Skoči na vsebino

Aprilia Tuono 1000 R


dave the wave
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

20210720_163932.jpg.009918e4c8c7c0018ec19779741bfd25.thumb.jpg.2e351ffd257cde141c95bfe6efe0cc97.jpg

Priporočene objave

Res me zanima, kakšna je razlika pri uporabi. Močnejši zavorni učinek, natančnejše doziranje, "boljši " občutek....?

Popravljeno . Popravil hy650
vsebina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, hy650 pravi:

Res me zanima, kakšna je razlika pri uporabi. Močnejši zavorni učinek, natančnejše doziranje, "boljši " občutek....?

Natančnejše doziranje in precej boljši občutek...bistvo je, da si lahko z nastavitvami nastaviš, da se sklopka oz. bremze obnašajo točno tako kot si želiš oz. ti najbolj ustreza glede na tvoj stil vožnje ;) Nastavljaš lahko občutljivost ročice, ki posredno upliva tudi na trdoto ročice in njen hod, pri zavornem cilindru pa se lahko nastavlja tudi mrtvi hod ročice, torej pri kolikšnem stisku ročice bremze začnejo "grabit" in koliko ;) Poleg nastavljive razdalje ročice od balance seveda, ampak tega ne gre posebej omenjat ker to imajo itak vsi :D Je pa neglede na nastavitve doziranje bolj natančno kot pri originalu, pa tudi splošni občutek je boljši, že po nekaj stiskih ročice za sklopko in prednje zavore sem takoj opazu razliko in po cca. 30 testnih km lahko rečem, da mi zaenkrat ni žal niti centa ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, speedfighttuning said:

Natančnejše doziranje in precej boljši občutek...bistvo je, da si lahko z nastavitvami nastaviš, da se sklopka oz. bremze obnašajo točno tako kot si želiš oz. ti najbolj ustreza glede na tvoj stil vožnje ;) Nastavljaš lahko občutljivost ročice, ki posredno upliva tudi na trdoto ročice in njen hod, pri zavornem cilindru pa se lahko nastavlja tudi mrtvi hod ročice, torej pri kolikšnem stisku ročice bremze začnejo "grabit" in koliko ;) Poleg nastavljive razdalje ročice od balance seveda, ampak tega ne gre posebej omenjat ker to imajo itak vsi :D Je pa neglede na nastavitve doziranje bolj natančno kot pri originalu, pa tudi splošni občutek je boljši, že po nekaj stiskih ročice za sklopko in prednje zavore sem takoj opazu razliko in po cca. 30 testnih km lahko rečem, da mi zaenkrat ni žal niti centa ;) 

Cena? :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ukica pravi:

Cena? :D 

Zavorni cilinder skupej z rezervarčkom in nosilcem cca. 380€, brez rezervarčka in nosilca bi bil 320€, za sklopko pa 280€. Potem so pa še adapterji za ogledala, adapterji za cevi, za sklopko je treba še stikalo na pritisk olja ker nima mikrostikala tako kot original... Tako da komplet vse skupej me je pršlo okrog 800€. Ni poceni, ampak ko enkrat probaš peljat in vidiš razliko...meni osebno vredno vsakega centa :) 

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče stikala za zavorno luč in pa stikalo od sklopke...stikala so imela univerzalne konektorje, pa tudi kabli so bili krajši od original kablov, tako da sem konektorje odrezal ter prispajkal del originalnega kabla z original konektorjem in vse skupaj lepo zaščitil s termoskrčljivimi cevkami, tako da sta stikali sedaj priklopljeni na original napeljavo z original konektorji :) 

20200411_161132.jpg

20200411_161748.jpg

20200411_162141.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 6. 2020 ob 11:45, Nino Kaiser pravi:
Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.

To glede barve okvirja načeloma drži, je pa možno da je bil motor kupljen iz kakšne stare zaloge itd. Se pa jaz ne bi obremenjeval s tem, raje dat malo več poudarka na stanje motorja in kako je bil vzdrževan, pri starosti dobrih 15 let eno leto gor ali dol ne igra več neke velike vloge, je pa precej bolj pomembno kako se je v vseh teh letih za motor skrbelo...jaz osebno raje kupim starejši letnik z več kilometri in preverljivo servisno zgodovino, kot pa novejši letnik z manj kilometri in neznano servisno zgodovino ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala za info, je vse res, še posebej, ker med modeli različnih let ni nekih bistvenih razlik, kar se samega motorja tiče in tehnike. Sem pomirjen. Torej pregled motorja, preverba VIN številke, servisi itd... Morda kdo ve kak je DTK MOTO v Kočevju, kakšne izkušnje s tem prodajalcem? Ima eno Tuono, 2004, vzame v račun tudi staro za staro, kar bi mi bilo idealno, če bi se koliko toliko dobro zmenil, da vzame mojega Z750S v račun. Mi je nekoliko daleč, zato bi rad zvedel čimveč, preden se odpravim na pot do tja. Sicer pa, en lep dan in izlet z motorjem do tja sploh ni slaba ideja. Še enkrat hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede DTK moto v Kočevju sem jaz od drugih slišal več slabega kot dobrega, nimam pa nobenih izkušenj z njim osebno iz prve roke, tako da mogoče mu tudi delam krivico...če so se mi zlagali, lažem dalje...

Evo eno sliko moje, zdej ko sem jo opucal :D

20200527_203006.thumb.jpg.6327f6ccd9f5b6ec99c0bc77f7f28bc1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, do zdaj še nisem preveč dobrega o njih slišal ne, tak da ta Tuono pri njih verjetno odpade, ostane še samo 1 v MB, bo treba it gledat in upam, da mam srečo. Hvala za info.

Jaaa, lepotice so, ni kaj. Si imel kdaj tudi 1. generacijo Tuono? Nekak sem zadnja leta čisto pozabil na njih, zdaj pa ko sem jih "na novo odkril", pa sploh ne morem nehat gledat pa sanjat o njih, tak da vem, da dokler je ne nabavim ne bom imel mira :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Aprilia Tuono V4 2021: evolucija za maxinaked

Aprilia_Tuono_V4_(2)-kkTH--528x329@Gazzetta-Web_528x329.jpg.4e2dc6c0877b66e90cf895b14f2529e6.jpg

Aprilia predstavlja novega Tuona V4: Maxinaked iz Noaleja ima novo opremo in veliko tehnologije za izboljšanje udobja in zmogljivosti. Motor ohranja 175 KM moči in ustreza homologaciji Euro5. Cena še ni objavljena, na voljo je tudi tovarniška različica s polaktivnim vzmetenjem

Družina Tuono, sestavljena iz aktov Aprilia, se je rodila leta 2002 z motornim kolesom RSV Mille Tuono R Limited Edition, proizvedenim v samo 200 enotah, ki je oživilo dinastijo tega modela. Skozi svojo zgodovino se je goli Noale razvijal ob bok različici in nikoli ni izgubil tistih genov čiste športnosti, ki so ga od nekdaj zaznamovali. Leto 2021 se odpira s pomembnimi novicami: nekaj dni po uradni predstavitvi ekskluzivnega Tuono 660, novega medija italijanske znamke, prihaja naslednja generacija maxinaked Tuono V4.

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je vredno omeniti je, da ima kr nekaj prodajalcev “akcijo”.. za 13.900 odpeljes novo Tuno iz salona.. kar je cca 2k manj kot je bila par mesecev nazaj. Razen ce sem jaz narobe sledil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem tudi sam opazil. Zgleda, da so jih imeli v zalogi, pa se niso prodale. Pa RSV4 majo tudi. Sem use na tekočem :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pa sem končno zaključil še eno nadgradnjo...menjavo original cevi hladilnega sistema za Samco Sport silikonske :)

20210328_200558.jpg

20210403_145506.jpg

20210403_190625.jpg

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem jo kupil po dooolgem času spet :D 

Imel sem letnik 2007 Factory mislim da 9 let nazaj zdej mam pa 2008 :P

Priznam motor je cudovit in med poplavo novodobnih easy to ride igračk se vedno zanimiv.

Sprednji diski nekaj tresejo ampak to bom saniral predvidoma brez tezav. 

 

20210320_140050.jpg

20210320_140033.jpg

20210320_140155.jpg

20210320_140202.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Včeraj sem se končno lotil zadnjega Ohlins amortizerja na moji :D Sicer ga nisem še do konca sestavil, ker puša na batu kaže prve znake obrabe...sem naročil novo in jo še čakam, razen tega je pa že vse nared za sestavo in takoj, ko dobim pušo je amortizer v pol ure končan ?

20211019_150225.jpg

20211019_170519.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Zok pravi:

Tis cist nuar. :D

Gresne misli vzbujas... ...jest bi tud.:P

Ja pa dej ane :P Ampak je treba met par specialnih orodij, če hočeš nardit kot je treba ;) Lahko pa prideš mimo in ti pomagam :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nene, v mislih sem imel komplet projekt - resno razmisljam o menjavi Falcovih hladilnih cevi, tole rihtanje bremz je cisti rajc (no pa tud radialne celjusti si potihem zelim, Falco jih serijsko nima) - je pa vecina tega zame overkill. Ze serijske tehnike ne znam izkoristit do maksimuma, zato delam bolj na znizevanju mase, krajsanju prenosa, "glajenju" (pa tud visanju) moci - stvari, ki se poznajo tudi pri povprecnem vozniskem znanju.

Kolk priblizno sta te stala (oz. bolj konkretno - za koliko lahko dobim) kovana platisca, ce ni skrivnost? Je res tako ocitna razlika v obnasanju motorja?

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Zok said:

nene, v mislih sem imel komplet projekt - resno razmisljam o menjavi Falcovih hladilnih cevi, tole rihtanje bremz je cisti rajc (no pa tud radialne celjusti si potihem zelim, Falco jih serijsko nima) - je pa vecina tega zame overkill. Ze serijske tehnike ne znam izkoristit do maksimuma, zato delam bolj na znizevanju mase, krajsanju prenosa, "glajenju" (pa tud visanju) moci - stvari, ki se poznajo tudi pri povprecnem vozniskem znanju.

Kolk priblizno sta te stala (oz. bolj konkretno - za koliko lahko dobim) kovana platisca, ce ni skrivnost? Je res tako ocitna razlika v obnasanju motorja?

Pri meni.. so bile :D  Zadnjo OZ ima Jurko, ga lahko vprasas ce ti jo proda! Ena je sla k soforumasu, druga pa k enemu ki dela v KMCju, ga lah vprasas ce ti jo proda :) 

96D2B712-82B2-45AA-A540-F85D61A1E894.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oooo ti bogca, sm ti faus. :D

Z Jurkotom sem na vezi, ampak mislim, da me ne bo pocakala - preden se financno poberem iz tegale sranja in spet pridem na zeleno vejo (2 crasha v enem mescu + min 2 mesca bolniske, pa se trije servisi + servis avtomata na avtu me cakajo) bo verjetno ze prodana. Od ust si pa ne mislim jemat.

Al pa tud ne, mogoce pa (spet) scaram kaj. Samega sebe sploh ne presenecam vec. :D 

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, pa da postam update ;)

Kar nekaj časa sem čakal novo pušo od bata in ko sem jo končno dobil, sem lahko amortizer do konca sestavil in ga napolnil z oljem in plinom.

20211111_190406.thumb.jpg.4cfe64383ef8c32eacbab95ab121f006.jpg

Montaža vzmeti je bila odlična priložnost, da stestiram novo orodje za stiskanje vzmeti in moram reči, da sem z njegovim delovanjem zelo zadovoljen :)

 20211118_140534.thumb.jpg.e3ebaa8195191a76c24d422a559fbaca.jpg

Nato sem zmontiral amortizer nazaj na motor...

20211118_155803.thumb.jpg.06c60fb72d24409f1808d4355c096dd8.jpg

Potem mi pa ni preostalo drugega, kot da grem na testno vožnjo in preverim, kako se amortizer obnaša po obnovi :D Že prej se je motor peljal zelo dobro, ampak sedaj se pa še občutno boljše ;) Kljub mehkejši nastavitvi prednapetosti kot pred obnovo, je amortizer sedaj na račun boljše delujoče hidravlike trši kot prej :D Največjo razliko je občutit pri 150+ km/h skozi ovinke, ko je motor občutno bolj lahkoten in lepše drži linijo :) Se pa pozna tudi, da se pri močnejših pospeševanjih iz počasnejših in bolj tehničnih ovinkov motor zadaj manj poseda in posledično tudi prednji del motorja manj dviguje v zrak, kar pomeni, da se sedaj da še bolj pospeševat iz ovinkov :D Se pa boljše delovanje amortizerja pozna tudi na obrabi (predvsem) zadnje gume, ki jo sedaj obrablja še lepše kot prej in imam občutek, da bo tudi življenjska doba zadnje gume sedaj malenkost daljša :) 

20211119_144320.thumb.jpg.344120f9cd34136e584d51800a520c4c.jpg

20211119_144357.thumb.jpg.43628b1647217cc396211650b99ff64d.jpg

 

Z vožnjo bom za letos počasi zaključil, v planu je pa že par stvari za si malo skrajšat čas med zimo :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro si to opravil...:OK:. Je pa vrag, da se aprilia dobro pelje tudi s sklumpanim vzmetenjem :D ...Pa naj lastniki ostalih znamk ne zamerijo...Je pa vzmetenje poleg gum bistvena zadeva dobre vožnje...A delaš servis vzmetenja tudi za ostale apriliaše? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!