Skoči na vsebino

Triumph Daytona 675


jax

Priporočene objave

Niti slučajno nisem hotel biti ciničen. Moped mi je všeč. Full. 2,5 mio ali 10.500 eur se mi zdi še vedno preveč za ta razred. Servisna mreža pa mora biti. Ne bom se vozil v Ljubljano na servis.

Hmm, praviš da delaš po 30k km na leto in ti je "težko" it 6× na leto v Lj na servis? Če že menjavaš tudi olje in filter na servisu, pa pucanje zračnega... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi uvoznik je zelo dober za njegovo velikost. Rok dobave vseh delov, rezervnih in dodatne opreme je 2 dni kar je bolje od vseh ostalih ponudnikov. Servis je v centru SLO in sodeč po mnenjih voznikov zelo dober.

Že prej, ko sem imel motor, ki se ga je dalo servisirat skorajda kjerkoli, sem se vozil v okolico LJ (iz Štajerske) na servise in nikoli mi ni bilo odveč. Za dober in zaupanja vreden servis se mi zdi malenkost narediti lepo turo.

Motor je pač za ljudi, ki ne gledajo samo na zmogljivosti (ki jih tako ali tako 99% ljudi nikoli ne izkoristi) in si želijo nekaj drugačnega. Nihče te ne sili da ga kupiš. Kupil ga bo pač tisti, ki mu nekaj pomeni voziti tri valjno športno mašino oblečeno v meni zelo dober design.

Reklama, korekten uvoznik, široka ponudba, kvalitetna servisna ponudba = formula za uspeh. Preprosto. Če bo to "štimalo" bom jaz prvi, ki ga kupim. Res. Brez heca.

Evo še malce bolj konkretno.

Reklama: ne hvala mi je prav všeč, da Triumpha ne vozi čisto vsak.

Sedanji uvoznik je po lastnih izkušnjah več kot korekten.

Ponudba je kakršna je. Ne gre za ogromno multinacionalko, če ti je všeč kar ponujajo kupiš, če ne pač ne.

Kvalitetna servisna ponudba obstaja. Ravno zaradi prvega, pa ni tako razvejana, kot pri recimo japonskih znamkah.

Glej takšnega motorja pač ne kupuješ zato ker bi imel vsaj 10 servisov v SLO, niti ne zaradi tega ker bi bilo vzrževanje hudo poceni. Takšen motor ni "value buy". Pač plačaš tisto nekaj, kar začutiš na takšnih mtorjih, če tega ne začutiš pač ne kupiš in vzameš nekaj iz New Yorkerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti slučajno nisem hotel biti ciničen. Moped mi je všeč. Full. 2,5 mio ali 10.500 eur se mi zdi še vedno preveč za ta razred. Servisna mreža pa mora biti. Ne bom se vozil v Ljubljano na servis.

Glede servisov: najmanjsi problem se mi je zapeljat v Lj na servis, res da je edini, je pa ziher po kvaliteti v vrhu vseh serviserjev vecine znamk v Slo (Jerman, Depala vas).

Zastopnik pa se, glede na to, da je zelo majhen, kar trudi... Res je, da je imel Triumph se 2 leti nazaj zelo "nezainteresiranega" zastopnika v Slo, ampak od takrat se je ze marsikaj spremenilo... Da ne govorim, kaj vse sem poslusal o Triumphih, ko sem kupoval mojega.. Da so zanic, da se nonstop kvarijo, da sploh ni rezervnih delov, da se olje kar vlije iz masine... Danes poznam kar nekaj lastnikov Triumphov, ki so nadpovprecno zadovoljni z njimi, in niti enega, ki bi imel kake omembe vredne tezave... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne pozabim omenit, da ga nihče od teh, ki jih poznam nima zaradi "prestiža" ampak za konkretno nabiranje kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti slučajno nisem hotel biti ciničen. Moped mi je všeč. Full. 2,5 mio ali 10.500 eur se mi zdi še vedno preveč za ta razred. Servisna mreža pa mora biti. Ne bom se vozil v Ljubljano na servis.

Cena je 2.530.000 sit.. oziroma ekvivalentno stevilo Evrov... Na voljo v grafitni, rdeci :wub: , in racing yellow barvi... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vecina folka ne gleda prakticno... Verjemi!

Razumem pa, da je vsakemu vsec svoje.. Govorim o podcenjevalnem odnosu vecine, ali pa raje recem dolocene skupine motociklistov v slo, ki znajo cenit samo R1, R6, GSXR... in konje, zanemarjajo pa ogromno drugih, prav tako pomembnih lastnosti motociklov, oziroma jih dajejo v nic. That's it.

Drugacen od japsov pa je.. Ze trivaljna zasnova in zvok ga oddaljita od vrstnih 4valjnikov, kateri pri japsih prevladujejo..

...word! :OK:

Me pa zanimajo 'ta druge' pomembne lastnosti 675-ice ... tiste, katere manjkajo drugim znamkah? :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ena je, da je v svoji kategoriji zmagal v Masterbik-u. Če gremo na zmogljivosti.

Wind je omenil 3 valje, ki so specifika. Itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa zanimajo 'ta druge' pomembne lastnosti 675-ice ... tiste, katere manjkajo drugim znamkah? :OK:

110 letna tradicija znamke Triumph :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je samo za ljudi s tremi jajci? Samo za levičarje? Komuniste?

Glej jst mislm da je fora samo v tem da pač firmi še ni uspel do te mere skomercializirat firmo kot je to uspelo japoncem, pa glede na toda je njihov cilj ustvarjanje dobička, si pomojem zelo želijo dosegati take prodajne številke. In zato ker jih je manj na cesti, si nekateri mislite da vozite nekaj oh in sploh posebnega, pa je v resnici samo en produkt masovne proizvodnje, čist tko kot vsi ostali, samo žal malo manj uspešen v številkah.

Je pa res da ima vsak človek drugačen pogled na zadeve in če se maste zato ker vozite Triumphe občutek da ste neki posebnga, je meni čist prov, jst se zarad ene usrane nalepke na motorju ne bi počutil nič drugače.

Pa še enkrat, ne pljuvam po tem motorju mi je zelo simpatičen.

Verjamem da je je fino ker je trivaljnik, japsi pa ne, samo tut vfrka je dvovaljnik(in s tem drugačna od ostalih japoncev) pa lastniki de delajo big fussa iz tega.

Motor leta?

1995 je bil avto leta Fiat Punto, ta avto tut ni za vsakogar?

Glede uspesnosti v stevilkah: Triumph je zavestno omejil stevilo proizvedenih motociklov. Deloma, da doseze relativnop visjo ceno zaradi ekskluzivnosti, deloma ker ima pac omejene proizvodne zmogljivosti. Podatek, da je bila cakalna doba v UK in USA 6 in vec mesecev, pove dovolj.

Pa ne skrbi, nimamo se za nekaj posebnega in oh in sploh. Cutim pa neko sposotovanje do znamke, ki je najstarejsa se delujoca znamka motociklov na svetu, ki je v preteklosti postavila nemalo standardov v motociklizmu, ki je dala prenekaterega zmagovalca dirke, in v koncni fazi, ki ni konfekcija. To pa je razlika med nami in ocitno tabo, ki ti je cisto vseeno, kaka nalepka je gor (zgleda smo vsi lastniki Triumphov narcisoidni..).. Niti ne pricakujem, da bos razumel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Malce photoshopa z obstoječimi maskami nekaterih modelov Triumpha (drugi ima luči Sprinta). Je zanimiv princip ampak dvomim da bo šlo naprej v tem smislu. Najbolj verjetno se mi zdi da bo podoben 675-ki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

For the 2nd year running the Daytona 675 has won the SWA Supertest bike of the year award.

The last week in March saw the Daytona 675 maintain the Supertest crown as King of Supersport bikes. The Supertest competition, held at the Almeria track in Spain, was judged by 15 journalists from publications all around the globe. The competition runs back-to-back tests for sports bikes from all the major motorcycle manufacturers. The Triumph Daytona 675 stormed into the top place in the engine flexibility, throttle response, chassis handling, chassis brakes, equipment and price categories, making it the overall winner for the second year on the run.

Magazines and Daytona 675 rating:

Solo Moto 1st

Motojornal 1st

Due Ruote 2nd El Periódico 1st

Motorrad MO 1st

Moto Revue 1st

0-300 2nd

Young Machine 2nd

L'Integral 1st

SM30 1st

Moto73 1st

Motor Sport Schweiz 2nd

MC Folket 2nd

Moto! 2nd

Scoring:

1. Daytona 675 - 539

2. CBR600RR - 492

3. ZX 6R - 472

4. GSX R600 - 469

5. R6R - 458

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Ve kdo mogoče kolk jih je približno blo prodanih v Slo? Jaz osebno nisem do sedaj videl niti ene v živo :hmm:

Kar me po eni strani mika da bi jo imel.... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: Zdravo,

podatka koliko jih je v slo. nimam vem pa, da je to carski motor .Sem si ga imel možnost pobliže ogledati na IMOT-u.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo mogoče kolk jih je približno blo prodanih v Slo? Jaz osebno nisem do sedaj videl niti ene v živo :hmm:

Kar me po eni strani mika da bi jo imel.... :P

no jaz pa točno vem koliko je registriranih v sloveniji :naughty:

samo 4.

lokacija Ljubljana, Maribor, Ljutomer, Murska Sobota

aja pa v mb se ena v salonu stoji :whistle:

drugače pa med 600ss klaso brez konkurence. lahko si teste pogledas v RAT sekciji sem danes ravno prilepil noter članek iz PS Motoradmagazina. aja to je to :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

pozravljeni

Zanimam se za nakup Daytone pa sem prebrau (motosi) da se menjalnik zatika.

A se tudi vam zatika? In če se, a je to pri vseh prestavljanjih navzgor al sam pr nekaterih brzinah?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozravljeni

Zanimam se za nakup Daytone pa sem prebrau (motosi) da se menjalnik zatika.

A se tudi vam zatika? In če se, a je to pri vseh prestavljanjih navzgor al sam pr nekaterih brzinah?

lp

Na zalost ne bos dobil veliko odgovorov iz prve roke, so pa pri ta novi (2009) na testiranjih pri menjalniku opazili napredek. Kupi jo, pa potem porocaj... :grim :grim :grim

Ko sem enkrat srecal pred trgovino enega od lastnikov (rdeca Daytona), je zgledal priblizno takole: :kva2: :kva2: :kva2:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!