Jump to content

Yamaha FZ 1


lederman

Recommended Posts

Hvala vseeno. Oba nosilca (givi in motech) sta mi bljak... :D

PS: Kako pa pelješ prtljago če greš za več kot dan ali dva ? :hmm:

jst dam quick lock nosilce od sw-motech gor ko jih rabim in ko jih ne rabim jih dam dol. Zahtevajo pa 1 minuto dela za vse skupi snet al pa namontirat- brez šravfanja ker imajo posebne zatiče, ki se tudi zaklenejo da demontaže ne dela "nepooblaščena" oseba :D če ne jih pokliči pa pejdi pogledat al pa na int. strani poglej.

Pa če pohitiš majo zdej neko prodajno akcijo.

Link to comment
Share on other sites

IPB Slika

Jaz sem od njih kupil ščitnike za celindre in so super. :yea1: In še najbolj poceni sem jih dobil... :OK:

Edited by motoristek
Link to comment
Share on other sites

........

PS: Kako pa pelješ prtljago če greš za več kot dan ali dva ? :hmm:

Mah, bl težko..... tank torba, ruzak..... ostalo pa natovorim kolegom :whistle: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tomba, bi te prosil, če bi se dalo videti kakšne slike, te tvoje inovacije za prvo pomoč, lahko na PM.

Edited by mar
Link to comment
Share on other sites

Komaj sedaj sem videl...poslikam jutri pa dam gor ;)

tačas pa ena sveža, na kateri se ne vidi prve pomoči

post-9387-1174242558_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Živjo, zanima kako je z vožnjo v dvoje predvsem dejanske izkušnje z in vtisi iz zadnjega sedeža.

V sezoni 2005 sem imel FZ6 in punci sopotnikov sedež ni ustrezal, zato me zanima predvsem primerjava med tema dvema motorjema. Kako je z večdnevnimi izleti npr. Dolomiti ali Sardinija...

Ali ma kdo mogoče info, če se bo dalo Fazerja preizkusiti?

Link to comment
Share on other sites

Živjo, zanima kako je z vožnjo v dvoje predvsem dejanske izkušnje z in vtisi iz zadnjega sedeža.

V sezoni 2005 sem imel FZ6 in punci sopotnikov sedež ni ustrezal, zato me zanima predvsem primerjava med tema dvema motorjema. Kako je z večdnevnimi izleti npr. Dolomiti ali Sardinija...

Ali ma kdo mogoče info, če se bo dalo Fazerja preizkusiti?

Težko FZ1 primerjaš z FZ6 saj gre za čisto drug motor...enako je z sedežem...

Glede na tip motorja se sedi super, ne moreš pa to primerjat z kakšnimi turerji. Spredaj je meni super, zadaj pa moja pikica tudi malo pojamra. Kolena ima precej pokrčena. Malo nerodno so narejene ročke za "sopotnika." Punca je pogruntala, da je bolje da se drži mene okoli pasu, ob zaviranju pa se mi nasloni na "bedra" (malo masaže vedno paše).

Drugače pa se da brez problema peljat z njim tudi dlje, če nisi ravno preveč "razcartan." Letos je v planu Grčija in v sposobnost motorja, da naju tja pripelje ne dvomim...kvečjemu vase :D

Če je v tebi malo šprtne žilice, je motor dober kompromis

Link to comment
Share on other sites

Spin: huh, če lahko tko mal na hitr rečem, če ji na FZ6 ni bil všeč, ki je dosti širši in večji, dvomim da ji bo zic na FZ1 všeč.... kaj več izkušenj pa na žalost s tem nimam, ker se vedno vozim sam na motorju....

Aja, kar se pa probe tiče, pa mensezdi da majo pri Šternu v Kranju enga probnega, ampak kakor mi je Beno rekel je naked... pokliči pa probi, je pa res da sta drgačna zica pri naked in oklepu...

Neki bi vprašal druge lastnike.

A je že kdo kej menjal na mopedu? Predvsem me zanimata zic in pa auspuh. Zic predvsem zarad tega ker me čist spredaj pri kestlu moti, ker je tam najtanjši in na dolge ture mal najeda.

Auspuh pa seveda, akrapovičev slip-on bi dal še ene 10 konj zraven pa me mal mika... :kva2: :grim

Edited by Djamali
Link to comment
Share on other sites

Težko FZ1 primerjaš z FZ6 saj gre za čisto drug motor...enako je z sedežem...

Glede na tip motorja se sedi super, ne moreš pa to primerjat z kakšnimi turerji. Spredaj je meni super, zadaj pa moja pikica tudi malo pojamra. Kolena ima precej pokrčena. Malo nerodno so narejene ročke za "sopotnika." Punca je pogruntala, da je bolje da se drži mene okoli pasu, ob zaviranju pa se mi nasloni na "bedra" (malo masaže vedno paše).

Drugače pa se da brez problema peljat z njim tudi dlje, če nisi ravno preveč "razcartan." Letos je v planu Grčija in v sposobnost motorja, da naju tja pripelje ne dvomim...kvečjemu vase :D

Če je v tebi malo šprtne žilice, je motor dober kompromis

Itak je FZ1 drug motor zakaj bi pa primerjal dva enaka motorja :? .

Sam v zmogljivosti sploh ne dvomim in glede tega mislim, da nebi smel biti problem. Zanima me predvsem, kako se vaše boljše polovice počutijo na zadnjem sedežu vaših ljubic :P

Problem je v tem, da moja želi udoben sedež jaz pa športen motor. Sedaj mam R6 kva hujšga :devil:, zato razmišljam v smeri menjave.

Ga bo očitno treba probat.

tnx

lp

damjan

Link to comment
Share on other sites

A prispeva kaj pri nakupu? :hmm:

Če ja, probajta najdet kompromis. Če ne....spet probajta najdet kompromis...vendar ima manj besede pri odločanju oz skoraj nič ehm :devil:

Link to comment
Share on other sites

Živjo, zanima kako je z vožnjo v dvoje predvsem dejanske izkušnje z in vtisi iz zadnjega sedeža.

V sezoni 2005 sem imel FZ6 in punci sopotnikov sedež ni ustrezal, zato me zanima predvsem primerjava med tema dvema motorjema. Kako je z večdnevnimi izleti npr. Dolomiti ali Sardinija...

Ali ma kdo mogoče info, če se bo dalo Fazerja preizkusiti?

Jest sem bil lansko sezono pri šternu v kranju n servisu in sem se zmenil za testno vožnjo, lani so imeli za testni model FZ1s se pravi z oklepom, nad mopedom sem bil kar navdušen, obvezno bi pa namontiral akrapota.......tko da o zamenjavi 600 za 1000 zelo resno razmišljam:)

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima, če se letos da kje testirat fz1n, kupil ga bom tko al tko samo bi ga rad sprobal, da vidim kako se pelje. Prej sem mel že kar dost motorjev od hotnetke900, do bandita 1200, xjr 1300. Me zanima če se jo da primerjat z temi motorji. Zanima pa me če je ta motor zaradi svojih 150km dosti bolj brutalen kot ostali motorji, ki sem jih mel, in pa premze in vzmetenje vem da ima veliko skupnega z r1 ampak vseen. Hvala za odgovore.

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima, če se letos da kje testirat fz1n, kupil ga bom tko al tko samo bi ga rad sprobal, da vidim kako se pelje. Prej sem mel že kar dost motorjev od hotnetke900, do bandita 1200, xjr 1300. Me zanima če se jo da primerjat z temi motorji. Zanima pa me če je ta motor zaradi svojih 150km dosti bolj brutalen kot ostali motorji, ki sem jih mel, in pa premze in vzmetenje vem da ima veliko skupnega z r1 ampak vseen. Hvala za odgovore.

Kolikor vem bodo imeli (ali pa mogoče že imajo) pri Labi testnega FZ1N.

Link to comment
Share on other sites

... v Litiji ga že imajo ...

... testni motor namreč ...

In kako to poteka, mislim namreč proba testnega v Labi? Ga dobiš za kkšno urco ali je krogec na parkingu, a je podobno kej testni vožnji v AA za BMW-je, da si se lahko zapelu na furco?A Si že sam probal? Ali je kdo drugi pri njih lani, letos poizkusil s testno vožnjo?

lp

Nofrus

Link to comment
Share on other sites

Nekaj osnovnih pravil testnih voženj v našem centru...

" Testna vožnja je namenjena potencialnim kupcem, z namenom olajšati odločitev o nakupu!

" Testna vožnja ni najem motocikla.

" Za drugačne namene ali razloge testiranja (npr. novinarski testi, vožnje "kar tako" itd.) se stranko napoti na uradnega uvoznika.

" Testna vožnja nikakor ni namenjena preizkušanju mejnih zmogljivosti motocikla, izživljanju na cesti in podobno.

" Testna vožnja poteka v spremstvu drugega motocikla in voznika, ki določa tempo vožnje v skladu z dogovorom.

" Testna vožnja poteka v skladu s cestno prometnimi predpisi, zato mora testni voznik na testni vožnji uporabljati svojo motoristično opremo in imeti veljaven izpit ustrezne kategorije.

" Trasa testne vožnje poteka na cesti med Litijo in Zagorjem in običajno znaša okoli 30 km. Po dogovoru je testna pot lahko drugačna.

" Testni voznik v celoti odgovarja za poškodbe motocikla, ki bi nastale po lastni krivdi, sicer škodo krije zavarovalnica s police drugega udeleženca nesreče. TSC Laba v nobene primeru ne odgovarja za morebitne poškodbe testnega voznika v času testiranja motocikla.

" Nadomestilo za testno vožnjo znaša 40 EUR. To nadomestilo je namenjeno pokrivanju stroškov goriva ter pnevmatik testnega in spremljevalnega motocikla (s časom spremljevalnega voznika). V primeru nakupa novega motocikla se nadomestilo v celotni vrne.

Več informacij lahko dobite v podjetju.

Link to comment
Share on other sites

Pa sem se odloču in šel danes v HabatMC in naročil novo fz1N modre barve. Dobim jo do srede na dom. Upam da mi bo všeč, ne mislim izgled, ker izgled mi je noro dober, nova modra barva pa seka vsaj zame je naj naj. Bolj kot izgled me zanima kako bom zadovoljen z samo vožnjo. Upam da bom zadovoljen z motorjem, ker ima dosti skupnega z r1 od premz,vilic,platišč se mora peljat dobro.

V Labo pa se mi ni dalo it ker maš en kup pizdarij preden ti ga dajo za pelet. Zdaj pa sam še lepo vreme pa gremo naši.

Link to comment
Share on other sites

Pa sem se odloču in šel danes v HabatMC in naročil novo fz1N modre barve. Dobim jo do srede na dom. Upam da mi bo všeč, ne mislim izgled, ker izgled mi je noro dober, nova modra barva pa seka vsaj zame je naj naj. Bolj kot izgled me zanima kako bom zadovoljen z samo vožnjo. Upam da bom zadovoljen z motorjem, ker ima dosti skupnega z r1 od premz,vilic,platišč se mora peljat dobro.

Verjetno ne boš razočaran, ga vsi hvalijo...

V Labo pa se mi ni dalo it ker maš en kup pizdarij preden ti ga dajo za pelet. Zdaj pa sam še lepo vreme pa gremo naši.

Hm. Grobo. :grrr Jaz sicer ne vidim "pizdarij" v njihovih pogojih... Te noben ne sili, imaš pač možnost sprobat, kot piše. "Odkartaš" pa motocikel povsod enako po moje. V HMC je bilo "manj pizdarij" s testno vožnjo? Kaki so bili pogoji?

Link to comment
Share on other sites

, ker ima dosti skupnega z r1 od premz,vilic,platišč se mora peljat dobro.

Platišča so ista kot na R1,zavore in vilice pa ne.Se pa motor kljub temu zelo dobro pelje.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Cena za power blu barvo je 9700EUR, (zadruge dve barvi pa je cena 9600EUR se pravi za srebrno in črno, ki pa saj meni ne odgovarja pač stvar okusa), spustili pa so mi jo za 350 eur. Mislim da je to kr ok, saj tko okol sm spraševal pa so vsi ful jamrali glede kakega popusta, da nimajo velike marže itd.........

Pa še prijaznost v Habatu je na višku,prodajalec si vzame čas zate in ob tem ni nič vsiljiv.

Bil sem tudi v TCju, in se zanimal za isti motor pa se mi je zdelo kot da trgovec misli da samo zijale pasem, pa sem mu povedal da sem resen, zgleda da ga je motilmoj izgled, oblečen v trenerko in copate.

Bil sem tudi v Krškem kjer o kakršnemkoli popustu niti slišat nočejo, tako da sem se pol odloču za Habat.

Testne vožnje pa v Habatu nimajo ker nimajo testnega motorja, mislim da so v labi edini ki ga v sloveniji imajo, z pizdarijami pa sm mislu to da je nekdo s tabo ko greš na testno vožnjo ki te stalno nadzira saj se pa ve,če je kaj narobe,se ve da moraš stroške tega nositi ti. Razen če jih skrbi da jim motor ukradejo to pa jepotem drugačna zgodba. Pa saj je vseen mislim da mi ne bo žal kupil sem že 3 nove motorje pa se z njimi nisem peljal na poskušno vožno pa sem bil z vsemi zadovoljen. Tega sem želel sprobat zaradi tega ker sem vse prejšnje motorje, po enemu letu prodal, tega pa nameravam imet kakšne 3 leta.Hvala za vaše odgovor, če pa še kdo kaj več ve otem motorju pa na dan z besedo. HVALA

Link to comment
Share on other sites

če pa še kdo kaj več ve otem motorju pa na dan z besedo. HVALA

Nekaj stvari, ki jih vejo o tem motorju, so fantje že napisali v teli temi na straneh 1 do 11 pa priporočam, da vzameš čas in prebereš...

Vprašanje je, kaj je to "kaj več". Kaj kaj več te pa zanima?

Jaz npr. sem po pičlih 600 prefuranih km prepričan, da pri odločitvi zanj nisem niti malo falil. Edino kar me je mogoče zmotil, je (v primerjavi s FZ6-ko) občutno večji "anšlag", kar pa me moti edino v garaži ob postavljanju na "njeno" mesto. Pa tudi to bomo na Maksi delavnici zboljšal, ni dileme. :yes:

Link to comment
Share on other sites

Tega sem želel sprobat zaradi tega ker sem vse prejšnje motorje, po enemu letu prodal, tega pa nameravam imet kakšne 3 leta.Hvala za vaše odgovor, če pa še kdo kaj več ve otem motorju pa na dan z besedo. HVALA

tut tega boš prodal prej k v 3 letih ...

Link to comment
Share on other sites

Jaz npr. sem po pičlih 600 prefuranih km prepričan, da pri odločitvi zanj nisem niti malo falil.

2x Če bi sedajle kupoval še enkrat, bi se enako odločil :grim :grim :grim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!