Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Janck

Priporočene objave

kako pa maš zamenjane prenose? moja 1000f nad 150Km/h laže okrog 10%, raj mal več, brez da bi menjal prenose

Kakršn lastnik tak motor :P:D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa maš zamenjane prenose? moja 1000f nad 150Km/h laže okrog 10%, raj mal več, brez da bi menjal prenose

Pa si 100% da imaš original? Spredaj imam en zob manj.... Sem včeraj malo bolj stestiral koliko laže... Po števcu je bilo 150 km/h, po gps-u pa 135km/h...

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakršn lastnik tak motor :P:D

:P nobody's perfect :D

Pa si 100% da imaš original? Spredaj imam en zob manj.... Sem včeraj malo bolj stestiral koliko laže... Po števcu je bilo 150 km/h, po gps-u pa 135km/h...

eeem u bistvu nisem :blush: De ne zgublam časa z iskanjem :whistle: Pliz še mal podpri mojo lenobo, pa povej, kolk zob majo originalni verižniki.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P nobody's perfect :D

eeem u bistvu nisem :blush: De ne zgublam časa z iskanjem :whistle: Pliz še mal podpri mojo lenobo, pa povej, kolk zob majo originalni verižniki.

Original je 16-41...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Salieri: hvala! je original, in laže malenkost manj od 15% :blush:

ena lepa veta iz akrapovičeve razstave v Bistri

post-1354-0-00479700-1315386075_thumb.jpg

če komu manjka mal moči, bi tole znalo pomagat. :evilgrin: (razn če jo to prazn, takozvani mock-up motor :cry: )

post-1354-0-26698800-1315386305_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Zima čas za igranje v garazi...

Naša je dobila se Braking diske grem zdej mal v garažo ;) upam, de je se kaksen percek v hladilniku.

Me pa zanima kdaj ste menjali napenjalce verige.

Na E-bayu še nisem zasledil napenjalcev kot jih na veliko montirajo (ne original ) zgleda precej boljsi kot original.

Pa mislim da je brez vzmeti da se ga enostavno privije.

aja Salieri, nočem prodat drsnikov, ker vem da motorja ne morem prodat.

Pri nas je zelo malo ljudi ki cenijo recimo mojo bolj kot eno ki je cist originalna in prečikana...

Pač sem probal če bi ratal bi vzel SP-jko dveh motorjev nočem imeti doma.

Oziroma lahko je vtr (F ali SP) pa se en za daljse voznje...

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zima čas za igranje v garazi...

Naša je dobila se Braking diske grem zdej mal v garažo ;) upam, de je se kaksen percek v hladilniku.

Me pa zanima kdaj ste menjali napenjalce verige.

Na E-bayu še nisem zasledil napenjalcev kot jih na veliko montirajo (ne original ) zgleda precej boljsi kot original.

Pa mislim da je brez vzmeti da se ga enostavno privije.

aja Salieri, nočem prodat drsnikov, ker vem da motorja ne morem prodat.

Pri nas je zelo malo ljudi ki cenijo recimo mojo bolj kot eno ki je cist originalna in prečikana...

Pač sem probal če bi ratal bi vzel SP-jko dveh motorjev nočem imeti doma.

Oziroma lahko je vtr (F ali SP) pa se en za daljse voznje...

T

Saj ni panike glede drsnikov.... Ja, vem kako je, ko sem jaz prodajal je bilo isto (primerjali z VTR-kami, ki so v katastrofalnem stanju), sploh pa tvoja, ki ima kar nekaj dodatne opreme...

Jaz sem napenjalce verige menjal letos, skupaj so bili menjani že drugič (oz. ne drugem cilindru drugič, na prvem prvič). Prvič je napenjalec zatajil pri okoli 30.000, sedaj pa sem jih preventivno menjal pri 55.000 km... Dal sem pa originalne, sicer pravijo na tujih forumih, da so isti šit kot so bili tisti v prvovgradnji (da lahko fedra ravno tako poči)..

Najboljše kar pa se da dobiti pa so tile http://www.vtr-higgens.de/shop/index.php?page=1389575334&f=1&i=2010285511&s=1389575334 . Tip je kar nekaj časa s svojo ekipo gruntal kako narediti te napenjalce trotl-ziher, sedaj jih prodaja v nemčiji kot po tekočem traku, še nekateri Honda-servisi kopujejo od njega... Je pa cena kar zasoljena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni panike glede drsnikov.... Ja, vem kako je, ko sem jaz prodajal je bilo isto (primerjali z VTR-kami, ki so v katastrofalnem stanju), sploh pa tvoja, ki ima kar nekaj dodatne opreme...

Jaz sem napenjalce verige menjal letos, skupaj so bili menjani že drugič (oz. ne drugem cilindru drugič, na prvem prvič). Prvič je napenjalec zatajil pri okoli 30.000, sedaj pa sem jih preventivno menjal pri 55.000 km... Dal sem pa originalne, sicer pravijo na tujih forumih, da so isti šit kot so bili tisti v prvovgradnji (da lahko fedra ravno tako poči)..

Najboljše kar pa se da dobiti pa so tile http://www.vtr-higge...11&s=1389575334 . Tip je kar nekaj časa s svojo ekipo gruntal kako narediti te napenjalce trotl-ziher, sedaj jih prodaja v nemčiji kot po tekočem traku, še nekateri Honda-servisi kopujejo od njega... Je pa cena kar zasoljena...

Sem pa pozabo omeniti, da lahko tukaj http://www.dannermot...ng_technik.html pa kupiš ročno nastavljive (tako kot praviš ti @T, ki so brez fedre) napenjalce verige...

Tako pri Higgensu kot pri Dannerju sem že naročeval kaj, tako da se ni kaj za bati...Sem denar nakazal, čez par dni je bilo naročeno že tukaj...

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nehaj že rajcat s to tvojo hondico :grim

Katere diske pa si dal to gor? Cena?

Amortizerje si dal samo pošpricat ali si jih tudi speskal?

S čim pa čistiš zavorne čeljusti, da se tako lepo svetijo?

Daj zdaj kako slikico celega motorja.... .)

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nehaj že rajcat s to tvojo hondico :grim

Katere diske pa si dal to gor? Cena?

Amortizerje si dal samo pošpricat ali si jih tudi speskal?

S čim pa čistiš zavorne čeljusti, da se tako lepo svetijo?

Daj zdaj kako slikico celega motorja.... .)

Diski so Braking, cena :) 50€ za rabljene iz zbite...

Prednje vice sm seveda speskal (steklene perle) in prebarval, isto zadnjo vilco

Čeljusti pa samo čistim ;) najbrz pomaga ker ma res samo 40.000 :)

Bom poslikal sam de jo kej vn pelem

šponar je (če se prav spomnim) okoli 30-40€/kom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski so Braking, cena :) 50€ za rabljene iz zbite...

Prednje vice sm seveda speskal (steklene perle) in prebarval, isto zadnjo vilco

Čeljusti pa samo čistim ;) najbrz pomaga ker ma res samo 40.000 :)

Bom poslikal sam de jo kej vn pelem

šponar je (če se prav spomnim) okoli 30-40€/kom

Nekje tu stanejo šponarji ja....

Sicer moje čeljusti tudi ne zgledajo nič kaj bolj slabo (?za skoraj 60.000km?), vendar ena malo daljša fura pa so isti....

Čistim pa jih ponavadi z nekim sprejem za mašino avtomobila razmastit.

Sedaj sem nabavil brake cleaner, pa moram probat, če bo kaj boljše očistil.

Sem nabavil prejšnji mesec nov akumulator...Sedaj še samo nove gume obut, pa je pripravljen za naslednjo sezono...

@T

Kaj imaš za gume na tvoji VTR? Jaz trenutno vozim z Sportsmart zadaj, qualifier2 spredaj....Mislim dat oboje Sportsmart, vendar sem pripravljen sprejet

tudi kakšen drug predlog....

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje tu stanejo šponarji ja....

Sicer moje čeljusti tudi ne zgledajo nič kaj bolj slabo (?za skoraj 60.000km?), vendar ena malo daljša fura pa so isti....

Čistim pa jih ponavadi z nekim sprejem za mašino avtomobila razmastit.

Sedaj sem nabavil brake cleaner, pa moram probat, če bo kaj boljše očistil.

Sem nabavil prejšnji mesec nov akumulator...Sedaj še samo nove gume obut, pa je pripravljen za naslednjo sezono...

@T

Kaj imaš za gume na tvoji VTR? Jaz trenutno vozim z Sportsmart zadaj, qualifier2 spredaj....Mislim dat oboje Sportsmart, vendar sem pripravljen sprejet

tudi kakšen drug predlog....

Jest mam trenutno GP 211 spredi mislim da mehko zadi endurance (res ne vem)

Najboljši komplet mi je bi SportSmart.

Osebno je bila najboljsa guma vedno D208 sam jih ni vec ;)

Sport Smart mislim da je kar prava odlocitev, GPjk mam se za en kratek obisk kakega dirkališča pol pa siurno SS nazaj gor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Evo koncno sem naredil nekaj kilometrov in lahko napisem da Braking deluje res dobro :)

Bremze so kar švohcane original, na moji je Zavorna črpalka od 1000RR, kovinske lajtnge Braking diski pa nove ploščice...

Dela :)

Za napenjalc verige (v motorju) sem preverjal in če se ne sliši ni nobene potrebe menjat.

Zamenjal sem ji se olje in filter.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater je lepa ta tvoja VFRka :D Zadnjič sem jo na a.netu gledal in me po eni strani prav mika :D Dve stvari me samo na VFRkah motita...doseg z enim tankom in to da se sopotnik nima kje prijet vzadaj. Drugače je pa prav sexi motorček to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VTR :)

Hja doseg je če si zelo priden 180Km

Sopotnica ne pogresa nič ;) je motor še iz časov ko so delal normal size :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VTR :)

Hja doseg je če si zelo priden 180Km

Sopotnica ne pogresa nič ;) je motor še iz časov ko so delal normal size :)

Resm maš lepo. a to si brakinge iz une srebrne zbite kupil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SP-02 ja... mogoče :)

Posteno povedan cegu in čist neuporabno sam :grim must have

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SP-02 ja... mogoče :)

Posteno povedan cegu in čist neuporabno sam :grim must have

Ne bi se strinju s tabo, da je bla tole poštena izjava :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!