Jump to content

Aprilia Tuono 1000 R


dave the wave
DAMI34
Message added by DAMI34,

20210720_163932.jpg.009918e4c8c7c0018ec19779741bfd25.thumb.jpg.2e351ffd257cde141c95bfe6efe0cc97.jpg

Recommended Posts

Ob 3. 12. 2021 ob 11:46, hy650 pravi:

Dobro si to opravil...:OK:. Je pa vrag, da se aprilia dobro pelje tudi s sklumpanim vzmetenjem :D ...Pa naj lastniki ostalih znamk ne zamerijo...Je pa vzmetenje poleg gum bistvena zadeva dobre vožnje...A delaš servis vzmetenja tudi za ostale apriliaše? lp

Aprilia se tudi s puščajočim vzmetenjem pelje bolje, kot večina japoncev z normalno delujočim (lastniki japoncev brez zamere) :D Ampak šele z brezhibnim in dobro nastavljenim se pa pelje zares vrhunsko, si celo upam trdit, da še nisem peljal boljšega motorja, kar se ciklistike tiče :) 

Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 11. 2021 ob 18:53, speedfighttuning pravi:

da bo tudi življenjska doba zadnje gume sedaj malenkost daljša

@speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??...

Guma.jpg.2391df71b85f2001333d3271bba9dd15.jpg

TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu....

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

to ni poškodba, ampak bicompound guma

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 12. 2021 ob 13:44, MiNa pravi:

@speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??...

Guma.jpg.2391df71b85f2001333d3271bba9dd15.jpg

TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu....

To je Pirelli Rosso CORSA II, najbolj športna Pirellijeva guma takoj za supercorso, a je za razliko od supercorse precej bolj vsestranska in malo manj občutljiva na pogoje vožnje in kot taka bolj primerna za vožnjo po cesti. Guma je iz 3 različnih zmesi. To kar si označil, je prehod med srednjo in mehkejšo zmesjo ;)

Do tega pojava, da se na prehodu med dvema različnima zmesema naredi kot nekakšna razpoka (ki je v resnici precej površinska zadeva in nikakor ne upliva na voznost, niti varnost) ponavadi lahko pride iz dveh razlogov.

1. lahko do tega pojava pride, če je guma napumpana na previsok tlak. Ker se zaradi previsokega tlaka guma manj deformira, je manjša površina gume v stiku z asvaltom, kar pomeni večjo točkovno obremenitev na tisti del gume, ki je v stiku z asvaltom in posledično večje tveganje za "trganje" gume.

2. lahko do tega pride, če je guma preveč sveža. Za večkomponentne gume namreč velja, da je dobro če od proizvodnje do montaže in uporabe gume mine najmanj pol leta. 

Seveda so možni tudi raznorazni drugi vzroki, kot npr. nastavitve vzmetenja itd., vendar najpogostejša vzroka za ta pojav, sta zgoraj omenjena.

V mojem primeru je vzrok 2. točka, ki sem jo omenil, namreč ko sem montiral gumo ni od proizvodnje minilo še niti 5 mesecev... Se pa zaradi tega ne gre pretirano sekirat, ker (kot sem že omenil) je zadeva precej bolj površinska kot mogoče izgleda na sliki, pa tudi na momente se "razpoka" pojavi, potem se v nekaj 10 km spet "zabriše", pa se potem čez nekaj časa spet pojavi, enkrat na levi strani, drugič na desni itn. Nikakor pa se ničesar ne občuti ne na oprijemu samemu, niti na ničemer, kar bi uplivalo na samo vožnjo ;) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!