Skoči na vsebino

Triumph Daytona 675


jax

Priporočene objave

Kolikor jaz razumem nemško, je Honda CBR 600 RR nabila tale tvoj Triumph. :worship:

P.S.: Mi je pa zelo všeč tudi Daytona

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh......... "nabila". ste vsi samo v dveh pozicijah ........I/O ?! ali obstaja za koga tudi, recimo, 25%, 33%, 80% ?!

"malenkost manj pritiska na zapestju in ABS. to bi bilo to."

ja res. CBR je nabila daytono. :doze: :kava:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh......... "nabila". ste vsi samo v dveh pozicijah ........I/O ?! ali obstaja za koga tudi, recimo, 25%, 33%, 80% ?!

:grim :grim :grim , 94,7%. Saj zato sem prilepil to oceno, kljub"porazu" Daytone. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se jezit, nisem tako poniževalno mislil. Povedati sem samo želel, da je bila CBR bolje ocenjena. :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, da se v tem primeru nobenemu ne zdi sporen ABS na CBR-ki. saj je ja toliko tezji motor potem.

da ne govorimo o zavornih zmogljivostih, katere vsak kuferejser bolje obvlada in je ABS samo balast na tem motorju. :evilgrin:

kaj je bistvo vsakega taksnega testa:

izvleces ZASE relevante podatke in si na podlagi teh ustvaris _priblizo_ predstavo kako bi se _lahko_ motocikel obnasal pod tvojo ritjo. niti pod razno pa ni primerjalni test merodajen za vsakega, ker smo si prevec razlicni; tako v okusih kot pri "znanju" izkoriscanja zmogljivosti motocikla.

pa smo spet :topic: . :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daytona je dober bajk. mašina kar vleče in vleče, ko presedeš na 600-taka z vrstnim 4-valjnikom ti ni jasno, zakaj nikamor ne gre... mogoče na grobniku ne bi bilo take razlike, mogoče bi ga kakšna R6 celo nascala, ampak na cesti ali pa kakšni bolj zaviti pisti je pa trovaljnik v prednosti

se mi zdi, no

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

Pozdrav vsem. Sem lastnik Daytone že od leta 01/2007. Prav tako je moje podjetje pooblaščeni zastopnik Triumpha za Slo. Na voljo sem za vsa vpračanja.

Dejan Dobrijevic

www.spanik.si

www.trening-varne-voznje.si

<a href="http://www.triumph-motocikli.si" target="_blank">www.triumph-motocikli.si</a>

Pozdravljeni , ker vem da ste Triumphovci prav posebni ljudje , vam pripada tudi poseben izpuh MASS

Imamo homologirane izpuhe za vse modele Triumphov

www.(Zbrisano&#33; Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

post-4713-126025495217_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...
:hmm: prebrala vseh skromnih 7 strani, uporabnega nic, zgleda da bo o daytoni treba razpravljat na kakem tujem forumu. Mogoce se pa vseeno najde se kak lastnik teh angleskih zverin :P.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: prebrala vseh skromnih 7 strani, uporabnega nic, zgleda da bo o daytoni treba razpravljat na kakem tujem forumu. Mogoce se pa vseeno najde se kak lastnik teh angleskih zverin :P.

stroj pac... o tem ni kaj za razpravljat :grrr

drugace pa cestitk k nakupu......

bos pa presenecena nad navorom, ki ga moped ima......

motor je isti kakor na streetu le da ima par km vec.......

vodljivost fenomenalna, zavore zelo dobre.....

bil 2009 najboljsi po tujih testih ps.. motorad v klasi 600.... oz to je to...

servisni intervali na 10.000...... poraba 6l........

edina slabost da se 1050 daytone ni :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po prvih 20 kilometrckih lahko recem da mašinca ni samo lepa za pogledat ampak se tudi lepo pelje. po prvem obcutku je vse kar pravijo o lahkotnost voznje in obilici navora res. kej vec pa povem ko bom imela kak km vec za sabo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po prvih 20 kilometrckih lahko recem da mašinca ni samo lepa za pogledat ampak se tudi lepo pelje. po prvem obcutku je vse kar pravijo o lahkotnost voznje in obilici navora res. kej vec pa povem ko bom imela kak km vec za sabo.

Čestitke za dobro mašinco in predvsem znamko. Naslednji moj motor bo definitivno spet Triumph, sicer ne Daytona, ker sem mal prestar. Srečno vožnjo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Daytona je končno dobila nov regulator, tako da zdej spet polni baterijo. Še stekelce od žmigovca ma za prist in kej boljŠega vremena.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

hilton a zdej bom mogla pa temo o daytoni s tabo delit al kako :dry: ^_^ :P

ko ti bo pa regler crknu (kar bo prej al slej, kolkor sm angleške forume brala pa je www.wemoto.com pravi naslov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hilton a zdej bom mogla pa temo o daytoni s tabo delit al kako :dry: ^_^ :P

ko ti bo pa regler crknu (kar bo prej al slej, kolkor sm angleške forume brala pa je www.wemoto.com pravi naslov :P

hja ocitno res :sleep2:

eh na trumfah ne crkne nic :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je pa v sloveniji zanimanja za ta motor? Saj mi je zelo všeč plus karakteristike ima dobre ampak se bojim da ko ga bom imel namen prodati da ga bom moral prodati pod ceno ?? Ga je že kdo prodajal? Ter koliko je bilo zanimanja s strani kupcev ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko boš prodajal verjetn ne bo kakšnega velikega zanimanja :glare: , sam če pa prodajaš kakšnega 600 japanca jih je pa par strani na avtonet :glare: , tko da ga morš dat za dobr dnar da te sploh kdo pokliče in da prodaš, tko da ni nobene razlike... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!