Fazer03 Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 :eek: tile se pa ne hecajo... prej bi rekel, da se kar visoko (po mojem skromnem mnenju PREvisoko) cenijo; glede na to, da je govora o konfekciji, italijanske maloserijske zverinice iz istega predalčka sploh ne zgledajo več tako hudičevo drage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPEC Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 se strinjam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamma Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Vsako novost ali "novost", ki pride na tržišče, prvi kupci plačajo resneje kot kasnejši prežeči preračunljivci (razen če gre zadeva enormno v promet). Poglejte npr., kam je cenovno padla TDM 900 ABS. :P FZ-1 pri tem ne bo nobena izjema. Motorin pa se mi zdi :OK: :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPEC Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 govori se da bojo prve pošilke po 1 Aprilu,isto sranje kot 2 leti nazaj z FZ6 :BUA: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Osama Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Kaj pa vem. Malce spominja na Bulldoga in BT nevem kaj že. Duh stare fazerke se izgublja. Zadnji del je zelo minimalističen. Če je stara reč dobro služila tudi kot potovalni moped, bo tokrat sopotnica grela zelo majen sedež. In še avspuh je čuden. Ma ja. Krasen stroj, ampak jaz bi se kam malo dlje odpeljal in malo s kom. Zakaj zaboga ne naredijo vsaj dokupljivega normalnega zica in dajo zadaj vsaj prostor za kovček. Na te nove mopede kovčka sploh ne moreš več montirat. Pa piz*a - nismo vsi stari 16 let, meni JE važna uporabnost motorja. :eek: tile se pa ne hecajo... prej bi rekel, da se kar visoko (po mojem skromnem mnenju PREvisoko) cenijo; glede na to, da je govora o konfekciji, italijanske maloserijske zverinice iz istega predalčka sploh ne zgledajo več tako hudičevo drage. Kakršno koli je že moje mnenje o tem strojčku - za KONFEKCIJO ga pa nebi označil. Ali je potem tudi R1 konfekcija? Zame je to motor na ravni ferarija, čeprav manj ekstravaganten kot kakšen italjan. Posplošiti vse japonce v konfekcijo, je nagibanje k stereotipom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
solo Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 :devil: Ma ja. Krasen stroj, ampak jaz bi se kam malo dlje odpeljal in malo s kom. Zakaj zaboga ne naredijo vsaj dokupljivega normalnega zica in dajo zadaj vsaj prostor za kovček. Na te nove mopede kovčka sploh ne moreš več montirat. Pa piz*a - nismo vsi stari 16 let, meni JE važna uporabnost motorja. Kakršno koli je že moje mnenje o tem strojčku - za KONFEKCIJO ga pa nebi označil. Ja, res, res...za potovanja bi pri Yamahi zgleda radi, da se človek obrne bolj na TDM al pa kar FJR. No, kupcev za FZ1 verjetno ne bo manjkalo, je pa meni naked zelo všeč :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
John2005 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 A se kej ve kdaj bo zadevo mogoče videt v kakem salonu pri nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 V Delti so mi pred tednom dni rekli, da bo zverinco možno videt čez cca mesec dni.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djamali Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 En majhen test je ze na netu. :OK: Klikni me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiR Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 MotorCycleNews ima test objavljen... v mailingu so pa zapisali pomenljivo: In other new bike news, we’ve got the world’s first test of the FZ1 and FZ1 Fazer and wonder why Yamaha even bothered updating the models… Vprašanje, kako lahko to razumemo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rude Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Še en test nove FZ1. klik Testniki niso lih navdušeni nad novim Yamahinim stvorom. :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnoj Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Še en test nove FZ1. klik Testniki niso lih navdušeni nad novim Yamahinim stvorom. :cry: Kratek povzetek... ...razočaranje nad močjo in odzivnostjo pri nizkih vrtljajih in katastrofalno vzmetenje. :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomislav Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Kratek povzetek... ...razočaranje nad močjo in odzivnostjo pri nizkih vrtljajih in katastrofalno vzmetenje. :? potem ga pa primerjajo z ducatijem S4 in Aprilijo Tuono, da nima takšnega zvoka in seveda sigurno tudi nima navoga v nizkih vrtljajih kot ga imata ta dvovalnika tko, da so primerjave povsem na mestu :lol1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
-pero- Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 ...aaaaaah, kaj naj rečem, nč bom kr tih :blush: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToneR Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 ...aaaaaah, kaj naj recem, nc bom kr tih :blush: Kwa ji pa manjka. Sj je kr uredu. Tipicna japonska konfekcija (oblikovno). Za dve, tri leta bo, potem pa itak pride spet nova. Ne pricakovat vrhunskega designa od japoncev, ni profitno. Anglezi se pa tudi se vedno iscejo. Pri SpeedTriplu precej manj, pri ostalih pa zelo. Se vedno pa drzi "vsake oci imajo svojega malarja". Tako, da bo tudi ta FZ 1 marsi komu zelo vsec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John2005 Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Motor je v živo lepši kot na slikah........v TC-ju majo rumeno rčno..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiR Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 (edited) še en test hvalijo: dizajn grajajo: agregat, vzmetenje, krmilo, zavore Edited March 30, 2006 by SymRu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djamali Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Še edn test BERI. Hvalijo skor vse, grajajo bore malo :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
John2005 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Ti testi so itak vsi v k...! Konec koncev vsak testni voznik oceni po svojem individualnem občutku kateri pa pri nikomur ni enak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPEC Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Včeraj vozil FZ1-črno pri TSC LABA,kaj naj rečem :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emig Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Včeraj vozil FZ1-črno pri TSC LABA,kaj naj rečem :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: Testna??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Hola! v številki 8/2006 (31.3.2006) revije Motorrad so testirali FZ1 in FZ1 Fazer; IMHO presenetljivo velika razlika v pikah v primerjavi z R1: FZ1 640 pik, Fazer 653 pik, R1 695 pik :hmm: Zaključek testnikov: Nova FZ1 je korak v pravo smer: trda, direktna, kompaktna - to je bilo na listi želja. Ampak želeli smo tudi motor, ki bo poslušno in z občutkom sledil ročici za plin in znal moško potegniti tudi iz nizkih obratov. Tudi pri podvozju se da še veliko narediti. Toliko oni, vi pa prosim tudi tokrat brez hude krvi... SharpNinja and freya 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Osama Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Motor me je globoko impresioniral (pogled nanj v TC). Tudi cena je zelo sprejemljiva. Problem se mi zdi samo turistična vožnja s sopotnikom in ni mi jasno, kam montiraš kovček. Brez kovčka namreč vsej odličnosti navkljub (motorjevi - ne moji), ne morem živeti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomislav Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Hola! v številki 8/2006 (31.3.2006) revije Motorrad so testirali FZ1 in FZ1 Fazer; IMHO presenetljivo velika razlika v pikah v primerjavi z R1: FZ1 640 pik, Fazer 653 pik, R1 695 pik :hmm: Zaključek testnikov: Nova FZ1 je korak v pravo smer: trda, direktna, kompaktna - to je bilo na listi želja. Ampak želeli smo tudi motor, ki bo poslušno in z občutkom sledil ročici za plin in znal moško potegniti tudi iz nizkih obratov. Tudi pri podvozju se da še veliko narediti. Toliko oni, vi pa prosim tudi tokrat brez hude krvi... ha digurno, da je razlika v pikah, če pa je "s" model dobil 9 pik za vetrno zaščito naked na 0 :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPEC Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 (edited) samo v resnici je pa lih obratno,preizkušeno,tista šipca spredaj,samo meša zrak okoli čelade :BUA: ,naked varianta je do 180kmh boljša :OK: Edited April 8, 2006 by SLEPEC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now