Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Janck

Priporočene objave

quote:

KATERO OLJE MI PRIPOROCATE ZA TA MOTOR - MOTUL POL SINTETICNO ALI SINTETICNO

Bolše je že ful sintetično, sploh če rad motor vejst poganjaš.

Če pa gledaš iz finančne strani in ti olje morda še celo papa (ja saj vem da je Honda)pa nali pol sintetično. SAm uporabljam v R1 pol sintetično, tu pa tam kaj dolijem. Jebat ga!

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ce koga zanima vem za okoli 20 litrov sintetike po ceni 2000 SIT za liter

Janck: Kolega tanka Motul 300V in mu nič ne kuri.

Miki: Katero olje pa lahko dobiš ?

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je dobro olje ga na motosvetu ne bo problem prodat. Bolj problem bo dokazovat kvaliteto če ni v original embalaži. Takoj kupim kakšnih 5 litrov.

Sonce naj sveti vsak dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Motul 300v, sam je kurba drag. Ghost, koliko pa ti popije tvoja R1 olja?

Dosti.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Motul 300v, sam je kurba drag. Ghost, koliko pa ti popije tvoja R1 olja?

Dosti.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

natankas olje pa dolijes bencin

Popravil/a - miki dne 10/04/2002 ob 09:36:25

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ponavadi , Furi kako sočno prilepi, no to ti vrnem prisežem. Sploh sedaj ko mam svojo stran saj boš vido hudiča.

Kar se olja tiče je tako, da če motor fejst poganjam že nalijem kake 2 dl.Če se vozim normalno, mi olja ne žere.

Tako da je vse povezano kako se voziš. JE pa težko reči, kolio olja, ja kaka 2 litra na sezono že vlijem ekstra not.

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

maxSI

Član

Član od: sreda, 24.04.2002 11:26

Objav: 72

Kraj: FKK

Objavljeno: 25 apr 2002 13:58 Zadeva: VTR Firestorm

--------------------------------------------------------------------------------

Končno sem spet med motoristi, namreč pravkar sem

kupil eno Hondico ( po 7 letih pavze ).

Sicer bo šele jutri na cesti, ker nimam časa za registracijo ipn.

Se vidimo ON THE ROAD.

Pozdrave vsem in srečno vožnjo

Max

LP, Max

Nazaj na vrh

pjotr

Član

Član od: ponedeljek, 06.08.2001 14:01

Objav: 126

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 25 apr 2002 16:11 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Ej, tale VTR-ka me že neki časa ful mika. Sm brau mal teste, spraševal lastnike in vsi ga samo hvaljo.

Dejstvo, da je dvovaljnik in da im poloklep mi je jako všeč, pa vozne lastnosti, pa navor, pa glas....

To bo skor gotovo moj naslednji motor, samo ne vem, če si bom privoščil novga al rajš rabljenga.

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Nazaj na vrh

Drekavac

Član

Član od: ponedeljek, 07.01.2002 0:49

Objav: 180

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 25 apr 2002 22:21 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

O Pjotr, pol sva pa že dva, a ne?

maxSI, ti kar mal zavidam tak strojček... a si novo kupil? Ker v ceniku od AS-a je ne najdem, je samo VTR SP2, F-ke pa ne...

Če si rabljeno, kolk je pa stara, pa kolk si dal zanjo, če seveda ni skrivnost... (jih v oglasniku sploh nič ni)...

LP,

Drekavac

drekavac@vavpycom.net www.vavpycom.net www.mkkamnik.com/forum

...da nije možda Drekavac, Drekavac iz tunela...

Nazaj na vrh

thundercat

Član

Član od: sreda, 14.11.2001 13:52

Objav: 435

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 25 apr 2002 22:26 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Pa koliko konjev ima, koliko stegne, kolik je pospešek od 0-100, kakšen je glas s original avspuhi- jih misliš zamenjat

Thundercat

Nazaj na vrh

billy

Član

Član od: četrtek, 31.05.2001 21:49

Objav: 186

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 25 apr 2002 23:00 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Vidim da vas zanima ta zadeva,pa ker jo mam trenutno že ene dve leti,če kogar kol kaj zanima naj vpraša kar ga zanima.

Nazaj na vrh

strom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 15:40

Objav: 1112

Kraj: Laibach

Objavljeno: 26 apr 2002 02:16 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Max, ne se fentat... na izi na začetku. Dolga pavza pa to...

No ja, sicer boš pa itak preveč presran za noret okol....

LP

Nazaj na vrh

pjotr

Član

Član od: ponedeljek, 06.08.2001 14:01

Objav: 126

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 26 apr 2002 09:05 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

Vidim da vas zanima ta zadeva,pa ker jo mam trenutno že ene dve leti,če kogar kol kaj zanima naj vpraša kar ga zanima.

Billy, a lahko primerjaš VTR-ko s Falco-om ?

Falcota sm vozu, pa se mi je zdi da nima glih tipičnih lastnosti dvovaljnika (dobra odzivnost od 4000 rpm naprej, prožnost...), ga je blo treba spravt na 6000 rpm, pol je pa noru... no, bil je testni motor, ki ga vsak tišči in čist možno je, da je bil precej zje...

Kako je to pri VTR-ki? Vozne lastnosti, poraba, prožnost, lega???

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Nazaj na vrh

miki

Uporabnik

Član od: četrtek, 14.06.2001 15:47

Objav: 929

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 22 avg 2002 13:50 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

max sedaj si pa lohka že dodobra stestrial vtr-ko. Daj napiši kaj konkretnega o tem motorju. Je na moji wanted listi

Nazaj na vrh

johan

Član

Član od: nedelja, 09.06.2002 10:47

Objav: 104

Objavljeno: 22 avg 2002 14:24 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

V pogovoru z lastnikom VTR se je ta pritoževal nad porabo.Drugače ni imel pripomb.Razn tega ,da ga je dvakrat vrgla na hrbet.A jo je vseeno prodal in nabavo cbr 600 f.

_________________

Einmal suzuki ,immer suzuki.

Nazaj na vrh

miki

Uporabnik

Član od: četrtek, 14.06.2001 15:47

Objav: 929

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 22 avg 2002 17:34 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

johan je napisal:

V pogovoru z lastnikom VTR se je ta pritoževal nad porabo.Drugače ni imel pripomb.Razn tega ,da ga je dvakrat vrgla na hrbet.A jo je vseeno prodal in nabavo cbr 600 f.

so kje kake konkretne številke glede porabe???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni

Član

Član od: nedelja, 03.06.2001 18:54

Objav: 185

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 okt 2002 13:12 Zadeva: Honda VTR..oklep,poloklep?

--------------------------------------------------------------------------------

Puzdrauleni !......prebral vse kar piše o VTR, v forumu.....po mojem mnenju, ni kej dost podrobnega napisano !

Me pa zanima...F varianta ima poloklep ? SP-varianta ma pa oklep...a se lahko ta oklep priredi za F varianto, ker meni ti poloklepi sploh niso všeč. Pa se tak oklep lahko sploh kje dobi? A je mogoče zadnje izpuhe speljati bolj pod sedež ?

Pol me pa zanima o moči..menda ima 110 konjev...Ker sm skos vozu štiri valje..okrog sto konjev in šesto kubikov, mam približno občutek kaj naj sto konjev pri štirih valjih pomeni. Verjetno je tu povsem drugače? Suzuki TL jih ima okrog 130+...se mi zdi da je ta VTR, pol kr mal švoh. A se jo da še kej odpret?

Še kakšno primerjavo s TL-om prosim, pa še kakšne informacije o voznih lastnostih VTR-ke, na podlagi vaših izkušenj, ne kaj piše v teh in onih motorističnih revijah.

Motoratorji če sm čist mim udaru, se opravičujem, takrat me čim hitreje zbrište.

Nazaj na vrh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj Gianni,ejga ka se ti zanimaš za Vtr-ko?Naj ti že na začitki puvem da vtr-ka F in pa SP-01(02),sploh nista primerljiva motorja,skupna jima je le zasnova motorja(agregata),to je V2 motor,pod kotom 90 stopinj.Vse ostalo je povsem drugačno(okvir,vzmetenje,namen),pa sp01 ma tud 130 konjev(na akrugl) in je čist resen dirkalni stroj.Vtr 1000f,pa je bolj umirjen in vozniku prjazn stroj(mehkejše vzmetenje,daljša medosna razdalja,ipd.),se pa da z njim prov spodobn pelat.Škoda da nisi pršu v soboto v Cerklje na mobikrog:so meli testno Aprilio mille in jo je lohk vsak preizkusu(njami) :shock: :D :!: Če pa hočeš vedet kaj bolj določnga vpraši(o VTR-ki 1000f),lohk se pa kaj oglasiš,pa boš probu :idea: :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj Gianni,ejga ka se ti zanimaš za Vtr-ko?Naj ti že na začitki puvem da vtr-ka F in pa SP-01(02),sploh nista primerljiva motorja,skupna jima je le zasnova motorja(agregata),to je V2 motor,pod kotom 90 stopinj.Vse ostalo je povsem drugačno(okvir,vzmetenje,namen),pa sp01 ma tud 130 konjev(na akrugl) in je čist resen dirkalni stroj.Vtr 1000f,pa je bolj umirjen in vozniku prjazn stroj(mehkejše vzmetenje,daljša medosna razdalja,ipd.),se pa da z njim prov spodobn pelat.Škoda da nisi pršu v soboto v Cerklje na mobikrog:so meli testno Aprilio mille in jo je lohk vsak preizkusu(njami) :shock: :D :!: Če pa hočeš vedet kaj bolj določnga vpraši(o VTR-ki 1000f),lohk se pa kaj oglasiš,pa boš probu :idea: :!:

Hojjj Billy....a veš, da sem se nate prvo spomnil ko sem pisal tale post. :wink: 8) Sm ti mislu kr pm poslat, pol sm pa reku, da bom mal počaku. :D Ja...spomladi če bodo finance ugodne, pa če se bodo obveznosti na faksu dobro izšle, bom malce presedlal. :) Zdej mam pa čas tuhtat, delat miselne primerjave, kej druzga itak ne morš. :(

Ja zelo bi ti bil hvaležen, za en krogec s tvojo hondo,(da nam kakšnga mačka v žaklju kdaj kupil :wink: ) je to res možno? :oops: :oops: :lol: ...,se priporočam za koštanje. Škoooooooodaaaaaaaaaa, ko nisem vedel za te testne vožnje Aprilie...sigurno bi se oglasil. Kej veš kdaj je kej podobnega na vidiku?

Ja VTR-ka mi je padla v oči. Želim si enkrat probat in vozit dva cilindra. Motorček mi je všeč, le jst bi dal gor oklep, ker mi kr manjka (optično), mogoče pa zato ker nism glih navajen na poloklep. Verjetno to ni možno ? O mašini pravijo, da je dovolj močna, lahko kej primerjaš s 600 kubiki in stotimi konji? Kako se kej pelje, gre rada v ovinek ????? Kaj ji bolj leži, kratki zaviti, al daljši hitri ovinki. Je mirna in natančna na liniji skozi ovinek? Dopušča globok nagib ? So tačke hitro na tleh ? Okvir in vzmetenje dobro prenaša pospeševanje skozi ovinek in iz njega? Menda nima možnosti nastavitve amortizerjev ? Je hitro brez sklopke na zadnjem kolesu? Kaj pogrešaš pri njenih voznih lastnostih in agregatu in kaj te moti? Pol si A.Mile vozu na Mobikrogu? Lahko kej primerjaš z VTR-ko? Lahko narediš mogoče kakšno primerjavo s CBR900RR?

Prideš kej knam na obisk ? V Nedeljah smo se dobivali na Podmeji, zdej se pa v Nedeljo dobimo v Pizzeriji Polna Luna (zimski termin), prihodi kej naokoli, da skupaj kej spijemo in kakšno motoristično udarmo. Poglej pod Zasavski topic, si vljudno vabljen da nas obiščeš. 8)

Pozdrav v Posavje ! :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf si mi dal dela,tko da ne vem če bom vse zmogu v enem kosu.Se prav da si ZZR-ja prodal?Prauš zdej pa k novim zmagam(makinam)naproti!Kr ne vem kje naj začnem.Ti si verjetn bolj racerski pa bi ti tud bolj pasal kakCBR,kot VTR.Mislim da se trenutno v ponudbi(oglasih)nahaja cel kup teh motorjev za kolk tolk normaln dnar,sploh v primerjavi z drugimi,tko da bi ti najbolj priporoču CBR900rr,letnik tam okoli98,99.Kar se VTR-ke tiče,jo lohk primerjam s CBR-ko,ki sem jo mel prej.Motor se skozi ovinke zlo lahko pele,raj ma dalše hitrejše ovinke kot krajše in pri tem je zlo miren,CBR-ka je pr veči brzini bolj nemirna.Vzmetenje je nastavljivo in motor se da naštimat kr solidno,je pa v primerjavi sCBR-o mehkejši,kar pa je na naših cestah(zj......) kvečjemu prednost,le v hitrih prenosih teže iz enega v drug ovink,je zarad tega in pa večje teže bolj trom(počasen).Drgač pa gre v ovink zlo rad in brez matraja,pa tud konju ma za moje pojme dost,pa za tiste ko znajo se po zadnjem pele brez problemu(jest ne,le nehote pri hitrem spelavaji).Ma pa slabo zaščito pred vetrom,tko da nad 150km/h,se morš kr fajn zložt pod šajbo da te ne sčeha.V primerjavi s šeststotaki se pele pod velik manjšimi obrati in ga ni treba gont v obrate da bi se hitr pelu.Če bi ti recimo svojga ZZR-a gonu v drugi na 10000 obratu se bi jest za tabo pelu v treti z 6000 obratu z istim tempom kot ti,pa še z bremzajem se ni treba tolk ukvarjat,ker mašina dost sama zavira(kar se mi zdi poglavitna prednost dvovaljnika).Zele pa morm nehat kr grem na malco,sem se skor mal utrudu;se še slišma 8) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

perimund Objavljeno: 6 May 2003 @ 09:25

Vajenec

Skupina: Člani

Objav: 104

Član št.: 1428

Član od: 11.02.2003

mogoče je malo offf topic ampak vseeno -> Ice ti bi mogoce vedel VTRke imajo "švoh" vilice - problem se pojavi pri dušenju -> pre hitro vračajo nazaj - in občasno prihaja do navedenih težav ("plin" imam zategnjen do konca), dočim vzmet je dovolj trda in "dol gredo vilice na trdo - problem je kot sem napisal v vracanju nazaj gor.

Zdej pa vprašanje -> Ima kdo izkušnje z predelavo prednjih vilic (ali obstaja kak racing kit?? - dušilke), kot sem razbral iz tegale topica mi blažilec na krmilu ne bo veliko pomagal...

--------------------

Ce te ko šaltaš iz 2. v 3. ne vzdigne vsaj pol metra - nisi nč naredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko zamenjas fedre in olje.cena je nekje € 70-100.- odvisno od modela in feder (firme).dela za to je cca. 30-60 min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice a bo to odpravilo problem?

ce pravilno nastavis vzmetenje je verjetno.IKE bi lahko vec o tem vedel ali kdo,ki je podobne stvari ze sprobal.probaj pogledati v kaksen VTR-forum.kolikor sem slisal so na zacetku,ko je VTR prisel na trg in se ni bilo feder za zamenjavo nekateri montirali blazilec krmila in bili zadovoljni.zadeve nadalje nisem spremljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jest mam par vprasanj glede VTR (F)!

Tuki na forumu vidim, da jo vsi ful hvalte in ne more nobeden nic slabega povedat.

A je res tok dobra? Ker jest o njej nisem slisal prevec dobrih stvari, baje je ful

prisilna drža tko da ni za dolge fure, pa da ma prevelko porabo...

Samo men je tko všec, da si jo bom enkrarat ziher kupu, zanima me samo se

vaše mnenje, pa nej se kdo pove kaksno pomankljivost tega motorja.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki na forumu vidim, da jo vsi ful hvalte in ne more nobeden nic slabega povedat.

A je res tok dobra? Ker jest o njej nisem slisal prevec dobrih stvari, baje je ful

prisilna drža tko da ni za dolge fure, pa da ma prevelko porabo...

Dejstvo je, da je motor odličen (motor, navor, vozne latsnosti...) in predvsem čisti športnik ... zato mu prisiljene drže in neudobnosti ne moreš/smeš zamerit.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tud poraba je pri sportnikih vecja (js mam 125ko, pa ma vcasih tud nad 8 litrov!!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je tudi do 10+ l/100 km.sprobano.drza drugace zame ni primerna,sem navajem malo manj origamija. :) pri prvi seriji je tank "neuporaben"; ne mores ga sprazniti (vseh 16 l),izgleda kot tovarniska napaka (?!).tankati je tako potrebno tudi na 90-110 km.

masina in podvozje drugace zelo uporabna.moci in navora dovolj tudi za "potovanje" v dvoje (ceprav ne vem kdo bi se prostovoljno vzadaj peljal),pomankanje je nenastavljivost prednjih vilic (vsaj prve serije).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam par vprasanj glede VTR (F)!

Tuki na forumu vidim, da jo vsi ful hvalte in ne more nobeden nic slabega povedat.

A je res tok dobra? Ker jest o njej nisem slisal prevec dobrih stvari, baje je ful

prisilna drža tko da ni za dolge fure, pa da ma prevelko porabo...

Samo men je tko všec, da si jo bom enkrarat ziher kupu, zanima me samo se

vaše mnenje, pa nej se kdo pove kaksno pomankljivost tega motorja.

Hvala!

Jst mam to stvar- je odličen motor. Nimam ene pripombe-pokur tolk kokr jo tišiš tko k vsak težkač. Drgač jo pa prodajam-od včeraj. To je premočno grem na mal bl easy vožno(kšn Varadero ;) )-mam dost te rakete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!