Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dave the wave

Aprilia Tuono 1000 R

Recommended Posts

DAN

Tale desna slika je dodatni vizir,ki tudi ne zgleda tako slabo.Bolj me zanima kakšna so potovanja(nad 300km na dan),ali si na koncu kot da te je vlak povozil ali bi pa še potegnu 100km za gušt.

Zdaj sem navajen na nadpovprečno veterno pa ne bi rad v temo brcnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio

Vaja dela mojstra pa jača roke tako, da ni panike, me kvečjemu

zadnja prej začne bolet :yes: , glede nove ti ne znam povedat, pač

padeš v razred naked-ov in se tako navadiš vozit :grim ! Ni več tiščanja do

neomoglosti, ker ti preprosto ni več užitek! Zajahaš bika, ga primeš za roge

in se pelješ po ovinkih, medtem ko se ti na zgornjem delu kombinezona

naredi 5x večje pokopališče mrčesa :grim kot se ti je prej!

Edited by nofrus

Share this post


Link to post
Share on other sites
mir
MIR zgornje vprašanje je namenjeno tebi,bi imel eno vprašanje-veterna zaščita,je za kej al je v k...???

Res,da je prednje steklo majhno,vendar do 160 km/h zadostna.Za hitrosti preko 200 km/h z sopotnikom pa muka.Tudi sam isčem večje steklo pa z dodatnom tovarniškim nisem zadovoljen.Na forumu APRILIAFORUM sem našel kar nekaj zanimivih stekel,iščem pa nekoga,ki bi mi takega naredil po kalupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mir
Kaj pa poraba?Oziroma kolk naredite z keslom?

Poraba pri normalni vožnji do 7500 obr/min nekje okoli 6,5 l,pri naganjanju pa okoli 8-9 l/100km.Z rezervarjem delam do 240 km več nisem probal,ker lučka za rezervo sveti že pri 160 narejenih km.V enem testu sem prebral,da rezervar zadostuje za 280 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mastikator

Kako pa je s sopotnico? je udobno nad 300km dnevne voznje??V clanku je pisalo nekaj o neudobnih pokrcenih kolenih..je res tako motece?? Anyone? Mir???

Share this post


Link to post
Share on other sites
mir

Ja,mojo kar moti vožnja že po 200 km,takrat je pa treba že dotočit,tako,da se malo pretegne noge.Pravi ,da je bolje sedela na GSXR-u 1000 2004,Fazer-u 2003,cbr-u 900 1999.Sva pa tako zmenjena ,ko jo bolijo noge jih da na moje tačke,jaz pa dam noge bunke (zaščita za padec),seveda le za nekaj časa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mir

Je že kdo namontiral prtljažnik na letnik 06/07 (dodaj sliko) ?

Edited by mir

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Moja tuna na cca 1000km spije nekaj olja.. in mi je prislo na usesa da naj bi bila zato kriva strgana/poskodovana membrana pri menjalniku.. stevilka 14 na sliki. 

Ali je to mogoce? Nekako mi je logicno da preprecuje da bi opioki leteli na drugo stran, ma ni mi jasno kaj bi imelo to s porabo olja.. motor laufa bp! 

Ni pa ta membrana poceni.. cca 100e, ter dobavni rok v najboljsem primeru cca 14 dni.

41B2F2BF-E12B-4B94-9705-552EA629C6AE.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
1 hour ago, Zok said:

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Hvala za razsirjeno razlago. Ma koliko je to normalno? Prejsna mille ni pila olja.. je pa tudi res da imam trenutno motula 15-50 s katerim sem bil tudi prej zadovoljen. 

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
44 minutes ago, ukica said:

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Jaz tudi nisem še porajtu, da bi mi olje pila. Je pa res, da delam servise prej, kot je po navodilih (delam premalo kilometrov :( ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
20 hours ago, Zok said:

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Sej to! 

Trenutno ga imam na zadnjem stojalu in ga je lih neki cez minimum.. 

Katero olje pa uporabljs? 

 

Prodriver.. ziher pije, sam se nisi porajtu :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Ipone Full Speed Katana 10w-50mi je deloval lansko leto - vse super.

Liqui Moly Street Sport (al kaj je ze) 15w-50 - sklopka drsela ko pri norcih.

Motul 5100 15w-50 - po drugi menjavi se je zdrsovanje nehalo, motor deluje OK, morda je malo glasnejsi, pa prestavlja malo bolj na trdo, v ler gre cisto OK (nekateri jamrajo glede tega).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • flero
      By flero
      Nova zverina je že nekaj časa spuščena :evilgrin: ...po testih in mnenjih uporabnikov tujih forumov sodeč, še boljša petarda kot predhodnik ...ima mogoče še kdo od motosvetovcev kako izkušnjo z novo Tuno ...jo mogoče kdo lahko primerja s staro...zadnjič sem jo samo gledal v salonu, pa se me loteva virus nove Nore Tune in ni videt, da bom kmalu ozdravel :grrr :grim

      Hvala za info...srečneži

      lp floxxx





    • Noise
      By Noise
      Tole bo pa drago, ha?

      Aprilia gre po sledeh Ducatija, ki je med bolj znanimi proizvajalci glede limited edition serij... Ducatiju gre dobro, zakaj ne bi šlo tudi Aprilii?

      Ni kaj, obetajo se nam dobri časi (sam mal bo treba še počakat, da to postane ustaljena praksa, pa bodo tudi cene padle...)

      //0iSe />aTa
      -=> //otos/et.co//
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!