Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso Strada


partyzan

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Pred kratkim sem naredil izpit za motor do 25 kw. Do spomladi nameravam kupiti motor, in ker je motorjev do 25 kw zelo malo, sem se odločil da bom kupil motor večje moči z blokado.

Omenjen model mi je zelo všeč, zanimajo pa me vaša mnenja in predlogi.

Sem pa začetnik, pred tem sem 6 let vozil 50 kubičnega skuterja.

LP

Popravljeno . Popravil partyzan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omenjen model mi je zelo všeč, zanimajo pa me vaša mnenja in predlogi.

Moje mnenje o tem motociklu je pozitivno. Oglej si morda še Suzuki bandit 650, ali pa Kawasaki ER6 z oklepom ali brez. Pri suzukiju in kawasakiju lahko doplačaš tudi ABS, kar dodatno poveča varnost, oba pa strokovnjaki zelo hvalijo. Če želiš nujno nekaj bolj oblikovno enduro/supermoto, potem je Pegaso luštkana izbira .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da je Pegaso Strada zelo všečen motor, ti lahko samo pritrdim. Všeč mi je tudi, da ima motor kup bombončkov od odlagališča za drobnarije na tanku, modernega kokpita z večfunkcijskim LCD-jem, zavorne luči z led diodami, belih smerokazov do dvojnega izpuha.

Tudi sam sem v svet motorjev prišel preko 650 kubičnega monocilindraša (F650GD) in se v treh letih lepo navozil in veliko naučil. Če je le možno, preizkusi vse motorje, ki jih imaš v ožjem izboru. Včasih ti položaj na kakšnem prav paše, na kakšnem pa enostavno ne. 1,5 mio SIT+ je veliko denarja, zato se dobro prepričaj, da boš potem s tistim, kar boš za svoj denar dobil, tudi zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SymRu ali se da omenjene motorje omejit na 25 kw, ker drugače bom moral počakati skoraj 3 leta da dobim izpit za neomejeno :BUA:

Ali obstaja kje spisek motociklov, ki se jih da omejiti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje o tem motociklu je pozitivno. Oglej si morda še Suzuki bandit 650, ali pa Kawasaki ER6 z oklepom ali brez. Pri suzukiju in kawasakiju lahko doplačaš tudi ABS, kar dodatno poveča varnost, oba pa strokovnjaki zelo hvalijo. Če želiš nujno nekaj bolj oblikovno enduro/supermoto, potem je Pegaso luštkana izbira .

SymRu kaj te je pičlo, da si napisal en konstruktiven post? :hmm: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avto triglavu prodajajo testno strado:

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)

Ali je cena primerna in ali je sploh pametno kupovati testne motorje?

Je pametno glih tolk, kot kakšne druge kupovat. Vsekakor bolš od njih, kot pa od kakšnega pocarja, ki bi ti navil ceno in prodal mačka v žaklju. No, to lahko storijo tudi oni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

LP, kak je zdaj, ste zadovoljni z temi motorji, meni je res všeč in bi ga v roku mesca dni nabavil, malo rabljenega, čeprav jih je malo...???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jaz sem ga nabavil na autocommercu lani novembra, naredil že prvih 600km z njim in sem zelo zadovoljen sploh za prvi motor je super vodljiv, za lepe ture in dovolj močen, čeprav samo s 50 konji, dal nove gume gor, pa Leota, pa brmmmm...

čeprav jih je malo še ja, es ga splača kupit kakega rabljenega, nabavi to, nebo ti žal!!pa lep pozdrav, pa se mogoče kje kaj srečamo, poročaj malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa imam pegaso-trail...ki je ista stvar samo enduro. Naredil sem 1500+ km in sem zelo zadovoljen predvsem z udobjem. Na italijanskih forumih sem sicer prebral nekaj problemov z elektroniko, nekaj jamranja z trdim menjalnikom drugače pa same hvale. Sam slabih izkušenj še nimam....v glavnem ti priporočam. Jaz sem šel nazaj na en cilinder (prej vozil FZ6) ker se mi zdi bolj uživantski. Če vzameš TRAILA pa se po cesti skoraj enako pelješ + lahko zaviješ v kak gozdiček :naughty: ....v glavnem srečno vožnjo pa karkoli boš vozil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa imam pegaso-trail...ki je ista stvar samo enduro. Naredil sem 1500+ km in sem zelo zadovoljen predvsem z udobjem. Na italijanskih forumih sem sicer prebral nekaj problemov z elektroniko, nekaj jamranja z trdim menjalnikom drugače pa same hvale. Sam slabih izkušenj še nimam....v glavnem ti priporočam. Jaz sem šel nazaj na en cilinder (prej vozil FZ6) ker se mi zdi bolj uživantski. Če vzameš TRAILA pa se po cesti skoraj enako pelješ + lahko zaviješ v kak gozdiček :naughty: ....v glavnem srečno vožnjo pa karkoli boš vozil....

Kakšna je pa kaj razlika v vožnji med fz6 in aprilio - prožnost motorja, pretikanje, dinamičnost vožnje, udobje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je pa kaj razlika v vožnji med fz6 in aprilio - prožnost motorja, pretikanje, dinamičnost vožnje, udobje....

Težko primerjat 1 cilinder s štirimi. fz6 gre dosti hitreje, teče bolj mirno, ima duplo konjev :whistle: , a s tem ne mislim da je aprilia slabša. Enocilindraš ti da občutek da se vse dogaja nekako prej. Šus je momentalen in čeprav so hitrosti manjše je (moje mnenje ker imam pač raje tak tip motorjev.....jih je že bilo en par....) užitek enak ali zame celo boljši kot z fz-jko. Udobje je absolutno na strani Aprilie. Menjalnik je boljši yamahin (mehkejši,lažje najdeš prosti tek....). Dinamičnost vožnje je pa stvar voznika. Tudi trail gre do tal.....

Popravljeno . Popravil actarus16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa moč? je 50km dovolj za vožnjo v dvoje, se da hitro prehitevati tudi v kakšen klanec.

Sam se ne morem odločiti med nakedom 600ccm in supermotom 660ccm. Razlika v moči je kar dvakratna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa glede odstopanja barve? Na nekem Apriliinem forumu so mel nekaj problemov z odstopanjem barve na agregatu, kar naj bi bila krivda slabe barve oziroma slabega nanosa.

nekaj o tem tule

Res sicer da mnogi motocikle uporabljajo tudi čez zimo, tko da je možno to tud zarad soli - sam me vseen zanima, če se je mogoče pri katerem od lastnikov pri nas to že zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če so konji "dupli" ni dvojne razlike. Glej da gre pegaso tudi 170km/h...strada še malo več, Yamaha xt660sm gre čez 180 na števcu, KTM 690sm gre pa še več!!! Za v dvoje ti ne morem pomagat ker se (99 odstotkov časa) vozim sam. Ima pa zato ktm recimo 64KM (če se ne motim) kar je več kot dovolj tudi za sopotnika. Je pa res da če voziš 150 boš težko prehitel avto ki vozi pred tabo 145....Ampak itak se je najlepše peljat med 100 in 130. Imaš več od izletov. V "mladih" letih smo divjali in sem prihajal domov prav izčrpan (psiho-fizično). Preberi še poste v temi o FZ-jkah....mislim da boš tam marsikaj zvedu o 600nakedih. Odločitev je pa vsekakor tvoja. Najboljše bi bilo da bi probal oboje. Če se ti ne mudi bo sigurno zdaj spomladi kake testne vožnje (lani sem prav tako vozil tega KTM 690sm). Vsa večja podjetja ponavadi imajo kak model od tega za poskusit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa glede odstopanja barve? Na nekem Apriliinem forumu so mel nekaj problemov z odstopanjem barve na agregatu, kar naj bi bila krivda slabe barve oziroma slabega nanosa.

nekaj o tem tule

Res sicer da mnogi motocikle uporabljajo tudi čez zimo, tko da je možno to tud zarad soli - sam me vseen zanima, če se je mogoče pri katerem od lastnikov pri nas to že zgodilo.

To se mi ni zgodilo....so se mi pa odlepile nalepke na zadnjih bočnih plastikah na tastari Pegaso (UF že deset let bo tega :slap: )

So pa tudi na xt-jki nalepke spredaj za en ku... vidu pri kolegu....govori pa se itak že leta da so italjani malo "šlampasti" v izdelavi in da jih rešuje samo dizajn....

Popravljeno . Popravil actarus16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede odstopanja barve na agregatu...tudi jaz imam pegaso traila in v skoraj 8000 km še nisem opazil, da bi kje začela barva odstopati. Pa tudi drugače moram rečt, da ni nikjer na motorju opazit kakšne koli "šlamparije" po katerih slovijo italijani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede odstopanja barve na agregatu...tudi jaz imam pegaso traila in v skoraj 8000 km še nisem opazil, da bi kje začela barva odstopati. Pa tudi drugače moram rečt, da ni nikjer na motorju opazit kakšne koli "šlamparije" po katerih slovijo italijani.

Na trailu tudi jaz nimam problemov, samo na stari pa je blo kr neki teh zanimivih napakic....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni forumaši :)

Registriran sem že nekaj časa in občasno kaj preberem, sedaj pa končno nabavil dvokolesnika in ker sem "zelenec" se mi je takoj postavilo nekaj vprašanj...

Skratka vesel bom vsakega predloga, komentarja na moja vprašanja:

-kakšne gume naj dam gor, trenutno pireli diabolo a so žal izrabljene

-zamenjal sem olje a ne vem kako resetirati interval (rabil bi kodo??)

-ali je to normalno, da pri konstantnem gasu pri npr 2500 motor malo cuka, torej malo neenakomeren tek

Za gume se res nisem potrudil iskati kakšnih tstov, ker bolj zaupam izkušnjam, letno nebi prevozil dosti kilometrov in bi imel raje "boljšo" gumo kot da bi prosil dolgo zdržal. Trenutno je zanič le zadnja a je tudi prva že stara, 11 mesec 04 in že malo dvomim, če je še ok. Polek tega (moje skromno mnenje), je verjetno dobro, da sta obe istega proizvajalca, se strinjate ?

Ja za enkrat zamenjal le motorno olje ter filter, dal polsintetiko motul 5100, vem, še žavornega bo treba...

Za cukanje sem dobil sicer že eno mnenje, menda je to težava vseh enocilindraših, hm.., motor ima sicer le 9000 km, svečka je še original, prvi srvis pa je bil narejen leta 2005 pri ac-ju

Hvala za odgovorje !

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TNX KAWL, koda je prava, za gume sem pa izbral bridgstone bt090, upam da bodo ok...

kako je pa kaj z cukanjem teh enovaljnikov, kdo kaj ve, se da to kaj odpraviti, če npr voziš konstantno cca 2500-3000 obrati je to kar čutiti ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No, tale temica rahlo zamira......kako ste kej zadovoljni s svojimi krilatimi konjički? Ker me spet mal matra tale Strada, pa niso vzpodbudne besede s strani lastnikov nikol odveč :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mene zelenca tudi zanima čim več stvari kar se tiče pegasusa!

kaksna je sploh razlika med modeloma E.I in strado?

to jesen ali pa pomlad nameravam kupit pegasusa (rabljenega) pa me vse to zanima,na kaj naj bom pozoren pri nakupu -kaksne pomankljivosti??

thx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!