Jump to content

Aprilia Tuono 1000 R


dave the wave
DAMI34
Message added by DAMI34,

20210720_163932.jpg.009918e4c8c7c0018ec19779741bfd25.thumb.jpg.2e351ffd257cde141c95bfe6efe0cc97.jpg

Recommended Posts

Tale desna slika je dodatni vizir,ki tudi ne zgleda tako slabo.Bolj me zanima kakšna so potovanja(nad 300km na dan),ali si na koncu kot da te je vlak povozil ali bi pa še potegnu 100km za gušt.

Zdaj sem navajen na nadpovprečno veterno pa ne bi rad v temo brcnil.

Link to comment
Share on other sites

Vaja dela mojstra pa jača roke tako, da ni panike, me kvečjemu

zadnja prej začne bolet :yes: , glede nove ti ne znam povedat, pač

padeš v razred naked-ov in se tako navadiš vozit :grim ! Ni več tiščanja do

neomoglosti, ker ti preprosto ni več užitek! Zajahaš bika, ga primeš za roge

in se pelješ po ovinkih, medtem ko se ti na zgornjem delu kombinezona

naredi 5x večje pokopališče mrčesa :grim kot se ti je prej!

Edited by nofrus
Link to comment
Share on other sites

MIR zgornje vprašanje je namenjeno tebi,bi imel eno vprašanje-veterna zaščita,je za kej al je v k...???

Res,da je prednje steklo majhno,vendar do 160 km/h zadostna.Za hitrosti preko 200 km/h z sopotnikom pa muka.Tudi sam isčem večje steklo pa z dodatnom tovarniškim nisem zadovoljen.Na forumu APRILIAFORUM sem našel kar nekaj zanimivih stekel,iščem pa nekoga,ki bi mi takega naredil po kalupu.

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa poraba?Oziroma kolk naredite z keslom?

Poraba pri normalni vožnji do 7500 obr/min nekje okoli 6,5 l,pri naganjanju pa okoli 8-9 l/100km.Z rezervarjem delam do 240 km več nisem probal,ker lučka za rezervo sveti že pri 160 narejenih km.V enem testu sem prebral,da rezervar zadostuje za 280 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kako pa je s sopotnico? je udobno nad 300km dnevne voznje??V clanku je pisalo nekaj o neudobnih pokrcenih kolenih..je res tako motece?? Anyone? Mir???

Link to comment
Share on other sites

Ja,mojo kar moti vožnja že po 200 km,takrat je pa treba že dotočit,tako,da se malo pretegne noge.Pravi ,da je bolje sedela na GSXR-u 1000 2004,Fazer-u 2003,cbr-u 900 1999.Sva pa tako zmenjena ,ko jo bolijo noge jih da na moje tačke,jaz pa dam noge bunke (zaščita za padec),seveda le za nekaj časa.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Moja tuna na cca 1000km spije nekaj olja.. in mi je prislo na usesa da naj bi bila zato kriva strgana/poskodovana membrana pri menjalniku.. stevilka 14 na sliki. 

Ali je to mogoce? Nekako mi je logicno da preprecuje da bi opioki leteli na drugo stran, ma ni mi jasno kaj bi imelo to s porabo olja.. motor laufa bp! 

Ni pa ta membrana poceni.. cca 100e, ter dobavni rok v najboljsem primeru cca 14 dni.

41B2F2BF-E12B-4B94-9705-552EA629C6AE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zok said:

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Hvala za razsirjeno razlago. Ma koliko je to normalno? Prejsna mille ni pila olja.. je pa tudi res da imam trenutno motula 15-50 s katerim sem bil tudi prej zadovoljen. 

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, ukica said:

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Link to comment
Share on other sites

Jaz tudi nisem še porajtu, da bi mi olje pila. Je pa res, da delam servise prej, kot je po navodilih (delam premalo kilometrov :( ).

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Zok said:

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Sej to! 

Trenutno ga imam na zadnjem stojalu in ga je lih neki cez minimum.. 

Katero olje pa uporabljs? 

 

Prodriver.. ziher pije, sam se nisi porajtu :P 

Link to comment
Share on other sites

Ipone Full Speed Katana 10w-50mi je deloval lansko leto - vse super.

Liqui Moly Street Sport (al kaj je ze) 15w-50 - sklopka drsela ko pri norcih.

Motul 5100 15w-50 - po drugi menjavi se je zdrsovanje nehalo, motor deluje OK, morda je malo glasnejsi, pa prestavlja malo bolj na trdo, v ler gre cisto OK (nekateri jamrajo glede tega).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Da potegnem to temo iz naftalina :D Sem nabavu par malenkosti, komaj čakam da zmontiram :D

20200307_151509.jpg

20200313_161917.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, hy650 pravi:

Koliko pride zavorna ročka, pumpica, rezervar ?

To kar je na spodnji sliki me je pršlo vse skupej cca. 380€, vse skupej s pumpo za sklopko in vsi potrebni adapterji itd. pa malo čez 800€ ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Končno sem zmontiral še pumpo od sklopke, tko da zdej je komplet :) Za konec pa še par slik prej/potem :D

20200411_193607.jpg

Prej-potem_1.png

Prej-potem_2.png

Prej-potem_5.png

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, hy650 pravi:

kuk češ za stari komplet?:)

Vse original dele si shranjujem, tako da zaenkrat še ni naprodaj...če se pa odločim prodat ti pa javim in se bova zmenla ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!