Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jax

Triumph Daytona 675

Recommended Posts

jax

Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:

Triumph 675 Triple

In tudi podatek o moči:

It will make 123bhp and make peak power at 12,200rpm.

Vir...

Še fotka:

post-2284-1126684251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax

Še par zanimivih informacij:

Triumph claims roughly 123 horsepower at the crank and a dry weight of 363 pounds. Expect the Daytona 675 (an in-line three-cylinder) to be extremely narrow at the rider's knees (narrower than any of the current 600cc, four-cylinder Japanese sport bikes).

Vir...

Share this post


Link to post
Share on other sites
flero

...lep, lep...najbolša izbira za supersport...

p.s. :topic: ...margo, nč ne obveščaš :angry: ...hehe :P

lp flox

Share this post


Link to post
Share on other sites
flero

...še dve slikce in nekaj podatkov...samo pozicija bo pa spet wrist killer-ska :grrr :grim

lp flox

post-2086-1126725180_thumb.jpg

post-2086-1126725213_thumb.jpg

Edited by flero

Share this post


Link to post
Share on other sites
a

Sem bral primerjalni test z japonsko konkurenco. Motor je sicer bil predprodukcijski vendar so bili testniki zelo navdušeni. Dobil sem celo občutek da skoraj ne verjamejo da je tako dober. Dobra alternativa japoncem z nekaj več imidža. Prvi triumph ki zna resno mešat štrene, čeprav po mojem je r6 spet naredila velik korak.

V milanu pa sta r6 in triumph 675 zagotovo bila zvezde salona

Share this post


Link to post
Share on other sites
P182

Sem bral primerjalni test z japonsko konkurenco. Motor je sicer bil predprodukcijski vendar so bili testniki zelo navdušeni. Dobil sem celo občutek da skoraj ne verjamejo da je tako dober. Dobra alternativa japoncem z nekaj več imidža. Prvi triumph ki zna resno mešat štrene, čeprav po mojem je r6 spet naredila velik korak.

V milanu pa sta r6 in triumph 675 zagotovo bila zvezde salona

kje se da prebrat ta test :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gnoj
Sem bral primerjalni test z japonsko konkurenco...

Objavil je angleški RiDE magazin v posebni prilogi novemberske številke.

Le kateri bi zmagal na japonskem testu... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Objavil je angleški RiDE magazin v posebni prilogi novemberske številke.

Se da to kje na netu najt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a

Le kateri bi zmagal na japonskem testu... :hmm:

Nisem rekel da je zmagal, niti to niso rekli testniki. Za razliko od nekaterih nemških revij so angleške zelo fer in triumph še ni nikoli zmagal v primerjalnih testih. Mogoče kdaj speed triple.

Je pa v prilogi predstavljen kompleten razvoj motorja v reviji so se pa zapeljali z njim in z japonci.

Na žalost sem revijo pozabil doma in do januarja ne grem domov. Če pa bo takrat še zanimanje pa lahko poslikam in spravim gor......

Edited by a

Share this post


Link to post
Share on other sites
a

za supersport ma mal preveč ccm-jev ,pa še rekl so da nimajo namena dirkat z njim(Triumph)

Kubatura je prov primerna za supersport. Je vmes med 4 cilindri 600 in 2 cilindra 750. Tako da s tem ne bo problemov. Za Angleško supersport prvenstvo ga že pripravljajo, seveda v privat rokah. Tako da mogoče tud svetovno ss ne bo problem če se bo izkazal......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Red

Sodeč po prvih testih (nemški PS, povzetek prvih vtisov alana Catcharta) je izdelek precej razburljiv tako s tehnične plati kot po vtisih s prvih voženj.

Arrow ima nared race izpušni sistem, z novim mapingom in ostalimi finočami (race ready) je govora o 130 PS na kolesu.

Prvi primerki pri meritvah moči na kolesu prekašajo lani vodilno 636.... :) :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Ime je skupno...

Sicer pa to sploh nima veze z naslovom teme, mar ne?

Dejstvo je, da je ta mala Daytona prav svez veter v dolgocasni ponudbi 600 cc motorjev. Tako po svoji obliki, motorju, zvoku, kot (baje) po sposobnostih...

Kako se bo pa prodajala, pa bomo videli. Triumph itak nikoli ni stremel k ne vem kako velikim serijam. Dejsto pa je, da njihova 4 valjna 600 serija (TT, daytona 600, daytona 650) ni bila slaba... Dalec od tega, bili kar konkurencni japonckom, edino cena in navor pri malih obratih jim je povzrocal tezave...

Edited by wind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!