Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS Adventure


Špilferderber

Priporočene objave

Letos je bila v januarju za vožnjo prijazna temperatura, na cestah pa še precej soli. Ker se je moj moped izkazal porecej neodpornega na sol (kljub rednemu in takojšnjemu pranju) me zanima, kakšna je situacija pri GSu?

Rjavijo vijaki, korodirajo alu deli,...?

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je bila v januarju za vožnjo prijazna temperatura, na cestah pa še precej soli. Ker se je moj moped izkazal porecej neodpornega na sol (kljub rednemu in takojšnjemu pranju) me zanima, kakšna je situacija pri GSu?

Rjavijo vijaki, korodirajo alu deli,...?

nikoli ne zaključujem sezone, vozim takoj ko ni poledice, vijakov nobenih rjavih...skratka pere ga mati narava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.youtube.com/watch?v=THGG2GL2UVA

Tako rusta GS, nič kaj drugače pa ne rjavijo tudi drugi, Honda, Aprillia, Yamaha. Nekateri malo bolj drugi manj, videl sem že vse te modele v rjavem stanju

Vsekakor pomaga, če se izogibaš soli

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.youtube.com/watch?v=THGG2GL2UVA

Tako rusta GS, nič kaj drugače pa ne rjavijo tudi drugi, Honda, Aprillia, Yamaha. Nekateri malo bolj drugi manj, videl sem že vse te modele v rjavem stanju

Vsekakor pomaga, če se izogibaš soli

LP

... in ga po furi postaviš v zaprto garažo, po možnosti še ogrevano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zanima me, kako točno vam kaže merilec goriva na GS-u (motor letnik 2010)

Imam BC in po tistem, ko mi na zaslonu izpiše da je bencina še za 0 km (se pravi, da bi ga moralo že zmanjkati),

lahko naredim še 15 -50 km.

Je kakšna varianta da bi mi pokazalo koliko litrov je še dejansko v kestlu? Ker potem bi bolj točno vedel za koliko

km je še bencina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni po 0 na BC ostane še cirka 1 do 1,5 l bencina v tanku.

Ve mogoče kdo, se da kakorkoli kalibrirat senzor za prikaz zunanje temperature? Mi kaže cca 2 stopinji preveč ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me, kako točno vam kaže merilec goriva na GS-u (motor letnik 2010)

Imam BC in po tistem, ko mi na zaslonu izpiše da je bencina še za 0 km (se pravi, da bi ga moralo že zmanjkati),

lahko naredim še 15 -50 km.

Je kakšna varianta da bi mi pokazalo koliko litrov je še dejansko v kestlu? Ker potem bi bolj točno vedel za koliko

km je še bencina.

Mogoče je ta finta potrebna, da se bencinska črpalka ne zaleti po suhem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo, se da kakorkoli kalibrirat senzor za prikaz zunanje temperature? Mi kaže cca 2 stopinji preveč ...

glede tega nadlegujem serviserja (mogoče napačnega) že 3 leta. Pravi da tudi tovarna ve za ta problem (??) in kakor da se tega

problema ne da odpraviti ( nekam čuden odgovor).

Sicer pa meni termometer "laže" za 2-3° preveč.

Glede na to da BC pri prikazu tlaka v gumah upošteva tudi zunanjo temperaturo, potem to pomeni da je

lahko tisti prikaz napačen ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI! Zanima me kako veš, da ti termometer laže za 2°- 3°C. Si dodatno namontiral še enega?

Tlak preveriš na večih črpalkah v čim krajšem času ali s svojim tlakomerom in vzameš povprečje, ni vrag da ne boš vedel točno kakšen je tlak v gumah.

BC je najbrž bol indikativnega značaja. Če veš kako se motor obnaša s pravilnim tlakom v gumah, boš zaznal spremembo 0,2-0,3 bara brez merilnika v slučaju da kje pušča.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI! Zanima me kako veš, da ti termometer laže za 2°- 3°C. Si dodatno namontiral še enega? ...

Vedno primerjam temperaturo z mojo boljšo polovico in termometer na njenem motorju VEDNO kaže natančno 2 stopinji manj kot moj. Prav tako se njen termometer ujema z raznoraznimi termometri na avtocestnih tablah,..., moj pa vedno kaže 2 stopinji preveč ...

Za prikaz tlaka v gumah dobi BC podatek direktno iz senzorja, ki je nameščen na feltno pri ventilčku in nisem nikjer zasledil podatka, da bi kaj preračunaval v zvezi z temperaturo ...

Pa še eno vprašanje v zvezi z temo:

a paše zavorna ročica zadnje zavore od Adventure-a na navadnega GS-a (govor je o letniku 09)?? Zaradi občasne vožnje stoje po makedamih mi je zavorna ročica absolutno prenizko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prikaz tlaka v gumah dobi BC podatek direktno iz senzorja, ki je nameščen na feltno pri ventilčku in nisem nikjer zasledil podatka, da bi kaj preračunaval v zvezi z temperaturo ...

Senzor v gumah sporoči BC tlak in temperaturo v gumi.

Nato pa BC ta tlak s to temperaturo (ki je dejanska v gumi) preračuna na vrednost kot da bi bila guma segreta na 20°c (zato naj bi ti BC

kazal pritisk v gumah vedno isti, ne glede na to ali so gume hladne ali ogrete). Zato ni problem napumpat gumo na pravilen tlak tudi

če na pumpo prideš s segretimi gumami.

In sedaj nastopi vprašanje, s katero temperaturo BC primerja temperaturo v gumi? S tisto ki je 2-3°C večja kot je dejanska?

(navodila za GS letnik 2010 so v temle pdf-u: http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/documents/BMW_brochures/riders_manual_R1200GS_2010.pdf

zadeva pa je opisana na strani 28,98,99)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav eventelni stručkoti!

Sem novinec na (GSA letnik 2007)pa me zanima, če se še komu dogaja ,da pri ogretem motorju pričnejo nihati obrati v prostem teku

(npr. v križišču , semaforju) včasih pa tudi crkne , pa ga potem normalno vžgem in odpeljem.

Kakšni so obrati prostega teka ogretega motorja?

Ali ima ali mora imeti ročica gasa kaj prostega hoda?

Vem da za take zadeve obstajajo servisi , sam sem toliko tehnični tip da prej poizkušam kej sam postoriti seveda ob pomoči izkušenih borcev če se le da.

Za mnenja že vnaprej hvala

L.P.Scholtar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav eventelni stručkoti!

Sem novinec na (GSA letnik 2007)pa me zanima, če se še komu dogaja ,da pri ogretem motorju pričnejo nihati obrati v prostem teku

(npr. v križišču , semaforju) včasih pa tudi crkne , pa ga potem normalno vžgem in odpeljem.

Kakšni so obrati prostega teka ogretega motorja?

Ali ima ali mora imeti ročica gasa kaj prostega hoda?

Vem da za take zadeve obstajajo servisi , sam sem toliko tehnični tip da prej poizkušam kej sam postoriti seveda ob pomoči izkušenih borcev če se le da.

Za mnenja že vnaprej hvala

L.P.Scholtar

Seveda mora ročica gasa imeti malo lufta.Pri tebi je možno po opisani napaki,da nista obe loputi pravilno sinhrono nastavljeni to se izmeri z testerjem za sinhroniziranje lahko pa je tudi,da ti nekje vleče fovš zrak.To boš zelo težko sam popravil kajti vsaka od teh dveh loput ima potencijometer,ki mora na prostem teku stat na pravilnem mestu to se nastavi v delavnici z testerjem.Jaz bi ti priporočil servis (Valentinčič Grosuplje),če ti ni predaleč so zelo serjozni in ne pretirano dragi.Moraš se predhodno naročit in potem kar tam počakaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda mora ročica gasa imeti malo lufta.Pri tebi je možno po opisani napaki,da nista obe loputi pravilno sinhrono nastavljeni to se izmeri z testerjem za sinhroniziranje lahko pa je tudi,da ti nekje vleče fovš zrak.To boš zelo težko sam popravil kajti vsaka od teh dveh loput ima potencijometer,ki mora na prostem teku stat na pravilnem mestu to se nastavi v delavnici z testerjem.Jaz bi ti priporočil servis (Valentinčič Grosuplje),če ti ni predaleč so zelo serjozni in ne pretirano dragi.Moraš se predhodno naročit in potem kar tam počakaš.

Ja hvala za nasvet. Sem tud jest že gledov filmčke koko sinhronizirjo fergazarje na netu. Ma verjetno bo le treba na servis. Sem tud že akomulator odklopu , pa postopku kje opisan v knjigci nazaj prklopu (kontakt , 2x gas , pa vžig )da se kao računalnik nauči gasa pa brez uspeha . Ja nč nekej bomo že ukrepal , še enkrat hvala za tvoj čas.

L.P.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala za nasvet. Sem tud jest že gledov filmčke koko sinhronizirjo fergazarje na netu. Ma verjetno bo le treba na servis. Sem tud že akomulator odklopu , pa postopku kje opisan v knjigci nazaj prklopu (kontakt , 2x gas , pa vžig )da se kao računalnik nauči gasa pa brez uspeha . Ja nč nekej bomo že ukrepal , še enkrat hvala za tvoj čas.

L.P.

Samo + sem ti stisnu več ti nemorem dat za zahvalo, čeprav sem presenečen saj se res malokdo zahvali na tem forumu prej dobiš po pi..i !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je da pelješ motor na servis in tester bo pokazal kaj je narobe.Po tvojem opisu bi rekel da je elektronika bencinske pumpe ampak to je samo moje mnenje (ugibanje).:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen.

Samo ugibam, v primeru da obarti padejo(pri utsavljanju,poč.vožnji) in motor crkne, drgače pa normalno deluje.

Zamazane dušilne lopute(očistiti->carbcleaner), senzor tlaka dov.zraka(zamazan) v okvari.

Če ni to bo pa treba na servis naj izpišejo napake.Bo takoj jasno ka je.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen.

Samo ugibam, v primeru da obarti padejo(pri utsavljanju,poč.vožnji) in motor crkne, drgače pa normalno deluje.

Zamazane dušilne lopute(očistiti->carbcleaner), senzor tlaka dov.zraka(zamazan) v okvari.

Če ni to bo pa treba na servis naj izpišejo napake.Bo takoj jasno ka je.

Lp.

Moram se popravit..nima senzorja tlaka - ima samo temp.tipalo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav eventelni stručkoti!

Sem novinec na (GSA letnik 2007)pa me zanima, če se še komu dogaja ,da pri ogretem motorju pričnejo nihati obrati v prostem teku

(npr. v križišču , semaforju) včasih pa tudi crkne , pa ga potem normalno vžgem in odpeljem.

Kakšni so obrati prostega teka ogretega motorja?

Ali ima ali mora imeti ročica gasa kaj prostega hoda?

Vem da za take zadeve obstajajo servisi , sam sem toliko tehnični tip da prej poizkušam kej sam postoriti seveda ob pomoči izkušenih borcev če se le da.

Za mnenja že vnaprej hvala

L.P.Scholtar

malo več podatkov bi človek rabil...koliko kilometrov je prevoženih, kakšna je poraba,kako se obnaša ko je mrzel motor, ti kaj trokira če daš na hitro gas....

drugače par možnih napak....ena od svečk "morto di krepo" oziroma nepravilen razmak na elektrodah svečke, nesinhroniziran motor, nepravilno delovanje ene od lambda sond ,okvarjen senzor pritiska in temperature zraka (na airbox-u),počene gumice na nastavkih za sinhronizacijo cilindrov.

Drugače so obrati prostega teka pri ogretem ali neogretem motorju 1250 obratov. Ročica gasa mora imeti 5mm prostega hoda, resetiranje senzorjev loput je možno samo z računalnikom, resetiranje motorčkov prostega hoda se pa tako ali tako izvede vsakič ko ugasneš motor.

Kakorkoli, priklopiti ga je potrebno na tovarniški računalnik ter pregledati delovanje. Lahko tudi da ni posodobljen sofware, saj je ena verzija softwareja imela to težavo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo več podatkov bi človek rabil...koliko kilometrov je prevoženih, kakšna je poraba,kako se obnaša ko je mrzel motor, ti kaj trokira če daš na hitro gas....

drugače par možnih napak....ena od svečk "morto di krepo" oziroma nepravilen razmak na elektrodah svečke, nesinhroniziran motor, nepravilno delovanje ene od lambda sond ,okvarjen senzor pritiska in temperature zraka (na airbox-u),počene gumice na nastavkih za sinhronizacijo cilindrov.

Drugače so obrati prostega teka pri ogretem ali neogretem motorju 1250 obratov. Ročica gasa mora imeti 5mm prostega hoda, resetiranje senzorjev loput je možno samo z računalnikom, resetiranje motorčkov prostega hoda se pa tako ali tako izvede vsakič ko ugasneš motor.

Kakorkoli, priklopiti ga je potrebno na tovarniški računalnik ter pregledati delovanje. Lahko tudi da ni posodobljen sofware, saj je ena verzija softwareja imela to težavo.

Pozdravljen BMW!

Res je ,da bi lahko še kej več opisol pa tko počas pišem da sprot pozabm kva sem mislu he he . Hvala vseeno za izčrpno mnenje.

Sej v bistvu ni tko grozen je pa moteče. Prevoženih ma 32000 km zadnjin servis pri 20000. Motor normalno vžiga brez problema , se mi zdi da normalno pospešuje in vse ostalo. Ko pa vozim počasneje z zelo minimalnim gasom ali večkrat ustavljam pa včasih ne vedno padejo obrati pod 1000 in ga kr ruka neenakomerno,dodam gas se pobere ,ko pa spustim gas pa crkne in ne ostane na štant gasu.Pri tekoči vožnji ni težav.

To je to , drgač pa vem da je goden za servis tko al tko a je fajn kej še prebrat od vas.A se kej ve kolk prbližn pride tak servis z "vsem" tvojim naštetimi posegi.

L.P.Scholtar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen BMW!

Res je ,da bi lahko še kej več opisol pa tko počas pišem da sprot pozabm kva sem mislu he he . Hvala vseeno za izčrpno mnenje.

Sej v bistvu ni tko grozen je pa moteče. Prevoženih ma 32000 km zadnjin servis pri 20000. Motor normalno vžiga brez problema , se mi zdi da normalno pospešuje in vse ostalo. Ko pa vozim počasneje z zelo minimalnim gasom ali večkrat ustavljam pa včasih ne vedno padejo obrati pod 1000 in ga kr ruka neenakomerno,dodam gas se pobere ,ko pa spustim gas pa crkne in ne ostane na štant gasu.Pri tekoči vožnji ni težav.

To je to , drgač pa vem da je goden za servis tko al tko a je fajn kej še prebrat od vas.A se kej ve kolk prbližn pride tak servis z "vsem" tvojim naštetimi posegi.

L.P.Scholtar

Najprej naredi servis in boš videl, da bo potem vse začelo delat kar samo od sebe. ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen BMW!

Res je ,da bi lahko še kej več opisol pa tko počas pišem da sprot pozabm kva sem mislu he he . Hvala vseeno za izčrpno mnenje.

Sej v bistvu ni tko grozen je pa moteče. Prevoženih ma 32000 km zadnjin servis pri 20000. Motor normalno vžiga brez problema , se mi zdi da normalno pospešuje in vse ostalo. Ko pa vozim počasneje z zelo minimalnim gasom ali večkrat ustavljam pa včasih ne vedno padejo obrati pod 1000 in ga kr ruka neenakomerno,dodam gas se pobere ,ko pa spustim gas pa crkne in ne ostane na štant gasu.Pri tekoči vožnji ni težav.

To je to , drgač pa vem da je goden za servis tko al tko a je fajn kej še prebrat od vas.A se kej ve kolk prbližn pride tak servis z "vsem" tvojim naštetimi posegi.

L.P.Scholtar

redni servis (če ga seveda ne delaš pri Selmarju v Celju kjer so draguljarji- definitivno najdražji servis v Sloveniji) pride okoli 160,00-180,00 EUR, v kar je vključeno zamenjava vseh filtrov,motornega olja, priklop na računalnik s pregledom napak, pregled ter po potrebi nastavitev ventilov,itd....

priporočam AC Cosmos .....

glede na sindrome bi rekel da imaš zelo zapacan zračni filter ter staro verzijo sofwarea.....lahko da je tudi ena svečka "kaputt"

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

redni servis (če ga seveda ne delaš pri Selmarju v Celju kjer so draguljarji- definitivno najdražji servis v Sloveniji) pride okoli 160,00-180,00 EUR, v kar je vključeno zamenjava vseh filtrov,motornega olja, priklop na računalnik s pregledom napak, pregled ter po potrebi nastavitev ventilov,itd....

priporočam AC Cosmos .....

glede na sindrome bi rekel da imaš zelo zapacan zračni filter ter staro verzijo sofwarea.....lahko da je tudi ena svečka "kaputt"

No BMW hvala za odgovor ! Grem v AC cosmos .

Bodi v cvetju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!