Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso Strada


partyzan

Priporočene objave

No, tale temica rahlo zamira......kako ste kej zadovoljni s svojimi krilatimi konjički? Ker me spet mal matra tale Strada, pa niso vzpodbudne besede s strani lastnikov nikol odveč :D

mene zelenca tudi zanima čim več stvari kar se tiče pegasusa!

kaksna je sploh razlika med modeloma E.I in strado?

to jesen ali pa pomlad nameravam kupit pegasusa (rabljenega) pa me vse to zanima,na kaj naj bom pozoren pri nakupu -kaksne pomankljivosti??

thx

pozdrav obema,

Strado imam skoraj tri leta-1. registrirana v Sloveniji, kupil novo na AC, sedaj 8000 km. Zelo zadovoljen, lepo se pelje - tudi na daljšo progo. Zaenkrat ni bilo nobenih problemov, bila je redno servisirana.

Tudi po nemških posameznih in primerjalnih mototestih se je zelo dobro odrezala, saj je med najboljšimi cestnimi supermoto-funbike modeli. :worship:

Zelo dobro potegne iz nizkih vrtljajev- dober moment tipičen za enovaljnike, dober basovski glas, zelo lahka in okretna med ovinki, porabo imam 4-5 litrov.

Pri prenizkih obratih cuka in tolče z verigo, kot večina enovaljnikov (imel že KTM LC4 in BMW GSa).

Razlika I.E in Strada-Trail:

- I.E. - star model, avstrijski ROTAX motor, na splošno več problemov, slabše vozne lastnosti kot nova

- Strada-funbike/Trail-enduro: Yamaha Minareli motor-isti kot XT660R,X-bolj vzdržljiv, boljše vozne lastnosti, izdelava in detajli. Še aktualen model, spremenjene samo barve in nalepke.

Bolj priporočam novi model od l.2005 dalje!! :naughty:

P.S. Prodajam tudi svojega, grem na nekaj večjega! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

L.P. Jaz imam tudi Aprilio Pegaso Strada 660 letnik 5/06, in sem zadovoljen z njo nobenih problemov. Ravnokar sem naredil servis na 9500 km motor pa dela ko urca in je odlično ohranjen. Jaz sem drudi lastnik, kupil pa sem ga pri Malgaju v Trbovljah pri pooblašč. prodajalcu Aprilie, ko je imela 6000km. Dokupil sem še nosilec in kovček. Motor je v primerjavi z Yamaho XT660SM veliko boljše narejen, sem vse preveril preden sem jo kupil pa še boljše komponente ima gor, pa lita platišča ima v primerjavi z Yamaho. Pa veliko lepše se sedi (mehkejše), Yamaha trda in neudobna. Tudi FZ6 sem peljal in se mi ni zdela dovolj okretna, preštorasta v primerjavi z Aprilio, pa še težja je kr dosti. Poraba goriva pa je tam nekje od 4.3 - 4.8L na 100km. Motor na Stradi ima 2 konjski moči več kakor Yamaha XT, zaradi drugače izpeljanega izpuha in malce dodelane elektronike. Mojo Aprilio PRODAJAM, zaradi novega malega druž. člana in pomanjkanja časa, tako, da če je kdo zainteresiran naj me pokliče na 041-986-254, pa se bomo dogovorili za ceno. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Sem lastnik motorja aprilia pegaso 650 strada letnik 2005 (novejši model).

Zanima me če ima mogoče kdo za prodat vetrobransko steklo, ki se pritrdi na sprednjo masko za ta motor?

Paše steklo od pegaso 650 triala od letnika 2005 navzgor, ki imajo to steklo že v osnovi pritrjeno.

Zaželjena tudi kakšna informacija glede tega kje bi se dalo to dobit, ker nisem nikjer na internetu zasledil, da bi se kje prodajalo...

hvala za odgovore

lp

post-31590-0-79127800-1300058663_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mislim, da bo začelo teči 7 leto od kar so začeli prodajati ta motor, a o njem na tem forumu ni ravno veliko besed (vse skupaj 2 strani) :rolleyes:

PS: se opravičujem, cele 3 strani...

Kakšne izkušnje imate z njimi uporabniki tega motocikla, ter na kaj je treba bit pozoren pri nakupu?

Popravljeno . Popravil r_o_b_i
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bo začelo teči 7 leto od kar so začeli prodajati ta motor, a o njem na tem forumu ni ravno veliko besed (vse skupaj 2 strani) :rolleyes:

PS: se opravičujem, cele 3 strani...

Kakšne izkušnje imate z njimi uporabniki tega motocikla, ter na kaj je treba bit pozoren pri nakupu?

Motor (pogonski agregat) je praktično enak kot na XT660 pomeni da bodo izkušnje (težave če so vendar nekih posebnih ni) enake ali podobne. Razlika je v "tuningu" ima uradno 2 konja več. Lastniki se z motorjem pohvalijo-kdo se pa ne :whistle:.

Pozoren pa velja biti na stvari kot na vsakem motorju (veriga, zavore, gume, zračnost "luft" prednjih vilic, zadnje nihajke, tek motorja, servisi?......) ki ga kupuješ.

Srečno pri nakupu in vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Sem popolnoma nov na forumu, in imam nekaj vprašanj za imetnike Strade. Spomladi kupim motor. Vendar je dilema, katerega izbrati velika. V oči mi je najbol padla Aprilia pegaso strada. Z enovaljniki pa žal nimam izkušenj. Iščem motor, ki bo okreten, zabaven za vožnjo, pa tudi primeren za kakšne daljše ture v dvoje (in ravno tu me malce skrbi, da 50 KM nebi zadoščalo..ali pač?). Do sedaj imam par tisoč kilometrov na bratovi Hondi CBF 600 S, vendar me pri tem motorju nekako ne ugaja drža oz. malce prenizko krmilo. To se pokaže predvsem na dolgih turah, ko me po dveh urah začne boleti hrbtenica in rit. Prav tako mi ni po volji, da je potrebno motor vrteti v večje obrate...tu pa se pojavijo zelo neprijetne vibracije, ki povzročajo mravljinčenje nog...zato 4 valjniki odpadejo. Zanima me tudi, ali je Aprila v primerjavi z japonci dražja za vzdrževanje?

Skratka...iščem okreten motor, večinoma za kratke relacije, občasno pa kakšna daljša turca v dvoje.

Prosim za nasvete.

Popravljeno . Popravil robinhood
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšen motor vozim trenutno jaz :ninja: . OK, da ne bodo vsi sedaj skočili name in na BMW. Vozil sem enocilindraša z motorjm kot ga ima pegaso 660 ccm, cca 50KM. Povem ti lahko, ba je bilo tudi v dvoje dovolj. Vendar so se v letih zahteve spremenile pa ne pri meni, ampak na splošno.

Pri tebi je glede na zapisano znano kaj želiš. Okretnost in večino kratke vožnje kot pišeš občasno pa kakšna "turca" v dvoje. Poskusi to kar vozim mogoče ti bo ugajalo 800ccm 71KM drugače pa lahkoten in okreten le cene so nekaj večje.

lp, Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda sem izpustil zelo pomemben podatek... Za motor sem pripravljen odštet okoli 3000 eur. Sicer sem veliko razmišljal tudi o eni generaciji starejšem modelu GS-a, kot je tvoj vendar me nekako bolj kot enduro vleče ta supermotovski pridih. Kot pravim se pa nekako ne morem znebiti občutka da mi 50 KM nebi zadoščalo oz. bi se v primeru; ko bi na njem sedela dva, čutila podhranjenost. In ravno zaradi naštetih dejavnosti, kot je finančna omejitev in moč motorja, veliko razmišljam tudi o Ducatiju Multistrada. Seveda pa ko pride priložnost in preizkusim Aprilio Strada, bom točno vedel ali je moj strah o podhranenosti odveč ;) .

Popravljeno . Popravil robinhood
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To glede moči je relativno. Sam vozim XT 660, včasih tudi v dvoje in ne čutim neke podhranjenosti. Problem bi znal biti, ker si ti zdaj navajen 100 KM in ti bo motor najbrž res podhranjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prestopil iz 100 konj na 50.. tocno na pegaso strada, mislim pa robin da ce se zelis resiti vibracij, strada ni pravi motor zate, lahko ti povem da vibrira, vibrira pa se bolj vibrira :), meni to ugaja, je pa motor za uzitek, preseneti vsakic ko navijes rocko, ko sprestavis.. nikoli ni nic isto :)

Ker sem jo vzel sele pred kratkim, nebi znal povedat za dolge ture, mene po 250 ni nic bolelo, za drugo leto mam pa v planu 900km v enem dnevu, pa da unicim govorice da enocilindras za to ni narejen !!

Strosek italjana proti drugim... enak, nic ni ceneje nic drazje, res pa da je mogoce kaksne dolocene reci tezje dobiti v slo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

900km v enem dnevu, pa da unicim govorice da enocilindras za to ni narejen !!

Uničiš govorice? K so kakšne govorice? 3 komadi z Yamaha XT 660 iz Črne gore po magistralki domov v šentjernej v enem šusu, s postanki na črpalkah in 1x za kosilo. Pa nč nismo šparali. Če bi vedeli za govorice si najbrž nebi upali... :ninja:

Dont worry, ti samo vozi! :kva2: Enocilindraž je bomba!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče vibracij enocilindrašev me sploh ne skrbi... ker vem kako vibrira recimo očetov virago 1100, in pomoje enocilindraš vibrira podobno.... motijo me tiste fine vibracije ki jih povzročajo visoki obrati 4- valjnikov; ko te začne vse mravljinčit...ja, saj ni problem voziti v nižjih obratih,sam vožnja pol sploh ni zabavna....in ravno zato sem se piknil v enovaljnika; končna hitrost mi sploh ni pomembna...važen je navor v nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je enocilindras bomba, to sem ze opazil :), brez skrbi, upam si marsikej, in ko si kaj zazelim to tudi naredim in ne vidim ovire :)...gavorice, kaksne le so... 300km+ v enem dnevui, non go... pa da vidim ce je to res.. ce sem z 20 let staro fzr naredil 980 km v enem dnevu bom pa tud z to prdulco :)

Robin, v nizkih obratis ne custis vibrirajna, ampak tresenje :), pokanje in hud navor ko navijes rocico :), to me veseli pri enem cilindru, pa veseljer v ovinkih, dam nodo iz tacke ali bi nastavil kolencek :) nic drugega :), pri petih stopinjah brez problema do kolencka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno koliko se ti mudi z nabavo, lahk prides tud na ogled enkrat ! Ampak jaz bi na tvojem mestu ogledal se kaksen drug motor... mogoce celo kasno dursduro.... za 2 res malo malo konj, in se pozna kar dosti v klancih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sploh se mi ne mudi... nakup je projekt za spomladi...za zdaj pač želim zbrat čimveč informacij...in zaenkrat se mi zdi, da je glede na to kaj sem si zamislil, strada kar prava stvar. Aprilia Dorsoduro ... uf ... bi blo ja ... sam mi cena ni niti malo všeč, pa sedež mi zgleda zelo neudobno ^_^ ... je pa to gotovo pravi stroj.

Popravljeno . Popravil robinhood
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je res prava, danes sem namontiral se lsl rocke, in so zdaj res v factory stilu :), jutri naredim kako slicico :)...

sem se pa seveda sel malo peljat, 50 km, moci enostavno ne zmanjka, posebej zdajle na takem terenu, ko vse drsi. Izpraznil sem tank do rezerve kar je 290km, nevem kaksno voznjo imajo drugi da delajo vecinoma po 240km ?

Nasljedni teden grem v lov za zobniki in ketno, kar pa bo tudi zadnja nova stvar letos na njej, poleg jutrisjega servisa olja, tekocine pa sem ze menjal :)

Edino kar zamerim telim masincam da imajo samo pet prestav, cisto enostavno bi lahko imala se sesto, zelo jo pogresam na avtocesti :)

Robin, si mogoce ze peljal kako pegaso z minarelli masinco ? Ali pa xt ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Nooo kaj zdej taljanarji, kej novega ? kasna nova taljanka ?

No jest sem za letos zakljucil modifikacije in jo vsaj priblizno spravil skupaj tako kot sem hotel..

Se malo dokaznega gradiva da se je spremenila v omejeno verzijo :)

post-14592-0-60679900-1329943263_thumb.jpg

Vizir, in nosilci, distancniki stranskih torb, so iz domace delavnice. Scitniki za roke so acerbis enduro..

Nekaj sprememb je vizualno neopaznih na slikah.

Sicer mi je zmanjkalo idej kaj bi se naredil, dodelal ?

Se mogoce kdo od nasega malega kroga ze vozi ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem,

lani me nekaj pičilo, pa sem šel delat izpit za kategorijo A. Naredil ga še nisem, ker me je prej prehitela zima, ampak baje da bomo nadaljevali po 15. marcu, ko avtošole dvignejo moratorij na vožnjo z motorjem. Kakorkoli že, med zimo sem imel veliko časa za premišljevanje; ogledoval sem si različne motorje, ki bi si jih lahko privoščil. Kakšnih posebnih želja ni bilo. Motor naj bi bil praktičen, pohleven in razmeroma udoben, saj se mislim z njim tudi kam peljat, ne samo vozit v krogih.

Bil sem čisti motoristični analfabet. Ne vem točno zakaj, ampak začel si ogledovat starejši model pegasa za okrog 2.000€. še posebej mi je bila všeč serija cube, ker že iz tovarne pridejo z vsemi tremi kovčki. Za tak denar dobiš sicer starejšega, ampak na videz povsem spodobnega. Več motoristov mi je odsvetovalo enocilindraše, češ da cukajo, imajo težave z vžigom in podobno. Spravil sem se zraven, naredil raziskavo in ugotovil, da ima stara serija pegasotov uplinjače namesto vbrizga. No, potem se je izkazalo, da to ni čisto res; pegasoti imajo od februarja 2001 dalje vbrizg. Spoznaš jih po oznaki I.E.; enako oznako so -- ko je bilo to še moderno -- Italijani uporabljali na avtomobilih z vbrizgom. Ok, sem si rekel, bodimo moderni, pa iščimo novejšega pegasa. Uplinjači so že passe. Očitno bomo moral pljunit kakih 500€ več.

Potem sem nenadoma ugotovil, da se ti z 2500€ budžeta odpre bistveno več možnosti; lahko izbiram tudi med dvovaljniki, recimo Kawasakijem KLE500, Hondo transalp 650 in Hondo CBF500. Uf. Brskam, gledam, primerjam cene in specifikacije. Delam primerjalno tabelico motorjev, ki vsak dan dobi kakšen nov stolpec in novo vrstico. Ugotovim, da ni KLE500 nič močnejši od pegasa in da mi bo transalpka najbrž prevelika. CBF500 je videti res fajn, ampak jest bi pa tako zelo rad imel stranske kovčke že na motorju, ko ga kupim.

Ok, kaj pa če dodam zraven še 500€? Sedaj smo pa že v deželi štirivaljnikov, konkretno pri Hondi CBF600: na tri položaje nastavljiv sedež (po višini), bistveno močnejši in hitrejši od vseh, kovčki so večinoma že zraven, pravi potovalnik, dobro vodljiv, primeren za začetnika, povsod v testih same pohvale. Itak, to bo to. Potem pa ugotovim da stvar z vsemi tekočinami vred tehta nekje med 210 in 220kg, da se vrti še čez 10.000 obratov in da v bistvu nima prav čisto nič več navora kot pegaso, ki je (tudi moker!) lažji kar za 30 kil! Kaj pa sedaj?

Jah nič, gremo nazaj med dvovaljnike. Ampak glej glej, za isti denar lahko dobim ta nov model pegasota! Pa ful je lep s tistimi litimi in pobarvanimi feltnami. Pa isti agregat ima kot Yamaha xt660x, ki jo jaham v avtošoli. Pa tak lep sound ima. Mater, res je lep. Pa tisti elektronsko-odpirajoči-se pokrov na tanku za benz je najbrž res praktična reč. Pa sam poglej to armaturko no; še kronometer ima gor! Zakaj že? Pa ja ne hodijo tut dirkat s temi enocilindraši?! Svašta.

No, in tako spet grem do prej omenjenih motoristov z obrazložitvijo, da bom -- če bo šlo vse po sreči -- za štiri cilindre še vedno imel čas in da me na poti do njih najbrž čaka še kakšen dvovaljnik, ampak da bi pa jest za začetek čisto zares poskusil s temle motokultivatorjem. Ki bo, upam, iz mene naredil kultiviranega motorista.

Čez dva dni sva šla v istem dnevu pogledat najprej pegasa, nato Hondo CBF600. Honda mi ni bila všeč. Naslednjo soboto je bil pegaso doma. Z vsemi kovčki, tanktorbo, pokrivali in stojalom. Nimam pojma, v kaj sem zabredel, ampak na vodi čutim, da bo super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je izbira motorja predvsem čustvena odločitev, si naredil prav. Možnosti za "popravni izpit" (druge motorje) bo še zadosti.

UŽIVAJ! :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem,

Nimam pojma, v kaj sem zabredel, ampak na vodi čutim, da bo super.

HI! Že iz tvojega prvega zapisa se vidi, da si najbrž iz "pravega testa". Odločil si se razumno in nisi podlegel nasvetom "starih mačkov" 1000+ ccm in 100+ KM, da je motor sploh vozen. Prvi motor je le prvi in ponavadi šele na njem začutiš kaj hočeš. še posebej, če je motor kot je iz tvojega zapisa čutiti namenjen uživanju na potovanju.

SREČNO!

PS Zabredel si 100%. Ampak pravijo, da je od vožnje z motorjem lepše še samo letenje.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!