Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS Adventure


Špilferderber

Priporočene objave

Ne bi bilo razlike, če bi isti serviser vse servisiral, razlike so med serviserji. Tudi pri Yamahi sem dal nad 400€ za servis, sicer je bil zamenjan tudi napenjalec v   vrednosti okrog 100€ za drugo se pa nismo zmenili pa je kao zamenjal še par stvari, vmes je šel na malico...se dogovorimo za uro, pridem v delavnico, motor še vedno razdrt, njega nikjer in in potem računa več ur dela...se spomnim, da sem zamudil popoldansko službo pa sem imel dop. servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, kinchem1 pravi:

Lep pozdrav!

Vidim,da vas je veliko poznavalcev in rabim iskren nasvet.Že nekaj let vozim Hondo Varadero 1000 in v tem času sem se nekako odločil,da bi prešaltal na BMW 1200 adventure!

Prosim vas iskreno,ali je res tako grozno dražje vzdrževanje kot pri japoncu in ali je res motor,ki sem si ga umislil vreden svojega slovesa?

HVALA!!!!!!!!!

tule bo prava tema za taka vprašanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

23 hours ago, kinchem1 said:

Lep pozdrav!

Vidim,da vas je veliko poznavalcev in rabim iskren nasvet.Že nekaj let vozim Hondo Varadero 1000 in v tem času sem se nekako odločil,da bi prešaltal na BMW 1200 adventure!

Prosim vas iskreno,ali je res tako grozno dražje vzdrževanje kot pri japoncu in ali je res motor,ki sem si ga umislil vreden svojega slovesa?

HVALA!!!!!!!!!

Jaz nisem ravno poznavalec GS-a, saj sem ga imel  samo eno sezono (GS 1200 lc) in sem ga prodal, in tako sem eden izmed redkih, ki mu GS ni najbolj "blizu". Zato me pravi poznavalci popravite pri kakšni nestrokovni izjavi, bom pač povedal bolj subjektivno, sem pa od kolegov preizkusil kar nekaj japonskih adventerjev. V tej temi bodo GS-a lastniki najbrž ful hvalili, zato ga tudi imajo, moraš pa vedeti, da mnogi od lastnikov GS-ov, niso zamenjali dosti vrst motorjev, nekaterim je GS celo prvi motor. Moje subjektivno mnenje napram japonskim "GS"om  je: 1) itak da čar nizkega navorja (super poteg od spodaj) in nizke frekvence zvoka, ki ne sili k hitri vožnji (no, tukaj jaz nisem ravno med njimi, ker mi je poezija 4vrtstnega motorja nad 7tisoč obratov zakon) 2) telelever - pri zaviranju in pospeševanju - uravnava nagib (osebno mi spet ne paše, ker mi je vožnja preveč pasivna in ne čutim pravega stika spredaj) 3) lahkotnost vožnje tudi pri zelo počasni vožnji - premikanju, tu je kljub zajetnim kilogramom car med vsemi,  je super vodljiv tudi v mestu, prav tako v kratkih ovinkih na serpentinah imaš hitro občutek, da si "glavni" in ga premetavaš levo, desno brez problema, super vidljivost naprej, v kraktih ovinkih gre na fula, ma dober občutek je to, se pa spomnim, ko sem enkrat na avtocesti ful naložem, 3 x kovčki + 2 osebi začel voziti hitreje od 150 km/h in me je začelo zibati in tresti, pa gledam kaj je to zdaj? in se spomnim, da sem pozabil nastaviti vzmetenje. Se ustavim, "napumpam" dynamic eso; torej stisnem gumb 2x čelada + ful kovčki, startam gasa in polne na avtocesto in motor nastavljen u nulo !!!! res super je to vzmetenje !!!. Aja, pa trije načini vzmetenje soft, hard, dynamic, ma vse te nastavitve so ziher uporabne in fajn, pa fajn občutek te megalomaznosti motorja, če ti je to všeč. V glavnem, ni zastonj tako hvaljen in prodajan motor, ampak važne so prioritete in kriteriji, ki jih imaš, kot so statusni simbol, način vožnje, ampak na koncu vse te besede in stavki niso vredni skoraj nič,  saj je najbolj važno, da motor za cel dan rentaš (to pri bmw-ju ni problem) in boš videl ali je motor zate ali ne. Aja, poznam pa kolega  motorista, ki GSA-(adventerja) uporablja čez celo leto (razen v snegu) kot glavno prevozno sredstvo; redno v mestu, čez vikende, in na potovanjih. Kovčkov nikoli ne sname. To tudi nekaj pove.  

Popravljeno . Popravil Loba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 11. 2019 ob 19:17, kinchem1 pravi:

Lep pozdrav!

Vidim,da vas je veliko poznavalcev in rabim iskren nasvet.Že nekaj let vozim Hondo Varadero 1000 in v tem času sem se nekako odločil,da bi prešaltal na BMW 1200 adventure!

Prosim vas iskreno,ali je res tako grozno dražje vzdrževanje kot pri japoncu in ali je res motor,ki sem si ga umislil vreden svojega slovesa?

HVALA!!!!!!!!!

Peljal sem oba, tako Varadero 1000 (porihtano v nulo, vzmetenje wilbers) kot GSA.

Ni neke hude razlike med njima, oba se lepo peljeta in sta precej udobna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Peljal sem oba, tako Varadero 1000 (porihtano v nulo, vzmetenje wilbers) kot GSA.

Ni neke hude razlike med njima, oba se lepo peljeta in sta precej udobna.

 

Peljal nisem nobenega. Priporočam da kupiš tistega katerega še delajo. Normalen servis za katerikoli 1200 LC   stane okrog 200 €. Razlike so. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Bostjan L pravi:

Ali lahko kdo prilepi račun za servis Gsja (štelanje ventilov plus menjava vseh olj in filtra...)?

Pokličeš v AvtoVal in se pozanimaš koliko te pride, ker od vsakega serviserja so razlike. Odvisno je tudi na koliko KM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Bostjan L pravi:

Ali lahko kdo prilepi račun za servis Gsja (štelanje ventilov plus menjava vseh olj in filtra...)?

A ti na vsakem servisu štelaš ventile? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Tedybear said:

Nič dosti dražje kot moj Kawl. 

Upoštevaj še dostopnost do ventilov na obeh. Kot primerjal jabolka in hruške.:) Primerjaj še zamenjavo alternatorja na GS-u in statorja na Kawl-nu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, XTR pravi:

Upoštevaj še dostopnost do ventilov na obeh. Kot primerjal jabolka in hruške.:) Primerjaj še zamenjavo alternatorja na GS-u in statorja na Kawl-nu.

A moram jest tud alternator zamenjat? ?A to velik košta??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, hajamoto said:

A moram jest tud alternator zamenjat? ?A to velik košta??

Preventivno? :) (nimam pojma) 

Če nimaš dveh levih rok... primeš orodje v roke in sam zamenjaš. ?

spacer.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, XTR pravi:

Upoštevaj še dostopnost do ventilov na obeh. Kot primerjal jabolka in hruške.:) Primerjaj še zamenjavo alternatorja na GS-u in statorja na Kawl-nu.

Meni se to ne zdi pomembno. Kot potrošnika me edino zanima, zakaj je servis japonske kible enako drag/poceni kot pa servis premium znamke. 

Še to.....servis Fiatovega tipota na 15k je bil četrtino dražji kot servis Passata na 180k. Redni...nobenih presenečenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, hajamoto said:

A ti na vsakem servisu štelaš ventile? ?

Samo vprašam??? Da, moj motor preverjam, nastavljam ventile na 10k. Sedaj ko ima motor mnogo več kot 100k km samo preverjam ventile, ker se ne razštelavajo več :).

Poglej prvo sliko v zgornji tretini.

Check valve and adjust if necessery (štelanje ventilov na 10tisoč).

 

Servis interva na 10k

145540987_ScreenShot2019-12-01at07_57_01.png.f0f0dbf95f583663e15c77bfadcdb4e2.png

 

Servis interval na 20k

1234169239_ScreenShot2019-12-01at07_58_27.png.164e44baf8a8c9da2de39ed4c124698a.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojega 1250GSA sem dal za prvi servis 135€ za drugi pa 150€. Kok bo pri 20.000 nevem ampak mislim, da okrog 200€.

 

Snecer ti zmeraj primerjaš motorje, ki so kao "porihtani u nulo" in Gse. GS je v originalu tak ga ni treba nič "porihtat u nulo". Vzmetenje ima bmw daleč pred vsemi in vožnjo tudi. Je pa res vsak ma svoj okus. Kupi tisto, kar ti je všeč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če res na servisih preverijo ventile in v koliko primerih, da jih nastavijo. ?

Mislim, da po večini danes motorji zdržijo 50 tkm. razen kakšne izjem. Pri mojem smo jih prvič pri 90 tkm pa ni bilo  odstopanja. Za naslednjih 60 tkm bo.

Popravljeno . Popravil Rdeči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Vito23 pravi:

Za mojega 1250GSA sem dal za prvi servis 135€ za drugi pa 150€. Kok bo pri 20.000 nevem ampak mislim, da okrog 200€.

 

Snecer ti zmeraj primerjaš motorje, ki so kao "porihtani u nulo" in Gse. GS je v originalu tak ga ni treba nič "porihtat u nulo". Vzmetenje ima bmw daleč pred vsemi in vožnjo tudi. Je pa res vsak ma svoj okus. Kupi tisto, kar ti je všeč. 

sem ga peljal in ni nobenih presežkov, pelje se lepo, enako kot drugi

in ga nimam na nobenem seznamu želja, še najbolj me moti videz, cilindri in maska

k sreči bmw dela tudi XRa, ki je tudi lep in ima 4valjni vrstni motor, ki je top v motorizmu

če bi vzel gs, bi ga moral "porihtat" s karbon dodatki, druga šipa, problem so tudi alu neestetski kovčki itd. 

veliko dela in vložka še

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med motorji so ogromne razlike. Če razlike ne občutiš, pač nimaš talenta za to.

Je enako, kot pri glasbi, ko nekateri ne slišijo nič, drugi pa takoj zaznajo vsak zgrešen polton.

Bi bilo pa pametno, da če nimaš posluha, da potem ne ocenjuješ petja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem je zgrešeno to, ko se gre za neko pretirano primerjanje oziroma celo mržnjo do neke firme. Namesto, da bi razumeli, da smo vsi motoristi, imamo veliko skupnega, povezuje nas hobi ter s tem način življenja in namesto da bi to čim bolje izkoristili, se gremo včasih neke tekme. Vseeno mi je kaj kdo vozi, z veseljem bom testiral vse, ne glede na znamko, na koncu pač izberem kar mi najbolj odgovarja glede na subjektivne občutke in finančne zmožnosti. Pravilno je, da ima vsak najraje svoj motor, hkrati pa mora biti vesel, da ne vozimo vsi isto. Hej, raje vidim, da kolegi vozijo nekaj drugega, potem si malo izmenjamo, pokomentiramo, opazimo neke prednosti in slabosti vsakega motorja.

Sem vozil npr. novega R1250GS in ko sem se vsedel na svojega R1150R, že precej oldtimerja v primerjavi s tem novim čudom tehnike, sem se počutil zelo dobro. Ko se je moj bokser zatresel in vibriral linearno z obrati mi je blo prav kul, prav všeč mi je bila ta stara tehnika in tisti vintage občutek. Med tem bi se nekdo, ki bi presedel iz novega 1250 motorja in prvič peljal mojega prej zgražal. ?

Tako, da ko je bilo že govora o videzu, preferencah glede števila in razporeditve valjev, itd.. To so subjektivne zadeve, vsak naj proba peljat čim več in videl bo kaj mu najbolj ustreza. Zato pa je fajn met družbo z različnimi motorji, tako da to zelo pozdravljam.  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, mato295 pravi:

Med motorji so ogromne razlike. Če razlike ne občutiš, pač nimaš talenta za to.

Je enako, kot pri glasbi, ko nekateri ne slišijo nič, drugi pa takoj zaznajo vsak zgrešen polton.

Bi bilo pa pametno, da če nimaš posluha, da potem ne ocenjuješ petja....

Beseda ogromno ima tudi svoj pomen. Npr. en gre 185, drugi ogromno več, to bo torej preko 360 itd.

Ogromnih razlik v istem segmentu ni več, le nijanse.

Še vse motorje, ki sem jih dobil v roko, tudi za probo, z vsemi se je dalo lepo peljati, še največja razlika je bil v položaju sedenja in moči, a slednje se ni dalo pri zmerni moči polno preizkusiti.

Nimam mržnje do BMWja, kot sem rekel XR mi je zanimiv model, bi ga imel, a poveličevanje GSke je smešno. Osebno mi vizualno ni všeč, pelje pa se lepo, a brez ogromnih razlik + in - napram drugim v tem pokončnem segmentu.

Če bi recimo svojega menjal za GS bi šel nazaj, kar se tiče teže in vodljivosti, pridobil pa bi glede moči, ki je je že sedaj več kot dovolj pa morebiti v nastavljivem vzmetenju.

Avtomatika pa GS še itak nima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bimer1150 pravi:

Predvsem je zgrešeno to, ko se gre za neko pretirano primerjanje oziroma celo mržnjo do neke firme. Namesto, da bi razumeli, da smo vsi motoristi, imamo veliko skupnega, povezuje nas hobi ter s tem način življenja in namesto da bi to čim bolje izkoristili, se gremo včasih neke tekme. Vseeno mi je kaj kdo vozi, z veseljem bom testiral vse, ne glede na znamko, na koncu pač izberem kar mi najbolj odgovarja glede na subjektivne občutke in finančne zmožnosti. Pravilno je, da ima vsak najraje svoj motor, hkrati pa mora biti vesel, da ne vozimo vsi isto. Hej, raje vidim, da kolegi vozijo nekaj drugega, potem si malo izmenjamo, pokomentiramo, opazimo neke prednosti in slabosti vsakega motorja.

Sem vozil npr. novega R1250GS in ko sem se vsedel na svojega R1150R, že precej oldtimerja v primerjavi s tem novim čudom tehnike, sem se počutil zelo dobro. Ko se je moj bokser zatresel in vibriral linearno z obrati mi je blo prav kul, prav všeč mi je bila ta stara tehnika in tisti vintage občutek. Med tem bi se nekdo, ki bi presedel iz novega 1250 motorja in prvič peljal mojega prej zgražal. ?

Tako, da ko je bilo že govora o videzu, preferencah glede števila in razporeditve valjev, itd.. To so subjektivne zadeve, vsak naj proba peljat čim več in videl bo kaj mu najbolj ustreza. Zato pa je fajn met družbo z različnimi motorji, tako da to zelo pozdravljam.  

No jaz sem presedel iz r1150r na 1250gsa in sicer sem naredil 70.000km z starim krampom. ? Ampak se nebi več vsedel nazaj. Noč in dan. 

 

Nisem pa tak človek kot Snečer k zmece na motor nevem kok dodatne opreme in potem pravi, da sta tam tam. Primerjaj jih original taka kot sta prišla iz fabrike. 

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!