Skoči na vsebino

Triumph Daytona 675


jax

Priporočene objave

Na zalost ne bos dobil veliko odgovorov iz prve roke, so pa pri ta novi (2009) na testiranjih pri menjalniku opazili napredek. Kupi jo, pa potem porocaj... :grim :grim :grim

MCN test Daytone pravi: Gearbox mods have banished the sticky-shift feel. A bo v redu? :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

je lep, vrjamem, da tud hiter. ima pa konkurenca nekoliko bolj preverjeno kvaliteto in ugodnejše cene, tako da mi ne diši preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja itak...zato se jih tolko vozi po naših cestah, sploh trijumfovih športnikov... :unsure: Če bi folk res verjel v, po tvojem mišljenju, izjemni kvaliteti, bi blo cca. 1000 % več motorjev te znamke na cestah, pa še pol bi njihovo število blo relativno ''tu negdje''.

na nek način se strinjam s to izjavo.. ko sem prvič videl 675-ko sem bil rahlo razočaran nad zadkom, ki mi je deloval zelo ceneno :/

drugače pa verjamem, da je kvaliteten motor, eden izmed razlogov, da pa jih je na naših cestah v tako redkem številu pa je zagotovo to, da jih v sloveniji ne prodajajo na vsakem vogalu, kot naprimer yamaha.. seveda pa igra cena tud svojo vlogo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi se vi to kdo ima daljsega/lepsega/debelejsega/ravnega/hrapavega/hitrega/whatever pogovarjati nekam drugam ?

lahko tudi odprete temo na to.

TO je tema samo o daytoni 675. torej nobena japonska, italijanska, ameriska, angleska ali drugacna karjola ne spada sem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečemo da je nekaj posebnega, da je najboljša in da nima konkurence pa zagotovo ne. Saj bi jo že kakšel mal bol 600 tak tako našibal da bi blo veselje.

Sedaj pa če ti pomeni ta posebnost in rariteta in vzameš vzakup takšno višjo ceno je to ok. Vse drugo pa odpade. Kaj zato ki je anglež je najbolj al kaj ?

Vsi angleži so neki united, na koncu vsi popušijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah pubeci, ce bi ta tema imela 100 strani, bi razumel, da ne berete vsega, pri 7. bi se pa ze lahko potrudili in nehali z nabijanjem na pamet. Ce bi, bi si lahko prebrali dejstvo, da trenutno med 600-taki (in se kaksnih 150 ccm vec) prenovljena Daytona 675 spet ponuja najvec na cesti in na dirkaliscu.

Verjetno zato, ker je united. :lol1:

Sicer pa pocakajmo na rezultate letosnjega Masterbike-a in se pustimo (spet) pozitivno presenetiti. :evilgrin:

Cena, jah NI sitnica. :whistle:

Popravljeno . Popravil T-boy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečemo da je nekaj posebnega, da je najboljša in da nima konkurence pa zagotovo ne. Saj bi jo že kakšel mal bol 600 tak tako našibal da bi blo veselje.

Sedaj pa če ti pomeni ta posebnost in rariteta in vzameš vzakup takšno višjo ceno je to ok. Vse drugo pa odpade. Kaj zato ki je anglež je najbolj al kaj ?

Vsi angleži so neki united, na koncu vsi popušijo...

In potem svizec zavije čokolado!

Pa poglejmo malo natančneje. Triumph Daytona 675 je bila prvič predstavljena leta 2006. Že v začetku je požela ogromno zanimanja saj je s 3 valjnem motorjem najožja. Prav tako je z lahkoto kunkurirala Japoncem kar se tiče estetskega oblikovanja in predvsem po tehniki. Pri tem dobila zapovrstjo laskavi naslov za najboljšega 600 ccm superšpotrnika v svojem razredu. Zanimivo je, da je bil motor na enem izmed testov celo za malenkost boljši v določenih segmetih meritev od Suzuki-jevaga 750 GSX-R! :worship: :naughty: :whistle:

V treh letih ni doživel prav nobene prenove, kar samo po sebi priča o njegovi kvaliteti in odličnosti na vseh nivojih.

Za to leto je Daytona doživela prve popravke in s tem poskušala obdržati laskave nazive najboljšega med najboljšimi.

Na novo bodo popolnoma nastavljive 41mm vilice "upside down", na novo posodobljen zadnji amortizer "monoshock" .

za 3 KM je močnejši tudi motor, ki ima sedaj 128 km. Rdeče polje se začne sedaj 400 v/min višje torej, 13900 v/min.

Za še boljše ustavljanje skrbita sedaj dva 308 mm velika koluta z radialno vpetimi Nissin čeljusti. S tem pridobi še 15% več zavornega učinka. :worship:

Okvir je izdelan iz Alu litine in je s 8.7 kg še vedno najlažji v svojem razredu. :worship: Nova Daytona tako tehta za 3kg manj, kar pomeni 162 kg. :OK:

Pri tem so polepšali tudi armaturno ploščo, na kateri je merilec trenutne porabe goriva, merilec časa kroga kateri beleži najvišjo in povprečno hitrost za vsak krog posebej. Dobila je tudi ostrejše linje ter nekoliko bolj zašiljene sp.žaromete.

A bi bi še kdo rad kaj?

Ne morem razumet, da lahko nekdo kao poznavalec motorjev primerja Daytono 675 z 1000 ccm motorjem. Podn! :BUA: :topic:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu ne razumeš povsta. ni najbolji in najlepši motor :trance_33_sleep:

je pa zmagovalev vseh testov :winkiss: v klasi 600 in malce navzgor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu ne razumeš povsta. ni najbolji in najlepši motor :trance_33_sleep:

je pa zmagovalev vseh testov :winkiss: v klasi 600 in malce navzgor

whatever... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu ne razumeš povsta. ni najbolji in najlepši motor :trance_33_sleep:

je pa zmagovalev vseh testov :winkiss: v klasi 600 in malce navzgor

Sej lahko prebereš še enkrat. Prpelji to DAYTONO al kako se reče pa bova probala kaj bolj šiba :)))

Tudi meni govorijo pupe po forumu da so ne vem kaj in pošiljajo slike od - Mendes, Jolie.

Ne vervam nič dokler ne vidim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej lahko prebereš še enkrat. Prpelji to DAYTONO al kako se reče pa bova probala kaj bolj šiba :) ))

Tudi meni govorijo pupe po forumu da so ne vem kaj in pošiljajo slike od - Mendes, Jolie.

Ne vervam nič dokler ne vidim

se vidi da si mlad in naiven :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu ne razumeš povsta. ni najbolji in najlepši motor :trance_33_sleep:

je pa zmagovalev vseh testov :winkiss: v klasi 600 in malce navzgor

V klasi 600 sigurno ni zmagovalec, ker ima 75 kubikov več. Navzgor po kubitaži cca 750 je pa velik poraženec.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V klasi 600 sigurno ni zmagovalec, ker ima 75 kubikov več. Navzgor po kubitaži cca 750 je pa velik poraženec.

L.p.

Ajde, deco, dosta više ... smučilo mi se. Idite grickajte i šutite.

Ker ima tri valje, je odstopanje dovoljeno ... tako kot so bili 600-kubični štirivaljniki v isti klasi z 750-kubičnimi dvovaljniki ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V klasi 600 sigurno ni zmagovalec, ker ima 75 kubikov več. Navzgor po kubitaži cca 750 je pa velik poraženec.

L.p.

no tomažeki vam bom malce obširnejši test prilepil pa veselo branje

http://www.motorcycle-usa.com/photogallery...a_quartmile.gif

http://www.motorcycle-usa.com/9/516/Motorc...aytona-675.aspx

no ni zmagovalec testa je pa zelo primerljiv motocikel

aja po domaće nahćije vsako 600 kubično japonsko kolarnco :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki razumete:

"Freude" ist auch das Stichwort, wenn es um die heimliche Siegerin dieses Vergleichstests, die Triumph Daytona 675, geht. Pure Freude sogar. Die Modellpflege gelang perfekt, die Briten machten aus einem ohnehin sehr guten Motorrad ein noch besseres. Mit der neuen und exzellenten Pirelli-Supercorsa-SP-Bereifung ist die 675 noch handlicher, besitzt etwas mehr Spitzenleistung und einen nach wie vor bärenstarken mittleren Drehzahlbereich, außerdem ein zwar sportlich hartes, aber sehr fein ausbalanciertes Fahrwerk und einen Sound sowie eine Spontanität, die einem wohlige Schauer über den Rücken jagt. Die Triumph ist ganz dicht dran am perfekten Sportmotorrad. Nicht nur im 600er-Feld, sondern klassenübergreifend. Etwas weniger Druck auf den Handgelenken, ein ABS – das wär´s. Beides bietet die Honda CBR 600 RR, die sich vor allem aufgrund der zukunftsweisenden Bremstechnologie und der perfekten Ergonomie den Testsieg nicht nehmen lässt. Die neue grüne Welle muss also noch ein wenig warten.

:OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!