahko tisti ki imate te motorje na kratko opisali porabo (pri relativno umirjeni vožnji), slabe lastnosti in seveda tudi dobre! Vprašal bi tudi kdaj ste, kakorkoli kdo, menjali verigo in ali popije kaj olja!

Hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav motosvetovci!

Končno je motor (FZ 1 S) "poštiman"!!!!

Sedaj pa me zanima če bi mi lahko tisti ki imate te motorje na kratko opisali porabo (pri relativno umirjeni vožnji), slabe lastnosti in seveda tudi dobre! Vprašal bi tudi kdaj ste, kakorkoli kdo, menjali verigo in ali popije kaj olja!

Hvala :worship:

"Neumirjena" pa tudi 11l/100km.... :naughty: Olja (nov) ne sme piti (in ga do 15000km, tudi ni), menjava verige pa tudi do 20 000 km ne pride v poštev,(seveda ob "umirjeni vožnji") :whistle: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa me zanima če bi mi lahko tisti ki imate te motorje na kratko opisali porabo (pri relativno umirjeni vožnji), slabe lastnosti in seveda tudi dobre! Vprašal bi tudi kdaj ste, kakorkoli kdo, menjali verigo in ali popije kaj olja!

Pri moji relativno počasni vožnji porabi motor 5,8 do 6,3 l goriva, olja nič, ....

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala za vse informacije! Imel sem že kar nekaj motorjev sedaj pa sem kupil podrsanega in poškodovanega in ga na današnji dan... lepo prosim... :naughty: tudi uštimal v piko! Ima 25000 km in ne vem ali je bila veriga menjana zato samo upam lahko da jo še ne bo treba... Drugače pa sem šel testni krog in zadeva je prekleto močna! Navora ima ogromno... Zaenkrat zares zadovoljen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

zanima naju kako je z zvokom na novi izpušni cevi novega FZ1? Ste zadovoljni ali je potrebno kaj spremeniti, ali je najbolje kar razmišljati o Akrapoviču??

(Na prejšnjem modelu nama je kolega rekel, da je dosti boljše sedaj, ko je nabavil Akrapoviča.)

A & J

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

zanima naju kako je z zvokom na novi izpušni cevi novega FZ1? Ste zadovoljni ali je potrebno kaj spremeniti, ali je najbolje kar razmišljati o Akrapoviču??

(Na prejšnjem modelu nama je kolega rekel, da je dosti boljše sedaj, ko je nabavil Akrapoviča.)

A & J

Glede na to, da si nov (glede na vprašanja sklepam, da še nisi vozil motorja), je verjetno bolje najprej odpeljat kakšno daljšo furo, in glede na svoje vtise premišljevat o tem? Nekaterim so tudi aftermarket izpuhi preglasni, sploh na daljših vožnjah, ko ti že kar piska v ušesih...pa še nelegalni so brez dušilca (ki ga seveda vsak vzame ven, drugače je menjava le lepotnega pomena). Če se pa vseeno odločiš, je pa vredno vsaj premisleka, če in zakaj ravno Akrapoviča. Trg je poln izpušnih loncev za ta motocikel, tudi lepših in cenejših (o kakšnem porastu moči je pri menjavi samega lonca brezpredmetno razpravljat), preštudiraj o alternativah. Reči, da je Akrapovič najboljši in najlepši, za nevedneže celo edini, je, če že ne drugega, stereotipno...

P.S. Verjetno imaš motor zaradi svojega veselja, in ne zato, da bodo drugi rekli, da ima dober zvok, da izgleda dobro. Al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... P.S. Verjetno imaš motor zaradi svojega veselja, in ne zato, da bodo drugi rekli, da ima dober zvok, da izgleda dobro. Al kaj?

Dobro povedano :hooray: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče zvoka origigi lonca....če že moram...se mi zdi čisto vredu (ne ropota :whistle: ). Drugo debato pa lahko odpremo o samo estetiki bojlera tj lonca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje!

Jst nebi lonca zamenjal na FZ1 za nič na svetu ker je pa daleč najlepši na svetu (vsaj zame)!

In če imam vsaj malo okusa za estetiko paše ta lonec na FZ kot ata na mamo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Estetika je čudna stvar. 100 ljudi in 110 mnenj. No meni je bil original izpuh enostavno grd. Motil me je tudi zvok. Nikakršen. Akrapovič je vse to rešil. Jaz enostavno rad slišim motor. Pa ne zaradi drugih, ker potem bi se vozil s odprto čelato oz. kar brez nje, da bi me lahko ljudje videli. Vsekakor pa je malo večji hrup motorja tudi stvar večje varnosti. Avtomobilisti in ostali udeleženci v prometu te prej zaznajo. No, pretiravat pa vseeno ni treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje!

Jst nebi lonca zamenjal na FZ1 za nič na svetu ker je pa daleč najlepši na svetu (vsaj zame)!

In če imam vsaj malo okusa za estetiko paše ta lonec na FZ kot ata na mamo!

...se podpišem pod tvoj post... :grim

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Estetika je čudna stvar. 100 ljudi in 110 mnenj. No meni je bil original izpuh enostavno grd. Motil me je tudi zvok. Nikakršen. Akrapovič je vse to rešil. Jaz enostavno rad slišim motor. Pa ne zaradi drugih, ker potem bi se vozil s odprto čelato oz. kar brez nje, da bi me lahko ljudje videli. Vsekakor pa je malo večji hrup motorja tudi stvar večje varnosti. Avtomobilisti in ostali udeleženci v prometu te prej zaznajo. No, pretiravat pa vseeno ni treba.

Svaka čast sem istega mišlenja ter sem ravno tako zamenjal original z akrapovičem. :worship: Zdej je motor končno dobil svojo dušo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!